רגע לפני שהטור דה פראנס יוצא לדרך בסוף השבוע, קבוצת הרכיבה הישראלית "סטארט אפ-ניישן", ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים מיוחד. העיניים מטבע הדברים, יהיו נשואות לכריס פרום, אחד הרוכבים הגדולים בכל הזמנים, שבגיל 36, חוזר לטור הצרפתי בו זכה ארבע פעמים - ב-2013, 2015, 2016 ו-2017.
"אני מאוד מתרגש מהטור השנה", סיפר פרום, "זה מבחינתי סגירת מעגל לחזור לכאן, אני מצפה להתחיל כבר ולחזור לרמה שהייתי בה, כשאני מקווה שהפציעה מאחורי. יש לנו חבורה נפלאה השנה, זה קבוצה עם שאיפות רבות, אבל נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים בעיקר בשבוע הראשון ואז נראה לאן זה יוביל אותנו".
1 צפייה בגלריה
כריס פרום
כריס פרום
כריס פרום
(צילום: Veloimages)
"יש לי הרבה מוטיבציה להצליח, לא היו לי ספקות שאחזור לטור. ידעתי שאני צריך קודם להחלים והקדשתי הרבה כדי שזה יצליח. התגעגעתי לטור. מתרגש ומצפה להתחיל כבר ולהביא את הניסיון שלי כדי שנאבק על תוצאות".
עומר גולדשטיין, הרוכב הישראלי של הקבוצה, שמגיע לטור ראשון שלו: "זה משהו גדול בשבילי. אני מאוד מתרגש, נמצא בכושר טוב. יש לנו קבוצה טובה, התאמנתי עם כריס בטנריף והוא היה נראה נהדר ומאמין שאפשר לעשות משהו גדול".
"כל העולם מסתכל על הטור דה פראנס", סיכם סילבן אדמס, הבעלים המשותף של הקבוצה. "אנחנו כאן בפעם השנייה ברציפות וזה כבר הישג בפני עצמו, אבל אנחנו מקווים לעשות רעש השנה".