לאו מסי הפך אתמול (רביעי) בחצות לשחקן חופשי, ולמרות שהוא צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש בברצלונה, ההצעות מתחילות לזרום. אחת הראשונות לנסות את מזלה הייתה ניואלס הארגנטינאית, שהיא כמובן גם קבוצת נעוריו של "הפרעוש".
הקבוצה מרוסאריו העלתה שני ציוצים שכוונו ישירות למסי. בראשון הופיעה התמונה שלו עם מדי הקבוצה אותם לבש כמחווה לדייגו מראדונה והכיתוב: "היי לאו, אתה שם? בארגנטינה רק עכשיו ה-1 ביולי. מי שלא מסתכן לא מצליח". לאחר מכן הם צייצו בניואלס תמונה מאצטדיון מרסלו ביילסה, שכללה שלט אוהדים בו נכתב: "מסי, החלון שלך הוא הפנטזיה שלנו, ניואלס מחכה לך".
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי. שחקן חופשי
(צילום: AFP)
מסי זכה לקבל הצעה נוספת ומפתיעה במיוחד מאיביס. למי שלא מכיר, מדובר בקבוצה ברזילאית קטנה, שמתהדרת בתואר "הגרועה ביותר בעולם", אותו קיבלה מספר השיאים של גינס, משום שלא ניצחה במשך שלוש שנים ו-11 חודשים בסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80.
בין התנאים שהציבו בחוזה אפשר למצוא סעיפים לא הזויים כמו איסור על זכייה באליפות, כיבוש שערים, לבישת החולצה עם מספר 10 ששמורה לאגדת מועדון מקומית והתחייבות להצהיר כי פלה שחקן גדול יותר ממראדונה.
וולנדהאם מליגת המשנה ההולנדית הציעו לו דגים טעימים ואת החולצה הכתומה היפה בעולם לטענתם. מסי ששוקל לעבור ל-MLS באחד מן הימים זכה לגישוש גם מריאל סולט לייק שהשתעשעה עם תמונת פוטושופ של מסי לבוש במדי הקבוצה.
למי ששכח, בסוף העונה שעברה מסי הביע את רצונו לעזוב את ברצלונה בהעברה חופשית, בעוד הקבוצה טענה שהסעיף אינו תקף. בגלל חוסר רצונו של הכוכב להיכנס עם ברצלונה לסכסוך משפטי ארוך, הוא התרצה ונשאר במועדון לעונה נוספת. במהלך העונה התחלפה הנהלת המועדון והסיכויים שהוא יישאר עלו. הוא כבש העונה 30 שערים בלה-ליגה.
מסי בכלל נמצא כרגע עם נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה בברזיל ובין שבת לראשון (4:00) היא תתמודד מול אקוודור ברבע הגמר. כך שיכול להיות שפריצת דרך במו"מ עם ברצלונה או מעבר לקבוצה אחרת תרק אחרי הטורניר.