קבוצת החירשים של דולפיני אשדוד בקטרגל זכתה אמש (רביעי) באליפות שנייה ברציפות בשנה השנייה שבה היא משחקת בליגה הרגילה (הקבוצה היחידה עם כבדי שמיעה). הדולפינים ניצחו 3:7 את טכניון חיפה לאחר הארכה. שבע שניות לסיום הזמן החוקי הדרומיים עוד פיגרו 3:2, אלא ששער שוויון דרמטי של שרון עדני שלח את הקבוצות להארכה.
קבוצת דולפיני אשדוד מוכרת בעיקר בזכות הישגיה בליגות החירשים בארץ ובאירופה, כשבמקביל לאליפות אתמול, הקבוצה גם מתמודדת בשלבי ההכרעה כרגע על זכייה בליגת 'אס"ח'-ארגון ספורט חירשים. למועדון האדום-צהוב יש שמונה זכיות באליפות המדינה לחירשים, שלושה גביעי מדינה ושלוש אליפויות אירופה לחירשים.
1 צפייה בגלריה
דולפיני אשדוד
דולפיני אשדוד
דולפיני אשדוד
(צילום: : דורון חפיף (דולפיני אשדוד))
אגב, מי שרצתה מאוד להיות נוכחת במשחק הגמר היא חברת הכנסת החדשה, שירלי פינטו מטעם מפלגת ימינה, כשהיא בעצמה חברת הכנסת החירשת הראשונה בישראל. פינטו נשואה לשחקנה של אשדוד, מייקל קדוש (33), חירש מלידה, ולהם ילד בן שנתיים. לצערה של פינטו היא הייתה עד שעת לילה מאוחרת בדיוני המליאה בכנסת וצפתה בבעלה באמצעות המכשיר הסלולרי.
יו"ר הקבוצה, יעקב אוליאל מסר "אליפות הכי מתוקה כי לפני שנה זכינו באליפות על פי אחוזי הצלחה בגלל הקורונה. כל הכבוד לחבר'ה שעמדו במשימה, והמשימה הבאה היא לייצג את המדינה בכבוד בליגת האלופות".