האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
יהודים יהודים או ''יהודים'' |
הטכנאי |
15.07.21 22:21 |
1 |
גלעד קריב סטייל |
SouthPark |
15.07.21 22:43 |
15 |
למה לחראות האלה מגיע ליהנות מחוק השבות? |
OutsideTheBox |
15.07.21 23:54 |
80 |
אתה בעד להחרים 60% מיהדות ארה''ב כ 3 מיליון יהודים - טוב מאד שאתה לא בעמדת השפעה החלטה וכוח |
הסטוריון חובב |
16.07.21 00:14 |
86 |
לא הייתי קורא להם יהודים |
דיויד מהקריות |
16.07.21 00:44 |
90 |
לא אתה ולא אני נקבע את מידת יהדותם כי הם יהודים - כשם שגם חלק מחסידי סטמאר תומכי איראן ושונאי ישראל הם יהודים |
הסטוריון חובב |
16.07.21 01:23 |
91 |
בקיצור הם לא יהודים |
דיויד מהקריות |
16.07.21 01:24 |
92 |
הדו שיח איתך ממש מעניין ומייצר תובנות הזויות - עלה והצלח |
הסטוריון חובב |
16.07.21 01:31 |
94 |
אם אתה קורא לעצמך הסטוריון |
דיויד מהקריות |
16.07.21 01:33 |
95 |
יש כאלה שתפיסת עולמם מייצרת אצלם תובנות הזויות - יהודי הוא זה שנולד להורים יהודים או לאם יהודיה, נ ק ו ד ה ! |
הסטוריון חובב |
16.07.21 01:50 |
100 |
אתה קטנוני |
דיויד מהקריות |
16.07.21 01:51 |
101 |
מי שמכיר במקצת את מה שקורה בארה''ב יודע שסקר כזה הוא בדיחה |
נחום תקום |
16.07.21 07:12 |
121 |
יש גם סקר שקובע שבקרב הצעירים האוונגליסטים, הקהילה הנוצרית התומכת בישראל |
חושב_פעמיים |
16.07.21 12:56 |
135 |
צריך קודם כל להכיר בעובדה שישראל מעצמה וצריכה ללמוד להסתדר בלי ארה''ב |
OutsideTheBox |
16.07.21 17:32 |
162 |
להיות יהודי מבחינתי זה רק תנאי הכרחי בשביל ליהנות מחוק השבות |
OutsideTheBox |
16.07.21 17:27 |
161 |
יהודים לפי ההלכה כמו החרדים האנטיציונים בארץ ובארצות הברית. |
ש-עצמון |
16.07.21 15:09 |
143 |
אין שום חלק מחסידי סאטמאר שתומך |
SouthPark |
16.07.21 01:45 |
99 |
גם אתה צודק אבל גם אני - הפלג מוגדר כנטורי קרתא בראשות הרב ווייס ששואבים את האידאולוגיה שלהם מבית מדרשם |
הסטוריון חובב |
16.07.21 02:08 |
102 |
מאוד מעניין מה שכתבת |
אלי כהן |
16.07.21 08:26 |
124 |
לא הכל שחור לבן. הכתבה קצת מגמתית בעיני ולכן אשמח להסביר קצת באופן יותר נרחב |
SouthPark |
16.07.21 16:23 |
157 |
כל הכבוד על הידע הנרחב שפרשת כאן ועל הידע הנרחב שלך בנושאים אלו - נראה שאתה ''שוחה'' בחומר |
הסטוריון חובב |
16.07.21 17:19 |
158 |
בכיף אחי |
SouthPark |
16.07.21 17:35 |
164 |
גם קומץ ההזויים האלה שהלכו להתחנף לנשיא איראן לא מעניין |
OutsideTheBox |
16.07.21 17:34 |
163 |
אז לדעתי אתה לא מבין מה קורה בארה״ב |
Baznoded |
16.07.21 06:45 |
115 |
רק כדי שנשען על נתוני אמת ולא על ספקולציות - 77% מיהודי ארצות הברית הצביעו לדמוקרטים ולביידן בבחירות האחרונות |
הסטוריון חובב |
16.07.21 15:09 |
144 |
הנושא הוא לא נתניהו |
OutsideTheBox |
16.07.21 17:36 |
165 |
אתה משתמש בשמות תואר ובנאצות אנטישמיות של ממש - כדאי שתרסן את עצמך |
הסטוריון חובב |
16.07.21 17:42 |
168 |
מעניין. ''גזען וניאו נאצי. כך קיללו ח''כים מהשמאל את טראמפ'' |
rocsteady |
16.07.21 17:42 |
167 |
ויש גם להחרים ולהלאים את כספי הקרנות שמנסות לשנות את ישראל מבחוץ |
OutsideTheBox |
16.07.21 17:38 |
166 |
לא מעניין אותי בכלל אם הם יהודים, הם זבל אנושי ואכולי שנאה עצמית |
OutsideTheBox |
16.07.21 17:25 |
160 |
הייתי מעדיף את ניקי היילי כשרת החוץ של מדינת ישראל וחברת הקבינט המצומצם - ללא שום קשר לרוב המשמעותי של יהודי |
הסטוריון חובב |
16.07.21 17:59 |
171 |
בעוד 10-20 שנה ניפגש |
טובטוב |
16.07.21 06:51 |
118 |
צודק לגמרי |
SouthPark |
16.07.21 01:28 |
93 |
+1 |
קרטמן |
16.07.21 06:55 |
119 |
זאת הסכנה הקיומית השנייה בגודלה למדינה היהודית |
דובדבן |
16.07.21 15:26 |
151 |
זו רק ההתחלה |
קטלן |
15.07.21 22:49 |
25 |
רוב ''יהודי'' |
argon |
15.07.21 22:49 |
26 |
כיצד ניתן ליישב את הסתירה המובנית בתוך הסקר הזה ? |
חייל 73 |
15.07.21 23:32 |
67 |
אתה עדיין פונה אליהם כאל אחים |
OutsideTheBox |
15.07.21 23:56 |
83 |
היכן ראית בתגובתי את המילה : ''אחים '' ??!! |
חייל 73 |
16.07.21 00:09 |
85 |
אל תדאג תן להם לצבור כסף |
מתבודד |
16.07.21 00:18 |
87 |
ימלטו ללוד .למשטרה השותפה לאירגוני הפשע ולעכו .?? |
חרוז |
16.07.21 00:40 |
89 |
כשהם ימלטו לישראל הם יחיו על המזוודות מחכים לחזור על להגיע לגיל 120 |
Baznoded |
16.07.21 06:46 |
116 |
אין סתירה בסקר-פשוט צריך לראות מטעם מי הוא. לפי אותם קריטריונים גם רב יהודי ארהב התנגדו במהלך מלחמת העולם ה II |
מחדד עפרונות |
16.07.21 13:08 |
136 |
תגיד לי ידידי האינך חושב שהגזמת ובגדול ? הגזמה והפרזה חסרת שחר גורמת לפגיעה קשה במסר שניסית להעביר כאן |
הסטוריון חובב |
16.07.21 20:39 |
172 |
יהודונים |
חתול |
15.07.21 23:51 |
79 |
+++ |
argon |
16.07.21 15:25 |
150 |
יהודים הקרובים לסיר הבשר והיין... |
News_Max |
16.07.21 11:11 |
128 |
ה''יהודים'' האלה מה שנקרא |
א פ |
15.07.21 22:21 |
2 |
לא יהודים אלא מהכת הרפורמית. לרפורמים הבזויים הללו ממשלת השמד רוצה לתת דריסת רגל |
זופ-ניק |
15.07.21 22:22 |
3 |
הבנט הזה הרס ב-12 שנה כל דבר, גם את מעמדנו ותדמיתנו אצל יהודי ארה''ב. נזק נוראי לא הפיך. |
יוספטל |
16.07.21 06:09 |
112 |
בנט לא הרס עדיין כלום לדעתי אין הרבה שלוקחים אותו ברצינות וטוב שכך |
Baznoded |
16.07.21 06:48 |
117 |
מהרסיך ומחריביך מארה״ב יצאו |
Seagulls |
15.07.21 22:23 |
4 |
צריך להבין שלפנינו הצלחה של הלוחמה הפסיכולוגית נגד קיומנו שמנהל האויב מחוץ ומבית. של יש גבול, שוברים, תג ממאיר |
תות |
15.07.21 22:44 |
18 |
לא צריך דולר אחד מכם. פשוט תפסיקו לדחוף את העף שלכם למדיניות שלנו |
ראיס |
15.07.21 22:28 |
5 |
להגביל כניסה שלהם להתנחליות |
קפסולה |
15.07.21 22:29 |
6 |
להגביל כניסה שלהם לארץ ישראל |
יהודי 6וב |
15.07.21 22:47 |
22 |
אל תדאג השם לא יתן להם דריסת רגל לטמא את הארץ הם יעלמו ויאבדו ואולי אחד יחזור בתשובה וינצל |
המנהיג הרחמן |
15.07.21 23:22 |
55 |
דעתי, מי שואל, שאל אותכם ...מבחינתי אין להם |
דורון |
15.07.21 22:32 |
7 |
בזכות היהודים האלה בלבד המעצמה הגדולה בעולם תומכת בנו עשרות שנים. כדאי לקחת בחשבון את דעתם ולא לזלזל. |
איל השרון |
15.07.21 22:34 |
8 |
צודק ייאלה בוא נקפוץ מהגג |
Whereismymind |
15.07.21 22:37 |
11 |
לא ממליץ. אבל גם לא לזלזל בהם. הם הצד הנותן ואנחנו הצד המקבל. וכסף זה ממש לא העיקר שהם נותנים. |
איל השרון |
15.07.21 22:39 |
12 |
אתה מסלף זה היה תקף לאבות אבותיהם, הרפורמים של היום הם ספק יהודים וחלקם אנטישמים תומכי BDS במוצהר |
זופ-ניק |
15.07.21 22:44 |
17 |
ולמה ארה''ב תומכת בנו היום לדעתך ? |
איל השרון |
15.07.21 22:50 |
27 |
רק 58 אחוז מהם |
אודימן |
15.07.21 22:59 |
35 |
התמיכה בנו בארה''ב היא מעבר ליהודים |
מלול דיגיטלי |
15.07.21 23:03 |
39 |
''מבחינת יהדות ארה''ב הרפורמית אנחנו כובש אכזר נגד עם מסכן'' -זאת הכללה לא נכונה, כמו שכול הכללה היא לא נכונה |
איל השרון |
15.07.21 23:09 |
46 |
אני מדבר ככלל ולא מתייחס ספציפית לסקר הזה |
מלול דיגיטלי |
15.07.21 23:14 |
51 |
אכן יש תמיכה של אוונגליסטים בישראל, אבל בא לא נתבלבל במקור התמיכה בנו. |
איל השרון |
15.07.21 23:21 |
54 |
התמיכה האמריקאית לא נובעת מכוונות טהורות כאילו מדובר במלאכים |
מלול דיגיטלי |
15.07.21 23:23 |
56 |
צודק. אבל אסור לשכוח את המקור. |
איל השרון |
15.07.21 23:27 |
62 |
למה אתה חושב שהם המקור? |
מתכנן צ'יפים |
16.07.21 03:13 |
106 |
כוח האינרציה מהעבר ואינטרסים צבאיים וכלכלים ולמרות כל זאת יש זרמים חזקים אותם מובלים רפורמים מתבוללים המובלים |
זופ-ניק |
15.07.21 23:07 |
43 |
אני חולק עליך. התמיכה האמריקאית בנו נובעת בעיקר מהמעמד של היהודים שם ותמיכתם בנו. |
איל השרון |
15.07.21 23:14 |
50 |
כמו שאמרתי אבותיהם של אותם יהודנים היו עשירים ולכן הדמוקרטים תמכו בישראל כדי לקבל תמיכה היום זה לא המצב |
זופ-ניק |
15.07.21 23:31 |
66 |
יש תמיכה יהודית בדמוקרטים ע''י כל הזרמים היהודים בארה''ב. זה לא שחור לבן. |
איל השרון |
15.07.21 23:40 |
69 |
לדעתי אתה טועה רוב היהודים שם לבסוף יעלו לארץ או יעלמו |
Baznoded |
16.07.21 00:06 |
84 |
דריסת רגל אמריקאית כאן באזור כדי שהרוסים לא ייכנסו. הבחירה החכמה היא להתקרב לסין כי ארה''ב התאבדה. |
argon |
16.07.21 15:27 |
153 |
בזכות ערכי התנ'ך והחלוציות עליהם מבוססת ארה'ב ובזכות קבוצות חזקות של מאמינים נוצרים - אנו זוכים לתמיכת ארה'ב |
יריחו3 |
15.07.21 22:45 |
20 |
תבדוק מה הייתה התמיכה האמריקאית בשנים הראשונות של המדינה כשמעמד היהודים לא היה חזק כהיום. |
איל השרון |
15.07.21 22:52 |
29 |
זה לא היה קשור למעמד היהודים שהיה די טוב כבר אז אלא לאסטרטגיה של אייזנהאואר. טרומן לפניו תמך בישראל |
winter1 |
15.07.21 23:06 |
42 |
מה עם השפעת הלובי היהודי ? התמיכה הכספית במועמדים משתי המפלגות ? |
איל השרון |
15.07.21 23:24 |
57 |
ממש לא, חוצפנים , תגורו בארץ תשרתו בצבא, תשלמו מיסים בארץ |
דורון |
15.07.21 23:08 |
44 |
חחח בזכות ה-20% מה״יהודים״ שסוברים שלישראל אין זכות קיום? |
אלפקה-מן |
15.07.21 23:14 |
49 |
איך החלטת שאלה 20% ? אני מדבר על יהדות ארה''ב. |
איל השרון |
15.07.21 23:25 |
59 |
הסקר החליט. 20% מהצעירים ו-9% מסה״כ הנשאלים: |
אלפקה-מן |
15.07.21 23:26 |
61 |
איך זה קשור למה שכתבתי ? אני מדבר על יהדות ארה''ב. |
איל השרון |
15.07.21 23:29 |
64 |
זה סקר שנערך בקרב יהדות ארה״ב…: 🤔🤦 |
אלפקה-מן |
15.07.21 23:31 |
65 |
אני לא מבין אותך. מה טענתך ? או איפה אתה חושב שאני טועה ? |
איל השרון |
15.07.21 23:42 |
71 |
כתבת שהתמיכה של ארהב בישראל היא בזכות ״היהודים האלה״. לא נראה לי שיהודים שבעצמם לא תומכים |
אלפקה-מן |
15.07.21 23:45 |
74 |
היהודים האלה הם יהודי ארה''ב ורובם תומך בנו. חלקם הם בני משפחה שלי - חרדים, כיפות סרוגות וחילוניים. |
איל השרון |
15.07.21 23:49 |
77 |
מסכים ועדיין, התמיכה האמריקאית |
מתכנן צ'יפים |
16.07.21 03:16 |
107 |
זילזול אין סופי לא צריך שקל מהם ישר לאסלה עדיף. |
המנהיג הרחמן |
15.07.21 23:24 |
58 |
הכיוון שאמריקה הולכת אליו היהודונים הבוגדניים האלה ירוצו בעוד כמה שנים למדינת היהודים ... |
ציוני בנשמה |
15.07.21 22:36 |
9 |
תתבייש |
ישר |
15.07.21 22:41 |
14 |
והוא היה עוד עדיין איתם |
זופ-ניק |
15.07.21 22:45 |
19 |
רוב יהודי ארצות הברית |
סתם איש פשוט |
15.07.21 22:36 |
10 |
כמה שנכון ולצערי רובם מנותקים מהזהות שלהם. |
Rockies |
15.07.21 22:40 |
13 |
ממש לא נכון עובדתית. מרבית היהודים הגיעו בשנים 1905 עד שנות ה40 |
Hermon |
15.07.21 22:55 |
32 |
לדעתי אין שם הרבה ניצולי שואה וצאצאיהם. {ארה''ב סגרה את שעריה בפני פליטים יהודים בשואה}. |
ש-עצמון |
16.07.21 15:14 |
145 |
ישראל לא זקוקה לסיוע כספי, עדיף שמנוף הלחץ המכונה ''סיוע ביטחוני'' יפורק. לעומת זאת ישראל כן צריכה לשמור |
winter1 |
15.07.21 22:43 |
16 |
מנוף ''הסיוע הבטחוני'' הוא רק אחד המנופים, ובן הקטנים שבהם. אני לא רוצה לחשוב איך נשרוד כאן ללא התמיכה המדינית |
איל השרון |
15.07.21 22:48 |
24 |
הכתבה עוסקת בסיוע כספי, ועל זה הגבתי. אני חושב שישראל יכולה לעשות אדפטציה למציאות משתנה |
winter1 |
15.07.21 22:56 |
33 |
הסיוע הכספי לא מנותק מהצבאי ושניהם לא מנותקים מהמודיעיני/טכנולוגי וכו'. |
איל השרון |
15.07.21 23:04 |
40 |
כשאתה אומר צבאי אתה מתכוון לסיוע כספי צבאי/רכש או לסיוע טקטי? כי ישראל ממש לא תלויה בסיוע טקטי אמריקאי |
winter1 |
15.07.21 23:11 |
47 |
אי אפשר לפצל את המניעים לסיוע. לגבי השחיקה ביחסים התייחסתי. |
איל השרון |
15.07.21 23:34 |
68 |
נשרוד יפה מאוד |
מתכנן צ'יפים |
16.07.21 03:18 |
109 |
מאיפה תשיג חלפים לנשק האמריקאי שבצבא? |
כינוי |
15.07.21 23:44 |
73 |
בהחלט. צריך לוותר על הסיוע הכספי. |
ש-עצמון |
16.07.21 15:14 |
146 |
עוד הוכחה על קיומו של הערב רב ולהרס שגורמים הרפורמים,הקונסרבטיבים ומהתנועה המסורתית |
אור דוד |
15.07.21 22:46 |
21 |
ההתבוללות בארצות הברית לא נגרמת מהרפורמים. אלא מחוסר מודעות וחינוך כללי במקום יהודי |
Hermon |
15.07.21 22:57 |
34 |
הרפורמים מהווים את המקפצה לשלב השני והסופי- להתבוללות |
אור דוד |
15.07.21 23:54 |
81 |
פייק, ״היהודים״. |
kidi |
15.07.21 22:48 |
23 |
שלום וברכה . |
יוסקה |
15.07.21 22:50 |
28 |
גם בארה''ב חשוב לדעת מי הזמין את הסקר. אלה דמוקרטים עם אג'נדה מסויימת. ובלי קשר אין ספק שמדינת ישראל נכשלה |
agolan |
15.07.21 22:53 |
30 |
רוב היהודים בארצות הברית בשואה שניה ברגעים אלו ממש והופכים לפוסט יהודים. |
מעיד_נאמן |
15.07.21 22:54 |
31 |
ברור שיש מתאם בין רמת הדתיות לתמיכה בישראל. |
צידלקט |
15.07.21 23:01 |
36 |
הסאטמרים למיניהם תומכים בישראל? |
ש-עצמון |
16.07.21 15:15 |
147 |
מוכן להמר שאיש מהנשאלים בסקר הזה |
SouthPark |
15.07.21 23:03 |
37 |
לגמרי! |
תמהוני |
15.07.21 23:47 |
76 |
פייק סקר, פייק עובדות! אין ''סיוע כספי'' מארה''ב לישראל. רק סיוע ביטחוני. |
סייר |
15.07.21 23:03 |
38 |
מבחינת האזרח האמריקאי זה סיוע כספי. כספי המיסים שלו ניתנים לישראל שמצדה רוכשת נשק אמריקאי |
winter1 |
15.07.21 23:19 |
52 |
ויש רכישת נשק לת''א ונשק אחר שמיועד להתנחלויות? |
סייר |
15.07.21 23:45 |
75 |
רעשים אחרונים מהם , בקרוב הם יהיו סתם אמריקאים דמוקרטים שונאי ישראל רגילים בלי תואר יחודי |
אשר טריגר |
15.07.21 23:04 |
41 |
20% מה''יהודים'' בארה''ב חושבים שלמדינת היהודים אין זכות קיום! |
בחלם |
15.07.21 23:09 |
45 |
לא יודע... |
yakirbus |
15.07.21 23:13 |
48 |
בדיוק מה זה ההנפצה הזאת |
ווגאס123 |
16.07.21 01:35 |
97 |
רוב יהודי ישראל: רוב יהודי ארה''ב אינם יהודים |
כינוי |
15.07.21 23:20 |
53 |
יהודים אורתודקסים או רפורמים וקונסרבטיבים |
מזל דלי |
15.07.21 23:26 |
60 |
הם חושבים שהם יהודים וסבלנו מהם בזמן השואה ועכשיו לפיד מלקק להם ומפריח הצהרות שצריך ת. בגרות להבין את נזקן |
בני מרום |
15.07.21 23:29 |
63 |
לצערי בעוד מספר עשורים אצל מתבוללו - רפורמו - פרוגרסיבו ''יהודים'' לא ישאר זכר ליהדות |
popay |
15.07.21 23:40 |
70 |
את מי הם מעניינים!? לא ציוני - לא רלוונטי. ומעניין לי ת'סבתא שהם יהודים אלק... |
האזרח ע |
15.07.21 23:43 |
72 |
מי שרוצה להתערב בנעשה בישראל ראוי כי יעשה עליה ויתערב מבפנים. משם שיגידו מה שבא להם |
AAA |
15.07.21 23:50 |
78 |
סקר מוזמן. שנועד ליצור לחץ. הכל תלוי בנוסח השאלות. |
פרה אדומה |
15.07.21 23:54 |
82 |
מה שמאחד חלק גדול מיהודי ארצות הברית זה שמות עם עבר יהודי היתר נדון לכליה ,לכן אין לנו ענין בדעותיהם |
אבק ברוח |
16.07.21 00:21 |
88 |
איך זה נעשה אם אף אחד לא שאל אותי מאיפה המספרים ההזויים האלה |
ווגאס123 |
16.07.21 01:35 |
96 |
יהודונים החיים בגלות. |
גדליה הפיל |
16.07.21 01:36 |
98 |
מייצרים שנאה כלפי עצמם |
mikak |
16.07.21 02:12 |
103 |
9% מ''יהודי'' ארה''ב חושבים שאין לישראל זכות קיום? |
972 |
16.07.21 02:12 |
104 |
הבעיה שלחארות האלה יש כח. |
קסדו |
16.07.21 02:37 |
105 |
לא מאמין לאחוזים האלו, סתם מנסים לסכסך בין יהודים. |
ידידיה |
16.07.21 03:17 |
108 |
אילו החברים החדשים של הרב מתן כהנא וערב ניר אורבך הידידים של קריב הרפורמי |
פשטות |
16.07.21 03:44 |
110 |
רוב ערב רב עם 0 זיקה לישראל,אותם תומכי blm ו bds |
raceway |
16.07.21 04:08 |
111 |
רוב היהודים שם שמאלנים |
איש י-ם |
16.07.21 06:22 |
113 |
יהודים כמו שאני מרי פופינס |
menahem |
16.07.21 06:31 |
114 |
יהודים? |
אקווריום |
16.07.21 06:59 |
120 |
תוצאת ההזנחה הפושעת של שירות החוץ והקשר המתערער עם יהדות ארה''ב |
סמולני_מפוכח |
16.07.21 07:20 |
122 |
רואה את התגובות ההזויות פה |
protos |
16.07.21 07:53 |
123 |
הם יהודים בשבילינו רק כדי שימשיכו לתרום לנו כסף למעשה הם יותר גרועים מהגויים שהם ניטרליים היהודים הם נגדינו |
בני מרום |
16.07.21 11:09 |
127 |
ממש לא נכון |
protos |
16.07.21 12:35 |
131 |
כסף זה לא חזות הכל. |
כינוי |
16.07.21 11:50 |
129 |
אך חשוב מאד.. |
protos |
16.07.21 12:37 |
132 |
הדור השני והשלישי כבר לא כל כך. |
כינוי |
16.07.21 13:33 |
140 |
כאשר היטלר תפס את השלטון, היהודים שם יצאו להגן עליו בטענה שמשחירים אותו יתר על המידה |
dudi_du2 |
16.07.21 09:17 |
125 |
זה אמיתי? איום ונורא |
כינוי |
16.07.21 12:33 |
130 |
היום, רוב יהודי ארה״ב, אינם יהודים. |
אלף כרמל |
16.07.21 11:05 |
126 |
לצערי זה המצב |
Hermon |
16.07.21 12:46 |
133 |
יהודי ארצות הברית.. כולכם שווים כמו נעל אחת של מתיישב שמיישב את אדמת אבותיו |
שמיים |
16.07.21 12:51 |
134 |
שישארו שם ושיעלמו בהתבוללות. ערב רב אספסוף |
קטסטרופה |
16.07.21 13:15 |
137 |
הגיע הזמן לבטל את חוק השבות. |
David Sword |
16.07.21 13:29 |
138 |
צודקים בהחלט, ציונים אמיתיים. |
ThelizardKing |
16.07.21 13:32 |
139 |
תודה רבה |
אנטיפשיסטן |
16.07.21 14:57 |
141 |
שייח מוניס-תל אביב גם שנויה במחלוקת |
כינוי |
16.07.21 15:30 |
156 |
ישראל צריכה ליזום בעצמה את הפסקת התקציב {הזעום} מארצות הברית |
ש-עצמון |
16.07.21 15:03 |
142 |
כשלון נוראי של אדון ביבי שחירב את משרד החוץ בגלל שגעון גדלות ופגע בהסברה ובקשר עם התפוצות |
האזרח המודאג |
16.07.21 15:21 |
148 |
עם כל הביקורת שלי על ביבי לא בטוח שהאשם בו. |
ש-עצמון |
16.07.21 15:22 |
149 |
סליחה שאני שואל, אבל איזה כסף אמריקאי הולך להתנחלויות? משהו מתקציב הצבא כוונתם? |
1984 |
16.07.21 15:27 |
152 |
בפנים כתוחב שהם רוצים להגביל את הסיוע כל עוד ישראל בונה בהתנחלוית |
כינוי |
16.07.21 15:30 |
155 |
נו... ו??? יהודונים פרוגרסיבים שמזדהים יותר עם הפלסטינאים מאשר מתיישבי יו''ש אינם רלוונטים |
jack10 |
16.07.21 15:28 |
154 |
לא הייתי משתמש במילה ''יהודונים'' |
כונן |
16.07.21 17:46 |
170 |
מישהו מדבר בשם יהודי ארה''ב ומוציא אותם רע מאוד |
מקורי |
16.07.21 17:22 |
159 |
גיסי בחו''ל לא היה בסדר סביר לניח שעשו סקר באזור מסויים שלא משקף |
כונן |
16.07.21 17:45 |
169 |
חבר מתאריך 6.7.14
7607 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.21
635 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22481 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
ויזת תייר לא הייתי נותן לחלאות האלה.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.19
3884 הודעות, 26 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
אם כך הם מרגישים כלפי מדינת היהודים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
למרות תמיכתם באלה שרוצים להחריב אותנו
מקווה שהממשלה החדשה תדע לקרב את כל יהודי ארה"ב לישראל כולל הרפורמים והקונסרבטיבים וכולל מצביעי הדמוקרטים שמהווים רוב בין יהודי ארה"ב
אותו רוב שנתניהו בתמיכתו הטוטלית בטראמפ וברפובליקנים (וחסרת האחריות יש לומר) גרם להם להתרחק מתמיכתם במדינת ישראל בשנים האחרונות
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.19
3884 הודעות, 26 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.19
3884 הודעות, 26 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
אז אתה אמור לדעת מה משמעות היהדות.
אגב אין דבר כזה התנחלויות , אלה ישובים יהודים בארץ ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
כל השאר בלבולי שכל
אתה יכול לומר את דעתך על היהודי הזה: יהודי טוב, יהודי רע, חילוני, דתי, ציוני, פוסט ציוני
עוכר ישראל, יהודי להט"ב ר"ל וכן הלאה וכן הלאה
אבל יהודי !
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.19
3884 הודעות, 26 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
לילה טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.08
3115 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
תקראו מי הזמין את הסקר וכיצד ערך אותו
לצערנו כמעט רוב הרשומים כרפורמים (ארגון הקהילות שמאבד במהירות שיא את חבריו) אינם יהודים
בעבר הם היו יהודים שהתנהגו וחשבו שונה, היום רובם אינם יהודים מלכתחילה
הרפורמים סוגרים את הטמפלים במהירות עצומה, הקורנה עוד הוסיםה מכת מוות לקהילה הזו
רוב היהודים לצערנו אינם מזדהים ואינם רשומים כיהודים
הסקר לא לקח אותם בחשבון, מה שהופך את הסקר לבדיחה מגמתית של פיסת פרופוגנדה פרוגרסיבית נחותה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
6218 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
יש ירידה משמעותית באהדה לישראל.
הדובר שלהם בארץ אמר בזהירות שיש בעיה בגלל שטיפת מוח שהם מקבלים במוסדות הלימוד.
צריך להקים מערכת הסברה שמבוססת על צעירים שמכירים את כלי המדיה החברתית ויודעים לדבר בשפת הצעירים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22481 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 135
די כבר עם תרבות השנור הגלותית הזאת.
אם האינטרסים של ישראל וארה"ב כבר אינם משותפים, אז חייבים לשפר את היחסים עם הודו, רוסיה, סין ויפן.
שהאמריקאים יילכו לחפש את החברים שלהם אצל אלה שרקדו על הגגות ברמאללה ב- 11 בספטמבר.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22481 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
זה ממש לא תנאי מספיק.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
53737 הודעות, 215 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.21
635 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
באיראן, אלה שמשתתפים בהפגנות נגד ישראל ותומכים בשטן האיראני זה הקומץ של נטורי קרתא שגרועים בדיוק כמו הרפורמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
של חסידות סאטמר. זהו הקשר לחסידות סאטמר
ואלה טמונים, כאמור, באידיאולוגיה האנטי-ציונית של סאטמר - "לא למדינה יהודית לפני בוא המשיח"
אידיאולוגיה זו יונקת בעיקר מהגותו של האדמו"ר, רבי יואל טייטלבוים מסאטמר. בספרו "ויואל משה" הוא דן בשתי שבועות שהשביע אלוהים את עם ישראל, על פי הגמרא במסכת "כתובות": לא למרוד באומות העולם, ולא לדחוק בכוח את הגאולה (ועוד שבועה לגויים: לא לשעבד את היהודים יתר על המידה). מסקנתו של האדמו"ר הייתה שהתנועה הציונית והקמת המדינה, הם הפרת שבועה של ישראל כלפי אלוהים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4925952,00.html
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.13
1460 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
לגבי מרידה בגויים, לא ידעתי שיש לזה סימוכין, שבועה שהשביע הקב"ה , זה אותו קב"ה שהכריח את בלעם לברך ובגויים לא יתחשב, איפה האמת?
כמאל אמין ת'אבת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.21
635 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.07.21 בשעה 16:49 בברכה, SouthPark
הרבי מסאטמאר זצ"ל שהתנגד בחריפות לחבירה לאויב הערבי בכל צורה שהיא התבטא לאחר מלחמת ששת הימים על הנטורי קרתא "זיי זענען מחריבי קרתא און נישט נטורי קרתא" (הם מחריבי העיר ולא שומרי העיר) והתנער ממעשיהם כשהלכו ללחוץ יד ונפגשו עם מחבלים ארכי טרוריסטים. אם תפשפש טוב בהיסטוריה תמצא שחבורת ההזויים האלו המתקרים נטורי קרתא אמנם חלקם למדו בבתי חינוך של סאטמאר אך לבסוף נזרקו משם בבושת פנים בגלל שהפכו לסיקריקים עם דעות חולניות שנוגדות את השיטה הסאטמרית (שגם היא לא צודקת בעיני) כדוגמת ישראל דוד ווייס, משה אריה פרידמן מאנטוורפן וכו' וכו'. חלק לא מבוטל מהנטורי קרתא ואחד מהם הוא משה בער בעק למדו דווקא בויז'ניץ (ששייכת לאגודת ישראל בכלל) בעת שהאדמו"ר הקודם בעל הישועות משה זצ"ל כיהן כראש הישיבה בבני ברק, ולאחר מלחמת ששת הימים נזרקו מהישיבה מאותן סיבות שנזרקו מסאטמאר והקבוצה הזאת נקראת "המורדים". אע"פ שלא כל המורדים מויזניץ הצטרפו לנטורי קרתא רובם ככולם עברו לקבוצות קיצוניות חלק הצטרפו לסאטמאר, חלק לבסוף חזרו לשורשים של לויזניץ אבל לחצר ויזניץ מאנסי שנחשבת חצר יותר קנאית מאחותה בבני ברק.
לגבי שלוש השבועות לפי דעת רבים מהפוסקים שלוש השבועות הללו בימינו בטלות ומבוטלות גם "שלא יעלו בחומה" - השבועה בטלה מכיוון שברגע שאומות העולם נתנו רשות לעלות לארץ, השבועה הזאת היא לא רלוונטית (מבין הרבנים והפוסקים שסוברים כך ניתן למצוא את האבני נזר מסוכטשוב, רבי יעקב פרידמן מהוסיאטין, הרב צבי יהודה הכהן קוק ועוד הרבה רבנים)
כמו כן לדעת רבי מרדכי יוסף מאיזביצא בעמח"ס מי השילוח: "כשבני ישראל תקיפים לעלות לארץ ישראל, בטלה השבועה"
לא לדחוק הקץ: יש סוברים שכוונת האיסור היא שלא יעמידו משיחי שקר למיניהם, ויש סוברים שהפירוש הוא שלא להרבות מידי בתחנונים על הגאולה מכיוון שזה עלול להרחיק הגאולה. אבל מאידך ניתן למצוא המון פוסקים שמפרשים שדווקא על אי קיום מצוות יישוב א"י הגאולה עלולה להידחות, וכדי לא לדחוק הקץ יש לעלות וליישב את א"י.
התגרות באומות העולם: בסאטמאר רואים כהקמת המדינה התגרות באומות העולם, מכיוון שאע"פ שניתן האישור היו גם אומות שהתנגדו למהלך.
והגרי"ש אלישיב זצ"ל ראה רק בעליה להר הבית התגרות.
אבל למעשה לאחר קום המדינה שהיא אתחלתא דגאולה, כל פעולה הנעשית למען הגנת ארץ ישראל ועם ישראל, איננה כרוכה בעבירה על השבועה הזאת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 157
שבת שלום
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.21
635 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 158
שבת שלום ומבורך!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22481 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
שיילכו לעזאזל.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19005 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
1. יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או שגוייר כהלכה
2. הקונסרבטיבים נעלמים בקצב מהיר רבים מהם הופכים לאורתודוקסים מודרנים יענו שומרים שבת כשרות וטהרת המשפחה כהילכתם השאר לאט לאט נעלמים
3. הרפורמים על גיוריהם הולכים ונעלמים גם בגלל התבוללות גם בגלל גיורים חצי קלאצ׳ וגם בגלל חוסר ילודה
הדמוקרטים היום בכיוון הרבה יותר עויין לישראל ממה שהיו פעם במיוחד הדור הצעיר ונתניהו בהחלט לא היה חסר אחריות
ולכן על ישראל למנוע את כניסתם של מנהיגי יהדות ארה״ב שתומכים ב״חילון״ישראל האורתודוקסית ומה גם שאין להם שום כוונה להגיע לכאן.
השפעתם היא זניחה יחסית על צאן מרעיתם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
אז אתה עדיין סבור שנתניהו לא היה חסר אחריות - הוא התנהג כמו מהמר בקזינו. רק שבמקום להמר על כספו הוא הימר על מדינת ישראל
לשים את כל הז'יטונים על טראמפ והרפובליקנים ? זו אחריות ? זו הפקרות שאין כמוה
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22481 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
היהודונים האלה הצביעו פעמיים למחבל המוסלמי אובמה.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 165
כמו:
היהודונים האלה
כמו:
הם זבל אנושי ואכולי שנאה עצמית
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
13003 הודעות, 60 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
https://www.srugim.co.il/166333-%D7%94%D7%96%D7%99%D7%92%D7%96%D7%92-%D7%A9%D7%9C-%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%9F-%D7%A9%D7%99-%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%9A-%D7%90%D7%AA
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22481 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
אגב, גם כסף אירופאי, לא רק אמריקאי.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22481 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מעדיף מישהי כמו ניקי היילי על פני החלאות האלה.
בוודאי שלהחרים אותם.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 160
ארה"ב שאותם אתה מחרף מגדף וקורא להחרים כי החלטת שהם שונאי ישראל
אני מכיר לא מעט יהודים אמריקאים שהם תומכי ישראל נלהבים ומצד שני חשבו שטראמפ אינו ראוי מבחינות רבות ואמריקאיות בעיקרן והצביעו לדמוקרטים ולביידן
ניקי היילי ראויה כי היא חכמה מאד וורבלית מאד ואוהבת ישראל
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2239 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
ונבדוק כמה יהודים אמיתיים יש בארה*ב. ההתבוללות שם היא מטורפת.
156
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.21
635 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
אלה הם עוכרי ישראל המוציאים דיבת הארץ. וכידוע החטא של הוצאת דיבה על ארץ ישראל הוא אחד העוונות החמורים ביותר המוזכרים בתורה ובמשנה (סנהדרין) מבואר שמי שמוציא דיבת הארץ גם אין לו חלק לעולם הבא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.21
97 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.17
592 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
הסכנה הראשונה הם הגיס החמישי שמתגורר בתוך המדינה, מסתובב עם תעודה זהות כחולה אבל נאמן לעמו הערבי.
הסכנה השניה היא איבוד התמיכה של יהודי ארה"ב. כבר שנים שמדי פעם צצות כתבות ומחקרים שמראים שלאורך זמן יהודי ארה"ב מתרחקים ממדינת ישראל ורואים את עצמם כאמריקאים לפני יהודים. ישנם כל מני תאוריות שמדברות על הסיבות להתרחקות, אבל התאוריה המובילה היא שככל שהזמן מתרחק מהשואה, אז הדורות הצעירים לא מבינים את המשמעות של עולם ללא מדינה יהודית.
הגיע הזמן שמדינת ישראל תפנים את הסכנה הזאת ותתחיל לפעול על מנת לשנות את הכיוון לפני שיהיה מאוחר. מדינת ישראל לקחה כספים לאורך השנים מתורמים נדיבים בארה"ב כדי להקים, לבנות, ולפתח את המדינה. אבל הגיע הזמן שמדינת ישראל תתחיל להשקיע חלק מהכספים הללו חזרה בחינוך בתוך הקהילות היהודיות בארה"ב. אם מדינת ישראל לא תתעשת בזמן הקרוב, אפשר יהיה לסמוך על זה שהתמיכה "העיוורת" של הממשל האמריקאי תדעך וישראל תמצא את עצמה במצב קשה ומסוכן מבחינה גאו-פוליטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.14
970 הודעות, 9 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.18
2184 הודעות, 18 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.18
6761 הודעות, 135 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
90 ( תשעים ) אחוזים מיהודי ארצות הברית חוששים ומפחדים ויראים מהאנטישמיות !
שאלה לי אליכם יהודי אמריקה :
לאן תימלטו בעלות נאצי שונא יהודים או מוסלמי פאנאט לכס השלטון בארצות הברית ?
לאן תימלטו באם תיפלו קורבן לפוגרומים של ניאו נאצים /שחורים/ מוסלמים אשר יעשו בכם שפטים ?
האם לא למדינת היהודים בה מוענקת לכם אזרחות מן היום הראשון בו תדרוך כף רגליכם על אדמת מדינת ישראל ?
היכן,לעזאזל , בכל מקום אחר בעולם...תיזכו למקלט,שמירה ,הגנה וזכויות אזרח אך ורק מתוקף היותכם יהודים ?
הנטרפה עליכם דעתכם להכתיר את מדינת ישראל כמדינת אפארטהייד או מדינה המבצעת רצח עם ?
מדינת ישראל היא תעודת ביטוח החיים של כל יהודי באשר הוא בכל מקום בעולם ו...הניתנת לו חינם ובאהבה !!!
זאת כפיות טובה ואי הכרת התודה הנבזיים והבזויים ביותר בתולדות האומות והעמים !
יהודי אמריקה ! קיראו היטב דברים אלו וניפגש ביום בו יעלה השחר בארצות הברית כשהוא צבוע בבצבעי האדום שחור לבן ( צבעי הדגל הנאצי ).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22481 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
סורי, הזבלים האלה כבר לא אחים שלי.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.18
6761 הודעות, 135 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
נהפוך הוא !
עדיף להיות אח שכול מאשר לספח למשפחתי " אחים" כאלו !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.20
285 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
ואז לברוח לפה ולשפוך לנו את הכסף. זה במקרה הטוב שישאר להם אפשרות לקחת משהו
זה בהחלט מבחן ליהדותם שמתבוללת לע"ע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.16
1101 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
המדינה לא עמדה במבחן הבטחון נגד פגרומים ולא משנה הסיבה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19005 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
3536 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
שארהב תקלוט יהודים, וב1948 להקמת מדינה יהודית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
7140 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
9444 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.18
2184 הודעות, 18 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
14357 הודעות, 51 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.15
1493 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מהרסיך ומחריביך..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
12328 הודעות, 147 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.20
245 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19005 הודעות
בתגובה להודעה מספר 112
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
19620 הודעות, 149 מדרגים, 285 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולא רק משם
🤐🐇💉🐑🦆🐔🦜🐩🥾
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
2393 הודעות, 21 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
וכל מיני נבלות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
3046 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
3701 הודעות, 25 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.07
13769 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
חתימה 1. סמולני, הוא הכי לא אחי ! חתימה 2. ערבי? שלא תעיז להתקרב אל אחותי!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
5889 הודעות, 60 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
901 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שום זכות להביע דעה ...חוצפנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
12217 הודעות, 127 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
12328 הודעות, 147 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
זה נשמע כאילו אתה מכנה את כל היהודים האמריקאים רפורמים, האם כך ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.17
2554 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.12
14943 הודעות, 100 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
יש שם קהילה עצומה של אוונגליסטים שתומכים בנו באופן קבוע הרבה יותר מכל הרפורמים.
בכלל מבחינת יהדות ארה"ב הרפורמית אנחנו כובש אכזר נגד עם מסכן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מאיפה המחשבה/הנחה שרק רפורמים השתתפו בסקר ?
יש תמיכה לא יהודית בישראל. טענתי היא שהקשר המיוחד עם ארה"ב הוא תוצאה של המעמד החזק של היהודים שם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.12
14943 הודעות, 100 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
וכמו שכתבתי בארה"ב יש תמיכה אדירה בישראל בקרב הקהילה האוונגליסטית שרובה רפובליקנית, מדובר בכמה עשרות מיליונים שבחינת הדעות שלהם הם נחשבים בד"כ כמו הימין הישראלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אנשים שוכחים שארה"ב היתה אנטישמית רוב שנותיה . אותם אמריקאים שלא הפציצו את מחנות ההשמדה במלחמת העולם השניה. אותם אמריקאים שלא מכרו לנו נשק מתקדם בשנים הראשונות לקיום המדינה.
לא לעולם חוסן. התמיכה האמריקאית היא לא מובן מאליו. ואסור לנו לזלזל במי שנתן ונותן לנו כל כך הרבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.12
14943 הודעות, 100 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
גם לאמריקאים יש אינטרסים כאלו או אחרים ולכן השת"פ הפורה איתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
579 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
12328 הודעות, 147 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
קו חזק נגד מדינת ישראל קראתי כמה מאמרים על הנעשה באוניברסיטאות בארצות הברית ואת ההתקפות הקשות מובילים רפורמים אנטישמים תומכי BDS.
קרא את המאמר בראש האשכול ותגלה בעצמך כמה הם חזק נגד מדינית ישראל - ולכן זה אסון לתת לרפורמים ותומכיהם דריסת רגל בישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
תמיכה של כל הזרמים שם גם של הרפורמים.
יש רפורמים/חרדים ב BDS האם זה מעיד על כל הקהילות האלה ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
12328 הודעות, 147 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
ולכן חלק גדול מהדמוקרטים הולך ומתנער מישראל - הרפובליקאים תומכים בישראל בגלל האוונגליסטים שים לב אצל טראמפ לא היה רפורמי אחד שים לב ההחלטות היו בעד ישראל.
לעומת זאת הממשל הדמוקרטי שורץ רפורמים ואת אופי ההחלטות המתקרב אנו רואים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
אני לא חושב שזה אינטרס של ישראל להתגרש מהיהודים האמריקאים, אלא להפך צריך לקרב אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19005 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.18
2184 הודעות, 18 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.12
9521 הודעות, 76 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
לא בזכות אותם אלה המכנים עצמם "יהודים"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
ככול שהתחזק מעמד היהודים בארה"ב התחזקה התמיכה בישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42917 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
בין היתר בשביל תמיכת היהודים שכבר אז היו משפיעים, וכשאייזנהאואר עלה לשלטון הוא חשב שהוא יכונן בריתות עם כל מדינות ערב וישראל נתפשה כגורם שמפריע. היחסים הפשירו כבר שקנדי ניכנס לתפקיד בשנת 1961. באותם ימים צרפת הייתה ארה"ב של היום (בשביל ישראל), ובשנת 67 כשצרפת זנחה את היחסים עם ישראל האמריקאים קפצו על המציאה (השפעה במזרח התיכון, לא שישראל עצמה הייתה מציאה גדולה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
האסטרטגיות הסתדרו טוב עם עלית כוחם של היהודים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
901 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
תבחרו לכנסת ישראל תהיו אזרחי מדינת ישראל ויהיה לכם זכויות...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6832 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6832 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
יותר משליש טוענים שישראל מבצעת רצח עם (כלומר ישראל = היטלר והשואה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6832 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6832 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
בזכותה של מדינה יהודית להתקיים ורואים בני מדינה שמבצעת רצח עם, הם אלו שיגרמו לביידן או אובמה לתמוך במדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
חלקם דמוקרטים וחלקם רפובליקנים. חלקם שולח את הילדים שלהם לשרת בצה"ל וחלקם שולח את ילדיהם ללמוד כאן בישיבות.
אכן יש מיעוט של יהודי ארה"ב שלא תומך בנו. הרוב קובע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
579 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
לא קשורה אליהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
5889 הודעות, 60 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
תמיכת ארה״ב מיותרת לחלוטין וכל שכן של הרפורמים שונאי ישראל מובהקים ועיין במצע זהות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.4.21
146 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שילכו ללקק למוסלמים שם אוהבים את הזן הזה שאוהב ללקןת את עצמו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
8670 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
12328 הודעות, 147 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
2065 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם צאצאי ניצולי שואה שלא למדו את לקחי השואה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
42 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
חוץ מזה שהם יהודים אין להם באמת מושג מה המשמעות של זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.02
33983 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
אחרי השואה הגיעו עשרות אלפים לארה"ב אבל הם מיעוט שבמיעוט. למעשה ההתבוללות בארה"ב יצרה מצב חדש שעם ישראל איבד יותר יהודים בהתבוללות מאשר בשואה באירופה.
כיום לדוגמא הסקר משקף אמריקנים ממוצא יהודי שהלכה למעשה אינם כבר יהודים ברובם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
53737 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42917 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
על השוק האמריקאי פתוח בפניה, ולשלם על המוצרים שהיא רוכשת בעצמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42917 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
אם יש דבר שאנחנו יודעים על העתיד המדיני הוא שהוא לא סטטי, ולאור המגמות בארה"ב סביר להניח שמתישהו היחסים יתקררו. אם אתה בטוח שללא "יחסים מיוחדים" עם ארה"ב ישראל תתקשה לשרוד אז אני ממליץ להתארגן על דרכון זר, כי במוקדם או במאוחר היחסים יהיו "רגילים" ואולי פחות מזה
אגב, ישראל של שנת 2000 היא לא ישראל של שנת 67, וישראל של 2010 היא לא ישראל של 2000, וישראל של 2021 היא לא ישראל של 2010. היא עשתה דרך יחסית ארוכה בביזור יחסי החוץ שךה, והסיבה היחידה שזה לא התקדם מעבר למצב קיים היא שהמדינה לא רוצה לשנמך את היחסים עם ארה"ב לטובת סין או רוסיה...האמריקאים עצרו אותנו (בעיקר בעניין סין)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
אני מסכים שישראל היום חזקה מאי פעם. בזכותנו כולנו אך גם בזכות הקשר המיוחד עם ארה"ב.
אני מסכים שתהיה שחיקה ביחסים עם ארה"ב, אבל קצב ורמת השחיקה תלוי גם בנו. זה משבר שאנחנו צריכים לדעת לנהל בחוכמה.
הרבה כעסו על ביבי שהפסיק המבצע בעזה מתי וכפי שביידן דרש. אבל זה רק ביטוי ליחסי הכוחות. אף אחד לא מאשים את ביבי בכניעה לדמוקרטים. הוא רק שיחק לפי הכללים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42917 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
ואת הנשק שלנו אנחנו יכולים לקנות בעצמנו.
הקשר המודיעיני הוא אינטרס משותף, ארה"ב היא מעצמת דאטה אבל ישראל מומחית לאזור מסויים ובו היא לא פעם יעילה יותר מארה"ב. והנושא הטכנולוגי נכלל תחת הטענה שלי שצריך להשאיר את השוק האמריקאי פתוח בפנינו כפי שהוא היום.
היחסים עם ארה"ב חשובים, ואני מסכים שההתעצמות של ישראל הייתה קשורה אליהם, אבל זה לא מלמד אותנו יותר מדי על העתיד. אין לי מושג מה יקרה בעתיד, אבל דבר אחד בטוח - היחסים לא ישארו סטטיים. ואנחנו לא מדברים על המון זמן, לפי הסקרים בארה"ב סביר להניח שעוד כ-20 שנים תהיה צניחה משמעותית בתמיכה בישראל (כי מירב התמיכה בישראל היא בקרב מבוגרים. הצעירים הרבה פחות, למרות שגם בקרבם התמיכה גבוהה יחסית למדינה שולית כמו שלנו)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
6046 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
579 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
וגם ישראל מסייעת לאינטרס האמריקאי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1714 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
53737 הודעות, 215 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
13772 הודעות, 145 מדרגים, 257 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אצל בנט ולפיד הערבים מקבלים 50 מליארד שח , מה שקיבלו החרדים ב-50 שנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.02
33983 הודעות, 87 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
הרפורמים עוד מנסים להחזיק במשהו משרידי המסורת, אבל המתבוללים עזבו את הכל מאחוריהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
13772 הודעות, 145 מדרגים, 257 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
בהתחלה המעבר הוא לרפורמים כי הם נוסעים בשבת לבית כנסת ועוד ועוד הקלות ואז רגע אם אפשר לכופף את ההלכה אז אפשר להתחתן עם גויה, מה כבר יקרה.
הרפורמים הם המדרון החלקלק.
לא סתם המילה דרגה מאותיות גדר. ככל שהגדר ההלכתית גבוהה כך הדרגה הרוחנית גדלה וההפך. הגדר הרפורמית לא קיימת ומשם קל להפוך את ילדיך לגויים גמורים.
אצל בנט ולפיד הערבים מקבלים 50 מליארד שח , מה שקיבלו החרדים ב-50 שנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
12873 הודעות, 88 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.14
15575 הודעות, 334 מדרגים, 662 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בדרך שהם הולכים הם מנתקים עוד חוט מהקשר לעם ישראל ולכן הראוי מכל לא לקחת את כספי הסיוע ובכך יפחת מנוף הלחץ .
למה בן השפחה אותי יירש ,ונשארתי עני אביון ורש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.10
1946 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בהסברה ליהדות התפוצות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18688 הודעות, 191 מדרגים, 364 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הטמטום שמאחורי : בלי הבדלי דת גזע ומין. הוא ההרסני מכולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.20
2558 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מעניין לבדוק אם ברמת הזהות העצמית בתור יהודי, גם יש מתאם, כלומר שככל שחשוב לך להגדיר את עצמך בתור יהודי אתה יותר תומך בישראל(אני מניח שכן).
בשורה התחתונה לא אתפלא אם רוב היהודים האלה רואים את יהדותם כדבר זניח ולא כדבר משמעותי בחייהם.
לפעמים, אתה צודק וכולם טועים, אבל האם אתה בטוח שזה הפעם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
53737 הודעות, 215 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.21
635 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.07.21 בשעה 23:16 בברכה, SouthPark
אינו משתייך ליהדות החרדית או הדתית לאומית ומסורתית שמהווה בארה"ב קרוב למיליון איש כ"י. ולכן דעתם של הערב רב הרפורמי וגרורותיהם מחבקי המחבלים לא מעניינת אף אחד. ועליהם נאמר המרחם על האכזרים סופו שיתאכזר על הרחמנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
9268 הודעות, 83 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
15761 הודעות, 132 מדרגים, 238 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42917 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
וישראל לא מדינה ענייה, היא יכולה לרכוש את הנשק שלה בעצמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
15761 הודעות, 132 מדרגים, 238 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מה ההבדל בין F35 תל אביבי לF35 של עפרה?
ישראל לא מקבל כסף לשימוש אזרחי, ולא יכולה להשקיע את הכסף בשום דבר חוץ מקניית נשק בארה"ב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.18
5757 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שלא ברור על מה בדיוק הם עדיין עונדים אותו !
הפרווילגיה הולכת להסתיים , לא לנו כאן אלא להם שם.
https://www.tripheist.com
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18523 הודעות, 80 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תראו את הסרטון הזה ותבינו כמה אותם יהודים מסוכנים ומסכנים את מדינת ישראל.
יהודים אוטואנטישמים שתומכים בהשמדת ישראל.
כולם כמובן "דמוקרטיים"
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
652 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני נחשב מיהודי ארה"ב, אני גם מתגורר בארה"ב ואין מצב שהנתון הזה נכון מכיוון שאם לא שאלו אותי אז אין אפשרות לכלול אותי בסקר שלהם.
תמיד לדרג, לדרג, לדרג...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
4845 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1714 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
28681 הודעות, 110 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.13
8250 הודעות, 29 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33402 הודעות, 306 מדרגים, 591 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10649 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
2276 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
47884 הודעות, 329 מדרגים, 649 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנט גנב לי את הקול. בוז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.20
1396 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולא בעתידם .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
4845 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
10638 הודעות, 137 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נא לא לדחוף את אפכם במקומות שאין בכם צורך.
תודה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
2843 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם לא הבינו שאנטיציונות זו אנטישמיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.19
3359 הודעות, 25 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
2038 הודעות, 19 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
19852 הודעות, 196 מדרגים, 342 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכל מדוייק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
6968 הודעות, 70 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
36277 הודעות, 295 מדרגים, 578 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.11
25135 הודעות, 126 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
או שמדובר ברפורמים ודומיהם שהם שונאים את מדינת ישראל היהודית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9625 הודעות, 47 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.20
2962 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אולי יהודונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
2181 הודעות, 14 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מורשת הביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
4152 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כמה חוסר מודעות למה שקורה עם יהודי ארהב, כמה חוסר מודעות לתרומה האדירה שלהם לכל מה שרואים פה בארץ כולל בתי חולים, אוניברסיטאות והרשימה עוד ארוכה, חוזר מודעות לעובדה שבלי יהודי ארהב ישראל לא היתה מקבלת את התקציבים העצומים מארהב ואולי אפילו לא היתה קיימת היום במתכונתה הנוכחית. תמיד הסתדרנו עם יהודי ארהב (שברובם דמוקרטים) עד העשור האחרון. אפשר לא להסכים איתם אבל מפה ועד להחליט שהם לא יהודים והם רשעים זה מגוחך ומראה על חשיבה צרה וקטנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.13
8250 הודעות, 29 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
4152 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
יש לי עשרות קרובי משפחה בארהב ואני מכיר מקרוב את יהדות ארהב והרבה מהם יותר ציונים וקרובים ליהדות מרוב האזרחים פה בישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1714 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
4152 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
ללא הכספים סיכויים גבוהים שלא היינו מדברים על זה מהספות שלנו בישראל. יהדות ארהב ברובה ציונית והרבה יותר קרובים ליהדות מהרבה אנשים פה בישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1714 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.09
20584 הודעות, 190 מדרגים, 343 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם הוציאו לקסיקון מפואר על התרומה האדירה של יהדות גרמניה לתרבות, למדע, לכלכלה בגרמניה.
כי האנטישמים לא באמת רעים.
הם פשוט לא יודעים כמה היהודים טובים. ואם רק ניידע אותם, הם ישתכנעו...
וכן העיוורון אותו עיוורון.
ארה"ב על מליוני יהודיה שרבים מהם מתבוללים והופכים לשונאים הכי ארסיים של ישראל.
אותה ארה"ב הופכת מסוכנת יותר משבוע לשבוע ומשנה לשנה.
יש לי הרבה קרובים שם ולצערי כולם עיוורים.
עשירים חיים טוב מאוד מאוד!
אבל האם גם הדור הבא יחיה שם טוב?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1714 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
7566 הודעות, 31 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.02
33983 הודעות, 87 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
אם לא ההתבוללות היו צריכים להיות בין 10 ל15 מליון. אחרי התבוללות נשארנו עם 5 מליון על הנייר אבל המספר האמיתי הוא מליון וחצי יהודים, שמזדהים כיהודים ומתנהגים כיהודים ושולחים את ילדיהם לבתי ספר המקנים חינוך יהודי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5876 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"עוד תהיה טובה לגדולי הדור, להדליק את המקטרת של הקטן באנשי..."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.19
1435 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
1851 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש לתת טווח זמן של כמה שנים ושלאחריו יבוטל חוק השבות.
כיום כל יהודי שרוצה (,למעט אלו שבמדינות אוייב) יכול להגיע לארץ. אם הוא בוחר להמשיך לחיות בגולה ולהנות ממנעמיה אזי שישאר שם ולא יחשוב שיש לו כרטיס ביטוח חופשי.
בכלל גם על הסיוע הבטחוני מארה"ב הגיע הזמן לוותר ולפיתוח מכרז על אספקת נשק, יש גם ברוסיה פלטפורמות התחלתיות שעם השיפור הישראלי יוכלו להיות סופר טובים.
נראה אז את ארה"ב ממשיכה להתקשקש על "הסיוע" שהם "נותנים" לנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.15
4916 הודעות, 26 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה שהם ירצו שמדינתם תתמוך במשהו שמהווה סכנה קיומית למדינת ישראל?
.I am the Lizard King I can do anything
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.20
2423 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
צודקים, הכסף צריך ללכת לתוך תחומי מדינת ישראל הריבונית ולא לאזור כבוש שנוי מחלוקת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1714 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
53737 הודעות, 215 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
התקציב הוא כ11 מיליארד ש"ח ,תקציב צבאי.
שזה פחות מאחוז בתל"ג.
התקציב מסייע יותר לארצות הברית מאשר לישראל.
כי התקציב תומך בתעשייה האמריקאית,התקציב בודק כלי נשק אמריקאים,התקציב מוסיף מוניטין לתעשיה האמריקאית.
והתקציב וזה נזקו העיקרי מנציח ומעצים את התלות שלנו בארצות הברית.
הפסקת התקציב לא תפגע בכלכלה שלנו,תימנע לחצים ותאפשר שיח של שווה בין שווים {כמעט}.
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
10563 הודעות, 74 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
53737 הודעות, 215 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 148
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
3122 הודעות, 33 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1714 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 152
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.09
11676 הודעות, 47 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם ככה תוך דור או שניים הם יטמעו בגויים שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
21888 הודעות, 125 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 154
גם יהודי שחושב אחרת הוא יהודי ואין כאן המקום להשתמש במילה מוזר הזו
"אדם שלא היה שמאלני בצעירותו הוא חסר לב, אדם שלא הפך לימני עם השנים הוא חסר מוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.11
25302 הודעות, 226 מדרגים, 443 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין מצב שכל כך הרבה מהם חלאות אדם, תומכי Jסטריט וסורוס הנבל.
קחו בחשבון שהכתבות האלו מלאות מניפולציות, ומוגשות בידי אנשי פייק ניוז עלובים המנסים להנדס תודעה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
21888 הודעות, 125 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"אדם שלא היה שמאלני בצעירותו הוא חסר לב, אדם שלא הפך לימני עם השנים הוא חסר מוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד