באיטליה לא לוקחים סיכונים בעקבות הקורונה והידקו את הגבולות המדינה על מנת למנוע עד כמה שניתן מאוהדי אנגליה להגיע לרומא לרבע גמר יורו 2020 מול אוקראינה (שבת, 22:00). על פי ההגבלות באיטליה, כל אדם מבריטניה שרוצה להגיע למדינה צריך לשהות בבידוד של חמישה ימים.
יורו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
מכיוון שהמפגש בין האנגלים לאוקראינים ייערך בעוד יומיים, אוהדי נבחרת שלושת האריות אינם יכולים מעשית להיות נוכחים באצטדיון האולימפיקו.
2 צפייה בגלריה
ממשיכים להאמין. אוהדי נבחרת אנגליה
ממשיכים להאמין. אוהדי נבחרת אנגליה
אוהדי אנגליה
(צילום: gettyimages)
הממשלה האיטלקית החליטה על הגדלת כוחות השיטור בבדיקות הדרכונים בשדות התעופה, וכן בגבולות מסביב למדינה. בנוסף, במידה שאוהדים אנגלים יתפסו במדינה הם ייקנסו ב-2,500 פאונד.
"החוקים הם ברורים ועבור כולם", אמר שר הבריאות האיטלקי, אנדראה קוסטה. "אוהדים אנגלים לא יוכלו להגיע לאיטליה. חבל שהם ינסו לטוס לרומא. אלה שיגיעו ייקנסו וייענשו".
2 צפייה בגלריה
אוהדי נבחרת אנגליה
אוהדי נבחרת אנגליה
אוהדי אנגליה אחרי הניצחון על גרמניה. יצטרכו לצפות במשחק מהבית
(צילום: gettyimages)
ההתאחדות האנגלית אף הודיעה כי לא תמכור אף אחד מ-2,500 הכרטיסים שקיבלה למשחק על ידי אופ"א, והיא למעשה כבר החזירה אותם להתאחדות האירופית.
יש לציין כי אזרחים בריטים שמתגוררים בגרמניה וירצו להגיע למשחק כן יוכלו לעשות זאת מכיוון שעל פי ההגבלות באיטליה תושבי גרמניה לא זקוקים לבידוד במידה שהוכיחו כי התחסנו נגד הנגיף.