ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מסר מבית החולים

האב ל-6 מאלעד ממיטת חוליו: כך נדבקתי

בנימין ציונוב, בן 41 ואב לשישה ילדים מאלעד, שחלה בנגיף הקורונה לאחר שחזר מטיול משפחתי בגאורגיה מספר ממיטת חוליו כיצד נדבק בנגיף: "זה לא שווה את הסבל הזה. אני ממליץ למי שלא חייב לנסוע - שיתאפק ויחכה עד שהמצב יהיה טוב יותר"

האב ל-6 מאלעד ממיטת חוליו: כך נדבקתי
בנימין ציונוב מדבר ממיטת האשפוז צילום: דוברות איכילוב

בנימין ציונוב, בן 41 ואב לשישה ילדים מאלעד, שחלה בנגיף הקורונה לאחר שחזר מטיול משפחתי בגאורגיה, מספר היום (רביעי) כיצד נדבק בנגיף.

"לפני כשבועיים טסתי יחד עם הורי ובתי לטיול בגאורגיה", סיפר בנימין ממיטת חוליו בבית החולים איכילוב, "לא חששתי לטוס כי אני והורי התחסנו בחיסון לקורונה לפני מספר חודשים והרגשתי מוגן".

"ביום האחרון שלנו בגאורגיה נדרשנו לבצע בדיקת קורונה שלשמחתי יצאה שלילית. עם חזרתנו לארץ ביצעתי בדיקת קורונה נוספת בשדה התעופה של נתב"ג ויום למחרת התקבלה התוצאה - נמצאתי חיובי לקורונה", אמר ציונוב.

עוד באותו היום החל בנימין להשתעל בצורה חריפה, סבל מסחרחורות והיה לו קושי רב לנשום. הוא הובהל לבית החולים איכילוב ופה קיבל טיפול תרופתי תומך ששיפר את מצבו.

"אני כבר מאושפז במחלקה חמישה ימים. אם הייתי יודע שזה המחיר שאשלם עבור הטיול הזה - לא הייתי נוסע. זה לא שווה את הסבל הזה. אני ממליץ למי שלא חייב לנסוע - שיתאפק ויחכה עד שהמצב יהיה טוב יותר", סיכם בנימין.

קורונה גאורגיה חרדי מאלעד אב חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד