שתף קטע נבחר

הלחם הכיל פלסטיק - מאפיית אנג'ל תפצה

בתביעה שהועלתה לאחרונה בפני בית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, טענתה תובעת כי שיניה ניזוקו לאחר שנגסה בלחם של מאפיית אנג'ל ובו חתיכת פלסטיק. בית המשפט קבע, כי המאפייה תפצה אותה ב-14 אלף שקל

אישה שרכשה לחם ממאפיית אנג'ל טענה, כי בעת שאכלה את הלחם נגסה בחתיכת פלסטיק שהייתה בתוכו, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשיניה. לטענתה, כתוצאה מחתיכת הפלסטיק שהייתה בלחם, נשברו כתר וסתימה בפיה.

 

 

האישה טענה כי ממש טרם האירוע נבדקה אצל רופא שיניים ושיניה נמצאו תקינות, וכי מרחה גבינה על הלחם בעזרת סכין, כך שלא ייתכן כי חתיכת הפלסטיק הייתה בגבינה. בתביעה שהגישה כנגד המאפייה, דרשה האישה פיצוי בגין הנזק.

 

לטענת המאפייה, לא ייתכן שחתיכת הפלסטיק הייתה בלחם עקב הקפדתה על תנאי סטריליזציה נוקשים מאוד. עוד טענה המאפייה, כי גם אם היה גוף זר בלחם, הרי שהלחם נאפה בחום גבוה שהיה אמור להמיס או לשרוף את הפלסטיק, ובכל מקרה נזקי השיניים של התובעת הינם שכיחים ונובעים מבלאי והזנחה.

 

"מקור הגוף הזר - בפרוסת הלחם"

השופטת מעיין צור מבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, קיבלה את תביעתה של הנפגעת וקבעה, כי הנזק לשיניה אכן נגרם כתוצאה מאכילת לחם ובו גוף זר, וכי על המאפייה לפצותה בגין נזק זה.

 

"אל מול גרסת התובעת, כי הגוף הזר היה בלחם, הסתפקה הנתבעת בהעלאת טענה כללית, כי היא נוקטת בתנאי סטריליזציה קפדניים ביותר, ולא הביאה כל עדים או ראיות המפרטים ומסבירים טענה זו", כתבה השופטת.

 

לפיכך, חויבה המאפייה לפצות את התובעת ב-10,000 שקל בגין הנזק לשיניה וב-4,000 שקל נוספים בגין הכאב והסבל שחוותה. כן חויבה המאפייה בהוצאות משפט של 500 שקלים.

 

לעיון בפסק הדין

 

לאתר המשפט הישראלי "פסק דין"


פורסם לראשונה 25/05/2010 22:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לחם. זהירות מעצמים בלתי מזוהים (צילום אילוסטרציה)
צילום: Index open
מומלצים