האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
המסקנה העולה מהסקר: אם אתה רוצה להיות חכם ועשיר - תחסן את הילדים. |
אלפקה-מן |
08.07.21 22:45 |
1 |
זו בהחלט הייתה ''כוונת המשורר'' או במקרה זה - ניסוח השאלות והכותרות, מכוון מטרה |
האזרח ע |
08.07.21 23:04 |
8 |
מה שהופך את העניין לגבולי הוא רק הלחץ החברתי |
Theologizer |
08.07.21 23:30 |
12 |
יש סיבות רבות נוספות מלבד לחץ חברתי. כמו חוסר מידע |
האזרח ע |
08.07.21 23:54 |
21 |
נכון. אך בכל מצב שקול אחר היה ברור מאליו שאין לרוץ לחסן |
Theologizer |
09.07.21 00:03 |
23 |
לא מה שאמרתי |
האזרח ע |
09.07.21 00:08 |
25 |
החלוקה לקבוצות הזאת זו חתיכת הנדסת תודעה |
לא פה ולא פה |
09.07.21 00:07 |
24 |
לא פה ולא פה .. לטעמי |
האזרח ע |
09.07.21 00:09 |
26 |
ביבי יודע שאתה לא מחוסן ? |
שדרותי |
09.07.21 09:32 |
59 |
למי אכפת ביבי.. יש לנו כעת 2 אלופים בנט ולפיד , הופה היי |
האזרח ע |
09.07.21 10:14 |
61 |
לך אכפת ביבי, לי בטח שלא. |
שדרותי |
09.07.21 10:57 |
67 |
שים לב לגבי האובססיוויות שלך לביבי. העלית את שמו ללא קשר , אתה מכור ביבי, אתה בדיסוננס |
האזרח ע |
09.07.21 11:19 |
73 |
שאלתי שאלה ממש פשוטה, ביבי יושע שאתה לא מחוסן? |
שדרותי |
09.07.21 11:22 |
76 |
בריאות.. |
האזרח ע |
09.07.21 11:26 |
80 |
אני בריא אבל שיהיה לך המון בריאות. |
שדרותי |
09.07.21 11:27 |
82 |
הורחקת בגין תגובה זו |
Mr W |
09.07.21 15:54 |
89 |
אתה מבין כמה מכונת התעמולה עובדת שעות נוספות? |
נווד נצחי |
09.07.21 00:22 |
29 |
מנסה להבין |
curious |
09.07.21 02:48 |
43 |
זו הונאה, למשל - בגלל העובדה שאתה נכנס ויוצא מסגרים על בסיס מספר החולים קשה, והנה - משרד הבריאות ממנפל |
pedro |
09.07.21 07:47 |
48 |
למה זו הונאה? כי כל ההצגה הזאת נועדה על מנת להעתיק את הכסף מכיסך אל כיס העשירים ולחזק את השליטה |
נווד נצחי |
09.07.21 10:17 |
62 |
יכולתי לנחש את הנתונים הללו בדיוק לא רע. |
Moshiko |
08.07.21 22:52 |
2 |
כשיחוקק ''חוק חיסון חובה'' תקראו להם סרבנים |
avnix |
08.07.21 22:53 |
3 |
מסכים עם רוב מה שכתבת. אבל האמת איפשהוא באמצע. וזו מגיפה לכל דבר. |
Moshiko |
08.07.21 22:55 |
4 |
זו מגפה כי אוסרים על החולים לקבל תרופה |
נשארים |
08.07.21 22:58 |
5 |
בהגדרה היבשה אתה בהחלט צודק - קורונה היא מגיפה, בדיוק כמו שפעת |
avnix |
08.07.21 23:02 |
6 |
ב-2010 עם ש-פ-ע-ת החזירים.. |
DBS |
09.07.21 09:30 |
58 |
נקודה מצוינת, אבל זה בכלל לא היה באותו סדר גודל |
avnix |
09.07.21 10:10 |
60 |
זה לא היה באותו סדר גודל, למזלנו .. |
DBS |
09.07.21 10:52 |
66 |
כשאני צריך תזכורת לטרלול הנוכחי, אני חוזר לכתבה ''המגיפה שלא היתה'' |
avnix |
09.07.21 11:08 |
69 |
לא קרוב למגפה |
Theologizer |
08.07.21 23:32 |
13 |
אל תבלבל את מוטרפי הקורונה עם עובדות |
כיפור |
09.07.21 00:20 |
28 |
מנסה להבין |
curious |
09.07.21 02:52 |
44 |
הסתדר לך טוב הפיק בין הסגרים, הא? אז תסביר מה קרה ב-2019, וב-2016 ומה לעזאזל קרה-2015? |
pedro |
09.07.21 07:44 |
47 |
אנחנו עם ישראל ולנו יש תורה מהשמיים ולפי התורה זאת לא מגפה!!!! |
בן דוד בא |
08.07.21 23:36 |
16 |
ההבלים שאתה כותב הם ביזוי לתורה וחילול ה'. |
פלאי |
09.07.21 00:51 |
34 |
+1 |
Mr W |
09.07.21 02:45 |
42 |
בעקרון הוא צודק שלפי ההגדרה ההלכתית של ''מגיפה '' זאת לא מגיפה אבל... |
Maryland |
09.07.21 07:50 |
50 |
אם כך גם צינון חורף זה מגפה לכל דבר וגם שפעת … |
כיפור |
08.07.21 23:49 |
20 |
גם בקוריאה הדרומית המספרים עולים בגלל הזן ההודי מסתבר |
red diamond |
09.07.21 08:13 |
53 |
מספרים עולים, אבל של מה? של מאומתים (cases) |
avnix |
09.07.21 09:21 |
57 |
אצלי ללא ספק מה שהכריע היה הפיצה פאקינג חינם! |
LionInZion |
08.07.21 23:02 |
7 |
סוציו-אקונומי גבוה זה גם לרצות מסתננים בישראל, לרצות לשלב איסלמים במדינה ועוד כל מיני כאלה... |
הפוך גוטה |
08.07.21 23:19 |
9 |
מדהים לכמה נזק גורמים סרבני החיסון המרושעים,שמםיצים תעמולה גם ברוטר. |
Isrtv |
08.07.21 23:22 |
10 |
אתה אשכרה מאמין במה שאתה כותב? |
avnix |
08.07.21 23:27 |
11 |
לא מן הנמנע שחיי כמה ילדים ינצלו בגללם |
Theologizer |
08.07.21 23:35 |
15 |
סרבני החיסון הם אלה שיצאו ממצרים ולא מתו במכת חושך. |
בן דוד בא |
08.07.21 23:40 |
17 |
מנסה להבין |
curious |
09.07.21 02:53 |
45 |
+1 ידיהם דמים מלאו. |
פלאי |
09.07.21 00:53 |
35 |
לדעתי אין מקום להסתה כזו - שגובלת בעלילת דם |
Theologizer |
09.07.21 00:55 |
36 |
חחחח אין אתה השיא |
pedro |
09.07.21 07:48 |
49 |
תקשורת וממשלה של פסיכופטים |
בן דוד בא |
08.07.21 23:34 |
14 |
++ |
נווד נצחי |
09.07.21 00:31 |
31 |
מנסה להבין |
curious |
09.07.21 02:54 |
46 |
לא מבין את שאלתך |
נווד נצחי |
09.07.21 10:20 |
63 |
יפה שהדגישו בצהוב. הקורונה לא מסוכנת לילדים. |
איתי שלום |
08.07.21 23:40 |
18 |
גם שפעת לא מסוכנת ובכל זאת מתחסנים… |
kitzz |
08.07.21 23:57 |
22 |
שפעת מסוכנת לילדים יותר מקורונה |
איתי שלום |
09.07.21 00:39 |
32 |
בטוח ? |
kitzz |
09.07.21 00:44 |
33 |
לא לגמרי. הנה הנתונים: |
איתי שלום |
09.07.21 01:05 |
37 |
לא מפתיע בכלל. עניים לא משכילים חולים יותר, מתים יותר. מוכר בכל העולם. |
scapula |
08.07.21 23:41 |
19 |
הילד עבר חיסון ראשון ביום שני… |
kitzz |
09.07.21 00:15 |
27 |
לא נתקלתם בסיירת מתנגדי החיסון |
סנפר |
09.07.21 11:13 |
70 |
נקווה שהמציאות, תפקח להם את העיניים, לפני שתנשך. .. |
חד כתער |
09.07.21 00:28 |
30 |
אפשר לראות במפת התחסנות |
mikak |
09.07.21 01:34 |
38 |
שיקולים של לחץ חברתי עובדים חזק יותר - Virtue Signaling |
Theologizer |
09.07.21 01:45 |
39 |
לא ממש הבנתי 🙈 |
mikak |
09.07.21 01:57 |
40 |
השערה שלי שככל שהסטטוס שלך גדל מהממוצע אתה נאלץ להתחשב יותר באיך אתה נתפס כדי לשמור עליו |
Theologizer |
09.07.21 02:00 |
41 |
האם במחקר שאלו מה רמת הנזקים הכלכליים שנגרמה ממדיניות ההתמודדות עם הקורונה לפני החיסונים לאותם בעלי הכנסה |
מלמ |
09.07.21 08:09 |
51 |
מפתיע שכלכך הרבה מתלבטים לאור השטיפות מוח הבלתי פוסקות 24/7 בכל כיוון אפשרי |
Seagulls |
09.07.21 08:11 |
52 |
איך כל מתנגדי החיסונים לא נכנסו לחור שממנו באו מתוך בושה |
red diamond |
09.07.21 08:15 |
54 |
בושה? חח ענית לעצמך על השאלה המגוחכת שלך. חיסון לאוכלוסיה בוגרת ובסיכון - מעולה. |
pedro |
09.07.21 09:01 |
55 |
אבל יש לך עכשיו גם את הזן ההודי.. (לי) ברור שחייב לחסן ילדים |
red diamond |
09.07.21 09:04 |
56 |
יפה, השלמת את טקס החניכה של ביתך לכת העולמית החדשה |
נווד נצחי |
09.07.21 10:23 |
64 |
בהחלט, כל חצי שנה אם יהיה צורך בכך (שאגב בוסטר זה לא כמו 2 המנות הראשונות |
red diamond |
09.07.21 10:48 |
65 |
מה שתגיד לעצמך שיגרום לך להרגיש טוב עם זה שאתה מזריק לילדיך תרופה ניסיונית למחלה שלא מסכנת אותם |
נווד נצחי |
09.07.21 11:00 |
68 |
וחזרנו לתגובה 54 |
red diamond |
09.07.21 11:17 |
71 |
צודק, זריקת פייזר הוציא גם את רומניה אלבניה וצ'אד |
נווד נצחי |
09.07.21 11:30 |
84 |
ממנת דחף שלישית הייתי מצפה דווקא לתופעות לוואי יותר חזקות |
סנפר |
09.07.21 11:27 |
81 |
אין חכם כבעל ניסיון, לנו אישית לא היו תופעות לואי בשום מנה, תודה לאל. |
red diamond |
09.07.21 11:29 |
83 |
זה דווקא יכול להעיד על צורך יותר גדול במנת דחף |
סנפר |
09.07.21 11:33 |
85 |
אכן. |
red diamond |
09.07.21 11:35 |
87 |
כי זו חשיבה של כת |
סנפר |
09.07.21 11:18 |
72 |
אין לי שום כוונה לשכנע אותם,הבעייה שהם אלו שמנסים לכפות על אחרים חברות במועדון המטורלל הזה |
red diamond |
09.07.21 11:20 |
74 |
איזה שרשור |
סנפר |
09.07.21 11:22 |
75 |
חחח בזה עדיין לא נתקלתי...התכוונתי ל 54 עד 71 ובעוד כמה אשכולות בנושא. |
red diamond |
09.07.21 11:23 |
78 |
אפשר להגיד אותו דבר בהפוך. רק שלנזקי ניהול הקורונה אין הדים כל כך חזקים. האמת תמיד אי שם באמצע |
מלמ |
09.07.21 11:23 |
77 |
זו שאלה של מיעוט מול רוב ותפיסות מקובלות על עולם המדע מול כאלה שלא |
סנפר |
09.07.21 11:25 |
79 |
המדע בן ערובה של העריצים |
נווד נצחי |
09.07.21 11:35 |
86 |
בהתייחס לאמירתך- תפיסות המקובלות על עולם המדע. כל כך הרבה תפיסות מקובלות כאלו נעלמו בקשר לחיסון הנוכחי. |
מלמ |
09.07.21 11:57 |
88 |
חבר מתאריך 2.4.20
6707 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10584 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וזה מרענן ומשונה לראות שערוץ תקשורת כגון ערוץ 13 שדוחף אג'נדה כזאת (ואף שמדובר במחקר שאינו שלהם!)
מה שלא קרה בממשל קודם, למעט במקרים שבהם המגיפה נתפסה כמדרדרת ללא שליטה (כחלק מניגוח הפוך של השלטון)
מעניין..
לפתע אני בקבוצה של "סרבני חיסונים" , רק מכיוון שההחלטה גבולית בשלב זה .. מעניין חחח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6624 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10584 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
ויש הבדל בין לקבל החלטה עבור עצמך מאשר עבור ילדך.
יש מצבים רפואיים שדורשים המלצת רופא מומחה. שלוקח זמן להחליט , מעבר לשבוע-שבועיים מאז התחיל הקמפיין לחיסון בני נוער ..
כך או אחרת המונח סרבני חיסונים לא הולם במקרה הזה בעת הזו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6624 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מועצת החרום הציבורית למשבר הקורונה:
קריאה להשהיית מבצע החיסונים ל-COVID19 באוכלוסייה מתחת לגיל 30 - עד התבהרות תמונת הסיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10584 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.17
658 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
יש "אנשים" ויש "סרבני חיסון".
אני בעד "אנשים" מול "מעונייני חיסון".
איך ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10584 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
7156 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10584 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
7156 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
אז ביבי יודע שאתה לא מחוסן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10584 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
7156 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
למה אם הוא יידע אז הוא לא יסכים לך להעריץ אותו ולהלל את שמו, סתם מתעניין בך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10584 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
7156 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
מתקשה בשאלות פשוטות, לא מפליא אבל קצת מוגזם, לא תרגיל חשבונאי מסובך.
לא נורא, בריאות בעזרת ה׳.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
33588 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
קרא את האשכול הנעוץ והחל להגיב לעניין.
אין להגיב לתגובה זו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2676 הודעות, 23 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אתה יכול להיות בטוח שאם הם אמרו 45 אחוז מתלבטים, כנראה שזה יותר קרוב ל80
רק רוצים ליצור קונפורמיות ותחושה של 'אתם נשארים בחוץ' המשך ישיר לפרסומים על זה שנגמרו לקופות החולים חיסונים לנוער וילדים
הקורונה זה שקר , ההונאה הגדולה ההיסטוריה, בלוף של שטיפת מוח לאנשים שמפחדים מהמוות.
תתעוררו ומהר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.21
23 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
אתה יכול להסביר למה זו הונאה? ומי עומד מאחוריה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
16508 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
את המספרים וקיבלנו אתמול תזכורת לכך.
אז רק על זה, אפשר להגדיר את ההתנהלות סביב המגיפה הזו כהונאה.
דבר נוסף שיכול לעניין אותך, זה לכתוב בגוגל biggest pharma lawsuit ולבדוק מי מחזיקה במקום השני באשמת שיווק אגרסיבי של תרופות.
(Unthinking respect for authority is the greatest enemy of truth. (albert einstein
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2676 הודעות, 23 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
של הממשלה באזרח.
חופש תנועה? כבר לא
חופש עיסוק? אממממ ככה
חופש דת? בהחלט, אם הדת שלך היא דת הרפואה המערבית ואלוהיך היא זריקת הפייזר
חופש כלכלי? ברור, קבל כמה קצבאות שאתה רוצה. עד שייגמר ואז תלך ללשכת המסחר בעבדים (או בשמה היפה לשכת התעסוקה)
הזכות לאוטונומיות? ברור, כל עוד יש לך זמם על הפה שמדלל את כמות החמצן שאתה נושם (ומגביר דברים אחרים שאתה נושם ואוגר ממש על קצה הפה \ אף \ לשון שלך)
הונאה - כי אין שום טיפת אמת במופע הקורונה, הכל בלוף, שקר, הניסוי החברתי הגדול באנושות.
אם אתה חושב אחרת אתה מוזמן להביא את טיעוניך ואני כבר אסביר לך למה זו הונאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.08
19388 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הם לא השתמטו מהצבא, לא נמנעו מלשלם מיסים, הם פשוט לא סומכים, או מתלבטים, או לא מאמינים בממשלה המטורללת הזו שמעלה ומורידה מספרי חולים קשה כשזה מתאים לה.
אז קוראים להם "סרבנים" כאילו זה משהו שלילי. כאילו התחסנות הפכה להיות אקט חברתי, כניסה מתחת לאלונקה "אחרת לא נצא מזה" (גליה רהב). אדם מתחסן עבור עצמו ועבור כל מי שבא לו לשים ברשימת המוטבים. אם זו היתה מגיפה אמיתית, מילא. מגראד על ת"א אתם מפחדים הרבה יותר ולכן רצים למקלט. אבל בגלל 4 מתים בחודש האחרון? (אל תתפסו אותי במספר אם זה כבר 5). בגלל שאולי מתישהו יבוא וריאנט תטא? זו לא מגיפה ואין באמת סיבה למישהו לרוץ ולדחוף זריקה לילד שלו, שקורקינט כנראה מסוכן עבורו הרבה יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.08
19388 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
36210 הודעות, 146 מדרגים, 285 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ואומרים להם שאם יחלו קשה אז יתנו להם חמצן.
יש כל כך הרבה אפשרויות טובות, רק תבחר - https://c19early.com
ביידן, גם ע"פ המשפט הבינ"ל יו"ש שייך למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
לפי אתר InfoMed מגיפה (אפידמיה) היא "התפרצות פתאומית של מחלה זיהומית המתפשטת במהירות בקרב האוכלוסיה ופוגעת בחלק גדול ממנה. המגיפה השכיחה ביותר בימינו היא שפעת."
אני מנסה להיזכר מתי נזרקנו כולנו לטרלול של שנה וחצי בגלל השפעת. אחוזי התחסנות של 20%, מאות (או אלפי?) מתים כל שנה, נשמנו חופשי, טסנו לחו"ל, השתעלנו כשהיה צריך ואם היה חום נשארנו בבית, והחיים נמשכו כמסלולם עד החורף הבא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
2892 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
"הֵם קִנְאוּנִי בְלֹא אֵל כִּעֲסוּנִי בְּהַבְלֵיהֶם וַאֲנִי אַקְנִיאֵם בְּלֹא עָם..."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
יכול להיות שזה היה פשוט ניסיון שלא הצליח.
עבר עשור, והתעשייה הגיעה מוכנה יותר למגיפה החדשה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
2892 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
הרבה לא יודעים את זה, אבל דרום מזרח אסיה חטפו קשה (יחסית) בסארס הראשון...
בגלל זה התגובה שלהם מהירה בתחילת המגיפה הנוכחית...
"הֵם קִנְאוּנִי בְלֹא אֵל כִּעֲסוּנִי בְּהַבְלֵיהֶם וַאֲנִי אַקְנִיאֵם בְּלֹא עָם..."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3899534,00.html
כמו חזרה גנרלית שלא הצליחה. המסך עלה אחרי 10 שנים.
הרופאים שכתבו את ההנחיות קיבלו כספים מחברות תרופות, ניגודי האינטרסים לא פורסמו ומיליארדי שקלים שהוציאו מדינות העולם על תרופות וחיסונים שלא היה בהם שימוש. אלו המסקנות של דו"ח ועדת הבדיקה של המועצה האירופית בנוגע לשפעת החזירים. "זו הייתה רפואת פלצבו מדרגה ראשונה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6624 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
תמותה מנורמלת ליום, ישראל 2020 (בכחול רציף) לעומת שנים קודמות (על פי נתוני הלמ"ס)
(קרדיט: "השרוט")
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
94 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
אם כמה נוכלים שהתאהבו במסך הקטן , רובם המכריע נפלים, רופאים שנזרקו מהעולם המיקצועי והגיעו להיות פקידים במשרד הבריאות, קבעו שיש מגפה, מי אתה שתעז לערער עליהם !!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.21
23 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מנסה להבין, מה אתה מנסה להראות מעבר לכך שיש תמותה עודפת בתקופה בין הסגרים שהיתה בין ספטמבר לאוקטובר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
16508 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.07.21 בשעה 07:54 בברכה, pedro
התשובה היא שאנשים מתים. לפעמים יותר, לפעמים פחות - אבל תראה למשל את השנים שציינתי, שנים שמראות באופן מובהק פיק בתמותה. מה קרה בהן? קורונה? סארס? שחפת? או חורף קשה נניח?
(Unthinking respect for authority is the greatest enemy of truth. (albert einstein
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
360 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
16677 הודעות, 180 מדרגים, 326 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
תרפ"ט-תרצ"ט-תשפ"א
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
33588 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
8581 הודעות, 43 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
94 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
לשניהם מקדם הדבקה יותר גבוה וסיכוי תמותה מזערי בדומה לקורונה
כאשר חיינו בעולם שפוי
מגפה הייתה מחלה שמתו ממה השלושים או ארבעים אחוז
לא מחלת דרכי נשימה עם סיכוי תמותה לנדבק (IFR) של סביב 0.15 אחוז, גיל תמותה ממוצע 79 ותוחלת חיים שיורית של סביב ארבע שנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.07.21 בשעה 08:19 בברכה, red diamond
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
אנחנו מתווכחים על זה גם באשכול מקביל.
מספרי האנשים הבריאים שהוגרלו ב-PCR (להלן המאומתים) עולים או יורדים לפי מספר הבדיקות, ותו לא. גרוטו הסביר את זה טוב ממני. האם יש זינוק בתחלואה הקשה או התמותה? לפי הגרפים התמותה נמוכה ויציבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
21186 הודעות, 141 מדרגים, 257 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דרשתי מהילדים שיבקשו שתי זריקות בשביל שני מגשים אבל זה לא עבד לצערי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
25405 הודעות, 225 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כך שזו לא בהכרח אינדיקציה לחוכמה גדולה..
ומה בקשר לאלה שכן בעד לחסן, אבל לא בעד שהמדינה תוצף מסתננים ואיסלמים-אנטישמים?
בסקאלה, הם יותר ב'מתורבתים' או בברברים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15523 הודעות, 64 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מאיפה היומרה לקבוע שדעות אחרות הן תעמולה?
אשמח שתבאר יותר מה הנזק שגורמים לו אותם מרושעים. תמיד טוב ללמוד משהו חדש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6624 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
360 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
הם אלו שרוצים את האמת לאמיתה. את הקשר לבורא עולם את הדבקות בתורה ומצוות ובעולם של קדושה . גם אם הם כרגע מוגדרים חילונים, סרבני החיסון מרגישים עמוק בלב ורואים אל מול עיניהם שמשקרים להם מבוקר עד לילה כבר שנה וחצי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.21
23 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מי משקר להם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
16677 הודעות, 180 מדרגים, 326 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
תרפ"ט-תרצ"ט-תשפ"א
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6624 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
16508 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
(Unthinking respect for authority is the greatest enemy of truth. (albert einstein
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
360 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מי שמשתדל לחיות חיים של רוחניות וחיפוש האמת לא יכול שלא לראות שמתרחש פה משהו עצום מטורף הרבה יותר מאיזה מגפה, כל הנתונים הסטטיסטיקות, טוחנים לנו את המח במידע כל כך לא מעניין ולא חשוב מספרים נתונים אחוזים. הכל כדי שהתודעה תהיה שבויה בתוך עולם מדומיין של מגפה ענקית שקוטלת מליוני אנשים. העולם לא יחזור לקדמותו לעולם זה כל כך ברור ושקוף מול העיניים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2676 הודעות, 23 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
הוא לא צריך לחזור לקדמותו, מספיק שנוכל להחזיר את השפיות לישראל. אין ברירה, חייבים להתאחד למען המטרה המשותפת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.21
23 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
מהי המטרה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2676 הודעות, 23 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
הגבתי לך להודעה למעלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
8251 הודעות, 45 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
113767 הודעות, 506 מדרגים, 987 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
8251 הודעות, 45 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
וגם לשפעת מחסנים פחות מחצי מהאוכלוסיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
113767 הודעות, 506 מדרגים, 987 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
יש סימוכין ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
8251 הודעות, 45 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
תמותה משפעת:
גילאי 0-4 : 1.4 למאה אלף
גילאי 5-17: 0.4 למאה אלף
תמותה מקורונה:
גילאי 0-9 : 1.4 למאה אלף
גילאי 10-19: 0.8 למאה אלף
https://www.statista.com/statistics/1127799/influenza-us-mortality-rate-by-age-group/
https://idpjournal.biomedcentral.com/articles/10.1186/s40249-020-00785-1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.18
4805 הודעות, 29 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
113767 הודעות, 506 מדרגים, 987 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא רוצה שיביא לי קורונה הביתה או להורים שלי, אני אמנם מאד סקפטי לגבי העיתוי (לדעתי פספסנו את העגלה) אבל עושה את שלי במאמץ למגר את המגפה .
לא הייתי צריך להכריח או לשכנע את הילד שבהתחלה סירב רק בגלל הצורך ללכת לעשות זריקה וזהו - אין לו כל דעה או אכפתיות על חיסונים, ביטחונם או יעילותם - מעניין אותו רק דבר אחד בגילו ;)
הופתעתי לגלות שהייתה תנועה ערה של הורים שבאו לחסן את הילדים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
7255 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
שיצאו למרכזי התחסנות בנסיון לשכנע הורים לא לחסן את ילדיהם, ומתגאים ב"הצלחות" שלהם בפייסבוק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
10922 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
2819 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יישובים חלשים חברתית-כלכלית מחסנים פחות
ישובים חזקים יותר מחסנים יותר.
דוגמא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6624 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
אם תבדוק רמת מומחיות ובקיאות במחקרים הרלבנטים - להוציא עובדי מערכת ונוגעים בדבר - תקבל תוצאה כנראה שווה. אולי הפוכה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
2819 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אתה אומר שבעצם היישובים החזקים מושפעים יותר מלחץ חברתי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6624 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
כמובן, יש הרבה יוצאים מן הכלל כמו מצבים שאם אתה בסטטוס מאוד גבוה, אפשר לפעמים "לשים פס" על מה אחרים חושבים עליך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
412 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גבוהה? כמה מהרצון להתחסן נבע בכלל מהרצון לשמור על מצבם הכלכלי ועל אורח החיים אליו הם רגילים וכמה מהם נטו לבדוק, אם בכלל, באופן עצמאי את הנתונים שהובאו לפתחם (כי אם לאו, האם השכלה לבדה היא מדד לחוכמה). וכן גורמים נוספים שנלווים להשלכת מדיניות הטיפול בקורונה על ההחלטה להתחסן. כי באופן בו הוצגו הנתונים *כרגיל* זאת נראית עוד מניפולציה זולה שבאה להכפיש את מי שבחר לא להתחסן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
19519 הודעות, 149 מדרגים, 285 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני רוצה להיות אופטימי
אבל מתקשה
כי אני יודע שזה די קל להאכיל את עם הספר בלוקשים
וזה רק עניין של זמן
אלא אם כן יקרו דברים בלתי צפויים (לטובה)
בעזרת השם
🤐🐇💉🐑🦆🐔🦜🐩🥾
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
רק מההוכחה הניצחת שעובדתית חיסון פייזר של האוכלוסייה הבוגרת הוציא אותנו מהקורנה בגלים הקודמים.
לא מובן.
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
16508 הודעות
בתגובה להודעה מספר 54
חיסון לכל כדור הארץ כולל ילדים, גם עבור אנשים שהסיכוי שלהם לפתח תחלואה קשה ומוות מקורונה שואף לאפס? פתח לקונספירציות ובצדק.
(Unthinking respect for authority is the greatest enemy of truth. (albert einstein
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
ב3 מנות כמו את המבוגרים.
שיש אינדקצייה שאפילו אנחנו צריכים את המנה השלישית בגלל הזן ההודי (שתופס תאוצה אפילו בקוריאה הדרומית)
אני חיסנתי בכל אופן גם ילדה בגיל 13
וכל אחד שיעשה את הישר בעיניו.
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2676 הודעות, 23 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
דקירה קטנה בכתף ואת חברה בכת
ועוד דקירה אחת אחרי שבועיים
ועוד אחת כל חצי שנה
כל הכבוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 64
לא בתופעות לואי, שגם ככה לא חווינו תודה לאל)
זה עדיף פי מיליון על סכנות הקורונה והשלכותיה.
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2676 הודעות, 23 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
קורונה לא מסוכנת לילדים
ההשלכות של אי חיסון לעומת זאת מאוד מסוכנות להורים במיוחד הורים שרוצים לצאת למלונות, לנסוע לחו'ל, וכאלו שמפחדים משהייה ממושכת בבית עם \ בגלל הילדים
ברוכים הבאים לכת העולמית החדשה
זמם על הפה ודקירה בכתף ונוקיר אותך לעד על תרומתך למדע ועל האחריות החברתית שלך.
אני אגב לא ראיתי שום הוכחה לזה שמישהו הדביק מישהו אחר בקורונה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
שבת שלום
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2676 הודעות, 23 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מה גם להם יש זריקות ולא אמרו לנו??
מה, בגל הראשון והשני לא היה פייזר , איך שרדנו את זה??
אגב, השימוש במונח חיסון הןא שגוי. קרא את הגדרת הcdc לחיסון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
7255 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
כשם שלמנה השניה היו יותר מאשר למנה הראשונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 81
ומי שחושש.. שיעשה את השיקולים שלו, הכל עיניין של תולעת סיכון. והסכנות של הקורונה ידועות.
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
7255 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
תגובה חיסונית טובה מתבטאת לרוב בתופעות הלוואי החולפות.
כמובן כל מקרה לגופו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 85
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
7255 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
שום דבר לא ישכנע אותם לסגת מאמונתם, חלקם התפכחו רק כשכבר הגיעו לבית חולים.
ובאפריל מאי באמת היה קצת שקט כי כבר היה קשה להתנגד לאור המצב הפנטסטי שישראל הצליחה להגיע אליו בזכות החיסון ועכשיו חזרנו לנקודת ההתחלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
והשרשור מעליך בדיוק, מוכיח את זה.
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
7255 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
אתה מתכוון לנסיונות שלהם לעצור הורים בכניסה למרכזי החיסון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
8340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
412 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
7255 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
כל כת וכל בית משוגעים טוענים שהמשוגעים הם השאר ולא הם.
גם זה שנוסע מול התנועה באיילון יכול לחשוב שכל השאר הם אלה שנוסעים הפוך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2676 הודעות, 23 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
זה לא חדש, גם בימי הביניים עשו זאת וניסו להעלות אותם על המוקד. היום יש דרכים יותר אלגנטיות 'לשרף' מדענים ולבסס מציאות
המדע היחיד שיש בקורונה זו הנדסה חברתית, את זה דווקא עושים יופי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
412 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
להגיד שכל מי שמתנגד להתחסן בפייזר לקורונה הוא מתנגד חיסונים או נגד המדע, זו מנטרה שיקרית. רוב הוא עניין יחסי. כרגע יש רוב לחיסון פייזר בארץ. כמה זמן זה ימשך, ימים יגידו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד