האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
אני נשוי כבר 10 שנים. כל חודש אשתי מספרת שהמחזור שלה חריג במשהו. ''אבל הפעם באמת'' |
פרופט |
30.06.21 19:14 |
1 |
חחח שאלה למחזור יש השפעה על הביוץ |
tesla man |
30.06.21 19:18 |
3 |
כן . |
עלי |
30.06.21 21:24 |
45 |
כן ולא... |
האחות |
30.06.21 22:40 |
77 |
במה לא ? |
עלי |
30.06.21 23:05 |
84 |
למחזור אין השפעה על הביוץ, ביוץ הוא חלק מהמחזור החודשי. |
האחות |
30.06.21 23:06 |
85 |
נכון . לא שמתי לב לפרט הזה בשאלתו … |
עלי |
30.06.21 23:10 |
87 |
חחח בגלל הנטיה לכנות את זמן הוסת מחזור זה מאוד טבעי להתבלבל |
האחות |
30.06.21 23:11 |
88 |
אכן כך . |
עלי |
30.06.21 23:13 |
89 |
בוא נעשה סדר במונחים. |
האחות |
30.06.21 22:39 |
76 |
הן כולן אותו הדבר... :-) |
נוזו |
30.06.21 19:59 |
15 |
מאז החיסון, ויותר נשים מתלוננות שקר להן במזגן, אין להן מה ללבוש, והנעליים החדשות לוחצות. |
אלפקה-מן |
30.06.21 20:01 |
18 |
ושכואב להן הראש |
נבל עשור |
30.06.21 20:06 |
20 |
חחח כאב ראש זאת דוקא באמת תופעת לוואי של החיסון. זה לא סתם תירוץ |
אלפקה-מן |
30.06.21 20:08 |
21 |
יש טוענים שמה שמסביר אותה זה קרישי דם |
Theologizer |
30.06.21 21:20 |
39 |
ויש טוענים שזה הכרישים של המוסד 🤣 אתה מערבב מין בשאינו מינו. |
אלפקה-מן |
30.06.21 21:23 |
44 |
מומחים רציניים שבקיאים יותר ממני וממך בתחום |
Theologizer |
30.06.21 21:36 |
51 |
נכון. זה מה שכתבתי. אצרף לך לינק. אבל זה חלק אפסי ממקרי כאבי הראש. דרך אגב, בניסויים |
אלפקה-מן |
30.06.21 21:38 |
52 |
אם מדובר בכאבי ראש שנמשכים שבועות ויותר לאחר החיסון - זה כנראה משהו אחר |
Theologizer |
30.06.21 21:53 |
63 |
אז אם לא בדקו לו את הנושא - אני ממליץ. ct. |
אלפקה-מן |
30.06.21 22:42 |
78 |
אם עדיין ממשיך - נראה הגיוני |
Theologizer |
01.07.21 01:26 |
98 |
ואין להן מה לקנות … |
נר אדום |
30.06.21 21:46 |
55 |
לא ראיתי אישה שמתלוננת שאין לה מה לקנות. אם מצאת אחת כזו - תתחתן איתה מייד! |
אלפקה-מן |
30.06.21 21:48 |
57 |
סליחה . התכוונתי שאין להן מה ללבוש והן צריכות ללכת לשופינג . |
נר אדום |
30.06.21 21:49 |
59 |
אלה הכי מסוכנות, כבר קנו את כל מה שאפשר ועדיין בדודא. |
זר קוציםריחני |
30.06.21 22:07 |
67 |
התחתנתי כבר לפני כמעט 17 שנה עם אחת כזאת חחח |
yf007 |
01.07.21 03:57 |
99 |
חחח ענק!!!!!! |
אוהב ישראל |
30.06.21 21:48 |
58 |
חחח |
kovals |
30.06.21 21:08 |
32 |
חח ושוב חחח. מזדהה |
מר מייט |
30.06.21 21:47 |
56 |
המחזור לא מעניין. השאלה כמה 'הרווח הנקי'... |
פרזיט |
30.06.21 22:14 |
69 |
חחח גדולללל |
coronatime |
30.06.21 22:26 |
73 |
מאות מיליוני נשים מחוסנות בעולם |
lior |
30.06.21 19:17 |
2 |
הינה אתה שומע. |
kobe_bryant |
30.06.21 19:22 |
4 |
זה אכן מדוייק. מידע אישי על מישהי שאצלה זה מדוייק מאד כל השנים ואחרי החיסון זה נהיה לא סדיר |
4X6GX |
30.06.21 19:30 |
6 |
מה שמדהים כאן שלבת 48 היה מחזור בכלל, ועוד סדיר… חצי שרה. |
אלפקה-מן |
30.06.21 20:03 |
19 |
פה הגזמת. |
חד כתער |
01.07.21 00:29 |
95 |
טוב. אז הגזמתי קצת. |
אלפקה-מן |
01.07.21 01:23 |
97 |
התמימות הזאת |
LiorA |
30.06.21 19:34 |
11 |
צפיתי. תודה רבה. |
צבע כחול |
30.06.21 19:42 |
12 |
דובר על זה מיד אחרי החיסון הראשון |
Dover |
30.06.21 21:26 |
48 |
המחזור שווה היום |
בנג'ו |
30.06.21 19:23 |
5 |
אותי מעניין על אחוז המחוסנות שנכנסו להריון אחרי החיסון. האם יש שינוי? |
אעופה אשכונה |
30.06.21 19:32 |
7 |
נדע באוקטובר נובמבר |
Dover |
30.06.21 21:46 |
54 |
למה בכלל שתכנס להריון לאחר החיסון? מה הזריקו לה בדיוק? |
אלפקה-מן |
30.06.21 21:52 |
61 |
עכשיו הכל מתחבר! ביל גייטס ואנשי הלטאה משבשים את המחזור, נשים הורמנליות בוזזות חנויות, |
חרובי |
30.06.21 19:33 |
8 |
יותר ויותר נשים שמתו כי לא היה חיסון לקורונה לא תוכלנה לדווח על המחזור שלהן לעולם |
efekt |
30.06.21 19:33 |
9 |
נשים לא מתו ''כי לא היה חיסון לקורונה'' אלא כתוצאה מכשל במערכת החיסון שלהן |
Theologizer |
30.06.21 21:22 |
41 |
בטח בטח. ואנשים שנהרגו בתאונות דרכים מתו מכשל בחיבור בין רקמות העור והאיברים הפנימיים שלהם, כן? |
efekt |
30.06.21 22:12 |
68 |
תגובתך דוגמה מצוינת להמחשת עומק השגיאה |
Theologizer |
30.06.21 22:38 |
75 |
איזה חירטוט פסאודו-הוליסטי |
efekt |
01.07.21 00:23 |
94 |
הכותרת שהצגת הולמת את ההשוואה בין תאונת דרכים לפעולת ניטרול נורמלית של נגיף ע''י מערכת החיסון |
Theologizer |
01.07.21 01:18 |
96 |
חח מהה חחח ענק |
כתום |
30.06.21 23:15 |
90 |
''יותר ויותר'' בטח זו ההגדרה החדשה לRCT |
אית'ן האנט |
30.06.21 19:34 |
10 |
גם לאישתי היה איחור של כמעט חודש |
everlast |
30.06.21 19:50 |
13 |
כרופא, שמעתי על עשרות מקרים בשנה של נערות ונשים שהתלוננו על מחזור חריג. ואני לא גניקולוג. |
אלפקה-מן |
30.06.21 19:58 |
14 |
ליצנות אחת מונעת אלף תוכחות אתה |
תהילה לדוד |
30.06.21 20:18 |
22 |
מעדיף להיות ליצן רפואי ולא שקרן רפואי כמו כת הפייק קורונה והאנטי חיסונים שאתה מפיץ |
אלפקה-מן |
30.06.21 20:21 |
23 |
תמשיך לחפור בפגרים שלך ואל תהרוס לחיים את החיים |
תהילה לדוד |
30.06.21 20:43 |
24 |
בגלל אנשים כמוך בחור בן 48 סרב להתחסן, נדבק ונפטר כעבור שבועיים. השאיר אלמנה ו-4 ילדים. |
אלפקה-מן |
30.06.21 20:46 |
25 |
תתחיל לבדוק כמה אנשים מתו מהזריקה של פיזר, כמה זקנות התחילו לדמם כמו נערות, |
תהילה לדוד |
30.06.21 21:00 |
27 |
הגעת לשלב ההזיות |
ביג דילר |
30.06.21 21:14 |
34 |
ביג דילר, אני לא מהמר על הבריאות שלי אצל הביג פארמה. מנסה להסביר גם לאחרים לא להמר. |
תהילה לדוד |
30.06.21 21:18 |
37 |
אתה לא צריך לדאוג. הסיכוי שיהיה לך מחזור לא סדיר בשל החיסון הוא מאוד נמוך. אם תרצה הסבר |
אלפקה-מן |
30.06.21 21:54 |
64 |
התחיל ממנו |
חלוץ שפוי |
30.06.21 22:01 |
66 |
תרוץ אחורה בתגובות שלו, שלב ההזיות הגיע ממנו... |
efekt |
30.06.21 22:17 |
71 |
מדהים! עוד לא עברה שנה ואתה כבר ''יודע'' שזה רעל... ועוד מהיום הראשון. זאת לא ליצנות?! |
דור3 |
30.06.21 21:24 |
46 |
''כמה זקנות התחילו לדמם כמו נערות''. החיסון גילה את מעיין הנעורים והארץ לא רעדה?! |
דור3 |
30.06.21 21:25 |
47 |
אחרי בלתי היתה לי עדנה, ואדוני זקן. כנראה הקב״ה נתן לשרה חיסון של פייזר. |
אלפקה-מן |
30.06.21 21:56 |
65 |
חזקקקק |
אוהב ישראל |
30.06.21 21:52 |
60 |
גם לבת זוגתי.. |
CheekyBastard |
30.06.21 20:00 |
16 |
כבר בינואר השנה החלו להתפרסם דיווחים רבים על תופעת הלוואי הזאת ברשתות התקשורת בארץ ובעולם : |
רשימו |
30.06.21 20:01 |
17 |
השינויים התרחשו אצל נשים בגילאי 45-50. נדרש מחקר מקיף... |
shabor |
30.06.21 20:49 |
26 |
גם בגיל 30, החיסון דחה את המחזור בשבועיים. אבל הכל חזר לקדמותו בחודש הבא. |
רייסטלין |
30.06.21 21:02 |
28 |
נו ואתה בטוח שהאשה הזאת עדיין פוריה ? אתה לא יודע ואף אחד לא יודע. |
תהילה לדוד |
30.06.21 21:08 |
31 |
יש משהו שמומחים לא חוששים שהחיסון הנורא גורם לו? |
סנפר |
30.06.21 21:28 |
49 |
שוב תאגיד התעמולה מפרסם ארס מסוכן? |
Isrtv |
30.06.21 21:04 |
29 |
מיליונים התחסנו |
אור_יקרות |
30.06.21 21:05 |
30 |
מתי תבינו שמיליונים התחסנו זה גופא האסון ? |
תהילה לדוד |
30.06.21 21:12 |
33 |
לא לוקחים חיסון מתוך הרפתקנות אלא כדי למנוע תחלואה קשה ותסמינים שלא עוברים גם אחרי חצי שנה |
תשבץ |
30.06.21 21:15 |
35 |
חבל שחבילת האינטרנט שלך לא נגמרה ב 15/03 |
שומרוני |
30.06.21 21:16 |
36 |
יש wifi ציבורי. אתה בטח מאלה שלא מסכים איתי אבל מוכן שאני אתחבר לwifi שלך כדי להשמיע את דעתי |
תהילה לדוד |
30.06.21 21:21 |
40 |
חח לא לא לא וויי פיי ולא שום קשר.. כמו שצריך היה להתייחס לערבים בכנסת |
שומרוני |
30.06.21 21:23 |
42 |
חסכי ממני את הבלי הכת |
אור_יקרות |
30.06.21 21:23 |
43 |
אכן, הטכנולוגיה של חיסון הmRNA מצריך טווח קצר יותר של תהליכי אישור. |
shabor |
30.06.21 23:18 |
92 |
שינוי גנטי..? |
כונן |
30.06.21 21:20 |
38 |
האשכול הזה עוד לא נמחק? מפתיע .. |
נווד נצחי |
30.06.21 21:35 |
50 |
אברהם לינקולן אמר פעם ש... |
מאזין |
30.06.21 21:44 |
53 |
אבל לינקולן לא נתקל במתנגדי חיסונים.. |
אלפקה-מן |
30.06.21 22:47 |
79 |
אצלי החיסון דפק את מחזור הכספים. ועכשיו כשנגמר החל''ת אני מניח שהמחזור יחזור לקדמותו. |
פלדל |
30.06.21 21:53 |
62 |
לא קשור לעניין אבל בכול זאת. |
אמא אווזה |
30.06.21 22:16 |
70 |
בתור מישהי שהתעסק הרבה עם אלרגיה לפנצילין במשך שנים - זה סיפור מאוד אופייני. לאו דוקא |
אלפקה-מן |
30.06.21 22:53 |
80 |
דווקא אחרי הקורונה נהייתה אלרגית ?? |
אמא אווזה |
30.06.21 22:55 |
81 |
אופייני לתגובה צולבת בין נוגדנים. יכול להווצר לאחר כל מחלה. בדרך כלל האלרגיה היא פריחה |
אלפקה-מן |
30.06.21 22:56 |
82 |
אוקיי...לא ידעתי. |
אמא אווזה |
30.06.21 23:08 |
86 |
יותר ויותר זה כמו מלאנתה? חפוטה? |
מחפש בנרות |
30.06.21 22:21 |
72 |
שינוי לטובה או לרעה. חחח |
coronatime |
30.06.21 22:28 |
74 |
שמעתי על אישה בת 90 שקיבלה ווסת אחרי החיסון |
ראש_באדמה |
30.06.21 23:00 |
83 |
האם יתכן שמדובר על שינוי שמושפע מההרגשה הרגשית? לחץ/מתח? |
איש ונוב לו |
30.06.21 23:15 |
91 |
השפעת קרני הגמא הקוסמיות, על פירחי ציפורן החתול. |
מנדי |
01.07.21 00:08 |
93 |
במיחזור |
מנדי |
03.07.21 21:23 |
100 |
חבר מתאריך 27.5.17
4549 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
3956 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ולביוץ יש השפעה על הפריון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.19
5621 הודעות, 119 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הכל מערכת אחת (רבייה) שהתהליכים בה קשורים זה לזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
12720 הודעות, 249 מדרגים, 485 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.19
5621 הודעות, 119 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
12720 הודעות, 249 מדרגים, 485 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מוזמן לקרוא ב 76
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.19
5621 הודעות, 119 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
עד שיש משהו אחד שקשור למערכות בגוף האדם , שאני טיפה מבין בו , גם בו אני מפקשש 😫
כבר הרגשתי חכם לכמה רגעים 😝
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
12720 הודעות, 249 מדרגים, 485 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
אבל הכינוי הזה מבחינה מקצועית הוא שגוי
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.19
5621 הודעות, 119 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
האמת שפשוט למדתי את הלכות נדה בצורה די רצינית , ובגלל זה אני חש מעצמי מבין בעניין …
אגב , מה את אומרת על הכתבה הזו ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
12720 הודעות, 249 מדרגים, 485 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.21 בשעה 23:07 בברכה, האחות
מחזור - שם כולל לכלל התהליך שאורך לרוב 28 יום. מחזור מתחילים לספור מיום קבלת הוסת.
וסת - הדימום החודשי
ביוץ - התהליך בו הביצית הפוריה משתחררת מהשחלה ומגיעה לחצוצרה ושם היא ממתינה להגעת הזרע על מנת שתיגרם הפריה.
המחזור החודשי אינו קבוע ומשתנה בין אישה לאישה. הדבר היחיד הודאי הוא ש 14 יום מרגע הביוץ מתרחשת הוסת ולכן אין דרך לנבא במדויק את מועד הביוץ אלא רק לדעת אותו בדיעבד.
המחזור משתנה באורכו בין אישה לאישה ולפעמים גם אצל אותה אישה בחודשים שונים ונע בין זמן מינימום של 21 יום ואז הביוץ מתרחש ביום ה 7 לאחר קבלת הוסת ועד לכ 39 ימים ואז הביוץ הוא ביום ה 25 לאחר תחילת הוסת.
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
4957 הודעות, 54 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
8787 הודעות, 41 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6389 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אתה מתבלבל עם תופעה סופר נדירה של מספר בודד של מקרים שהעלו כחשד שנגרם מחיסוני אסטרה זניקה - קריש בסינוס קוורנוזוס בגולגולת.
כאב ראש לאחר החיסון הוא שכיח מאוד ולא קשור לכך, והוא חולף עצמונית כעבור שעות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6389 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
אני מדבר על כאבי ראש שנמשכים שבועות ויותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.21 בשעה 21:49 בברכה, אלפקה-מן
גם בקבוצת האינבו (פלצבו) היו אחוזים גבוהים של כאב ראש לאחר החיסון, אבל משמעותית נמוך מאשר קבוצת החיסון ה״אמיתי״.
https://aci.health.nsw.gov.au/__data/assets/pdf_file/0006/646548/Evidence-check-Heparin-CVST-COVID-19-vaccines.pdf
https://www.dw.com/en/astrazeneca-whats-the-deal-with-thrombosis/a-56901525
https://en.wikipedia.org/wiki/Cavernous_sinus_thrombosis
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6389 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכיר אחד כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6389 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.20
342 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.20
342 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.16
3832 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
I just dropped in to see what condition my condition was in
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.14
5306 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15117 הודעות, 212 מדרגים, 424 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8403 הודעות, 80 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
7625 הודעות, 30 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.16
1508 הודעות, 59 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
2502 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
1439 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם היה משהו חריג כבר היינו שומעים על זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.8.15
1622 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
"כאשר דלתות התודעה נקיות, כל הדברים נראים כפי שהם. אין סופיים" - האקסלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.16
2779 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
לא בטוח ב 100% שיש קשר ישיר - כי גם לגיל (48) יש השפעה.
השאלה אם באמת יש קשר מהחיסון על סדירות המחזור - מה המשמעויות של זה בנוסף (אם בכלל)
When you're alive they won't care what you said
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
10872 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
4279 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
כאילו שמשרד הבריאות מתעניין במישהו אחרי החיסון
https://www.facebook.com/827483743/posts/10159176342988744/?d=n
מעניין ושווה צפייה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
117 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
970 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
והשפיע על הרבה מאוד נשים.
ובעקיפין גם על הזוגות ששומרים טהרת משפחה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
32975 הודעות, 151 מדרגים, 291 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ריביות נמוכות יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.18
4750 הודעות, 80 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
970 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
חייבים לעקוב אחרי זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
756 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
העולם מתדרדר לכאוס כללי, ביל מנצל את הכאוס ומשתלט בעזרת צבא הדרואידים והשבב הנסתר שהושתל בחיסון. הממשלות בסיפור גם וגם הבונים החופשיים. ופרס ז"ל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
1039 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
היו מחליפות פעם אחת מחזור בלתי סדיר בשמחה בשביל לחיות היום...
מה הדבר הבא? יותר ויותר אנשים מדווחים שדפקו את הזרת בפינה של המיטה אחרי החיסון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6389 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
1039 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6389 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
גוף האדם, כתוצאה ממליארדי שנות אבולוציה או בריאה אינטליגנטית מכוונת (לפי אמונתך), מתוכנת להביס פולשים כמו קוביד. ואומנם רואים שאנשים בבריאות תקינה (אף אם לא לגמרי מושלמת) מחלימים מקוביד ללא בעיה.
הידבקות והחלמה מווירוסים במהלך החיים הוא חלק ממצבו הקיומי התקין של האדם - בניגוד לתאונת דרכים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
1039 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
הגוף שלך יכול להתגבר גם על שפעת, אבל יש אנשים בריאים לחלוטין שמתים ממנה. גם מפוליו, איידס וכלבת.
אין פסול בלקבל עזרה מבחוץ, זה לא עושה אותך פחות אנושי או פחות עמיד, מה גם שהחיסון נגד הקורונה (ותפסיק לקרוא לזה "קוביד" בעברית, זה קריפי) מדמה את ההדבקות בנגיף מבלי באמת לקבל אותו, כך המערכת החיסונית בגוף מכירה את הנגיף ומגינה בפניו בפעמים הבאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
6389 הודעות, 36 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
אנשים עלולים למות משפעת רק כתוצאה מכשל במערכת החיסון או במערכת אחרת בגוף שהשפיעה על מערכת החיסון. מוות משפעת הוא יוצא הדופן ולא המצב נורמלי שמאפיין בני אדם בריאים.
אין חולק על כך שאין פסול בלקבל עזרה מבחוץ. אלא שהעזרה אינה צריכה לבוא בדמות פגיעה בפעולתם התקינה של מערכות בגוף. עשרות מליארדי סלילי mRNA שמקודדים לחלבון עוין ובלתי אנושי שפורצים כאחרון ההאקרים לתאי גוף אנושיים ובריאים לגמרי (שמיועדים בכלל לקבל הוראות מגרעין התא ולא מפריצה מלאכותית) היא דוגמה לפגיעה כזו.
לעומת זאת הידרוקסיכלורוקווין או איברמקטין כתרופה, או שמירה על רמות תקינות של ויטמין D וכיו"ב יהיו דוגמה לעזרה במחוץ שמסייעת למערכות הגוף לממש את הפונקציונליות הנורמלית שלהן.
התכשיר של פייזר אינו מדמה הידבקות בנגיף אלא רק מלמד את מערכת החיסון לזהות איזשהו חלבון ספייק ספציפי שמאפיין את הנגיף המקורי שיצא מוואהן, ויש יותר ויותר סימנים שהנגיף הולך ומייצר ווריאנטים רחוקים יותר שלו, ואף עוקפי חיסון במידת מה (ואם המגמה תימשך - הם עלולים לעוקפו לגמרי). המחלים הטבעי אינו סובל מסיכון כזה. מערכת החיסון שלו תזהה גם ווריאנטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
1511 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
הבאת אותי לידי דמיעה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.18
2264 הודעות, 53 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מעניין אם גם אני יכול לפרסם ככה מידע רפואי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.08
1762 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.21 בשעה 20:04 בברכה, אלפקה-מן
אבל זה היה לפני 10-15 שנה כשהייתי רופא בקהילה.
הרבה לפני הקורונה.
כנראה ידעו שיחוסנו בעתיד... ממש מפחיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
610 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מפזר ליצנות. אולי אתה ליצן רפואי ?
כך הצליחה פייזר להשיג את הרחבת היתר החירום של ה-FDA גם לחיסון הילדים
דר' יפה שיר-רז 3.06.2021 מאמרים
הפרות ומניפולציות בפרוטוקול הניסוי: כך הצליחה פייזר להשיג את הרחבת היתר החירום של ה-FDA גם לחיסון הילדים
ניתוח והשוואה של מסמך הסקירה שהציגה פייזר ל-FDA, ושעל בסיסו העניקה רשות המזון והתרופות האמריקנית את האור הירוק להרחבת היתר החירום לשימוש בחיסון גם עבור ילדים בני 12-15 (1), אל מול פרוטוקול המחקר בילדים (2, 3), חושפים הפרות של הפרוטוקול שהחברה עצמה קבעה, וחמור לא פחות, מניפולציות ועיצוב מראש של הפרוטוקול באופן שיאפשר לחברה להציג ל-FDA ממצאים חיוביים ככל האפשר ביחס לבטיחות החיסון בילדים, ולמנוע ככל האפשר הכללת תופעות לוואי חמורות בדו"ח המוגש ל-FDA.
הפרה של תנאי הפרוטוקול – איך הגיעו ילדים עם אבחנה פסיכיאטרית למחקר?
על פי מסמך הסקירה שהגישה פייזר ל-FDA, ארבעה מתוך 1131 הילדים בזרוע המחקר שקיבלה את החיסון סבלו מתופעות לוואי חמורות ("SAEs" – Serious Adverse Events) – דהיינו, אירועים שבהם התקיים לפחות קריטריון אחד: גרם למוות, מהווה סכנת חיים, גרם לאשפוז/גרם להארכת אשפוז, גרם לנכות משמעותית/קבועה (ראו עמ' 30).
מתוך ארבעת הילדים, שלושה לקו בדיכאון חמור עד כדי כך שהם אושפזו זמן ממש קצר לאחר החיסון (אצל הראשון 7 ימים לאחר המנה הראשונה, אצל השני יום אחד בלבד לאחר המנה השנייה, ואצל השלישי 15 ימים לאחר המנה הראשונה).
משמעות הממצא הזה היא מדאיגה ביותר, שכן פירוש הדבר הוא שאחד מכל 350-400 ילדים שיחוסנו עלול ללקות בדיכאון חמור ולהזדקק לאשפוז.
כדי להרגיע אותנו, פייזר מספרת במסמך הסקירה ששלושת הילדים האלו היו בעצם כולם עם אבחנה קיימת של דיכאון וחרדה עוד לפני המחקר. יותר מזה, הם מגלים לנו – שלושתם בעצם דיווחו שהם טופלו בתרופות נוגדות דיכאון ממשפחת ה-SSRI, שהחל במהלך 1-2 חודשים לפני החיסון. נו, וזה הרי ידוע לכל שהחמרה במחשבות אובדניות בתחילת הטיפול ב-SSRIs אצל בני נוער היא סיכון מוכר – אז הנה לכם – למה ישר לרוץ ולהאשים את החיסון, כשיש הסבר חלופי לגמרי סביר והגיוני להחמרה בדיכאון שלהם?
מה הבעיה עם ההסבר הזה?
שתי בעיות:
הטענה שלפיה תרופות ה-SSRI שקיבלו הילדים הם הסבר חלופי להתדרדרות מצבם הנפשי של הילדים איננה נכונה. על פי הספרות המחקרית, ההחמרה באובדנות ובמצב הנפשי מתרחשת ממש בתחילת הטיפול בתרופות נוגדות דיכאון, בדרך כלל בשבועיים הראשוניים, ובוודאי לא יותר מחודש לאחר תחילת הטיפול – שזה הזמן שבו מתחילים כבר לראות שיפור. למעשה, ההיפך הוא הנכון: אם אין שיפור תוך ארבעה שבועות, לרוב מחליפים תרופה.
חמור מכך – על פי פרוטוקול המחקר בילדים – משתתפים עם אבחנה פסיכיאטרית קודמת לא היו אמורים בכלל להיכלל במחקר (ראו עמוד 41 בפרוטוקול).
מתברר שאחד מהקריטריונים בפרוטוקול לאי הכללת משתתפים מסוימים במחקר (Exclusion Criteria) הוא: "מצב רפואי או פסיכיאטרי אחר, כולל לאחרונה (במהלך השנה האחרונה) מחשבה/התנהגות אבדנית פעילה, או חריגה מעבדתית העלולים להגביר את הסיכון בהשתתפות במחקר, או, על פי שיקול דעתו של החוקר, להפוך את המשתתף לבלתי מתאים למחקר".
מדובר אפוא בהפרה בוטה של פרוטוקול המחקר שהחברה עצמה קבעה ושה-FDA אישר. המשמעות של הפרה כזו היא חמורה: אם פייזר היו רשלניים עד כדי כך שהם כללו נבדקים עם רקע פסיכיאטרי בניסוי – בניגוד לפרוטוקול שהם עצמם קבעו – זה אומר שטובת הנבדקים איננה עומדת לנגד עיניהם. כפי שפייזר עצמם כותבים בפרוטוקול – רקע כזה עלול להגביר עוד יותר את הסיכון של המשתתפים במחקר. ואם הם אינם מקפידים על אתיקה בגיוס הנבדקים, מי יכול להבטיח לנו שהם מקפידים על אתיקה ביתר סעיפי המחקר – למשל, ניתוח התוצאות?
עיצוב הפרוטוקול באופן שיאפשר לחברה להציג ממצאים חיוביים ביחס לבטיחות החיסון
לפחות בשני קריטריונים, נראה כי החברה עיצבה באופן מניפולטיבי את הפרוטוקול באופן שיאפשר לה להציג ממצאים חיוביים ככל האפשר מבחינת בטיחות החיסון בילדים:
א. עיצוב הפרוטוקול באופן שיאפשר לצמצם ככל האפשר הכללת תופעות לוואי חמורות בדו"ח המוגש
ל-FDA
בפרוטוקול המחקר בילדים (ראו טבלה בעמ' 12) התחייבה פייזר שמשך זמן המעקב אחר תופעות לוואי חמורות (SAEs) יהיה "החל ממתן המנה הראשונה ועד שישה חודשים לאחר המנה האחרונה".
תקופת מעקב של שישה חודשים נחשבת לקצרה מאוד בהשוואה למשך זמן המעקב המקובל במחקרי שלב 3 עבור חיסונים. על פי ה-FDA, שלב 3 במחקרי חיסונים צריך להימשך בין שנה לארבע שנים (4).
אלא שבפועל, מתברר ממסמך הסקירה של פייזר שהחברה לא סיימה אפילו את תקופת המעקב הקצרה יחסית הזו, ולמעשה הסתפקה ב-30 יום בלבד של מעקב אחרי תופעות הלוואי החמורות. עובדה זו עולה מהפרק העוסק במועד הניתוח (עמוד 30, תחת ראש הפרק SAEs): "בני 12-15: תופעות לוואי חמורות החל ממתן המנה הראשונה ועד 30 יום לאחר מנה שניה דווחו ב-0.4% ממקבלי BNT162b2 וב-0.1% ממקבלי הפלצבו".
כיצד זה התאפשר?
בעמוד 114 בפרוטוקול המחקר – בפרק העוסק בעיתוי שבו יבוצעו הניתוחים הסטטיסטיים, פייזר קבעה מספר נקודות זמן לצורך ביצוע הניתוחים הללו. אמנם פרק הזמן המירבי למעקב אחר תופעות לוואי חמורות בכלל אוכלוסיית המחקר היא שישה חודשים (הסעיף השביעי), אבל בסעיף החמישי נקבעה נקודת חיתוך נוספת, של חודש אחד בלבד לאחר המנה השנייה לצורך השוואת נתונים בין שתי קבוצות גיל, זו של גילאי 12-15 וזו של גילאי 16-25.
במלים אחרות, נראה כי הפרוטוקול הונדס כך, שהסקירה שתוגש ל-FDA תכלול אך ורק את התופעות שיופיעו במהלך החודש הראשון לאחר החיסון.
אומנם המעקב אחר תופעות הלוואי החמורות נמשך עוד חמישה חודשים נוספים, אבל כל תופעה שתתגלה במהלכם, או תופעה שנצפתה במהלך החודש הראשון אבל הוגדרה כלא חמורה והחמירה במהלך החודשים הבאים (או שהאבחון לגביה ישתנה) – פשוט לא תופיע בדו"ח הסקירה.
המשמעות החמורה היא שתופעות חמורות עלולות לא להופיע בדו"ח שעל בסיסו נותן ה-FDA את היתר החירום לילדים, ולכן המשך המעקב, גם אם יפורסם כמה חודשים או שנים לאחר מתן ההיתר, כבר לא יעזור לילדים שייפגעו או ימותו חלילה בעקבות האור הירוק של ה-FDA.
ב. עיצוב הפרוטוקול באופן שיאפשר להתעלם מאבחנות של תופעות לוואי חמורות שניתנו בבתי חולים שאינם קשורים לאתר המחקר
על פי פרוטוקול המחקר כפי שהוא מוצג באתר Clinicaltrials.gov, חברת פייזר קבעה, במסגרת המדדים שנקבעו כתוצאות המחקר (Outcome Measures), שמי שיגדיר את תופעות הלוואי ככאלה יהיה צוות החוקרים שנבחר על ידי פייזר: As elicited by investigational site staff.
באופן זה, החברה למעשה העניקה לחוקרים שנבחרו על ידי החברה סמכות להגדיר בעצמם מה תהיה האבחנה, ולא לתת לאבחנה שניתנת על ידי הרופאים המטפלים לבלבל אותם.
מדוע זה בעייתי?
מפני שהמשמעות של קביעה כזו היא שאם משתתף מסוים סובל מתופעות לוואי חמורות וטופל למשל, מחוץ לבית החולים או למחלקה שמתפקדת כאתר המחקר, אזי למעשה, לאבחנה שקבע הצוות המטפל בבית החולים/המחלקה שבהם המשתתף מאושפז/מטופל אין חשיבות. מי שיקבע הוא צוות החוקרים באתר המחקר – או במלים אחרות, הצוות של פייזר.
מעבר לביקורת החמורה כלפי פייזר, מהניתוח ומההשוואה עולות שאלות חמורות לא פחות ל-FDA עצמו:
איך ייתכן שה-FDA אישר בכלל פרוטוקול שמאפשר מניפולציות כאלו?
מדוע הוא איפשר לחברה לבצע את ניתוח הנתונים ולהגיש את הבקשה להיתר החירום בילדים לאחר זמן מעקב קצרצר כל כך של 30 ימים בלבד?
מה בער כל כך ל-FDA לאשר את היתר החירום לילדים? מדוע ניתן האישור הזה על סמך דו"ח בטיחות שאינו "מבושל" אפילו למחצה? הרי אין שום מצב חירום לילדים.
מדוע לא התייחס ה-FDA למניפולציות ולהפרות הפרוטוקול הללו לאחר שהחברה הגישה את הסקירה?
מקורות:
Pfizer-BioNTech. (2021). Emergency Use Authorization (EUA) Amendment for an Unapproved Product Review Memorandum. https://www.fda.gov/media/148542/download
Pfizer. (2021). A PHASE 1/2/3, PLACEBO-CONTROLLED, RANDOMIZED, OBSERVER-BLIND, DOSE-FINDING STUDY TO EVALUATE THE SAFETY, TOLERABILITY, IMMUNOGENICITY, AND EFFICACY OF SARS-COV-2 RNA VACCINE CANDIDATES AGAINST COVID-19 IN HEALTHY INDIVIDUALS https://cdn.pfizer.com/pfizercom/2020-11/C4591001_Clinical_Protocol_Nov2020.pdf
Pfizer. (2021). Study to Describe the Safety, Tolerability, Immunogenicity, and Efficacy of RNA Vaccine Candidates Against COVID-19 in Healthy Individuals. https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728
FDA. (2018). Step 3: Clinical Researchhttps://www.fda.gov/patients/drug-development-process/step-3-clinical-research
FacebookTwitterEmailShare
דר' יפה שיר-רז 3.06.2021 מאמרים
חוקרת תקשורת סיכונים ותקשורת בריאות. מרצה לתקשורת בריאות בתוכנית הבינלאומית בבית הספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה, ובאוניברסיטת חיפה
3 תגובות
אלון
יוני 9, 2021 בשעה 10:34 am
מזעזע !!!
הגב
רונן אביבי
יוני 9, 2021 בשעה 2:56 pm
תודה על המידע.הכול מדויק. קיצרו תהלכי בדיקות,בטיחות שלא משקפף מתן אישור חירום וחיסון לידים
הגב
רונן אביבי
יוני 9, 2021 בשעה 2:59 pm
תודה על המידע.הכול מדויק. קיצרו תהלכי בדיקות,בטיחות שלא משקפף מתן אישור חירום וחיסון לידיםה
הגב
כתיבת תגובה
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
התגובה שלך
שם *
אימייל *
אתר
שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
המידע המופיע באתר נועד להתייחסות כללית בלבד, ואין לראות בו יעוץ רפואי
מאמרים
נתונים
פרסומי תגובה
תוצאות הסגרים
מודל ההיגיון הבריא
מידע נוסף
מי אנחנו
צור קשר
קורונה - וועדת החקירה האזרחית: https://www.the-people-committee.com/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.21 בשעה 20:37 בברכה, אלפקה-מן
לפטריה בציפורן של הזרת שלי (אם תרשה לי פרפראזה) יש יותר ידע רפואי מלך ואמנון יצחק ביחד.
אז לך תתעסק במשהו שאתה מבין בו (לא יודע מה, אולי גמרא?) במקום להעלות שוב ושוב שטויות ווטסאפ.
אלון חשב שזה מזעזע - וואלה! כנראה צריך לשנות את כל הרפואה כי אלון בתגובה 3 חשב שזה מזעזע.
באמת מזעזע שילד עם דיכאון מאובחן המקבל טיפול תרופתי קיבל חיסון, ולא נרפא מהדיכאון המאובחן שלו למרות החיסון.
תודה לך על המקורות המוסמכים שלך שאתה מעלה שוב ושוב-
וטרינארית בדימוס, כירופרקטית, או מומחה לתזונה לפי רפואת הרמב״ם.
והכי חשוב - סרטון של אמנון יצחק.
שיחקת אותה.
לסיום ״פנינת חוכמה״: יקרא הציבור וישפוט ביננו מי הליצן השקרן ההזוי:
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
610 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ואני יעזור לך בדיאגנוסטיקה :שים לב שהפיטריה שלך מהציפורן עם הידע הרפואי בהשגחת בד"צ מטרד הבריאות - כבר התפשטה לך למוח.
קורונה - וועדת החקירה האזרחית: https://www.the-people-committee.com/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אישתו מנעה ממנו להתחסן בכל תוקף כי שמעה כמה החיסון מסוכן מסוכני שקר כמוך.
וזאת רק דוגמא אחת מיני רבים שאני מכיר אישית.
אז אל תדבר על פגרים.
אני טיפלתי בחולי קורונה קשים, וגם חתמתי על כמה תעודות פטירה,
ואתה מקשקש על פייק מגיפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
610 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
עבר עריכה לאחרונה בתאריך 30.06.21 בשעה 21:57 על-ידי מייקל דה סנטה (גלובל)
הכל נבדק ע"י רופאים לא על ידי.
יש המון מידע ואתה מתעלם ממנו בכח. אתה גם דוחה את המידע הזה בקש, ההוא וטירינר ההוא לא מלומד וכ"ו.
ניכר בפשטות שאתה שותף פעיל בהסתרה וההתעלמות מהקטסטרופה שמתרחשת כל הזמן. אתה מפזר לעג על אנשים רציניים מאוד שמנסים להציל אחרים.
אתה מנפנף בידע הרפואי שלך, אבל זה ממש לא קשור. ההתנהגות שלך אומרת שאתה במקרה הטוב לא חושב נכון. ואני באנדרסטימנט רציני.
והחמור מכל הוא, שלא עברה אפילו שנה מאז שפייזר הוציאה את הרעל שלה וכבר מהיום הראשון כולם בטוחים שגם עוד שנתיים לא יהיו נזקים. זאת לא ליצנות ?
קורונה - וועדת החקירה האזרחית: https://www.the-people-committee.com/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.20
327 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
610 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
אני מבין שבתור ביג דילר אתה חושב שזה הזוי.
קורונה - וועדת החקירה האזרחית: https://www.the-people-committee.com/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
מפורט יותר - בפרטי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
39314 הודעות, 186 מדרגים, 302 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
1039 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
14709 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
ציטוט מאת: תהילה לדוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
14709 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15117 הודעות, 212 מדרגים, 424 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.20
937 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2046 הודעות, 23 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.21 בשעה 20:12 בברכה, רשימו
להלן מקבץ קצר של אתרי חדשות שעסקו בכך:
====
האם חיסוני הקורונה גורמים לדימום וגינלי בנשים?
בשבועיים האחרונים מתרבים הדיווחים ברשתות החברתיות של נשים שמספרות שלאחר שהתחסנו לקורונה החל אצלן דימום וגינלי משמעותי, שאינו תואם את המחזור החודשי שלהן. משרד הבריאות יבדוק האם מדובר בתופעת לוואי חדשה
בשבועות האחרונים עוד ועוד פוסטים בקבוצות סגורות של ייעוץ רפואי לנשים עולים בזה אחר זה עם תיאורים דומים: דימום וגינלי מסיבי, שאינו תואם את מועד הווסת, ומופיע לאחר שהתחסנו לקורונה, חלקן לאחר מנה אחת ואחרות לאחר מנה שנייה של החיסון.
התזמון של הופעת הפוסטים הללו מעניין, משום שבתחילת מבצע החיסון הוגבלו החיסונים לקבוצות החיסון שבהן לא נכללו נשים בגיל הפוריות, אולם כעת, כשמבצע החיסונים התרחב ויותר ויותר נשים צעירות בגיל הפוריות קיבלו מנה ראשונה של החיסון (וחלקן כבר הספיקו לקבל גם מנה שנייה), מעניין לבחון האם מדובר בתופעת לוואי חדשה, שלא עלתה בשלב הניסויים הקליניים בחיסונים.
כל אחד מהפוסטים הללו הפך לשרשור ארוך שבו מגיבות עוד ועוד נשים שחוו תופעות דומות לאחר החיסון. הן מתארות דימום משמעותי, לעתים מלווה בקרישי דם, חלקן אף הרגישו צורך לפנות לטיפול רפואי בגינו ונרשמו להן תרופות לעצירת הדימום. אך לרוב נתקלו בתגובות מבטלות ולעתים מזלזלות כשהן שואלות האם הדבר עשוי להיות תופעת לוואי של החיסון שקיבלו.
להמשך:
https://healthy.walla.co.il/item/3418672
===
תופעת לוואי חדשה? נשים דיווחו על דימום לאחר החיסון
נשים רבות דיווחו על הקדמת המחזור החודשי לאחר החיסון נגד קורונה, והוועדה לבטיחות בחיסונים תדון בתופעת הלוואי • "בדיקת הנושא נדרשת"
להמשך:
https://www.israelhayom.co.il/article/851831
===
למה הממסד הרפואי מתעלם מההשפעות של חיסון הקורונה על הווסת?
אינספור נשים דיווחו על השפעת החיסון נגד קורונה על המחזור החודשי: וסת מוקדמת או מאוחרת, חזקה או כואבת במיוחד — וספגו יחס מזלזל מהממסד הרפואי. רק שכרגיל, זה לא שהיו ממצאים הפוכים — הנושא פשוט לא נבדק
להמשך:
https://www.haaretz.co.il/gallery/mejunderet/.premium.HIGHLIGHT-1.9754341
====
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
25846 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.12
1939 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
610 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
אתה יודע שחלבוני הספייק מגיעים לאשכים ושמומחים חוששים מאוד לעקרות של גברים ?
מישהו עשה על זה מחקר רציני ובעיקר אמין לפני שהוא הזריק למאות מיליונים ?
זאת רפואה אחראית ? אתם פשוט משוגעים.
קורונה - וועדת החקירה האזרחית: https://www.the-people-committee.com/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
7210 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15438 הודעות, 63 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.07
74020 הודעות, 377 מדרגים, 677 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לכל חיסון/תרופה יש תופעות לוואי מהן יסבלו X אנשים באוכלוסייה
תקראו פעם כשישעמם לכם את הפרוספקט של אופטלגין ואקמול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
610 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
איזה ותק וניסיון ואחריות יש לזריקה הזאת מלפני ש"מיליונים קיבלו את החיסון" ?
התשובה: כלום ניסיון. ושום זמן משמעותי של ניסיון כמו שנדרש בעיקר מטכנולוגיה חדשה !!!
קורונה - וועדת החקירה האזרחית: https://www.the-people-committee.com/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
74803 הודעות, 325 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
ועדיין כמובן זכות האדם על גופו לנהל את סיכוניו
תם עידן נתניהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.08
21299 הודעות, 242 מדרגים, 466 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
איזה טוב השם !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
610 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
קורונה - וועדת החקירה האזרחית: https://www.the-people-committee.com/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.08
21299 הודעות, 242 מדרגים, 466 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
"אפילו לא בהמנעות"
איזה טוב השם !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.07
74020 הודעות, 377 מדרגים, 677 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
זה כבר משעמם
תמצאו חיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
25846 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
21738 הודעות, 125 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
!
"אדם שלא היה שמאלני בצעירותו הוא חסר לב, אדם שלא הפך לימני עם השנים הוא חסר מוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.18
2582 הודעות, 22 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הצנזורה פה עובדת שעות נוספות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.18
1764 הודעות, 14 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"אפשר לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן,
אפשר לשקר לכל האנשים חלק מהזמן,
אבל אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
14072 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
11505 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לבתי הייתה קורונה בצורה די קשה.ב'ה לא הגיעה לאישפוז.לפני כחודש הייתה צריכה לקבל אנטיביוטיקה פנצלין שלקחה אותה כל השנים.אך הפעם הייתה אלרגית לפנצלין.מיד החליפו לה לאנטיביוטיקה אחרת והרופא אמר לה שהיו מקרים כאלה אחרי מחלת הקורונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
לקורונה.
ולא שאני ממליץ שתקח שוב פנצילין (כי אני ממש ממליץ שלא!), אבל יש סיכוי סביר שבעוד מספר חודשים אם תיקח פנצילין - לא יקרה לה דבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
11505 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
חודשיים לפני היה בסדר.מוזר משהו.
אבל אולי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6592 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
ולא תגובה מסכנת חיים.
אם בודקים את זה (באופן נדיר, למשל באדם שחייב לקבל שוב פנצילין) , ברוב המקרים רואים שהתגובה לא חוזרת.
ושוב - זאת לא המלצה לתת לה פנצילין! מדגיש!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
11505 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.04
12041 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
2502 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה באמת מעניין מה יש לה במחזור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
2747 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יכול להיות שלשרה אימנו (לא זאת של ביבי) היה חיסון RNA???
אין לי ארץ אחרת, לערבים יש הרבה, לכו לשם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
7224 הודעות, 56 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.19
6414 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.19
6414 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אם כבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד