אחרי שלב בתים מצוין של נבחרות איטליה ואוסטריה ביורו 2020, השתיים ייפגשו מחר (שבת, 22:00) באצטדיון וומבלי לשמינית הגמר. על פניו לאיטלקים, שרשמו מאזן מושלם בבתים ולא הפסידו ב-30 המשחקים האחרונים שלהם, יש יתרון בכל עמדה במגרש, אבל האוסטרים, שהעפילו לראשונה בהיסטוריה שלהם לשלבי הנוקאאוט באליפות היבשתית, יכולים להפתיע.
יורו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
"זה משחק מיוחד, באצטדיון מיוחד", אמר דויד אלאבה, שזוכר לטובה את וומבלי מגמר ליגת האלופות ב-2013 כשקבוצתו, באיירן מינכן, ניצחה 1:2 את דורטמונד וזכתה בגביע עם האוזניים הגדולות כשהוא משחק 90 דקות.
3 צפייה בגלריה
דויד אלאבה
דויד אלאבה
אלאבה. מוכן לשמינית
(צילום: AFP)
"האווירה בסגל שלנו טובה מאוד. כולם נרגשים לקראת המשחק. זה חלום שמתגשם עבור כל אחד מאיתנו לשחק בוומבלי נגד איטליה בשמינית גמר היורו", הוסיף אלאבה, שהתייחס גם לעניין הניסיון: "חלק מהשחקנים שלנו הגיעו אליי ושאלו שאלות לאור הניסיון שיש לי. אבל יש לנו הרבה שחקנים שמשחקים ברמות הגבוהות כבר שנים. חוסר ניסיון זה לא משהו שמדאיג אותי. רוב השחקנים אצלנו הם שחקני מפתח במועדונים שלהם".
לסיכום, אמר שחקן ההגנה של אוסטריה, שחגג היום את יום הולדתו ה-29: "זה יהיה מדהים להעפיל לרבע הגמר במינכן. זה יהיה משהו בלתי ייאמן עבור כולנו - עוד חלום שמתגשם. אבל אנחנו עוד לא חושבים על זה".
3 צפייה בגלריה
כריסטוף באומגרטנר
כריסטוף באומגרטנר
אוסטריה. הפתעה נעימה
(צילום: getty images)
מאמן אוסטריה, פרנקו פודה, הוסיף: "איטליה היא הנבחרת שהרשימה אותי הכי הרבה ביורו. הם תוקפים מצוין, נמצאים תמיד בעמדות שלהם ויוצאים להתקפות מעבר. אפילו במשחק השלישי שהיה לפרוטוקול עבורם הם נראו חזקים למרות שביצעו שינויים בהרכב. יש להם סגל מסוכן".
בנוגע לאפשרות שיבצע שינויים ב-11, אמר המאמן: "אני תמיד חושב על שינויים בהרכב, גם אחרי ניצחונות. איטליה משחקת עם סגנון משחק אחר משלנו, אז ברור שעוברות מחשבות כאלה בראש. אני כן יכול להגיד שלא יהיו יותר מדי שינויים מהמשחק האחרון. כן נבצע שינויים טקטיים כשאנחנו עם הכדור ובלעדיו".
3 צפייה בגלריה
לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י
בונוצ'י. עשוי להישאר על הספסל
(צילום: gettyimages)
לאונרדו בונוצ'י, שהחלים מפציעה בירך ויהיה חלק מהסגל (לא בטוח שיעלה ב-11), נתן את הצד של איטליה: "יש לנו כבוד גדול לאוסטריה. הם הראו רעננות ויכולת פיזית גבוהה. מצד שני, יש לנו ביטחון בעצמנו, ועדיין אנחנו לא יכולים לא להיות מפוקסים, ולא משנה מי היריבה".
פורסם לראשונה: 22:36, 25.06.21