האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
הצבא יקבל כמה מיליארדי דולרים ושם יסגר הסיפור. את מה בדיוק יפציצו? אם יש מספיק חומר בקיע אז איזו ''פריצה'' |
winter1 |
15.07.21 19:47 |
1 |
יקנו זמן, לך תדע מה יקרה בכמה חודשים שישיגו בעקבות התקיפה |
ישראלי |
15.07.21 19:51 |
5 |
צריך להשמיד את המשטר |
OutsideTheBox |
15.07.21 21:30 |
75 |
הפעם אנחנו מסכימים, יש ליבש את הביצה, לכוון את המערכה למוקדי הכוח של המשטר במטרה להפילו |
aba |
15.07.21 22:15 |
93 |
הימור לא ודאי לחלוטין. מצד שני ייתכן וזו האופציה הפחות גרועה. |
ש-עצמון |
16.07.21 14:50 |
173 |
יפציצו את כל אתרי קבוצת הנשק |
רוני53 |
15.07.21 20:06 |
18 |
כן, כמו שהפציצו את פרוייקט דיוק הרקטות :) |
winter1 |
15.07.21 20:50 |
44 |
סתם כתבה שבאה כביכול לאשרר את בנט בנסיון ״לתקן״ אחרי נתניהו |
לוק |
15.07.21 21:26 |
69 |
מדויק!! |
תפוח בדבש |
15.07.21 22:40 |
98 |
בנט הפחדן הכי גדול . לא יעשה שום דבר |
cf7 |
16.07.21 11:35 |
159 |
ומה ביבי עשה? |
ש-עצמון |
16.07.21 14:50 |
174 |
גם יומו יגיע ..:) |
רוני53 |
15.07.21 21:34 |
79 |
אני עוד זוכר שאמרת שתהייה מתקפה על לבנון |
לוק |
15.07.21 21:40 |
84 |
בסוף היא תהיה...:) |
רוני53 |
15.07.21 22:01 |
89 |
פריצה זה מהשלב שיש להם מספיק חומר ועד שהם מחליטים להכין ממנו פצצה. |
incanus |
15.07.21 21:21 |
62 |
האיום הוא שונה קצת: ישראל מגדילה את תקציב הביטחון על חשבון התקציב המיועד לאויבים |
לבוב |
15.07.21 21:37 |
80 |
תאוריה נחמדה, אבל הצבא מתכונן למלחמת עולם בכל פעם שמתחילים דיוני התקציב. בין לבין הוא מתכונן ל''קיץ הקרוב'' |
winter1 |
15.07.21 21:39 |
82 |
אתה שואל שאלות נכונות. |
Snowflake |
16.07.21 13:44 |
169 |
בסדר הבנו מערכת הביטחון רוצה הגדלה של תקציב הביטחון |
פרש טורקי |
15.07.21 19:47 |
2 |
בלי תקיפה מקדימה בלבנון זה לא יקרה. אני בספק אם זה בכלל יקרה אחרי עשור של ברבורים |
pingi |
15.07.21 19:49 |
3 |
בדיוק |
Compoti |
15.07.21 20:03 |
15 |
צודק. תבוא תקיפה מקדימה...:) |
רוני53 |
15.07.21 20:11 |
24 |
בלבנון יש רקיטות חלודות. לא? ;) |
incanus |
15.07.21 21:21 |
63 |
לא. את החלודות השמידו ב-2006...:) |
רוני53 |
15.07.21 21:33 |
78 |
או במילים אחרות: ''אנחנו צריכים תוספת של כמה מיליארדים לתקציב הביטחון'' |
אור_יקרות |
15.07.21 19:51 |
4 |
לא |
לוק |
15.07.21 21:27 |
71 |
ממש.נערכים ורצים לספר לטמקא |
טוק דוגרי |
15.07.21 19:51 |
6 |
אפילו האיראנים לא מספיק טיפשים להאמין שבנט יתקוף. |
שירמקול |
15.07.21 19:52 |
7 |
לבנט וגנץ אין בעיה לתקוף הם אינם ביבי הפחדן |
אריה33 |
15.07.21 20:23 |
29 |
+ |
דיויד מהקריות |
15.07.21 20:26 |
31 |
ברור לך שגנץ זה שמנע את התקיפה |
לוק |
15.07.21 21:28 |
72 |
אני חושב שזה היה ראש המוסד בזמנו.ולא בני. |
lukitus |
15.07.21 22:37 |
96 |
ביחד סיכלו |
לוק |
15.07.21 22:40 |
100 |
אולי בני פוליטיקאי לא משהו. אבל די בטוח שמבין בביטחון |
lukitus |
15.07.21 22:46 |
103 |
בני גנץ הוא למלמ שהתקדמותו בצבא היתה במזל. מונה לסגן הרמטכל כפשרה ואחר כך לרמטכל כפשרה. ראה בפנים: |
כינוי |
15.07.21 23:54 |
116 |
זה גנץ הקודם היום יש גנץ חדש |
אריה33 |
15.07.21 22:38 |
97 |
ויש גם פיות שיניים והיטי קיים |
לוק |
15.07.21 22:40 |
101 |
לא קשור חשוב להתעורר |
אריה33 |
15.07.21 22:55 |
110 |
ברוב המקרים השמאל ביצע מלחמות הימין החזיר |
Aviho42 |
15.07.21 19:52 |
8 |
מה קרה עם ה11 מיליארד שביבי נתן בשביל הערכות משהבט לתקיפה באיראן? עכשיו צריך עוד? |
ישראלי |
15.07.21 19:52 |
9 |
12 מיליארד וזה כבר לא רלוונטי ל2021. |
טוק דוגרי |
15.07.21 19:54 |
11 |
לא יקרה, בטח ובטח שלא לבד. |
אישקריות |
15.07.21 19:53 |
10 |
בלבולי מוח. איראן גרעינית. נקודה. |
lukitus |
15.07.21 20:00 |
12 |
מי אמר שהפצצה יותר יעילה ממתקפת סייבר? |
א_א |
15.07.21 20:01 |
13 |
שישראל רוצה להעביר מסר שייראה אמין היא שולחת את השופרות האמינים בדרך כלל כגון רון בן ישי |
beni_israel |
15.07.21 20:02 |
14 |
בול |
לוק |
15.07.21 21:28 |
73 |
פחחחח הצחקתם את עבאס ואיבתיסאם ...היא לא מסכימה!!! |
Gtamar |
15.07.21 20:04 |
16 |
מילה של נפתלי בנט! וכולנו מאמינים שאין כאן פייק לטובת תדמית בקהל הפנים ישראלי, וללא שום כוונה מעשית! |
תמהוני |
15.07.21 20:04 |
17 |
ישראל לא תתקופ באיראן וזה ברור כבר 15 שנה |
חלוץ שפוי |
15.07.21 20:06 |
19 |
חס וחלילה לדבר ביאוש כזה |
אריה33 |
15.07.21 20:24 |
30 |
זה נקרא להיות מציאותי |
חלוץ שפוי |
15.07.21 20:29 |
34 |
חס וחלילה אסור שתהיה בידי משטר שטני פצצת גרעין וכפי שבגין פעל אולמרט פעל כך גם בנט יפעל |
אריה33 |
15.07.21 20:48 |
43 |
זה בערך כמו להגיד שאם מכבי חיפב ניצחה את ביתר ירושלים |
חלוץ שפוי |
15.07.21 21:43 |
87 |
כדורגל לא תופס בביטחון ישראל |
אריה33 |
15.07.21 22:40 |
99 |
עוד תתפלא לטובה :) |
אבי_85 |
15.07.21 21:17 |
57 |
פיתחו כבר בדיקות סרולוגיות לדבר הזה? מסכות יעזרו? |
Karish |
16.07.21 00:02 |
121 |
כמה נתניהו חטף על הדלפות כאלו |
זופ-ניק |
15.07.21 20:10 |
20 |
מלחמות עולות ביוקר. בייחוד כאלו שנמצאות בטיוטא במגירה |
Crow |
15.07.21 20:10 |
21 |
טל לב רם מסכם: |
טוק דוגרי |
15.07.21 20:10 |
22 |
אני מתחלחל מהמחשבה שהם יצאו למלחמה |
ari10 |
15.07.21 20:11 |
23 |
יש משהו בדברייך. אצל ביבי אפשר היה לדעת שלא יהיה כלום כי אין כלום |
טוק דוגרי |
15.07.21 20:16 |
26 |
ביבי לא תוקף ובגללו עלולים לחטוף טיל גרעיני בישראל ולכן אסור לסמוך עליו |
אריה33 |
15.07.21 20:26 |
32 |
טוב מאוד שלא תקף. אני אוהב את החיילים שלנו, אבל צבא שמפחד מעימות יבשתי עם חמאס, שלא מצליח לעצור |
טוק דוגרי |
15.07.21 20:36 |
40 |
ראה תגובה 43 |
אריה33 |
15.07.21 20:51 |
45 |
שיהיה לכולנו בהצלחה |
The Hulk |
15.07.21 20:11 |
25 |
באוקטובר 2020 ארה''ב קדמה אישור למכירת פצצת חודרת הבונקרים GBU-57A/B לישראל |
רשימו |
15.07.21 20:18 |
27 |
פאקינג 60 מטר באדמה!! זה פשוט מטורף אני לא מצליח להבין איך דבר כזה אפשרי בכלל |
Karish |
16.07.21 00:05 |
122 |
הגוף של הפצצה עשוי אורניוםם מדולל אם אני זוכר נכון |
Katvan |
16.07.21 12:01 |
164 |
אולי די עם היח''צ המטופש הזה? אין לישראל מטוס שיכול לשאת את הפצצה, מה בדיוק היינו עושים איתה? |
Katvan |
16.07.21 11:55 |
163 |
שלום וברכה . |
יוסקה |
15.07.21 20:20 |
28 |
אבל אמרו שביבי סתם היסטרי |
דרומית25 |
15.07.21 20:27 |
33 |
הוא סתם עשה יח''צ על איראן |
חלוץ שפוי |
15.07.21 20:30 |
35 |
טמקא סיפורי אגדות . התוכנית קיימת לא מעכשיו. |
uz7 |
15.07.21 20:30 |
36 |
תנו לאיראנים גם את התכנית, ברברת וקשקשת וחרטטת |
מזל דלי |
15.07.21 20:32 |
37 |
אוטוטו זה קורה... ארה''ב מינתה ממשלת בובות בישראל - כדי לתקוף את האינטרסים הסיניים באזור |
SpinozaB |
15.07.21 20:32 |
38 |
תודה טמקא על העדכון |
Michelangelo |
15.07.21 20:34 |
39 |
בנט פופוליסט עלוב שכחת רק לעדכן באיזה שעה אתה מתכונן לתקוף תתבייש |
פשטות |
15.07.21 20:39 |
41 |
למה ללכלך על מנהיג ישראל? ביבי לא היה עלוב? חשוב לתת לחדש אפשרות מה שהקודם נכשל ואיכזב |
אריה33 |
15.07.21 20:52 |
46 |
מנהיג? שקרן וגנב |
פשטות |
15.07.21 20:56 |
49 |
התבלבלת לביבי יש 3 כתבי אישום ולא לבנט שדואג למדינת ישראל מה שביבי דואג רק לעצמו |
אריה33 |
15.07.21 21:06 |
52 |
נו שוין. השקר והגניבה של בנט הוכחו לעיני כל ישראל כתבי האישום עדיין בבירור |
פשטות |
15.07.21 21:15 |
54 |
מי שבאמת מתכנן תקיפה לא מדליף על כך לתקשורת |
ERIK85 |
15.07.21 20:41 |
42 |
סוף סוף שומעים משהוא חשוב ונחוץ שעל ישראל להתכונן ולדעת לבצע כי זאת תמיד היתה המדיניות בנושא גרעין איראן ימ''ש |
אריה33 |
15.07.21 20:55 |
47 |
בלי להרחיב יותר מדי |
בשדה קוצים |
15.07.21 20:56 |
48 |
כשרוצים לתקוף לא מדברים. |
פלומה |
15.07.21 20:56 |
50 |
++ |
red diamond |
16.07.21 15:27 |
178 |
חשבתי שהתחילו להתכונן לפני יובל |
אהרון5 |
15.07.21 21:00 |
51 |
ואני לטומי חשבתי שנתניהו סתם היסטרי . |
אוהב ציון |
15.07.21 21:10 |
53 |
מי הציג? לא אני...:) |
רוני53 |
15.07.21 21:16 |
56 |
הם היו ממשיכים להכשיר והוכח ששיקרו לפקחים |
לוק |
15.07.21 21:30 |
76 |
כסף? חסר לאיראנים כסף?! הצחקת את חמינאי...:) |
רוני53 |
15.07.21 21:41 |
85 |
חסר להם כסף כמו מים |
לוק |
15.07.21 21:42 |
86 |
ודאי שהמצב הכלכלי של איראן בשפל של כל הזמנים. אבל את המחיר משלמים *האזרחים*. משמרות המהפכה רק מתחזקים...:( |
רוני53 |
15.07.21 21:51 |
88 |
לדעתי הויכוח בין בנט ונתניהו, אם התקיפה על פרויקט הגרעין, יהיה ע''י צה''ל, או ע''י המוסד |
מתבונן |
15.07.21 21:15 |
55 |
המוסד עושה עבודה מצויינת - אבל זה ממש לא מספיק...:) |
רוני53 |
15.07.21 21:19 |
59 |
גם אם צה''ל ישתתף בהתקפה הם אמורים להיגרר אל ההתקפה. |
מתבונן |
15.07.21 21:26 |
68 |
אז הלך עלינו...:) |
רוני53 |
15.07.21 21:30 |
74 |
תשאל את מאמי לפיד |
מתבונן |
15.07.21 21:32 |
77 |
יודע יידיש? אער הוט געזוגט...:) |
רוני53 |
15.07.21 21:38 |
81 |
לא ברלין ולא בטיח נלמד להתמודד עם זה אם אינך בת''א אין לך מה לדאוג |
אריה33 |
15.07.21 22:46 |
102 |
אני לא מודאג...:) |
רוני53 |
16.07.21 03:05 |
135 |
מה זאת אומרת? גם צה''ל וגם המוסד פועלים באיראן. כל מתקפה תהיה בשיתוף שניהם כי לכל אחד יש אמצעים שאין לאחר |
כינוי |
15.07.21 23:58 |
118 |
השאלה מי מוביל, החלטות במוסד זה רק משרד ראש ממשלה, ואולי גם קבינט |
מתבונן |
16.07.21 00:09 |
124 |
אתה חושב שהבכירים במוסד לא יודעים להדליף אם הם רוצים? אכן מושחתים פחות מבכירי צהל אבל עדיין |
כינוי |
16.07.21 00:12 |
125 |
בפועל דה פקטו, פעולות של צה''ל נעצרו/סוכלו, והמוסד מבצע כל הזמן פעולות התקפה |
מתבונן |
16.07.21 00:25 |
127 |
קשה לי להאמין שפעולה גדולה כל כך שמערכת כל כך הרבה אנשים לא תיחשף. צה''ל אכן יותר פגיע בנושא |
כינוי |
16.07.21 00:33 |
128 |
כך לדוגמא חיסול של קאסם סולימני, אין לי ספק שאם זה היה על כתפי צה''ל, זה לא היה מתבצע |
מתבונן |
16.07.21 01:07 |
130 |
כל מה שאמרת על התיאום בין המוסד וצה''ל, אולי היה נכון בעידן נתניהו. אולי...:) |
רוני53 |
16.07.21 03:08 |
136 |
לא צריך לדחוף פוליטיקה בכל מקום. המוסד וצהל בעוינות מאז ומעולם. |
כינוי |
16.07.21 09:42 |
153 |
עוינות?! מה, כזה כמו ישראל וחמאס?! :) |
רוני53 |
16.07.21 15:21 |
176 |
ומודיעים על כך דרך ליינט? |
Sidewinder |
15.07.21 21:17 |
58 |
התחילה? זו בדיחה? |
עופרי |
15.07.21 21:20 |
60 |
שישלחו זימון במייל עם לינק לזום של החמל |
חוצב להבות |
15.07.21 21:20 |
61 |
אין פה שום חדש.. זה קשקוש שמנסה להוציא את נתניהו דפוק בזה שהוא כאילו לא התארגן |
MeAni |
15.07.21 22:08 |
92 |
למה לדחוף את ביבי הכושל לכל דיון? |
אריה33 |
15.07.21 22:47 |
104 |
אני מניח שלישראל יש כל הזמן תוכניות מגירה גם לנושא הזה |
FactsOnly |
15.07.21 21:23 |
64 |
הזוי איך התקשורת מחרטטת אותנו |
MeAni |
15.07.21 22:07 |
91 |
מה עם אישור עבאס? |
אצה_92 |
15.07.21 21:23 |
65 |
זה יותר אישור מאובמה מאשר עבאס |
prouvaire |
15.07.21 21:39 |
83 |
המכור תשקורת הזה יעשה מסיבת עיתונאים גם רגע לפני שהמתקפה תצא? |
Djin |
15.07.21 21:25 |
66 |
לא יקרה, ישראל לא תתקוף |
פונגו |
15.07.21 21:25 |
67 |
להיערך. זה כל מה שהממשלה הזו יודעת. לעשות? לא... רק להוציא יחצ |
Isrtv |
15.07.21 21:27 |
70 |
מטרת הכתבה אינה חדשות. |
MeAni |
15.07.21 22:06 |
90 |
קודם שמערכת הביטחון תוכיח שהיא מסוגלת להביא את חמאס לכניעה. או סתם ערבים בלוד. |
תודה רבה |
15.07.21 22:28 |
94 |
ישראל לא רוצה לכבוש את עזה אבל כן רוצה להשמיד הגרעין האירני ולכן אין קשר בין הדברים |
אריה33 |
15.07.21 22:50 |
107 |
לא כתבתי לכבוש |
תודה רבה |
16.07.21 15:13 |
175 |
לא הייתי מזלזלת |
צ'מפי |
15.07.21 22:34 |
95 |
אף אחד לא יתקוף באיראן .. התקיפה הייתה אפשרית בתחילת שנות 2000 |
popay |
15.07.21 23:58 |
119 |
אני תמיד מסתכלת על הדברים אחרת |
צ'מפי |
16.07.21 07:58 |
149 |
טוב מאוד |
3240N3420E |
15.07.21 22:48 |
105 |
יש רק הכנות אין יותר מזה כלום |
אריה33 |
15.07.21 22:51 |
108 |
לאירן יש גרעין כבר 10 שנים לפחות |
בן דוד בא |
15.07.21 22:49 |
106 |
להערכתי לפני כשנה |
אריה33 |
15.07.21 22:52 |
109 |
יש שיעור של הרב החלבן זצ''ל לפני כמה שנים שבו הוא אומר שלאירן יש כבר פצצות אטום. היתה לו רוח הקודש גלויה |
בן דוד בא |
15.07.21 22:57 |
112 |
להערכתי יש להם כבר 6 פצצות אתה מוזמן לעשות שאלת חלום עם הרב שאתה מאמין לו אם יגיד לך נכון אז גם לי יש רוח קודש |
אריה33 |
16.07.21 09:40 |
150 |
השאלה אם יש להם יכולת להגיע איתו לישראל ושיתפוצץ כאן. החומר הבקיע הוא לא חזות הכל. |
כינוי |
16.07.21 00:01 |
120 |
התחלפה ממשלה ופתאום היא מתחילה לדבר בדיוק כמו הקודמת |
ברבור שחור |
15.07.21 22:56 |
111 |
זה לא שייך לממשלה זו או קודמת אלא פיקוח נפש |
אריה33 |
16.07.21 09:41 |
151 |
כן. ישראל תתקוף באירן. שטויות ברמה הגבוהה ביותר |
יגאל פת-אל |
15.07.21 23:02 |
113 |
אתה חושב במונחים של לפני 10 שנים. עידן הסייבר קצת שונה ודי לחכימא. |
כינוי |
16.07.21 00:05 |
123 |
הבלים דמיוניים צריך פשוט להשמיד במשך 3 ימים מה יהיה ומי יהיה נשאיר לעתידות |
אריה33 |
16.07.21 09:42 |
154 |
אתה טועה גם בפרשנות וגם בעובדות |
ברבור שחור |
16.07.21 13:53 |
171 |
''החלה להיערך'' |
עמבה חריפה |
15.07.21 23:11 |
114 |
מעניין שב-ynet יודעים לספר את כל זה |
ראש_באדמה |
15.07.21 23:14 |
115 |
אמלק '' בנט הסכים לתוכנית הגרעין של ביידן ועכשיו מחרטט על הכנות ועמה..'' קיצר הנדסת תודעה |
popay |
15.07.21 23:57 |
117 |
כלב נובח... |
lior1_1 |
16.07.21 00:19 |
126 |
נסיון מס׳ 2 ללחוץ על האמריקאים לפני ההסכם. |
דיווח מיוחד |
16.07.21 00:36 |
129 |
המטרה היא לא אמריקה אלא הציבור הישראלי |
ברבור שחור |
16.07.21 13:54 |
172 |
בינטוטים מבנטטים את אזרחי ישראל. מדבר בנט תרחק. |
YA-20826 |
16.07.21 01:45 |
131 |
רק עכשיו התחילו להתכונן?.. |
דניאל בן המלך |
16.07.21 01:51 |
132 |
12 שנה ביבי לא הכין תקיפה ? |
עדי |
16.07.21 01:53 |
133 |
אף אחד לא הקשיב לו |
אריה33 |
16.07.21 09:45 |
156 |
כותרת מטרידה ומיותרת ממספר סיבות |
Dotcom |
16.07.21 02:16 |
134 |
עכשיו אני בטוח שלא יהיה כלום...אם זה בווינט אז בטוח זה חרטא בפיתה... |
ארץ |
16.07.21 05:41 |
137 |
ספין. |
איש ונוב לו |
16.07.21 06:48 |
138 |
כן. ספין מיועד לאיראנים...:) |
רוני53 |
16.07.21 06:57 |
140 |
את דעתי אשמור לעצמי בשקט. |
איש ונוב לו |
16.07.21 06:57 |
141 |
שקט זה תמיד טוב...:) |
רוני53 |
16.07.21 06:58 |
142 |
רק לפולנים... |
איש ונוב לו |
16.07.21 07:08 |
144 |
:) |
רוני53 |
16.07.21 07:51 |
148 |
אין להתמקד באתרי הגרעין |
Investjour |
16.07.21 06:55 |
139 |
גם וגם...:) |
רוני53 |
16.07.21 07:01 |
143 |
עדיך להסתכן במלחמה עם איראן מאשר יהיה פצצת גרעין שישליחו על תא. |
אריה33 |
16.07.21 09:47 |
157 |
עם סייבר יפילו את הנמלים והתשתיות האזרחיות |
כינוי |
16.07.21 11:47 |
161 |
ויפה שעה אחת קודם. |
Investjour |
16.07.21 11:52 |
162 |
נכון מאוד! הבעיה זה שפגיעה בתשתיות אזרחיות עלולה להסית נגדך גם את העם האיראני |
כינוי |
16.07.21 12:38 |
167 |
יש תשתיות שחיוניות למשטר ויש תשתיות הקשורות יותר לאזרח הפשוט |
Investjour |
16.07.21 13:16 |
168 |
כמה יחץ על כלום... |
News_Max |
16.07.21 07:09 |
145 |
מעולה |
סתם איש פשוט |
16.07.21 07:19 |
146 |
כסף כסף כסף |
עמוס |
16.07.21 07:33 |
147 |
אין קשר מדובר בהשמדת מתקני גרעין |
אריה33 |
16.07.21 09:48 |
158 |
ישראל לא תתקוף באירן |
kipaaduma |
16.07.21 09:41 |
152 |
פקה פקה אני יותר מאמין שכל ההנהגה שלנו תברח לחו''ל |
בני מרום |
16.07.21 09:44 |
155 |
הדימיון הפרןע של ליינט |
סתם אחת |
16.07.21 11:39 |
160 |
בטח יעשו תכנית מטורפת וברגע האמת היא לא תצא לפועל כי היא תלויה בנהגים ערבים או משהו כזה |
Katvan |
16.07.21 12:02 |
165 |
לא מאמין שלא התייעצו עם ראש הממשלה, כלומר עם עבאס , מצד שני הלא בוודאי לא היה מסכים אז |
מרשמלוי |
16.07.21 12:09 |
166 |
אני מבין שכתבי ynet נכחו בדיון |
BoomBoX |
16.07.21 13:48 |
170 |
מי שיושב בסוד העניינים (כרגע בנט .. מפחיד לאללה יותר מהגרעין אגב) |
red diamond |
16.07.21 15:25 |
177 |
חבר מתאריך 19.6.17
42914 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
יעצרו? התוכנית האיראנית מבוזרת מספיק...
וזה לפני שמדברים על ההשלכות המדיניות של מהלך כזה - רק בשביל לעכב את התוכנית לזמן קצר יחסית (אם בכלל...עדיין לא הבנתי מה זה "פריצה"...הם עדיין תקועים בהעשרה?)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
23839 הודעות, 96 מדרגים, 153 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
השאלה היא האם זה יהיה שווה את זה, לדעתי זה הימור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.19
22472 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
לא את אתרי הגרעין.
חוזרים לחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
5900 הודעות, 48 מדרגים, 95 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
הכרעה ברורה והחלטית שיאפשר שיקום של העם האיראני לאחר שנות דיכוי.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
53725 הודעות, 215 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ישאירו את החומר הבקיע לאיראנים, שייחנקו איתו...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42914 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
בנט שולח מסרים לתקשורת שיאכילו את הציבור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
486 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
1843 הודעות, 9 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
53725 הודעות, 215 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 159
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
כול כלב ביג'י יומו...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מה זה שנתיים-שלוש לכאן או לכאן - לעומת הנצח...
וברצינות - מודה שחשבתי כי מתקפה על תשתית דיוק הרקטות תגיע מוקדם יותר. טעיתי.
אבל דווקא חילופי נתניהו יכולים לשנות. בנט מביא את הנחישות שלא היתה לנתניהו; לפיד - את האמריקאים והצרפתים...
אז עוד חזון למועד...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.09
6070 הודעות, 64 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
16757 הודעות, 95 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זה האיום האמיתי על האיראנים..
והנה הגיעה הדרך לא להעביר לערבים את התקציב שהובטח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42914 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
והערבים לא יקבלו את כל הכסף כי מדובר בסכום אדיר, אבל הם יקבלו הרבה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.17
2982 הודעות, 13 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מנין לך שאין לישראל תשובות להן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
21494 הודעות, 155 מדרגים, 297 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איפה הכסף?הנה הכסף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
17199 הודעות, 39 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואם בימי טראמפ לא תקפו, לא מבין איך יתקפו עכשיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.18
389 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
לפני כמה ימים JCPA פרסמו כאן ידיעה מעיתונות ערבית, כי ארה"ב וצרפת שולחות כוח ימי אל מזרח הים התיכון, כדי "להציל את לבנון"...
גם המו"מ בוינה על חידוש הסכם הגרעין - תקוע, בגלל האיראנים.
ייתכן שהכל קשור בכל...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.09
6070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות
בתגובה להודעה מספר 63
עכשיו יש משומנות - ומדוייקות (וגם מפעלי הדיוק שלהן...)
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.07
74137 הודעות, 377 מדרגים, 677 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
במילים אחרות בנט מוציא הודעה לתקשורת שבאה כביכול לאשרר את הטענות שלו
תהנה אני עושה הנה אני יותר תקיף ובאתי לתקן
בנט יתקוף באירן כמו שאני יהפוך לנסיכת השלג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
29620 הודעות, 180 מדרגים, 350 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מֶלֶךְ עֶלְיוֹן ,הַמְדַבֵּר בִּצְדָקָה ,הַלּוֹבֵשׁ צְדָקָה ,הַמַּאֲזִין צְעָקָה לַעֲדֵי עַד יִמְלֹךְ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.14
1685 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.19
3884 הודעות, 26 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.18
1801 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.18
1801 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
יותר ממני. אני באופן אישי לא חושב שאנו מוכנים להשלכות של תקיפה כזו.
המ״מד-ים בארץ למרות כל הדוחות של המבקר עדיין במצב רע.
להתמודד עם לחימה בלפחות 3 חזיתות זה משהו שהעורף יתקשה להתמודד איתו
פגיעה קשה בתשתיות שלנו
פגיעה קשה בכלכלה ולא לדבר עם פגיעות בנפש.
אין לפי דעתי כבר פתרון צבאי ולא דיפלומטי. אירן תהייה גרעינית כמו צפון קוריאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
כאן איך מונה לסגן הרמטכל:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3744532,00.html
וכאן כשמונה לרמטכל אחרי שהעיפו את גלנט:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4024141,00.html
בין 2002 ל2005 היה אלוף פיקוד צפון (לפני כן מפקד הגיס הצפוני) ולדעתי האשמה בלבנון השנייה היתה הרבה עליו.
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.18
1941 הודעות, 2 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שטחים.
מוזר שעד היום אין שום תוכנית תקיפה באיראן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
23839 הודעות, 96 מדרגים, 153 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
29620 הודעות, 180 מדרגים, 350 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מֶלֶךְ עֶלְיוֹן ,הַמְדַבֵּר בִּצְדָקָה ,הַלּוֹבֵשׁ צְדָקָה ,הַמַּאֲזִין צְעָקָה לַעֲדֵי עַד יִמְלֹךְ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.21
233 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
איראן מדינה ענקית והמתקנים שלהם מפוזרים בשטחים בעיתיים מאוד.
רק מהאוויר ולבד זה לא יקרה.
יש תחבולות שקורות לא רק מהאוויר וזה כן יכול לשמש ככלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.18
1801 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.20
1271 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.10.15
11880 הודעות, 149 מדרגים, 292 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יוסי יהושוע ועמוס הראל.
שרוצים סתם להעביר ל"פ רגילה ושופוני שולחים את השופרות הזוטרים כגון הלר נועם אמיר וכולי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.12.13
4747 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מעדכן אתכם בחידושים שבעולם הרכב. אשמח לדירוג חיובי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
9268 הודעות, 83 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
39533 הודעות, 186 מדרגים, 302 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נצטרך ללמוד לחיות עם איראן גרעינית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
39533 הודעות, 186 מדרגים, 302 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
ונחיה עם זה כמו שאנחנו חיים עם מאות אלפי רקטות שמכוונות לכיוונינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
39533 הודעות, 186 מדרגים, 302 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
היא יכולה לנצח את פסז
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
48570 הודעות, 153 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.18
7439 הודעות, 54 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
12322 הודעות, 147 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.06
12464 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בזבוזי כסף אדירים על כלום ושום דבר.
מחיר החשמל עולה, הדלק עולה, הדיור עולה, אבוקדו חצי משכנתא. יש דברים יותר חשובים שאליהם צריך להעביר כספים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
29620 הודעות, 180 מדרגים, 350 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מֶלֶךְ עֶלְיוֹן ,הַמְדַבֵּר בִּצְדָקָה ,הַלּוֹבֵשׁ צְדָקָה ,הַמַּאֲזִין צְעָקָה לַעֲדֵי עַד יִמְלֹךְ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.08
9176 הודעות, 70 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דווקא בגלל חולשתם הם עלולים לעשות צעדים הרי גורל ואסון
דווקא בגלל חולשתם הם עלולים להיות פזיזים בתקווה לצבור דעת קהל אוהדת
בענין הזה (ובעוד עניינים) סמכתי על ביבי שלעולם לא התנהג בפזיזות
כשחיי אדם היו מונחים על כף המאזניים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
29620 הודעות, 180 מדרגים, 350 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
"אין כוחו אלא בפיו", אפשר היה לישון בשקט.
בנט עלול להכניס אותנו למלחמה שגדולה
עלינו בכמה מידות.
מֶלֶךְ עֶלְיוֹן ,הַמְדַבֵּר בִּצְדָקָה ,הַלּוֹבֵשׁ צְדָקָה ,הַמַּאֲזִין צְעָקָה לַעֲדֵי עַד יִמְלֹךְ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
29620 הודעות, 180 מדרגים, 350 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
את הירי שלו לעבר ישראל,שמרוצה מעצמו אחרי מבצעים כמו שומר החומות-אני לא רוצה לדעת איך יראה עימות מול חיזבאללה(מן הסתם התגובה האיראנית).
מֶלֶךְ עֶלְיוֹן ,הַמְדַבֵּר בִּצְדָקָה ,הַלּוֹבֵשׁ צְדָקָה ,הַמַּאֲזִין צְעָקָה לַעֲדֵי עַד יִמְלֹךְ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
621 הודעות, 2 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2106 הודעות, 23 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.07.21 בשעה 20:36 בברכה, רשימו
על פי הדיווחים ב 10/2020, שני סנטורים, ג'וש גוטהיימר מהמפלגה הדמוקרטית ובריאן מאסט מהרפובליקנית, החלו לשתף פעולה לקידום אישור בקונגרס לעסקה דרמטית עבור ישראל שכוללת הצעת חוק לאפשר מכירת פצצה חודרת בונקרים לצה"ל. אם החקיקה תעבור, ישראל תוכל לקבל לידיה את פצצת העל GBU-57 מתוצרת בואינג שנאסרה למכירה עד כה מחוץ לגבולות ארה"ב. יכולת החדירה של הפצצה היא לעומק של 60 מטרים לעומק הקרקע והיא שוקלת כ-14 טון
===
מערכת ההנחיה שלה מאפשרות לפצצה לפגוע במטרות הנמצאות עמוק מתחת לאדמה, ויש לה יכולת "לחפור לעמוק" דרך סלעים, אדמה ובטון - ולהשמיד כל תשתית. הפנטגון פיתח את הפצצה במטרת אחת - השמדת אתר הגרעין בפורדו, הבנוי בצלע הר.
מדובר בפצצה העוצמתית ביותר בארסנל הלא-גרעיני של ארה"ב
לפצצת העל GBU-57 מתוצרת בואינג שנאסרה למכירה עד כה מחוץ לגבולות ארה"ב יש יכולת חדירת בטון ממוגן בעובי 60 מטרים, ואז לפוצץ 2.5 טונות חומר נפץ , אורכה למעלה משישה מטרים
הפצצה הזאת היא הגדולה ביותר שמחזיק צבא ארה"ב במחסני הפצצות והטילים הלא-גרעיניים שלו.
את הפצצה לא יוכלו להטיל מטוסי קרב בגלל משקלה וגודלה, ואם היא תגיע לישראל, תורכב על יחידות מיוחדות שיותקנו על מטוסי תובלה גדולים
להלן סרטון נדיר למדי מ 2019 שבמהלכו המפציץ החמקן B-2 Spirit מטיל בניסוי 2 פצצות מסוג GBU-57A/B
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
ניסוי זה אירע עשר שנים לאחר שב-2009 הורה הנשיא דאז ברק אובמה בחשאי לצבא ארצות הברית וליחידות פיתוח האמל"ח המתקדם שלו להכין אופציה צבאית לתקוף ולהשמיד את מתקני הגרעין של איראן. עד אז לא הייתה אפילו בידי ארצות הברית (ובוודאי שלא בידי ישראל) יכולת שכזו. בעקבות ההוראה הזו פיתח צבא ארצות הברית את פצצת ה-GBU-57, המוטלת ממפציצים בעלי כושר נשיאה חריג וחודרת בשלבים ובסדרת פיצוצים לכל בונקר.
כדי לבדוק אם הפצצה החדישה יכולה באמת לפגוע במתקנים האיראניים בנו האמריקנים בלב המדבר במערב ארצות הברית, ליד ניו מקסיקו, מתקן דמה תת-קרקעי הדומה בגודלו, בעומק שלו ובביצורים שלו למתקן הגרעיני החשוב והמוגן ביותר באיראן, זה הנמצא בפורדו, סמוך לעיר הקדושה קום. חיל האוויר האמריקני הפציץ את "פורדו" שבארצות הברית, ותיעד בשורת מכשירים וסרטי וידיאו את תוצאות ההפצצה. לפי התיעוד, המתקן נחרב לחלוטין.
על מנת לשכנע את ישראל שלא לתקוף את איראן, ולהראות כי ארצות הברית - לו תידרש לכך בעת חירום - תוכל לעשות זאת, נקט לאון פנטה, שר ההגנה האמריקני ב-2012, צעד חריג. מקורות אמריקנים בכירים מספרים כי הוא הזמין אליו למשרדו את ברק, מקבילו בישראל באותה תקופה, והראה לו את סרטי הווידיאו הסודיים. ברק אמר לפנטה שהוא מתרשם מאוד.
__
ולהלן כתבה קצרה מ 2012 על הצורך בפיתוח פצצה מסוג זה ( MOP ) ומטרותיה:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.18
7439 הודעות, 54 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
זה טיל שעשוי מיהלום?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.19
1441 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
מתכת צפופה מאד וקשה,במשקל גדול, בשילוב עם המהירות הגבוהה שהפצצה צוברת, מאפשרות את החדירה העמוקה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.19
1441 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.14
15575 הודעות, 334 מדרגים, 662 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חלום פורח ותו לא .
למה בן השפחה אותי יירש ,ונשארתי עני אביון ורש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.15
27697 הודעות, 245 מדרגים, 484 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
39533 הודעות, 186 מדרגים, 302 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
ועכשיו הם סתם עושים אותו דבר.
אופיום להמונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
66885 הודעות, 218 מדרגים, 427 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
28671 הודעות, 110 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנט לא יבנטט את האירנים והאירנים לא מבונטטים ממנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.14
46439 הודעות, 162 מדרגים, 299 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ונהי בעינינו כחגבים, וכן היינו בעיניהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
945 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
6961 הודעות, 69 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
6961 הודעות, 69 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
6961 הודעות, 69 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
תגיד לי האישור מרגע לרגע בבית המשפט שם מבררים את העובדות מקבלים אנורקסיה קשה או מחפירה
2 שים לב איש יקר הנידון האם בנט שקרן ונוכל איך ביבי נכנס פה נניח שאני מסכים שגם ביבי נוכל בגלל זה בנט לא שקרן?
3. נשמע לי קצת ילדותי לומר שביבי דואג רק לעצמו ובנט דואג רק לעם ישראל.
4. נשמע מאוד תינוקי האמירה שעלבנט אסור להגיד שקרן נוכל וגנב כי הוא מנהיג ועל ביבי אפשר לדבר מה שרוצים.
5. לאור הממצאים הנל לא נותר אלא לקבוע שדעה ? זו היא לכאורה לוקה בתסמינים קשים של רלביות מצויה.
המלצה רפואית לעטות משקפיים שרואים את החמאה על הראש ולהרגיש את הדבשת שצומחת על הגב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
12960 הודעות, 95 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עכשיו איראן יכולה להיות רגועה
"ובאמת ההויה היא טובה מאד, כשהאדם המסתכל בה, פועל בקרבה וחי עמה, הוא טוב" (הראי"ה קוק)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
1231 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל החלה להערך לתקיפה באיראן עוד לפני כ-15 שנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
65615 הודעות, 186 מדרגים, 351 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8575 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.15
58440 הודעות, 246 מדרגים, 426 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עכשיו התחילו להתכונן?
הפכנו להיות מדינה של הכול דיבורים.
הגלגל התהפך. הערבים עושים, אנחנו משקרים.
#במלחמה_הבאה_נושמד
ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.19
633 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
חבורת אפסים איך שהצגתם את נתניהו פרנואיד בכל מה שקשור לאיום האירני .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מאז ומתמיד שיבחתי את הזהירות המופלגת של נתניהו בהפעלת כוח.
הבעיה של נתניהו עם איראן הייתה שהוא הרבה לאיים (רע) - ועשה מעט (טוב).
בנוסף, טעות קולוסאלית הייתה לגרום לטראמפ לסגת מהסכם הגרעין. ב-2015 היה לאיראנים 30 ק"ג אורניום מועשר ברמה של פחות מ-4% העשרה; היום - יותר מ-3,000, ברמה של 20%.
מה עדיף?!
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
לפחות לא היה להם כסף לנהל מערכה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
אז איך 30 ק"ג קפץ ל-3,000? בלי כסף?!
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 85
וכשאין כסף ומשקיעים את מה שנשאר בפרויקט הגרעין אז המטבע נופל
האזרחים בלי חשמל וכולי
שאל את רוחאני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
עצוב - אבל זו המציאות...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
1103 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לאור הפארסות המביכות של שרי הביטחון והרמטכ"לים בעבר.
בהחלט במקרה הזה יותר נכון להשאיר את זה בידי המוסד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מה לעשות, פצצות של חיל האויר יותר כבדות, ויודעות להגיע אל מקומות שסוכני מוסד לא יודעים...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
1103 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
אם ההובלה של ההתקפה יהיה בידי צה"ל, זה אמור לעבור דרך המטכ"ל עם כל המורכבות שבה.
ובסופו של דבר הם לא מסוגלים לקבל החלטות, כפי שקרה בעבר.
וגם הכל דולף החוצה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מה, לברוח לברלין?!
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
1103 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000976973
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
אז אמר...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
תרגיע את המגיב "מתבונן" שמעלי...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
1103 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
החלטות בצה"ל זה ע"י שרשרת פיקודית.
מספיק 1 שמתנגד וגורר רגליים, או מסכל דרך הדלפות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
דגן בעצמו הדליף
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
1103 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
1103 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
המוסד תמיד לוקח חלק פעולות כאלה ואין לו בעיה לבצע התקפות יותר משמעותיות.
צה"ל יודע להכין התקפות בעיקר כדי לקבל תקציבים.
אבל כשזה נוגע למעשה, תמיד גורר רגליים, כדי שלא להיגרר למלחמות.
המוסד אין לו את הבעיה הזה, וכשמגיע החלטה מהדרג המדיני, תמיד מוכן לבצע אותו.
לגופו של עניין, כבר מזמן אמרו שאין לצה"ל כוח לסכל כל מתקני הגרעין באופן סופי, בגלל שמדובר במתקני תת קרקעיים ומפוזר בכמה מקומות. מצד שני יכולות החדירה של המוסד, כפי שהוכח בהברחת הגרעין, ויכולות תקיפת הסייבר שהשתכללו, מציב את עצמו כאלטרנטיבה לתקיפה של צה"ל לא פחות יעילה, והרבה יותר פחות סיכון בתגובות נגדיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
היום, יש תיאום מלא - ואפילו ידידות אמיצה - בין בנט, לפיד וגנץ...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
אעלק עוינות...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.07
5615 הודעות, 68 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.15
17898 הודעות, 211 מדרגים, 408 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
1488 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נשאר עוד משהו שלא מספרים לאזרחים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
928 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
זה תומך בחירטוט של בנט שנתניהו הזניח את איראן.. למרות שהוא בעצמו תמיד שיבח את התנהלות נתניהו מול איראן.
ברור לך שמזמן כבר יש תוכניות, צהל מכין תוכניות לכל מקרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 92
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.07.21 בשעה 22:53 בברכה, אריה33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
3687 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הודעות כאלה הן סוג של יחצנות " שופוני".
להזכירכם:
"נתניהו וברק הורו להתכונן לתקיפת איראן ב-2010; דגן ואשכנזי התנגדו"
מתוך הארץ
בזמנו זה הוצג כהרפתקה מסוכנת...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
928 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.19
3190 הודעות, 49 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
1275 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
she/her
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.20
7124 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שלא יהיו הפתעות, הדוד סם יכעס...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.14
4997 הודעות, 24 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ברגע שמדברים על זה בגלוי, הרמז הוא ברור.
פעולות ותקיפות מבצעים מבלי לדבר לפני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15611 הודעות, 64 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
928 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המטרה פה היא להראות כאילו עד עכשיו לא היה כלום.
ולכולם זה ברור שזה שקר מוחלט, צהל המוסד מתכוננים כבר עשרות שנים לתקיפת התחמשות הגרעין באיראן, ודי בהצלחה.
ברור לכולם שיש תוכניות מוכנות כבר שנים ומתקנים אותן כל הזמן.
ויינט אתר פח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
55028 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
55028 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
כניעה פירושה הבאת האויב למצב שהוא מוכן לקבל כל תנאי שלך, ובטח לא ההיפך.
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
147 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
התרגלנו כל כך ל"זאב זאב" שכשזה יגיע כולנו נהיה בהלם...
הקרקע מוכנה ומחכים לרגע שאף אחד לא יאמין בכלל, כולל האיראנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33398 הודעות, 306 מדרגים, 591 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
147 הודעות
בתגובה להודעה מספר 119
אני יותר מתמקדת תמיד על הפן הפסיכולוגי/קרימינלי, ויודעת שבעניינים פוליטיים, בטחוניים וכו' הרבה פסיכולוגיה עובדת ויושבים שם "למעלה" ,בכיסאות,אנשים שזו העבודה שלהם, לנתח פסיכולוגית ולהבין איך ומתי, ומה עושים ואיך מתחמנים את האויב/ציבור/מדינות ועוד...
לי לא משנה גם,אגב, מי מפרסם, ווינט, ידיעות,ערוץ 12 או וואט אבר, יש מי שמושך בחוטים וגורם לעם/אויב להאמין או להאמין, בהתאם לרצון המושך בחוטים שעובד אצל ההנהגה בזמן נתון, קוראים להם "יועצים".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.6.21
20 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
חייבים לפרסם את מועד ההתקפה המדוייק, מספרי הזנב המשתתפים ושמות הלוחמים. חובה שתהיה שקיפות מלאה מול האוייב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 105
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
482 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 106
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
482 הודעות
בתגובה להודעה מספר 109
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 112
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות
בתגובה להודעה מספר 106
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
852 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך להכין אופצית תקיפה מול אירן, צריך תוספת לתקציב הבטחון.פשוט מדהים. עד לפני חודשיים הסבירו שנתניהו ממציא איום ושאינו אמיתי. החל מהשבוע, האיום אמיתי , חייבים להגדיל את תקציב הבטחון ונתניהו היה זה שלא עשה מספיק. כמות הנוכלים, השקרנים ומאחזי העינים בממשלה הזו פשוט מטורפת.בנט ולפיד במיוחד הם פשוט בדיחה. כל הזמן הפריעו לנתניהו ולגלגו עליו ועכשיו רצים להתכונן למלחמה שזלזלו בה כל הזמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 111
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
30772 הודעות, 209 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
1. ישראל לא תתקוף ללא תיאום עם ארהב. וארהב לא תיתן
2. ישראל לא יכולה להתחיל מלחמה ללא גיבוי אמריקאי (בצוק איתן נאלצנו לקבל רכבת אווירית.). יש מתקנים שקבורים עמוק מתחת לפני האדמה. שיחת טלפון מביידן הפסיקה את מבצע שומר החומות. להזכירכם.
3. כדי להשמיד את היכולת של אירן להגיע לפצצה (כל מהלך אחר שאינו השמדה, הוא חסר תועלת), ישראל תצטרך מאות גיחות הפצצה מעל טהרן. יעדים שחלקם ממוקמים סמוך לגבול המזרחי של אירן. כלומר - רוב חיל האוויר יהיה מועסק בתקיפה
4. מ- 3 יוצא, שבעת מלחמה עם אירן, רוב חיל האוויר יהיה מועסק מעל אירן. לכן, אי אפשר להתחיל מלחמה באירן *ללא* השמדה של היכולת של חיזבאללה וחמאס להפתיע את ישראל... לאחר שמישהו שהיה כאן 12 שנים נתן לחיזבאאלה ולחמאס להגיע למאזן הרתעה מול ישראל - התשובה ברורה.
5 מלחמה עם אירן פירושה מלחמה ב- 4 חזיתות - אירן, סוריה, לבנון ועזה. כאשר כל חיל האוויר מועסק מעל אירן - מיותר להסביר את הסכנה שבכך. שוב - מישהו שהיה כאן 12 שנים הביא לכך לאירן וחיזבאללה מצויים עם הבול הסורי.
6. אפשר להרגיע. בסך הכל ההפחדות הרגילות לפני דיונים על תקציב
7. והכי חשוב. מתקנים אפשר לבנות. ידע - אי אפשר. אז ברורה שיטת הפעולה העדיפה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
רק עוד דבר אחד, ב2009 כשביבי הפך לראש ממשלה לראשונה לחזבאללה היו כבר 40 אלף רקטות לפחות (https://news.walla.co.il/item/1532205). המספר עכשיו הוא רק פי 2-3 בערך וחיל האוויר השתפר משמעותית כך שמצבנו יותר טוב משהיה כשביבי נכנס.
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
852 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
התגובה שלי התיחסה לעובדה שאותם אנשים שזלזלו באיום האירני ועשו הכל כדי למנוע מאיתנו להתכונן אליו פתאום טוענים כמו נתניהו שהוא חמור מאוד שחייבים להיערך אליו ושנתניהו !!! הוא זה שזלזל.להזכירך הצוללות למשל נקנו כנגד האיום האירני והשמאל שתמכת בו ניסה להכניס את נתניהו לכלא להוקיעו כבוגד ולטרפד את העיסקה !!! יש גבול גם לשקרים שאפשר לומר. קחו אחריות על הבחירות שלכם. לגבי שאר דבריך:
1. אם זה איום קיומי ישראל תתקוף, אחרת הממשלה אינה ראויה
2.בעבר ישראל עשתה מלחמות רבות וגם פעולות ללא גבוי אמריקני. כל השאלה זה מה המחירים שישולמו.אם האיום קיומי (למשל יודעים שתוך חודש יש לאירנים פצצה) ממשלה ישראלית עשויה לתקוף גם בלי אישור אמריקני.
3. למה אתה מניח בכלל שזו פעולה אווירית ? איני יודע את היקף המבצע וגודלו. כנראה מדובר במלחמה מלאה. גם דחיה של הפרויקט היא אפשרות סבירה.איני בטוח כלל שישראל רוצה בנפילת השלטון האירני כי אז מי שיעלה אחריהם יוכל לרוץ לפצצה בתמיכת העולם כולו. מלחמת התשה היא אפשרות לא רעה.שוב, איני יכול לקבוע בלי לדעת את העובדות וגם אתה לא.
4.אתה בונה תילי תילים של השערות להצדיק תורות רל"ב. אין פה רציונליות. עובדתית נתניהו זיהה את אירן כאויב מרכזי והתרכז בו.חוץ מזה כל אויבינו: גם הרש"פ גם חמאס וגם חיזבאלה נחלשו מאוד. אתה מוזמן לבדוק למשל את התל"ג של לבנון, אבדות חיזבאלה בשנים האחרונות, מצבם הבינלאומי הרע, מצבו של הפטרון אירן והחדירה המודיעינית המוחלטת שלנו אליהם וכשלון כל פעולותיהם בשנים האחרונות.
5.אנחנו כבר במלחמה עם אירן במידה ולא שמת לב. כוונתך שהעצימות תתגבר.איני יודע אם תפרוץ מלחמה כעת אבל אין ספק שסוריה, אירן, חיזבאלה וחמאס במצב הכי גרוע מזה עשורים רבים ומעולם לא היו חלשים יותר.
6. איני יודע. אני מתרעם על הצביעות והשקרים של בנט, לפיד וגנץ
7. אולי, אני חושב שיש הרבה יתרונות למלחמת התשה הרבה מעבר לחיסול ידע.הכל שאלה של העובדות שאינן עומדות בפנינו.
הבעיה שלי עם התיזות הפוליטיות שלך היא שבמשך שנים תמכת בפוליטיקאים שחיזקו את אויבי ישראל אם זה הרש"פ או חמאס. תמכו במסירת שטחים ועקירת ישובים, זלזלו באירן ובחיזבאלה ודגלו בהתעצמות שלהם והפריעו לכל צעד שממשלות הימין עשו נגדם ועכשיו אתה מקטר. זה צבוע ולא הגון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כהמשך לדברי הרהב המטופשים של בנט שביבי רק דיבר ולא עשה כלום. תמשיך בנט להנדס תודעה שקרית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
2763 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ד"א מתי בנט מוציא ספר על איך מנצחים את איראן הגרעינית?!
אין לי ארץ אחרת, לערבים יש הרבה, לכו לשם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33398 הודעות, 306 מדרגים, 591 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
10223 הודעות, 54 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.21
253 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
852 הודעות
בתגובה להודעה מספר 129
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.11.03
9771 הודעות, 78 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
185 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
"אל תצר צרת מחר כי לא תדע מה ילד יום" סנהדרין ק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
8289 הודעות, 23 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 133
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.20
840 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
1. אם באמת "החלה" - מטריד שרק עכשיו.
2. אם לא באמת "החלה" עכשיו - מטריד הספין.
3. באופן כללי כל ההתעסקות מיותרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.19
2157 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
7382 הודעות, 56 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכנות שכאלה עושים בשקט, לא יוצאים עם הצהרות לתקשורת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
יש לישראל וממשלתה הנוכחית (וגם לארה"ב ולאירופה) עניין שאיראן תתגמש בוינה. שיחות הגרעין, אתה יודע.
כדי לדרבן את האיראנים, איומים ישראלים פומביים לא מזיקים...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
7382 הודעות, 56 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
7382 הודעות, 56 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 142
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
506 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תקיפתם תוביל למלחמה כוללת שכנראה תוביל למלחמה איזורית ובהמשך עולמית.
יש להפיל את המשטר מבפנים. להפציץ כל מה שיוכל לדרבן את התושבים שם להפיל את המשטר.
הרי כולם יודעים שאין תקיפה באיראן בלי תקיפת כל כוחו הצבאי של חיזבאללה ועדיף להתמקד בו גם ככה. היו עשרות שנים שהעולם יכל למנוע מהמשטר הפנאטי הזה גרעין אך העולם כשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12176 הודעות, 72 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
המשטר העריצי באיראן ייפול, במוקדם או במאוחר. זה סופו של כל משטר עריץ.
אבל לא בטוח שייפול לפני שיהיה בידיו פצצות גרעין ואמצעי שיגור. זו הדילמה...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 139
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
506 הודעות
בתגובה להודעה מספר 161
אני ממקומי הדל הייתי מתחיל בבליץ לא על הגרעין אלא על מוקדי הכח של משמרות המהפכה כולל ובמיוחד יחידות הבסיג'.
את השאר הייתי משאיר לעם האיראני. אין לאיראן מה למכור מול ההמון הזועם שם חוץ מאלימות הבסיג'.
ששיראל תחזור להיות יצירתית. יש לפי הדיווחים ישנה מספיק אחיזה מודיעינית באיראן על מנת לזעזע אותה מבפנים.
אפשר לחסל גם את כל יושבי הפרלמנט(המג'לס) ואז להתחיל בהפיכה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1708 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 162
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
506 הודעות
בתגובה להודעה מספר 167
את המשטר באיראן צריך להעביר מן העולם ולא רק לעכב את תוכניותיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
14357 הודעות, 51 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סיקור אוהד על 200
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
2065 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם אפשר לפרט קצת יותר ?
המודיעין האיראני ישמח לקבל קצת יותר פרטים.
תודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
28981 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
איזה דיונות יפציצו באיראן?
הרי את כנופיות חמאס לא מצליחים למגר בהפצצות האלה, אז את איראן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
3076 הודעות
בתגובה להודעה מספר 147
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.14
2843 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין מי שמאמין לאיום חסר הבסיס. לא פה ולא באירן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.13
8240 הודעות, 29 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
11815 הודעות, 41 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.19
1441 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.12
7918 הודעות, 63 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה כל החירטוטים ,
ברגע שתתחיל מלחמה מול החמאס וחיזבלה עקב תקיפה באירן, הממשלה הרעועה הזאת מתפרקת, ולכן בנט וחבריו לא יעזו לתקוף באירן .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
20903 הודעות, 112 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל מתכוננת לתקיפת איראן כבר עשרים שנה בערך. ידיעה חסרת משמעות וחסרת יכולות עיתונאיות כלשהן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8575 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
יודע אם עברנו את נקודת האל חזור או לא.
אם לא, חייב לתקוף, והידיעה הזאת יש בה אמת..
מצד שני .. טמקא 🤪🤦♀️🤦♀️🤦♀️
בקיצור מה שבטוח (לדעתי) הסיפור עם איראן זה הגוג ומגוג שיהיה.
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד