לאחר שאיבדה את השחקן המשמעותי ביותר שלה, דור פרץ, מכבי ת"א חייבת להתחזק בצורה משמעותית אם היא רוצה להשיב את האליפות אליה. והמשימה כולה על כתפיו של האיש הכי חזק היום במועדון, ברק יצחקי.
בינתיים קצב ההחתמות לא מזהיר, כשעד כה הצטרפו הבלם המוכשר עידן נחמיאס שהגיע מקריית שמונה ויחליף את איתן טיבי, והחלוץ אוסמה חלאיילה מבני סכנין.
1 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
(צילום: אורן אהרוני)
ספק אם הצהובים יוכלו למצוא מחליף הולם לפרץ ולמנהיג בדמות איתי שכטר, שבוודאי יחסר על המגרש וגם בחדר ההלבשה. גם כלל לא בטוח שלואיס הרננדס יישאר, מה שייאלץ את מכבי לחפש גם בלם.
שם מעניין שצץ בימים האחרונים ככזה שאולי יקבל הזדמנות להיות חלק מהסגל הוא אורוש ניקוליץ', ששב להתאמן אחרי היעדרות ארוכה, ואף הרשים בחלק מהאימונים. מעבר לכך שהוא תופס מקום של זר, מכבי לא תוכל לבנות על שחקן שלא שיחק כלל בשנים האחרונות בעקבות פציעות.
החיזוק שעשתה מכבי חיפה הקיץ מציב אותה כפייבוריטית לאליפות שנייה ברציפות, אלא אם מיץ' גולדהאר יתעורר ויעלה הילוך לקראת פתיחת העונה. מי שאמון על הרכש הוא יצחקי, שחיזק את מעמדו במערכת, ואף הוגדר לאחרונה על ידי הבעלים כ"ראש מחלקת הכדורגל"
למעשה, יצחקי הוא הישראלי הראשון מאז אבי נימני שמקבל סמכויות מקצועיות נרחבות מהבוס הקנדי, מה שמראה על האמון הרב. יצחקי היה זה שהמליץ לגולדהאר על מינויו של פטריק ואן לוון לאחר פיטוריו של יורגוס דוניס, ועל מסע הרכש הדי מנומנם הקיץ.
נחמיאס הוא בלם מצוין שהוכיח את עצמו בקריית שמונה, בעוד חלאיילה הוא לא בדיוק שחקן שיכול לשמש כחלוץ ראשון בקבוצה ששואפת לזכות באליפות ולהגיע לשלב בתים אירופי.
לאחר הסרת מגבלות הפייר פליי הפיננסי יהיה למכבי קל יותר לנווט בשוק ההעברות ולהנחית שמות שישדרגו משמעותית את הסגל שנחלש עקב עזיבה של חלק מהשחקנים. יצחקי אמנם עד כה היה בעיקר מאחרי הקלעים אך כעת ברור שהאחריות עליו גדולה ממה שהיה בעבר וביחד עם ואן לוון הם מבינים שחיזוק הקבוצה בשחקנים שישדרגו את מכבי הם הכרחיים בכדי שיוכלו לקרוא תיגר על האליפות ולעשות עונה טובה מקודמתה.
אחרת גם השנה הם ייאלצו לצפות בחגיגות האליפות של הירוקים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.