גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #707650 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 707650        
קוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.1.16
1945 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    11:13   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

סוף עידן הפרטיות - מקבץ ידיעות  

 
  
הסטארט-אפ הישראלי אניוויז'ן גייס 235 מיליון דולר

גיוס ענק לחברת הסטארט-אפ הישראלית אניוויז'ן (AnyVision), הפועלת בתחום הראייה הממוחשבת וזיהוי פנים. לכלכליסט נודע כי החברה סיימה סבב גיוס של 235 מיליון דולר.
את הגיוס – סבב C -הובילו הבנק היפני סופטבנק וחברת הפיננסים אלדריג' שהשתתפה גם בסבב הקודם. בין בעלי המניות באניויז'ן גופים בינלאומיים גדולים כמו בוש, לייטספיד, קוואלקום, שניידר אלקטריק, ובעל המניות הגדול בחברה, אביחי סטולרו מבעלי אירונאוטיקס. עד היום קיימה החברה שני סבבי גיוס של 115 מיליון דולר יחד.
הגיוס הנוכחי הוא אחד מסבבי המימון הגדולים ביותר שנעשו בעולם המערבי בתחום האינטליגנציה החזותית ומדגיש את החשיבות הגוברת של הבינה המלאכותית, למידת מכונה ויכולות זיהוי זו לה השקעה שניה בחברה.
אניוויז'ן, שנוסדה ב-2015, הופכת בעזרת פתרונות התוכנה שלה כל מצלמה לחכמה. החברה פיתחה אלגוריתם לזיהוי פנים, גוף ואובייקטים לאיתור ומעקב אחר מבוקשים בקהל גדול ובזמן אמת.
החברה מעסיקה 240 עובדים, מחציתם בישראל. החברה אניויזן עוסקת בטכנולוגיות ביומטריות וזיהוי הפנים, נחשבת לאחת הטובות בעולם בתחומה ומתמחה בהטמעת הטכנולוגיות הביוטמטריות במכשירי קצה תוך חיסכון ניכר במשאבי מיחשוב ואנרגיה, וקיצור זמן התגובה. מוצרי החברה מסופקים לשדות תעופה, מרכזי קניות, מגדלי משרדים, איצטדיונים, תשתיות קריטיות, שירותי בריאות, בתי קזינו ומפעלים.
החברה מנוהלת מאז אוקטובר 2020 בידי אבי גולן שגם הוביל את התהליך מול סופטבנק.
לפני כשנה הפרידה החברה את הפעילות הבטחונית שלה, והעבירה אותה לחברה שהקימה עם רפאל הממשלתית. מיקרוסופט, שהיתה משקיעה של החברה בעבר, הפסיקה להשקיע בחברה.
https://www.calcalist.co.il/technology/article/SyVBL6G6O

חד קרן נוסף נולד: היילו מגייסת לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר
חברת השבבים הישראלית מגייסת 110 מיליון דולר. בין המשקיעים: עידן עופר, אסי שמלצר ורקפת רוסק עמינח. היילו מפתחת מעבדי בינה מלאכותית, בין היתר למצלמות אבטחה.
מעבדי בינה מלאכותית (AI Chips) הם הטרנד החם של תעשיית השבבים כיום. אלה מעבדים שתוכננו לבצע משימות בינה מלאכותית כבדות: זיהוי תמונות, קול וטקסט, תרגום, חילוץ תובנות מכמויות גדולות של נתונים, נסיעה אוטונומית, ועוד. עדות חזקה לביקוש בתחום הוא מכירתה של הבאנה לאבס הישראלית לאינטל ב-2 מיליארד דולר בדצמבר 2019. בעוד הבאנה התמחתה במעבדי AI עבור דאטה סנטרס, היילו מתמקדת במעבדים עבור מכשירי קצה.
הטכנולוגיה של היילו שימושית מאחר שמכשירי קצה - ממצלמות אבטחה ועד מכוניות אוטונומיות - דורשים יכולות עיבוד גבוהות. הטכנולוגיה משמשת מצלמות (בעיקר אבטחה) חכמות, לצורך עיבוד וניתוח קטעי וידאו, ומכוניות אוטונומיות לביצוע עיבוד של מידע ויזואלי. עלויות גבוהות של שימוש בענן גורמות ללקוחות הרלוונטיים להעדיף שימוש במחשוב קצה ולהעניק למכשירים "בשטח" יכולות עיבוד וחישוב חזקות. היילו פיתחה מעבד בשם היילו 8 לצורך זה בעל ביצועים גבוהים וצריכת הספק נמוכה.
Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז"ל, בוגרי יחידה טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום כ-130 עובדים וממשיכה לגייס עובדים נוספים.
https://www.calcalist.co.il/technology/article/SJCXBnlnO

טנסנט הסינית תשתמש בזיהוי פנים להגבלת זמן משחק של ילדים

הטכנולוגיה - המכונה "סיור חצות" - תמנע מקטינים לעקוף את העוצר הלילי שהטיל הממשל הסיני, מחשש להתמכרות נרחבת למשחקי מחשב. סין גם מגבילה את שעות המשחק והוצאות בני הנוער על משחקי מחשב.
https://www.calcalist.co.il/technology/article/sjg3zdn6o

האח הגדול כבר פה: זהירות - מדינת משטרה לפניך

עניינו של תזכיר הצעת חוק שפורסם ביום חמישי להערות הציבור, הוא הקמה והפעלת מערך ארצי של מצלמות זיהוי פנים שיופעל על ידי המשטרה, ואם יאושר בנוסח הנוכחי ייתן בידה אפשרות לנטר את תנועת תושבי ישראל במרחב הציבורי בזמן אמת, כמעט ללא מגבלות או פיקוח משמעותיים ואף לחלוק את המידע עם גופים אחרים.
מערכת זיהוי פנים בפני עצמה לא מנותקת עד כדי כך ממערכת עין הנץ, שכן זו מצלמת גם את פנים הרכב ואת פני הנוסעים בו (אם כי לא ברור האם היא עושה שימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים על מנת לזהות אוטומטית את הנוסעים). ואולם, תזכיר הצעת החוק לוקח את הסוגיה צעד אחד קדימה, ולא מסתפק בהסדרתה כחלק מפעילות מערכת עין הנץ על גבי כבישים בלבד, אלא מאפשר הצבת מצלמות זיהוי פנים בכלל המרחב הציבורי, בתצורה קבועה, סמי-קבועה (עד 3 חודשים) וניידת ("על גוף שנע במרחב").
התזכיר מבהיר שהמערכת לא מיועדת לכבישים בלבד, באומרו ש"מערכת צילום מיוחדת תוצב, תכוון ותופעל כך שיצולם המרחב הציבורי בלבד ולא רשות היחיד". כלומר, הוא יאפשר למשטרה להציב מצלמות בכל רחוב בכל עיר, ובתיאוריה גם בתוך מבנים כמו קניונים או משרדי ממשלה. כל מקום שאינו מרחב פרטי של אדם. ואולם, אפילו למגבלה זו יש סייג, שלפיו כאשר מדובר במצלמה ניידת היא תוצב "באופן שאין בו כדי לפגוע, במידה העולה על הנדרש, בפרטיותו של אדם". כלומר, נראה שבתנאים מסוימים כן ניתן יהיה להשתמש במערכת זו על מנת לפגוע ברשות היחיד.
גם השימושים שמבקשת המשטרה רחבים במיוחד ומאפשרים לה למעשה להפעיל את יכולות המערכת הזו כמעט ללא הגבלה. אלו כוללים שימושים כמו מניעה או סיכול עבירות, חקירת דפוסי פשיעה, גילוי עבירות מסוג פשע, מניעת פגיעה חמורה בביטחון הנפש או ברכוש, איתור אדם נעדר ואכיפת איסורי כניסה וצווי הרחקה. כן מצוין שניתן להשתמש במידע שנאגר במערכת גם למטרה הראויה של הצלה או הגנה על חיי אדם, או למטרה הפחות קריטית של החרמת רכשו.
https://www.calcalist.co.il/technology/article/sjjbfj5zdao

מצלמות זיהוי מבוססות בינה מלאכותית בשוק הפרטי: דוגמה אחת על מוצר שנמכר בישראל

חברת מיילסייט פיתחה דור חדש של מצלמות אבטחה, דור מתקדם ביותר המנצל את המזעור של מערכות המחשוב, יכולת עיבוד מידע בהיקף עצום במהירות ובכמויות (Big Data) וכניסת טכנולוגיות חדשות דוגמת AI, כדי להפיק תובנות מהחומר המצולם במצלמת האבטחה.
זאת, לכל מטרה שלא תהיה ובמיוחד לצרכי אבטחה סביבתית. השילוב של החוכמה הופך את מצלמות האבטחה למוקד של מידע חכם, שמאפשר להשיג תוצאות מהירות, מדויקות ונכונות יותר, תוך חיסכון עצום בכוח אדם. זאת, כי המצלמות הללו הפכו חכמות הרבה יותר מכל שומר אנושי.
החוכמה, שקיימת במצלמה, נמצאת בצ'יפ AI המותקן במצלמה והצ'יפ הזה מסוגל בקלות להבחין בין אנשים, מכוניות וכל דבר אחר, שיש לו תבנית, תמימה או חשודה.
הניתוח המהיר הזה, של מה שיש בתצלום, מספק יכולת מהירה לקבל החלטות, רובן ככולן אוטומטיות, איך להתייחס למה שמצולם ואיך לטפל בבעיה, ככל שמזוהה בעיה.
בנוסף, כל מה שמצולם במצלמת האבטחה החכמות, עובר ניתוח מקיף בתוך המצלמה (ניתוח המכונה בלשון המקצועית: Deep Learning), מה שיכול לספק תובנות נוספות הדרושות לעסק, למשל: זיהוי פנים, ספירת אנשים בשטח מוגדר, בקרת כניסה ויציאה, מעקב אחרי אירועים מתגלגלים, זיהוי כניסה לאזורים לא מורשים, מעקב ורישום כלי רכב, איתור וזיהוי משוטטים חשודים ועוד.
https://tinyurl.com/dy9hr3pv

אזרחים או נתינים
תזכיר חוק מבקש לתת למשטרה סמכות לפרוס מערכת של מצלמות זיהוי פנים ביומטריות, שהיא תוכל להציב ולהפעיל על פי שיקול דעתה בלבד, ולשתף מידע ממנה עם צה"ל, השב"כ וגופים אחרים ללא פיקוח מינימלי
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/hkpr9ou6o

תקדים: פורטלנד אוסרת על זיהוי פנים
העיר הגדולה במדינת אורגון בארה"ב היא הראשונה שאוסרת על שימוש מוניציפלי או פרטי בטכנולוגיה
https://www.ynet.co.il/digital/technews/article/H1uoLBwEv

אין צורך באשראי, סרקנו את הפנים שלכם
הסטארט-אפ הישראלי פרישיאייט פיתח מסוף שמאפשר לשלם במסעדות ובחנויות באמצעות זיהוי פנים. בעתיד, המערכת שפיתחו תאפשר למסעדות וחנויות לזהות אתכם ולהציע לכם מוצרים מותאמים אישית
https://www.ynet.co.il/digital/technews/article/Hk0OTVw00w

"העתיד הוא תשלום בזיהוי פנים — כפי שנעשה בקורונה עם הקהל בסמי עופר"
תשלום באמצעות זיהוי פנים, פיצ'ר שנמצא כעת בפיילוט בסניף של רשת פוקס באשדוד. "אנחנו עושים שיתוף פעולה עם פרישיאייט, חברת סטארט־אפ שפיתחה מערכת לזיהוי פנים. במסגרת זו אנחנו מייצרים טוקן, וכשאת מגיעה לקופה, מזהים אותך בקופה באמצעות הטאבלט ומשווים את הפנים לצילום שמופיע בכרטיס המועדון שלך, מביאים מהשרת את הטוקן שמחובר לכרטיס האשראי שלך וסוגרים עסקה — בלי להוציא את הארנק ואת הטלפון.
https://www.themarker.com/markets/.premium-1.9748221



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה ! NightKnight 13.07.21 11:46 1
  כמובן שבישראל זה יעבוד הכי חזק בכל המקומות. הכי פחות פרטיות, וזה לא מסיבות בטחוניות. שלום 13.07.21 12:01 2
     טעות קטנה, כבר עובד חזק מאוד בסין סגול88 13.07.21 12:19 4
  אז רגע לפני הכנסת הטכנולוגיה תבוטל החובה ללכת עם מסכה? נשארים 13.07.21 12:04 3
     המסכה לא מנטרלת את המצלמות קוד 13.07.21 13:44 13
         אז ישאירו מסכות ויבטלו משקפי שמש :) נשארים 13.07.21 13:48 15
  ככה יהיה אפשר לשלם בשבת לתחבורה וכל השירותים דורשי ירושלים 13.07.21 12:21 5
     טכנית, תעשה מה שבא לך. מבחינה הלכתית, אין הבדל בין סוגי אמצעי התשלום. גם הפרצוף שלנו מייקי 13.07.21 14:37 18
         לא נכון, אפשר לעשות עסקאות על שירותים בשבת רק אסור לשלם בשבת דורשי ירושלים 13.07.21 14:45 19
  מטורף. מזכיר לי את הסצנה מ-irobot gandalf 13.07.21 12:21 6
  איינשטיין: את המלחמה אחרי הגדולה, ינהלו במקלות ואבנים. מהרהרת 13.07.21 12:28 7
     ואו אחי רצחת את המשפט שלו dnmnd 13.07.21 12:30 8
         זו מהות דבריו, אבל אני שמחה שאלה הבעיות שלך. מהרהרת 13.07.21 12:36 10
             אני לא יודע במה יילחמו במלחמת העולם השלישית, אבל ברביעית יילחמו באבנים ומקלות האינג'יניר 13.07.21 12:37 11
  פרסומות מבוססות פנים/אישונים - ככה זה יראה האינג'יניר 13.07.21 12:35 9
  הנראטיב המשעבד ממשיך בשלו, ואילו העם ממשיך להיות מהונדס תודעה וגנוב דעת Law 13.07.21 12:40 12
  אני מבין שמי שניסח את הכותרת מדמיין שעד היום הייתה פרטיות winter1 13.07.21 13:47 14
     כותרת תמיד מוגבלת מטבעה קוד 13.07.21 14:19 16
     זה רמה אחרת לגמרי Red Hot 13.07.21 15:04 21
         הטכנולוגיה מאפשרת לנהל משטר אפל יותר מכל משטר טוטליטרי במסגרת ''דמוקרטית'' קוד 13.07.21 22:36 22
  אם לא אוכפים זאת על המגזר סתם אחת 13.07.21 14:35 17
  עד עכשיו שרותי בטחון היו צריכים לקבל צו מבית משפט Red Hot 13.07.21 15:00 20

   
   
NightKnight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.15
5060 הודעות, 23 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    11:46   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תודה !  
בתגובה להודעה מספר 0
 


כולם למדו את בראשית ועדיין לא הבנתם מה מסמל הנחש??


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.14
2960 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:01   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. כמובן שבישראל זה יעבוד הכי חזק בכל המקומות. הכי פחות פרטיות, וזה לא מסיבות בטחוניות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולי אפילו נהיה 'מדינת ניסוי'
נשמע מוכר מאיפה שהוא...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סגול88 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
9605 הודעות, 50 מדרגים, 93 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:19   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. טעות קטנה, כבר עובד חזק מאוד בסין  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


תחשוב טוב, יהיה טוב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נשארים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.11.10
36243 הודעות, 146 מדרגים, 285 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:04   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אז רגע לפני הכנסת הטכנולוגיה תבוטל החובה ללכת עם מסכה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


ביידן, גם ע"פ המשפט הבינ"ל יו"ש שייך למדינת ישראל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.1.16
1945 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    13:44   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. המסכה לא מנטרלת את המצלמות  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
הן מזהות את העיניים ועוד דברים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נשארים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.11.10
36243 הודעות, 146 מדרגים, 285 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    13:48   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אז ישאירו מסכות ויבטלו משקפי שמש :)  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  


ביידן, גם ע"פ המשפט הבינ"ל יו"ש שייך למדינת ישראל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דורשי ירושלים
חבר מתאריך 27.4.20
200 הודעות
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:21   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. ככה יהיה אפשר לשלם בשבת לתחבורה וכל השירותים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

סוף סוף יהיה אפשר לשמור שבת ולא להפסיד את השבת הישראלית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.14
8387 הודעות, 51 מדרגים, 97 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    14:37   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. טכנית, תעשה מה שבא לך. מבחינה הלכתית, אין הבדל בין סוגי אמצעי התשלום. גם הפרצוף שלנו  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דורשי ירושלים
חבר מתאריך 27.4.20
200 הודעות
יום שלישי ד' באב תשפ''א    14:45   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. לא נכון, אפשר לעשות עסקאות על שירותים בשבת רק אסור לשלם בשבת  
בתגובה להודעה מספר 18
 

כמו בבית מלון, אתה משלם על לינה בשבת וגם על אוכל בשבת וגם על שירות נוסף לא בשבת, וזה מותר. רק אסור לשלם בשבת. אז אפשר שהתשלום על שבת יהיה כלול בשירות אחר. או חופשי חודשי או משהו כזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
41369 הודעות, 180 מדרגים, 357 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:21   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מטורף. מזכיר לי את הסצנה מ-irobot  
בתגובה להודעה מספר 0
 


רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהרהרת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.16
6223 הודעות, 81 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:28   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. איינשטיין: את המלחמה אחרי הגדולה, ינהלו במקלות ואבנים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dnmnd לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.09
16262 הודעות, 101 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:30   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. ואו אחי רצחת את המשפט שלו  
בתגובה להודעה מספר 7
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהרהרת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.16
6223 הודעות, 81 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:36   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. זו מהות דבריו, אבל אני שמחה שאלה הבעיות שלך.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האינג'יניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
34804 הודעות, 154 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:37   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אני לא יודע במה יילחמו במלחמת העולם השלישית, אבל ברביעית יילחמו באבנים ומקלות  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
זה לדעתי הציטוט

וכמו שאבא שלי אמר לי,
עידן האבן לא הסתיים בגלל מחסור באבנים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האינג'יניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
34804 הודעות, 154 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:35   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. פרסומות מבוססות פנים/אישונים - ככה זה יראה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מהסרט "דוח מיוחד"




לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
8660 הודעות, 71 מדרגים, 142 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    12:40   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. הנראטיב המשעבד ממשיך בשלו, ואילו העם ממשיך להיות מהונדס תודעה וגנוב דעת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המאגר הביומטרי וחוק המזומן לא הזיזו לנו, הרי כביכול הם למעננו ולמען ביטחוננו,

גישת ההתמודדות לקורונה והקונצנזוס שנקבע לא מזיזים לנו, הרי כביכול ה״מטרה הנעלה״ היא בריאותנו וטובתנו..

כל עוד נמשיך להיות ללא תודעת חירות, נמשיך לשלם מחירים יקרים, נמשיך בדרך הבטוחה לשעבוד, ״תבונת האדם״ של בעלי כח מרושעים תחליף את הבורא.


"Good man must not obey the laws too well"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
42836 הודעות
יום שלישי ד' באב תשפ''א    13:47   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אני מבין שמי שניסח את הכותרת מדמיין שעד היום הייתה פרטיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.1.16
1945 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    14:19   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. כותרת תמיד מוגבלת מטבעה  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
היה נכון יותר להגיד שזאת מכת המוות לשרידי הפרטיות שעדיין קיימים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Red Hot לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.6.19
10478 הודעות, 42 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    15:04   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. זה רמה אחרת לגמרי  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
בגדול כל אחד יכול לקבל נגישות לאינפורמציה
כזו ולהשתמש איך שהוא רוצה
מדינה מקבלת כלים לשלוט באכלוסיה בצורה שמשטרים הכי אפלים בהיסטורי לא חלמו אפילו
בגדול זה סופה של דמוקרטיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.1.16
1945 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    22:36   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. הטכנולוגיה מאפשרת לנהל משטר אפל יותר מכל משטר טוטליטרי במסגרת ''דמוקרטית''  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11782 הודעות, 41 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    14:35   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אם לא אוכפים זאת על המגזר  
בתגובה להודעה מספר 0
 

הארור,מצלמות לזיהוי פנים יפגעו רק ביהודים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Red Hot לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.6.19
10478 הודעות, 42 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' באב תשפ''א    15:00   13.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. עד עכשיו שרותי בטחון היו צריכים לקבל צו מבית משפט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בשביל לנהל מעקב אחרי אזרחים ברמות כאלה
אחרת ראיות שמשטרה נגיד מסיגה בדרך לא חוקית לא קבילות בבית משפט
והיום כפי שאני מבין הדבר מבוטל לגמרי
הם פשוט יכולים לעשות מה שהם רוצים ולהציג בבית משפט מה שהם רוצים להציג
כלומר אפשר לזייף אפשר לעשות עריכה אפשר להציג רק מה שרוצים
יש גם גורמי פשע במשטרה והם גם יכולים להשתמש ולמכור את הדברים לארגוני פשע
ובכלל למה נותנים לאנשים להכנס לחיים פרטים של אנשים אחרים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות