י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בתיעודים מהאיזור

ההצפות בגרמניה: מניין ההרוגים מזנק ל-141

מעל 140 בני אדם מתו במערב גרמניה לאחר שגשמים רבים שירדו באזור גרמו להרס רב בעקבות ההצפות | בינתיים, אלפי מחלצים ממשיכים במאמצי החילוץ בכל האזור

ההצפות בגרמניה: מניין ההרוגים מזנק ל-141
השיטפון בגרמניה צילום: הצבא הגרמני

גורמים רשמיים בגרמניה העלו את מספר ההרוגים ל-141 ואת מספר הפצועים ל-670. אנשים רבים נותרו נעדרים, חשש לחיי רבים נוספים לאחר הגשמים הסוערים שסחפו איתם בתים.

המשטרה בעיירה קובלנץ מסרה כי מתוכננת משימות חילוץ עם מסוקים לחיפוש ניצולים. קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל אמורה לבקר ביום ראשון באזור בצפון מערב המדינה.

יותר מ-140 בני אדם נהרגו ברחבי מערב גרמניה, בנוסף דווח על כ-670 בני אדם שנפצעו. כ-850 חיילי הבונדסוור הגרמני הוצבו באזור על מנת לסייע באסון, למעלה מ-23,000 כוחות חירום פועלים כיום בפעולות חילוץ במדינה על פי מקורות ממשלתיים אזוריים.

הנשיא פרנק וולטר שטיינמאייר ביקר באזורים המוצפים בצפון ריין-וסטפאליה, האזורים שנפגעו הכי קשה הם במערב גרמניה.

גם הולנד סובלת מנזקים גדולים של גשמים. ראש ממשלת הולנד רוטה אמר: 'אין ספק' כי "שינויי האקלים החמירו את השיטפונות ללא ספק", כך אמר ראש הממשלה מארק רוטה ההולנדי כשנשאל האם שינויי האקלים גרמו לסערות שמאחורי השיטפון. "אני לא רוצה להצהיר הצהרות נמהרות אבל בואו נהיה ברורים, משהו באמת קורה", אמר רוטה במהלך ביקור במחוז לימבורג שבדרום המדינה.

בנוסף, גם בלגיה סובלת משיטפונות, מספר ההרוגים בבלגיה הגיע ל-24, מאמצי החיפוש וההצלה נמשכים בחלק המזרחי של המדינה. אנשים רבים עדיין נעדרים.

גרמניה שיטפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד