האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
חולי נפש |
לאנורמלי |
12.07.21 19:39 |
1 |
למה הם חולי נפש? |
ShocKi |
13.07.21 06:51 |
134 |
גפני נשוי ומבוגר. |
DvirS |
13.07.21 07:08 |
137 |
כי הם לא יקבלו את התנאים האלה בשוק העבודה וכי ההכשרה האקדמאית שלהם תיפגע |
ShocKi |
13.07.21 07:16 |
139 |
הם לא מצפים לקבל את התנאים האלה בשוק העבודה. |
DvirS |
13.07.21 07:54 |
141 |
טוטליטריזם שמאל-אנטישמי. |
תמהוני |
12.07.21 19:40 |
2 |
כל כך בוער למרצות ללמד גברים??? |
מלאכת_מחשבת |
12.07.21 19:41 |
3 |
בוער להן להתפרנס. זו יכולה להיות פגיעה משמעותית - אם מרצים גברים יוכלו ללמד יותר כיתות, הן יפוטרו. |
סקפטי |
12.07.21 20:21 |
49 |
אתה מבין שבאותה מידה בה מרצים גברים מלמדים בכיתות גברים, מרצות מלמדות בכיתות נשים, נכון? |
מלאכת_מחשבת |
12.07.21 20:22 |
51 |
גברים מלמדים בכיתות של נשים |
אור-וצל |
12.07.21 20:56 |
68 |
תראה לי גבר אחד שמלמד במוסדות בית ישראל. |
DvirS |
13.07.21 07:10 |
138 |
וזה קשור כי ? סטודנטיות חרדיות מעולם לא דרשו מרצות נשים בלבד. רק ההיפך. |
סקפטי |
13.07.21 10:05 |
143 |
אתה מבין שסגל מחלקה באקדמיה הוא קבוע? |
ShocKi |
13.07.21 06:56 |
135 |
כן, כי זה אומר שמרצות יודרו מהאקדמיה בקורלציה ישירה לכמות השילוב של החרדים |
A_G |
12.07.21 21:03 |
74 |
כפול| בג''ץ דחה את העתירות נגד מסלולי הלמידה בהפרדה באקדמיה| קבע כי יש לאפשר למרצות ללמד בכל מסגרת שהיא |
בנג'ו |
12.07.21 19:40 |
4 |
מה זה אומר, שלא רוצים דתיים/חרדים באקדמיה? |
red diamond |
12.07.21 19:40 |
5 |
להבנתי דחה את העתירה |
בנג'ו |
12.07.21 19:43 |
8 |
הפוך - אין למרצה זכות ללמד בישיבת פוניבז', אבל אין לחסיד פוניבז' זכות לדרוש שבאוניברסטיה ילמדו אותו רק גברים. |
סקפטי |
12.07.21 20:22 |
50 |
חסיד פוניבז' - אוקסימורון |
עמבה |
12.07.21 20:58 |
72 |
תתפלא, יש בפוניבז' לא מעט חסידים. (בפרט בשנתונים הראשונים, כי הם מתחתנים מוקדם). |
שבילים |
12.07.21 21:43 |
102 |
וגם הם לא חסידי פוניבז' |
מייקי |
12.07.21 22:12 |
116 |
בגץ מתנהג כמו פיל בחנות חרסינה |
scoops |
12.07.21 19:40 |
6 |
לא הבנתי |
סולמית |
12.07.21 19:43 |
7 |
ידו בכל ויד כל בו |
בנג'ו |
12.07.21 19:45 |
10 |
חופש העיסוק... מרצה באוניברסיטה זה לא תפקיד דתי. אסורה שם הפלייה על רקע מין ומגדר. זה כל כך מסובך להבין? |
asafros2 |
13.07.21 06:08 |
129 |
++++ |
גרפיטי |
13.07.21 06:19 |
132 |
👍🏽 |
ביריון |
13.07.21 06:25 |
133 |
איזה שטויות. |
DvirS |
13.07.21 07:31 |
140 |
וכן אסורה הפרדה במרחבים הציבוריים בקמפוסים |
המקור |
12.07.21 19:44 |
9 |
מאיפה זה בא? לא ראיתי הפרדה בשום מרחב בשום קמפוס |
Blackcat |
12.07.21 19:45 |
11 |
מעולה, גם לא תראה |
scapula |
12.07.21 19:59 |
25 |
דיקטטורה חשוכה |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 19:45 |
12 |
יש המון מדינות סביבנו בהן לנשים אסור להרצות. למה שלא תהגר לשם אם לא נראית לך שיטת המשטר פה? |
עימוהר |
12.07.21 19:58 |
23 |
ממש ניתן להריח את הצרון האבסולוטי שלך להתחשבות בכל האזרחים באשר הם |
לבוב |
12.07.21 20:02 |
29 |
במדינת ישראל מותר לנשים להרצות למי שמעוניין בכך. בהרבה מדינות מסביב יש מועצה של גלימות |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 20:06 |
31 |
כמה טיפש אפשר להיות |
עברי אנוכי |
12.07.21 20:13 |
42 |
החזירים מחוות החיות. |
סקוט |
12.07.21 19:46 |
13 |
הריבון בפועל, שמש העמים, מאור הגולה, מגיני הממלכה בחסדי האל, לעיתים האל בעצמו, הראשונים לשמם שחורי הגלימות |
eli_s |
12.07.21 19:46 |
14 |
מעניין מתי יגיעו באקדמיה ובמערכת המשפטית ל40% נשים |
דור3 |
12.07.21 19:47 |
15 |
כמה פעמים מותר לצאת לשירותים בשיעור? |
נעמה |
12.07.21 19:47 |
16 |
אם שופטים לפי חוק - שיצביעו עליו. אם לפי השקפת עולם - במה שלהם עדיפה על שלי?! |
דור3 |
12.07.21 19:48 |
17 |
הם בשלטון 30 שנה אז מהמקפצה |
אקווריום |
12.07.21 19:50 |
18 |
כמו שאני תמיד אומר, מטרת העל היא לא לשלב חרדים בכלכלה אלא לשלב אותם בחילונות. |
winter1 |
12.07.21 19:53 |
19 |
אכן, מטרת העל היא להיות עם ככל העמים |
לבוב |
12.07.21 20:06 |
33 |
קודם כל שיהיו חרדים בבגץ אחר כך שחבורת החוצפנים האלו יכתיבו לנו מה לעשות |
ירוק חיפאי |
12.07.21 19:54 |
20 |
ממש לא נראה לי שהוא מחייב. הוא מחייב לא להפלות. |
קרט |
12.07.21 19:54 |
21 |
ככה לא מעודדים שילוב |
gardner |
12.07.21 19:54 |
22 |
עיוות שקרי של החלטת בג״ץ. מעניין למי יש אינטרס לשקר? |
ישר |
12.07.21 19:58 |
24 |
לכאורה אומרים כן לשילוב, אבל עושים הכל שלא ילמדו חרדים באקדמיה |
Hermon |
12.07.21 20:01 |
27 |
אבל מה שכתבת זה בדיוק מה שכתוב בראש האשכול |
winter1 |
12.07.21 20:01 |
28 |
חחח זה מדהים איך אתם רואים את מה שאתם רוצים לראות |
Yuvals |
12.07.21 20:06 |
32 |
תקרא את מה שבגץ כתבו בתגובה 18- הם מחייבים מרצות. |
כינוי |
12.07.21 20:13 |
38 |
ממש לא, תקרא שוב את פסק הדין |
Yuvals |
12.07.21 20:16 |
45 |
מתוך פסק הדין: |
שבילים |
12.07.21 20:41 |
60 |
חחח זה מדהים איך אדם כמוך מדמיין מה שהוא רוצה לדמיין, אבל כבר ראינו את זה בבחירות בארה''ב. אני חילוני, והנושא |
winter1 |
12.07.21 20:20 |
48 |
מכתב |
כינוי |
12.07.21 21:33 |
88 |
זה בדיוק מה שכתוב בכותרת |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 20:07 |
34 |
יופי. זה משרת היטב את האליטה השמאלית- להרחיק את החרדים ממוקדי ההשפעה |
Hermon |
12.07.21 20:00 |
26 |
כמובן שמדובר בדיווח שיקרי ומסלף של החלטת בג''צ של אנשים ניאנדרטלים וחשוכים |
Yuvals |
12.07.21 20:04 |
30 |
הדיווח מדויק |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 20:07 |
35 |
הדיווח לא מדויק הדיווח הוא שקר. מביך שאתם לא מבינים את ההבדל בין כפיה לבין ביטול כפיה |
Yuvals |
12.07.21 20:09 |
36 |
אם אישה תרצה להרצות בקמפוס לגברים וימנעו ממנה, אז החלטת בג''ץ מחייבת את המוסד לקבל אותה, זו |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 20:11 |
37 |
מעניין אם אתם באמת מאמינים לשקרים של עצמכם |
Yuvals |
12.07.21 20:13 |
39 |
לימודי הליבה לימדו אותך לקרוא ולנהל דו שיח מכובד. |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 20:40 |
59 |
הוא כן מחייב. תקרא את ההחלטה ב18. אסור להדיר מרצות מללמד גברים חרדים. |
כינוי |
12.07.21 20:13 |
41 |
מצוין. מקוה שיהיו משכילות ותותחיות בתחומן (ואם המרצה תהיה גם יפה ומושכת - אז מומלץ שתיקח איתה ז'קט בצד |
Androidog |
12.07.21 20:13 |
40 |
הם פשוט לא יבואו ללמוד באקדמיה. הבדיחה על חשבונכם. |
כינוי |
12.07.21 20:14 |
43 |
חח שלא יבואו, שישארו בבית ויקראו את התנ''ך חזק חזק שוב ושוב אם זה מה שעושה להם את זה בחיים |
Yuvals |
12.07.21 20:17 |
46 |
הם צריכים להבין? אולי הם גם צריכים להבין שלימוד מעורב הוא נפלא? מה עוד אתה חושב שזכותך לכפות עליהם? |
ג'ק ספארו |
12.07.21 20:25 |
52 |
ברוך השם שחזרנו בתשובה והיום אנחנו מעדיפים להשתלב בעולם הבא |
בן דוד בא |
12.07.21 22:48 |
122 |
דוגמא מצוינת לכמה זה מגוחך |
ג'ק ספארו |
12.07.21 20:14 |
44 |
++ |
פנקס הקטן |
12.07.21 20:18 |
47 |
לא קראת את פסק הדין, וזה מרגיז. |
מחשבה |
12.07.21 20:36 |
55 |
כנראה שאינך מכיר את חוק שוויון הזדמנויות בעבודה, הוא מאפשר ''להפלות'' כאשר ההפליה נדרשת |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 20:44 |
63 |
זה לא רלוונטי למה שהגבתי. |
מחשבה |
12.07.21 21:17 |
79 |
מה רלוונטי מה מלצר הציע, הפסיקה של בג''ץ מחייבת מוסדות לקבל מרצות להרצאות לגברים בניגוד |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:27 |
83 |
לא נכון. לפי הצעת מלצר סטודנט שלא יהיה מעוניין יוכל לא ללמוד ממרצה אישה. |
מחשבה |
12.07.21 21:43 |
101 |
בחורה לא יכולה ללמוד במסגרת הזו, היא מופלה בדיוק כמו המרצה שיכולה ללמד בכיתה אחרת |
ג'ק ספארו |
12.07.21 20:51 |
66 |
אבל הבחורה יכולה ללכת ללמוד בכיתה אחרת. |
מחשבה |
12.07.21 21:14 |
78 |
גם המרצה יכולה להרצות בקמפוס לנשים |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:27 |
84 |
אבל לנשים אפשר גם גברים, זו בפירוש הבעיה. |
מחשבה |
12.07.21 21:38 |
95 |
גם לנשים מנסים לצמצם כמה שיותר את המרצים הגברים, רק שכמעט ואין מרצות |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:39 |
96 |
המציאות אינה כמו שאתה מתאר. |
מחשבה |
12.07.21 21:41 |
99 |
יש הרבה יותר סטודנטיות חרדיות מסטודנטים חרדים ויש הרבה יותר מרצים מרצות, |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:42 |
100 |
יש יותר מרצות ממרצים באקדמיה, בטח לתואר ראשון. |
מחשבה |
12.07.21 21:46 |
104 |
אלו לא הנתונים שאני מכיר, יכול להיות שזה משתנה ממקצועות השונים, במדעי המחשב, חשבונאות |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:48 |
105 |
אל תבלבל לימודי הנדסאות וחשבונאות ללימודים לתואר. אלו שני נושאים שונים. |
מחשבה |
12.07.21 21:50 |
107 |
דיברתי על תואר ראשון בחשבונאות ותואר ראשון במדעי המחשב, מי שמבלבל זה אתה |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:52 |
109 |
קודם כל כיתה אחרת זה לא מספיק, היא יכולה לרצות את המרצה המסוים או את האזור המסוים |
ג'ק ספארו |
12.07.21 21:33 |
89 |
ראשית הבעיה היתה שאין כיתה למרצות בלבד. |
מחשבה |
12.07.21 21:40 |
97 |
אין כזה דבר ''הנושא נבדק'', זו חייבת להיות אפלייה בהגדרה. ואם עוד שנה זה ישתנה? ידונו כל פעם? |
ג'ק ספארו |
12.07.21 21:46 |
103 |
מותר להפלות במידה מסויימת. זו פסקת ההגבלה. |
מחשבה |
12.07.21 21:49 |
106 |
אתה נוגע בדיוק בנקודה, כל היסוד בעייתי שאין הגדרה לחוק אלא כל דבר נמדד בסבירות |
ג'ק ספארו |
12.07.21 21:56 |
111 |
אבל יש הגדרה שנכתבה בחוק. היא נקראת פיסקת ההגבלה. |
מחשבה |
12.07.21 22:05 |
114 |
החוק קובע: |
ג'ק ספארו |
12.07.21 22:35 |
118 |
צריך שהיא לא תפגע בשוויון מהותית יותר מהתועלת הראויה. |
מחשבה |
12.07.21 22:49 |
123 |
זו לא פרשנות לדבריו, דברי המחוקק ברורים מאד - שהמטרה תושג על ידי האפלייה ולא יחמירו יותר ללא תכלית |
ג'ק ספארו |
12.07.21 23:11 |
124 |
אתה חולק עלי או לא? לא כל כך הבנתי. |
מחשבה |
12.07.21 23:18 |
125 |
אם לסטודנטים לא הייתה בעיה - זה היה קורה מאיליו |
ג'ק ספארו |
13.07.21 00:14 |
126 |
אחר כך תשאלו למה חרדים לא לומדים ליבה ולמה לא עושים צבא… כי אתם רוצים לשנות את אורח חייהם |
swoll |
12.07.21 20:32 |
53 |
לדעתי האינפורמציה שבאשכול אינה נכונה. |
מחשבה |
12.07.21 20:32 |
54 |
אני מתקשה להבין על מה המהומה. |
ביריון |
12.07.21 20:37 |
56 |
על מה תלין? אתה לא מכיר את ש' אמנו ו-ד' הנביאה? |
shabor |
12.07.21 20:55 |
67 |
✔ |
ביריון |
12.07.21 20:56 |
69 |
השם המפורש נכתב רק על הנצחות ומודעות אבל... |
shabor |
12.07.21 20:58 |
71 |
ד' הנביאה וכאלה זה רק אצל חלק מהחרדים (לא רוב, לא חלק קטן). ללמוד בהפרדה מלאה זה כמעט קונצנזוס |
ג'ק ספארו |
12.07.21 21:01 |
73 |
ברור לי שלא מתאים שמורה תלמד גברים. הבג''ץ סתם נודניקים. |
shabor |
12.07.21 21:08 |
77 |
אני לחלוטין מסכים, בהחלט איבוד פרופורציות |
ג'ק ספארו |
12.07.21 21:31 |
86 |
זה לא קשור לאיסור על אשה להשמיע את קולה, זו הפרדה, אצל נשים היא תדבר כאוות נפשה |
ג'ק ספארו |
12.07.21 21:04 |
75 |
מה רלוונטי מה עושים בבית הכנסת שלך ברצון החופשי (אני מקווה) של חבריו, כאן מדובר על כפיית |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:29 |
85 |
בזה אתה צודק. אני מתקשה להבין למה הם מעוניינים בזה. |
ביריון |
12.07.21 21:32 |
87 |
''כמעט ברוב ישיבות קטנות מקבלין לנשים בין פנויות בין נשואות למורות בין ללמודי קדש בין ללמודי חול'' |
ירושלמי ציוני |
12.07.21 20:39 |
57 |
זה מעניין |
ביריון |
12.07.21 20:40 |
58 |
לא ברור לי מה זה רלוונטי. |
ג'ק ספארו |
12.07.21 20:57 |
70 |
הרב פיינשטיין ז''ל היה מגדולי פוסקי ההלכה החרדים במאה ה- 20, שהיה ראש מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל בארה''ב |
ירושלמי ציוני |
12.07.21 21:06 |
76 |
+++ |
ביריון |
12.07.21 21:21 |
81 |
אה זה בהחלט מעניין (אם כי הרב פיינשטיין חי במקום ותקופה קצת ייחודית) |
ג'ק ספארו |
12.07.21 21:34 |
90 |
ראה 91, ''בשעת הדחק גדול מאוד'' |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:35 |
92 |
במה המקום והתקופה ייחודיים? |
ירושלמי ציוני |
12.07.21 21:51 |
108 |
זה היה זמן שהמון התחלנו אני חושב, המגמה שלו הייתה להקל מאד בדברים כאלה |
ג'ק ספארו |
12.07.21 21:55 |
110 |
מצאתי ב-היברובוקס; כאן - |
ירושלמי ציוני |
12.07.21 22:03 |
112 |
הוא מתנה את האפלייה באפליית שכר, זה לא יעבור בג''ץ :) |
ג'ק ספארו |
12.07.21 22:41 |
119 |
מי ש''לוקח'' כאן את ההלכה זה השופט |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:36 |
93 |
עד כמה שאני יודע הוא הדיר את עצמו מלפסוק עבור ישראל |
Baznoded |
13.07.21 06:15 |
131 |
אתה חוזר כמעט במדוייק על דברי השופט מלצר. |
מחשבה |
12.07.21 21:18 |
80 |
ממש לא לטובת החרדים! |
Initially |
12.07.21 21:41 |
98 |
מה שרשום באשכול הזה מאוד לא מדוייק. |
מחשבה |
12.07.21 22:03 |
113 |
אם אתה כל כך משוכנע בכך, והפסק הוא לטובת החרדים אשמח אם תעלה את זה לכאן! |
Initially |
12.07.21 22:10 |
115 |
זה 180 עמודים מלאים. |
מחשבה |
12.07.21 22:24 |
117 |
זה אכן מופיע, אך לא במקרה לא מופיע ההקשר בתשובה, שזה מתוך הדחק וגם האגרות משה מוצא לזה |
עבד לעם קדוש |
12.07.21 21:34 |
91 |
מרצות או מריצות? |
קרש |
12.07.21 20:41 |
61 |
הפתרון: מרצה טרנסג'נדר. בגץ יכיר בו כאשה והחרדים יכירו כגבר. פרובלם סולבד. |
חרובי |
12.07.21 20:43 |
62 |
חחח. זה רעיון. |
ביריון |
12.07.21 20:44 |
64 |
נודניקים. |
shabor |
12.07.21 20:50 |
65 |
כן אבל מדירים את הגברים החרדים מללמוד בזאת |
פשוט |
12.07.21 21:21 |
82 |
ומה לגבי רמת הצניעות של לבוש המרצות בפני החרדים, גם בזה בג''ץ דואג שלא לפגוע בחופש הבחירה |
מרשמלוי |
12.07.21 21:37 |
94 |
בג''צ אוסר לברך בברכת הבוקר ''שלא עשני אשה''. |
חושב_פעמיים |
12.07.21 22:43 |
120 |
לא כל דבר צריך חוק בשביל לאסור. אף דתי לא מסוגל להביט לבת שלו בעניים ולברך שלא עשני אישה. |
עימוהר |
13.07.21 06:02 |
127 |
וואו איזו קביעה |
ביג דילר |
13.07.21 06:08 |
130 |
איזה קשקוש. |
ישראל_ק |
13.07.21 08:05 |
142 |
D9 |
etayle |
12.07.21 22:48 |
121 |
קורס עם מרצה? מעניין מי מהתלמידים החרדים ייכנס? |
Baznoded |
13.07.21 06:03 |
128 |
עוד באג מובנה בדמוקרטיה. שיצר דיקטטורה דה פאקטו |
איש צעיר |
13.07.21 06:56 |
136 |
חבר מתאריך 13.4.18
8798 הודעות, 52 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנט הוא לא ראש ממשלה לגיטימי. אין חובה מוסרית לקיים את החלטות הממשלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
9435 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אם גפני יכול לשבת במליאת הכנסת ולשמוע שרה מדברת. מה ההבדל בין זה לבין חרידי שיושב בכיתה ושומע אישה מדברת?
די לדו פרצופיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.14
2033 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 134
אין בסיעות החרדיות אף חבר כנסת צעיר, לא נשוי ומלא הורמונים.
התהליך שבו המעבר מסביבה הרמטית לפתוחה יותר מתרחש בציבור החרדי בהדרגתיות כאשר ההעדפה היא שאם וכאשר זה יקרה זה יהיה אחרי חתונה ואחרי שהבן אדם לא יצטרך לחפש בחוץ.
סתם דוגמא שלך נראית אולי לגיטימית לחלוטין - האם בימיך בתיכון אף אחד לא פינטז על מורה?
ההבדל הוא שלהם זה אסור (עצם הפנטזיה וגם הדברים שהיא מובילה אליהם לעיתים) בעוד אצלכם זה היה מגניב.
אני באמת לא מבין מה אכפת לך שבמוסדות פרטיים הם יקבלו את התנאים שמתאימים להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
9435 הודעות
בתגובה להודעה מספר 137
אם יש מרצה גבר בתחום שפנוי להוראה אז סבבה אבל אם אין הם צריכים להתמודד עם זה. איאפשר להמציא מרצים יש מאין. להיות מרצה בקורס זה הכשרה לא פשוטה לא כזה קל להחליף אותם במיוחד לא במקצועות טכנולוגים.
נחרידים צריכים ללמוד לעבוד לצד נשים וגם לשמוע נשים מרצות. ככה זה בשוק העבודה.
ואגב, הטיעון שלך של נשוי ומבוגר = חסר פנטזיות /הורמונים קצת לא מציאותי. ואם אתה חושב שהסביבה הסגורה של הכוללים מונעת מחרידים ללכת לנערות ליווי או למצוא סקס בדרכים אחרות אז אתה באמת חי בעולם של הכחשה אבל זו גם טבע התרבות החרידית עצימת עיניים.
בדיוק כמו הדוגמא שנתתי כבר באשכול הזה אישה חרידית בהייטק מקבלת לפטופ, גישה חופשית לאינטרנט אבל חייבת שהטלפון שלה יהיה כשר. זה המהות של עצימת עיניים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.14
2033 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
אתה מתעלם מכל מה שכתבתי בנושא ההדרגתיות.
אם נעשה הקבלה מסויימת זה דומה לדוגמא למצב שבו תראה לילדים בני 10 סרט מלא במיניות ועירום ותגיד שגם ככה בגיל 16 הם יוכלו להוריד את זה לבד באינטרנט..
הציבור החרדי בחר לדחות את החשיפה הזאת לגיל מאוחר יותר-בשאיפה שיהיה אחרי חתונה בשביל לצמצם סיכונים, זה שאתה לא מבין או מנסה להבין אותם בגלל שאתה מכיר רק מציאות אחת זו לא צריכה להיות בעיה שלהם..
אתה יכול שלהסכים או לא להסכים עם שיטת החשיפה המאוחרת, אבל מה הבעיה לתת מסלולים שיאפשרו להם את ההדרגה הזאת?
ואם אחרי זה יהיו אנשי עסקים שיראו את העסק משתלם כמו שכיום מביאים חרדיות להמון חממות של פיתוח-מה רע בזה??
אתה רוצה להגיד לי שאנשים נשואים שמקיימים יחסים באופן קבוע מתייחסים ומרגישים כלפי בני המין השני בדיוק אותו דבר כמו אנשים לא נשואים ולא מקיימים יחסים באופן קבוע? אין הבדל? לא בפלרטטנות, לא בפנטזיות, לא בפתיחות ולא בשום דבר אחר?
שוב, מדובר ברצון לצמצום החשיפה ומיקוד של החשיפה שתהיה דרך קודם דרך בת הזוג (במקרה הזה) ולא ממקורות אחרים, ואחרי זה המצב הרבה יותר "רגוע".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
9117 הודעות, 80 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"משטר טוטליטרי הוא סוג מסוים של דיקטטורה, בו האזרחים משועבדים למדינה וחייהם כפופים לרשות השלטון. אין הפרדת רשויות: הרשות המחוקקת, השופטת והמבצעת כפופות כולן למנהיג "הכל יכול". חיי האזרחים מתנהלים על פי השקפת העולם של מנהיג המדינה ומתנגדי השלטון נענשים בחומרה. השלטת רעיונות מפלגת השלטון בעם נעשית באמצעות תעמולה. את הטוטליטריזם ניתן להגדיר כמצב בו החברה הופכת להיות שלוחה של המדינה וכלי בידי מנהיגיה."
(ויקיפדיה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
1053 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
''מאפשר את ההפרדה בכיתות עצמן'', תודה רבה להוד רוממותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
6263 הודעות, 20 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
1053 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
4966 הודעות, 56 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.14
2033 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
6263 הודעות, 20 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
9435 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
ואם יש לך מרצה לתחום מסוים זה לא כזה קל להחליף אותו באחר. ברוב הפעמים החלפה תפגע דווקא בסטודנט כי יגיע מרצה אחר שלא באמת מכיר את החומר.
ובלי קשר לזה אם המטרה היא לעודד חרידים להכנס לשוק העבודה אז שוק העבודה זה לא כולל או ישיבה. נשים לא מודרות ממנו החרדים צריכים להיות מסוגלים להתמודד עם הקשיים שבחוץ ולא לברוח מהם.
אגב, מעניין מאוד שאני רואה בהייטק מלא חרדיות שאין להן שום בעיה עם כל המכשולים שיש בעולם החילוני. הן גם סיפרו לי שבעולם החרידי אישה בהייטק זה משהו מאוד יוקרתי כי היא מרוויחה משכורת מאוד גבוהה מה שמאפשר לבעל ללמוד בשקט בכולל. אז לטובת זה התירו להן כמעט כל דבר העיקר שיעבדו. וכמו שאתה מבין הן יושבות באותו שולחן בצהריים כשהן אוכלות בצלחת חד פעמית ובשולחן יושבים אנשים שאוכלים שרימפס.
אז כשהחרדים רוצים הם יודעים להשתלב. כשהם לא רוצים הם ימצאו כל תרוץ כדי להתחמק.
ובדוגמא אחרת אותה חרדית מקבלת mac וכמובן עם גישה חופשית לאינטרנט ומנגד מותר לה רק טלפון כשר. האבסורד שבדבר הזה לא ניתן להסבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
37065 הודעות, 137 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
33178 הודעות, 156 מדרגים, 301 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://twitter.com/SarigItay/status/1414624790611206145?s=19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8449 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
33178 הודעות, 156 מדרגים, 301 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אבל מצד שני אם יש מרצות שרוצות ללמד במסלול חרדי אי אפשר למנוע מהן בשם הדת..
פסיקה מטומטמת לדעתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
6263 הודעות, 20 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.17
6432 הודעות, 95 מדרגים, 182 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
ביביזם, רלביזם, בנטיזם, אותה אדרת בשינוי גברת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5332 הודעות, 52 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.14
8370 הודעות, 51 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.16
999 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.14
13090 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
עכשיו הוא מתערב בשיבוץ של מרצים בכיתות?
https://www.datawrapper.de/_/dDK9o/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
33178 הודעות, 156 מדרגים, 301 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
במקום זה נאמר על בגץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.07
11695 הודעות, 72 מדרגים, 131 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אז שהחרדים או יתגברו על היצר הבוער בהם למשמע מרצה מדברת על דיני נזיקין במשפט העות'מני, או שכרגיל יתייעצו עם הרב, וימצאו איזה הכשר הלכתי. המרצות לא צריכות לשלם את מחיר השגעון שלהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
15806 הודעות, 176 מדרגים, 343 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
79288 הודעות, 333 מדרגים, 553 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.14
2033 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
מישהו אסר עליהן לעבוד במקצוע הזה?
מישהו אסר עליהן לעבוד במוסדות האלה?
המסלולים האלה פשוט לא ייפתחו מחוסר כדאיות לציבור הזה אם יהיו שם מרצות וכולם יפסידו בסוף.
כל הזמן מתלוננים שהחרדים פוגעים כלכלית בישראל בגלל שהם לא הולכים ללמוד ורוכשים מקצוע, אבל כשזה מגיע למה שהם צריכים בשביל לעשות את זה-גם פה לא מתאימה לאף אחד הדרך שלהם.
אחרי שכל כך הרבה מתלוננים על כפיה דתית, באים ועושים להם כפיה חילונית..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.09
54570 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
15500 הודעות, 72 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.18
4815 הודעות, 29 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
661 הודעות, 4 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
16720 הודעות, 94 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ברור שזה אינו נובע משנאה
או חלילה מרצון לשמד של העם היהודי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
שחורות שקובעות לאזרח מה מותר ומה אסור, אתה מוזמן להגר לשם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.20
5544 הודעות, 39 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
להכריח מישהו ללמוד אצל מישהי זה בדיוק הדרך של השכנים שלנו
אז אולי כדאי לכם לעבור לשם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.20
11599 הודעות, 80 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16922 הודעות, 112 מדרגים, 202 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם ורק הם יקבעו מה יהיה פה.
דמוקרטיה זה לחלשים, שלטון העם בהסכמת העם זה לבבונים שלא מבינים מה טוב להם.
מדברים יפה בשביל העדר על שיתוף, הכלה ועידוד שילוב החרדים.
בפועל יעשו ההפך ורק ודירו ויהרסו כל סימן להשתלבות.
על הגועל נפש הצרוף והמרוכז שנקרא מערכת המשפט הישראלית, עליהם נכתב לפני שנים רבות: מקום המשפט שם הרשע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
14788 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
6726 הודעות, 68 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
14788 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.20
2904 הודעות, 20 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://t.me/grinzaig/1821
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42797 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
16720 הודעות, 94 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
שמד של היהדות
אל מינהגי הערבים הם הכי מבינים ומכילים
למה? כי זה אינו מאיים עליהם
רק אנחנו החשוכים והנבערים מדעת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.19
646 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.17
2672 הודעות, 16 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
9516 הודעות, 51 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
8660 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בג"ץ קבע היום (שני) כי המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) רשאית לקיים מסלולי לימוד בהפרדה מגדרית על מנת להגביר את השילוב של הציבור החרדי באקדמיה. עם זאת, השופטים פסקו כי לבטל מיד את המדיניות האוסרת על מרצות ללמד במסלולים לגברים בלבד, משום שהדבר מהווה אפליה אסורה של מרצות במוסדות להשכלה גבוהה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.02
33966 הודעות, 87 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42797 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.20
2940 הודעות, 29 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
איך זה מה שכתוב למעלה!? מסבירים לך שבג"צ לא חייבו אף אחד לשים מרצות בקורסים של חרדים, הם רק ביטלו את הגזירה הניאנדרטלית שאומרת שאסור להן להרצות שם, אני מקווה שאתה מבין את ההבדל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1380 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.20
2940 הודעות, 29 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
כתוב שיש לאפשר (אם מישהי באמת תרצה ללמד קמפוס כזה ואם בהנהלה יוחלט שהיא אכן מתאימה ללמד), לא כתוב בפסק דין בשום מקום שחובה לשבץ מרצות בקורסים כאלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5332 הודעות, 52 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
על המל"ג החובה לפעול באופן מעשי למניעת הפלייה מעין זו, תוך הצבת דרישה ברורה וחד משמעית לקבלת נשים למשרות הוראה גם במסלולים הנפרדים המיועדים לגברים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
42797 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
הזה לא באמת מעניין אותי ולכן אין משהו שאני רוצה לראות. אם בגצ לא מאפשר למנוע מנשים ללמד משמע שהוא מחייב שהן ילמדו...באיזו עילה ימנעו כניסתם לכיתות?
אני נהנה מחברת נשים, אבל אם החרדים מעוניינים ללמוד בחברה גברית אז אין לי שום בעיה עם זה...אני אשאיר את ההתנגדות לתופעה לאנטי ליברלים שחושבים שחילונות = ליברליזם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1380 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
טעות בשרשור
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.02
33966 הודעות, 87 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.20
2940 הודעות, 29 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.20
2940 הודעות, 29 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
בג"צ לא מחייב לשים מרצות בקורסים של חרדים/דתיים וכו' , בג"צ רק ביטל את הכפייה הניאנדרטלית החשוכה שאומרת שאסור לשים מרצות בקורסים כאלה, זה לא אומר שאכן יהיו מרצות בקורסים האלה.
אתם באמת לא מצליחים להבין את ההבדל אה? העיקר שיוצא לכם קצף מהפה ברגע שכתוב בג"צ ואתם מגיבים על אוטומט בלי להבין בכלל על מה אתה מגיבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
כפייה.
ואת השיח המכבד שלך תשמור לעצמך...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.20
2940 הודעות, 29 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
שטיפת המוח הדתית באמת בלבלה לכם את המושגים של כפיה ושל חופש בחירה ושוויון.
עצוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1380 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
10346 הודעות, 42 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהדוסים לא יתעוורו חלילה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1380 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.20
2940 הודעות, 29 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
אם הם רוצים להשתלב בחברה הם צריכים להבין שנשים הן לא נחותות מהן והם יכולות לעסוק במה שהן רוצות , איפה שהן רוצות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
ואני רק מזהיר, להם יש המון דברים שהם חושבים שאתה צריך להבין...
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
400 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הרי אין שום חוק מוגדר, למה תלמידים בהפרדה זה סבבה ומרצים בלבד לא? כי ככה מתחשק להם. או יותר נכון - כי זה לא יעשה מדי הרבה רעש לתחושתם.
הזייה לחייב תלמידים ללמוד ממרצה, פשוט הזייה. אסור לקיים את פסק הדין, הוא לא חוקי.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.8.20
7441 הודעות, 110 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
כלבת השמירה על הקואליציה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
החילוק בין תלמידים למרצים הוא פשוט מאוד: תלמידים "מופלים" מבחירה בלבד. הרשות נתונה לכל בחורה או גבר ללכת ללמוד בכל מקום שירצו. אם מישהו רוצה ללמוד בהפרדה דווקא זו זכותו.
לעומת זאת הפליית מרצות היא הפליה נגד רצונן, ולכן זו פגיעה קשה מאוד בשוויון.
בצורה פשוטה: יש בעיה לבעל חנות לסרב לקבל לעסק שלו חרדי בגלל שהוא חרדי. לעומת זאת, אין שום בעיה לאדם חרדי לא להיכנס לעסק של מישהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מאופי העבודה. בדיוק כמו שלא כופים (עדין) ישיבות להכניס נשים ללמד כי זה לא מתאים לאופי הישבתי כך אין להכניס מרצות למוסדות נפרדים כי זה לא מתאים לאופי התורני-חרדי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אני הגבתי לחילוק בין מרצים לסטודנטים.
לגבי עצם העניין, השופטים התייחסו לזה באריכות, יש כאן פנים לכאן ולכאן, וכמו שכתבתי, הכותרת של האשכול אינה נכונה. מלצר הציע שבקורסי חובה ילמדו גברים, ובחלק מקורסי הבחירה ילמדו נשים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
לרצון המוסדות ולרצון הסטודנטים.
בעברית זה נקרא כפיה!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
כי המרצות יהיו רק בקורסי בחירה והוא יוכל לבחור קורס בחירה אחר שבו אין מרצה אישה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
זה כמו לסרב למכור למישהו.
אם כי אני מודה שלא ראיתי ולא חשבתי על החילוק הנ"ל.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
אין שום הגבלה על כיתות אחרות.
לעומת זאת המרצה מופלה לרעה, כי המשרה הזו נסגרת בפניה, כך שאחוז קטן מהאפשרויות שלה לעבודה לא קיימות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
ולכן אני טענתי לפני שנים שהפתרון צריך להיות שעל כל כיתה ש"נסגרת" למרצה אישה כי היא של גברים חרדים, צריך "לסגור" כיתה של נשים חרדיות למרצה גבר.
לא קיבלו את דברי וחבל שכך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
יש המון נשים מרצות, וכמעט אין ניסיון לצמצם מרצים גברים לנשים חרדיות במכללות. הנושא כמעט לא קיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
ולגבי הבנות החרדיות: הבעיה היא שגם גברים מלמדים שם, ובכמויות עצומות. סטטיסטית אין כמעט הבדל בין ההתפלגות של המגדר בין המרצים לבנות חרדיות לבין ההתפלגות באוכלוסייה הכללית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
בודאות מה שאני כתבתי נכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
הנושא הוא מרצים באקדמיה, לא לימודים לרישון מהתמ"ת, מה שרוב הבנות החרדיות לומדות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
שלא לדבר על מקרים בהם נסגר הרישום מחוסר מקום.
ומהצד השני המרצה מקבלת את העבודה בכיתה למרצות בלבד, כך שאם תסתכל בצורה כוללת אין אפליה, ואם בצורה פרטנית-פוטנציאלית אז תמיד יש.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
לנשים חרדיות גם גברים מרצים.
לגבי מה שהבחורה המדוברת רוצה, הנושא נבדק והתברר שמדובר במקרי קיצון נדירים מאוד, כי כמעט תמיד יש חלופה טובה וראויה סבירה מאוד. לכן הפגיעה היא מידתית.
לעומת זאת, הפגיעה במרצה משמעותית, כי חלק משוק העבודה נסגר בפניה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
זה קצת דיון בעייתי כי כל הנחת היסוד כאן בעייתית. לבנות גם גברים מרצים. למה? כי זה לא מפריע להן. לבנים רק בנים למה? כי זה מפריע להם! זה נתון מציאותי, אז עצם הרצון לנסות וליצור משוואה מטופש. זה כמו לחייב את כולם לקנות טיטולים בשם השוויון.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
יש חוק יסוד שמכוחו אוסרים להפלות, אבל יש פסקת הגבלה בחוק עצמו שאומרת שלתכלית ראויה ובמידה והתועלת עולה על הפגיעה בשויון מותר להפלות. לכן, אם הפגיעה היא מינורית והתועלת ברורה זה בסדר.
בעניין המרצות, הפגיעה מהותית ומלצר לדוגמא הציע הסדר שעל ידו תישמר התועלת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
לכן יוצאים פסקי דין לפי דעתו האישית והלא רלוונטית של השופט.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
על פי זה הם פסקו. זה חוק שהכנסת חוקקה ממש בשביל זה, לאסור אפליה אבל לא להגיע למצב של "יקוב הדין את ההר", ובשביל אירועים איזוטריים לפגוע ברווחת הציבור כולו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
שההגבלה צריכה להיות בחוק.
שתהיה לתכלית ראויה.
שתהיה במידה שאינה עולה על הנדרש.
זה נכון?
התכלית כאן ראויה, כמובן, כי היא נועדה לתת חופש דת. על זה השופטים לא מתווכחים. הסעיף הבא קובע שההגבלה תהיה רק לשם התכלית ולא תגביל יותר מכך. אני בכלל לא קורא כאן את מתן שיקול הדעת לשופטים. או שפספסתי משהו?
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
כי אם היא תפגע בשויון יותר מאשר התועלת שמשיגים, היא כבר לא לתכלית ראויה.
זה ספציפית אמנם לא נקבע במפורש בחוק, אבל זו הפרשנות המקובלת על ידי בג"ץ. יש בזה היגיון, כמובן, כי אתה יכול לדוגמא להחליט שכל החרדים יצטרכו לשבת בבית למען התכלית הראויה שאף אחד לא יחסום כבישים.
אם לזה התכוונת שזה לא מפורש בחוק אתה צודק, אבל בעיני זו פרשנות נורמטיבית לגמרי, בודאי כאשר לא מדברים על ביטול דברי המחוקק אלא על פרשנות לדבריו.
מעבר לעניין הזה, נטען עוד שהדרת המרצות לחלוטין היא במידה העולה על הנדרש, כי ניתן, לדעת מלצר, לקיים קורסי בחירה שבהן ירצו נשים, כך שחרדי לא יצטרך ללמוד אצל אישה אם הוא לא רוצה, והמרצות לא תודרנה לגמרי.
על זה ספציפית אלרון חלק מהטעם שכתבתי למעלה.
דרך אגב, התכלית הראויה אינה חופש דת מטעמים שונים, אלא שחרדים יוכלו לרכוש השכלה, זה שונה בגלל שאם זה היה חופש דת לא היו משתמשים בפסקת ההגבלה אלא הולכים לאיזון אופקי של זכויות והגישה היתה שונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
מהן קורסי בחירה? אם יש בהן צורך אז זה יקרה מאיליו, אחרת זה אומר לשלם להן כסף ללא צורך רק כדי שתהיה להן עבודה כביכול, אתה מבין את הגיחוך?
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
לעניין קורסי בחירה: בכל תואר אקדמי יש קורסים שחובה לעשות אותם לתואר, וקורסים שניתן לבחור מתוכם האם אתה רוצה לעשות אותם או אחרים. חלק מהסטודנטים בוחרים כך וחלק כך. הרעיון הוא שעל פי הבדיקה שנעשתה לרוב המכריע של הסטודנטים החרדים אין בעיה עם מרצה אישה, בניגוד לכיתה מעורבת עם סטודנטיות, כך שיהיו מספיק שיסכימו ללמוד אצלה, והמיעוט שלא ירצה יוכל לבחור קורסים אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
אני חולק עליך בזה שזה בכלל יכול להתקשר לחוק. החוק אומר שהמגבלה תהיה בהתאם לתכלית, זה הכל. לא שאם זה מצריך יותר מדי הגבלה אז זה לא סביר או מידתי, אין לזה מקור בחוק.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5285 הודעות, 43 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בג"ץ לא קבע מסמרות בשאלה האם אפשרי שרק מרצים גברים ילמדו בחלק מן הקורסים.
השופט מלצר הציע פתרון שמקובל בעיניו כי מרצות לא ירצו בקורסי חובה אבל כן ירצו בקורסי בחירה, כך שלתלמיד חרדי שיסרב ללמוד אצל מרצה תהיה האפשרות לגשת לקרוס בחירה שונה.
אמנם השופט אלרון סירב לקבל את ההצעה, אבל מעשית לא נפסק כך או כך אלא נקבעה הוראה כללית לפיה "אסור להפלות מרצות" והשופט הנדל עמד על כך שאין בהוראה זו כדי להכריע מי משתי הגישות נכונה, של מלצר או של אלרון.
במאמר מוסגר: מלצר הוא שופט שאינו שמרן אבל גם אינו פרוגרסיבי, כנ"ל הנדל. אלרון הוא שמרן, ופוגלמן וברון פרוגרסיביים מאוד. פסק הדין הזה התחלק מעט אחרת בעניין הזה כי אלרון היה מאוד נגד הדרת המרצות, לעומת מלצר והנדל שקיבלו אותה יותר בסובלנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
79288 הודעות, 333 מדרגים, 553 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בבית הכנסת (האורטודוקסי) בו אני מתפלל גם נשים תלמידות חכמים דורשות בפני חברי הקהילה, למשל בתיקון ליל שבועות.
ביום ירושלים בשנה שעברה נשאה דברים ביתו של רב השכונה.
היו ימים בהם חמותי שתחיה היבירה שיעור שבועי בתנ"ך בבית הכנסת.
וכי אין מורות בבתי הספר הדתיים❓
הימים בהם נאסר על אישה להראות את עצמה ולהשמיע את דבריה ברבים חלפו עברן מן העולם וטוב שכך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
25920 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
79288 הודעות, 333 מדרגים, 553 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
25920 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
לא שזה משנה באמת.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
25920 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מאידך, הבריחה משמות נשים - ע''ע ''ורעייתו'', נראית לי לא ראויה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
וגם ימעיטו בשיח של גברים מול נשים (כמובן שלא אותו דבר). תמיד אפשר היתמם ולא להבין, למעשה איך שלא תהפוך את זה יש כאן כפיה על ציבור לנהוג שלא כאורח חייו, וחשוב לזכור שגם לציבור הזה יש מספיק רעיונות איך עליך ועל שאר האנשים להתנהג. נראה לי כדאי מאד שלא להתחיל בתחרות הזאת.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
אורחות חיים שונים על מי שלא מעוניין בכך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
79288 הודעות, 333 מדרגים, 553 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
אורחות חיים שונים על מי שלא מעוניין בכך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
48274 הודעות, 387 מדרגים, 754 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחד השופטים מביא ציטוט זה כציטוט מהאגרות משה (יו"ד, חלק ג', סימן עג).
מקור זה לא תחת ידי. יש מישהו מהחברים שיכול לבדוק זאת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
79288 הודעות, 333 מדרגים, 553 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
הם לא רוצים מרצות, מטעמי דת. מה מעניין מה רב או עשר או אלף רבנים יאמרו?
היר ההפרדה הזו היא דו צדדית, נוגעת לאורח חיים ולא לנחיתות נשית או משהו, אז ממש לא משנה מאיזו דת ולמה זה.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
48274 הודעות, 387 מדרגים, 754 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
זה רלוונטי ומענין, כדי ללמוד לאן החרדים בארץ לוקחים את ה"הלכה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
79288 הודעות, 333 מדרגים, 553 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
48274 הודעות, 387 מדרגים, 754 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
אני מתקשה לקבל את גרסת 'עבד לעם קדוש' כאילו ארה"ב (ניו יורק) בשנות ה- 60 וה- 70 היתה 'שעת דחק גדולה מאוד'. אולי בהמשך מישהו יביא את התשובה המלאה, ונוכל ללמוד מהמקור עצמו.
זה באמת מסקרן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
אני לא אומר את זה בביטחון מוחלט.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
48274 הודעות, 387 מדרגים, 754 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
https://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=920&st=&pgnum=325
הרב פיינשטיין באמת מדבר על שעת דחק, אבל הוא מכניס למונח זה את שיקולי העלות, שלשכור אנשים זו "הוצאה גדולה בהרבה".
נו... נראה לי שמצאנו היתר הלכתי גם לארץ. לפחות לפי שיטת הרב פייננשטיין ז"ל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17494 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18993 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
עשו דווקא לחרדים הם יעשו דווקא חזרה
לדעתי יש שלשה סוגים של לא חרדים
1. אלה שלא אדישים לחרדים
2. אלה שתומכים בחרדים
3. אלה שמשום מה חושבים שיוכלו לחלן אותם
נראה לי שהתביעה קנטרנית שכזאת שבמהותה אולי צודקת אולי לא, שייכת לקבוצה השלישית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
ברצינות, תקרא את פסק הדין, הוא הרבה יותר לטובת החרדים ממה שנשמע כאן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
1580 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
אני חרדי ואני יודע שלטובתי אם הייתי רושם את עצמי לקורס של מרצים בענייני מחשב לדוגמה, לא הייתי נרשם בקורס של מרצים ומרצות ביחד!!! אלא רק בקורס של מרצים בלבד! צניעות זה חלק מהיהדות!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
כדאי לקרוא יותר בעיון את פסק הדין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
1580 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
רק כך נוכל לדעת האם זה נכון! אבל קח בחשבון שבלי זה, קשה להעלות על הדעת שבג"ץ יפסוק לטובת החרדים, אלא אם כן החרדים יישבו בממשלת שמאל!
צריך להעיף את הבג"ץ לכל הרוחות, ולבנות בית משפט נורמלי!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.15
4657 הודעות, 41 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
עיקר הדיון היה סביב עצם ההפרדה ובעניין זה נפסק לטובת החרדים. לגבי מרצות, הנושא נשאר בשאלה פתוחה, האם במידה ומרצות ירצו בקורסי בחירה, אבל לא בקורסי חובה, כך שחרדים שלא יהיו מעוניינים בדבר יוכלו שלא ללמוד אצל מרצה. זה לא הוכרע כיון שהדבר נשאר במחלוקת בין מלצר לאלרון, אם זה נכלל בפסיקה הפומפוזית "אסור להפלות מרצות".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
32617 הודעות, 145 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
היתר בשעת הדחק גדול מאוד, אבל שלא בשעת הדחק גדול אין ליקח אישה ללמד לילדים גדולים"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.15
2782 הודעות, 33 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
785 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
79288 הודעות, 333 מדרגים, 553 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
25920 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.17
17178 הודעות, 104 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יופי כל הכבוד לבגץ שדוחק את החרדים שוב לפינה תוך חוסר התחשבות וזלזול מוחלט בכבודם.
הפסיקה המטומטמת הזאת תצמצם מאוד את השינוי שחל בחברה החרדית ותגרום להרבה פחות חרדים ללכת ללמוד מקצועות וקורסים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.12
7898 הודעות, 63 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ויכולות להופיע בלבוש לא צנוע ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
6175 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
661 הודעות, 4 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.20
341 הודעות
בתגובה להודעה מספר 127
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
30876 הודעות, 120 מדרגים, 232 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
16141 הודעות, 83 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18993 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.08
26398 הודעות, 171 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד