האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מה עם המימד החמישי |
לאנורמלי |
23.06.21 13:08 |
1 |
הכל יגיע. בנתיים שייבדקו על מה הלכו מליארדרים מכספי המדינה ולאן |
הדרקון |
23.06.21 13:09 |
2 |
הם הלכו על צוללות. זה כלי נשק אסטרטגי כזה . |
berale |
23.06.21 13:12 |
8 |
כן על כמה יותר מדי ואולי מישהו גזר מזה קופון שראוי להיבדק. ובדרך לבדוק על הצוללות במצרים |
הדרקון |
23.06.21 13:13 |
9 |
הנה איילה חסון בראיון - מרחיבה ומבהרת - לגבי הגילויים שהביאה בערוץ 13 - |
berale |
23.06.21 13:15 |
13 |
בראיון אילה חסון מבהירה ועושה הפרדה בין הגילויים שלה לגבי הצוללות החדישות יותר שדנו לגביהן ב 2014 ו 2015, |
berale |
23.06.21 13:15 |
15 |
והנה בעבר - כאשר עלו האחים המוסלמים במצריים לאחר שהדיחו את מובארק - |
berale |
23.06.21 13:16 |
20 |
צודק, אבל לא יעזור |
coyote |
23.06.21 13:27 |
33 |
המטרה של השמאל היא לנהל צייד מכשפות בילתי פוסק. בעזרת התקשורת ולשעברים שמאלנים. לוקחים נושא מורכב |
berale |
23.06.21 13:22 |
25 |
''פרשת המניות: נתניהו קיבל הנחה מבן דודו? הנתונים מציעים גרסה נוספת |
berale |
23.06.21 13:23 |
27 |
הנה - כתבה קצת ארוכה - בה אפשר לראות מה מספר מי שהיה ראש המל''ל - יעקב נגל : |
berale |
23.06.21 13:25 |
29 |
שיקולי ההתאחדות הצבאית = שיקולי ההתחמשות הצבאית |
berale |
23.06.21 14:57 |
86 |
הנה עקיבה ביגמן מסביר - שחטיבת הפלדה של טיסנקרופ היא רק אחת מלקוחותיה הרבים* של גרפטק - וטיסנקרופ גם לא |
berale |
23.06.21 13:13 |
10 |
אז למה הוא מקבל כספים מהבן דוד |
נאקימה |
23.06.21 13:26 |
31 |
מה חשוד ? שבן הדוד המיליארדר שלו נותן לו כמה אלפי דולרים בשנה ? (ככה מופיעה בכתבה) - נכון, זה לא חשוד. |
berale |
23.06.21 14:09 |
65 |
הון ושילטון פשוט אסון |
נאקימה |
23.06.21 14:18 |
73 |
לא לא . פה השתמשו בכל דבר שרק יכלו לעלות על הדעת -החל מבקבוקים ריקים דרך רהיט גן והאבא הנוטה למות של שרה, |
berale |
23.06.21 14:39 |
79 |
התכוונתי לליברמן |
נאקימה |
23.06.21 14:48 |
84 |
מה הלכו? בדקו את זה מכל כיוון אפשרי |
פילאלטס |
23.06.21 13:22 |
24 |
עדיין קיבלנו פה מוצר פיזי ששווה את ערך הקנייה |
אשכנזון |
23.06.21 13:23 |
26 |
זה יותר מכך. אלשיך גם סידר להם פטור ממכרז, והם גם עשו פיילוט של המוצר ברוסיה עם מידע חסוי |
פילאלטס |
23.06.21 13:26 |
32 |
הועדה תנקה את שאריות הקונספירציות שתידלקו את הפגנות השמאל נגד נתניהו |
ירון מהשרון |
23.06.21 14:13 |
70 |
פרקליט המדינה החדש, שקיבל כמובן את ברכתו של גנץ, ימשיך לקבור את הפרשייה הפלילית הזו |
פילאלטס |
23.06.21 13:15 |
14 |
גנץ לא יחזיר את הכסף. מחזיק בו בחזירות ובשום אופן לא יחזיר. באזרחות ולולא הפראיירים, היה פועל בסופר למחייתו |
קורנס |
23.06.21 13:38 |
47 |
יש חקירה פעילה לדעתי. גנץ פשוט לא חשוד בכלום. |
Moshiko |
23.06.21 13:50 |
58 |
זה מתוך כתבה שמסקרת ראיון של דובר מבקר המדינה - אצל בן כספית ואריה אלדד : |
berale |
23.06.21 14:50 |
85 |
גם טיוטא לועדת חקירה על המימד החמישי? |
yamin |
23.06.21 13:10 |
3 |
מתחיל לחבב אותו |
Tinshemet |
23.06.21 13:10 |
4 |
חוצפה, וניצול ועדת חקירה לצרכים פוליטיים. |
פרה אדומה |
23.06.21 13:10 |
5 |
זה מתוך טור שכתב אראל סגל על רכש ספינות המגן, שהיא אחד הנספחים של סיפורי הצוללות |
berale |
23.06.21 13:10 |
6 |
מרוב דבשות הם כבר לא רואים את הגמל. |
mabar |
23.06.21 13:11 |
7 |
כבר הוקמה ועדה. מנדלבליט נכנס למחלוקת עם חברי הועדה והם פרשו. |
ישראל_ק |
23.06.21 13:14 |
11 |
גנץ נראה מה זה חם על BB... כמה טיפש יצא BB שלא עמד בהסכם הרוטציה... |
Sceptical |
23.06.21 13:14 |
12 |
גנץ עם גוש חמאה שעל ראשו לא יודע שלמטבע יש שני צדדים |
זופ-ניק |
23.06.21 13:16 |
16 |
נכון ועכשיו התור של גנץ להחזיר ל BB ולהעביר אותו מרורים. |
Sceptical |
23.06.21 13:17 |
22 |
לשיטתך ריב אישי שלגנץ יש אחריות לא קטנה בו מצדיק להשתמש במשאבי המדינה כדי לנגח את נתניהו? גנץ עם קופת שרצים |
זופ-ניק |
23.06.21 13:29 |
36 |
גנץ ניסה להיות ממלכתי עם BB גם אישי וגם פוליטי, אבל האחרון הלך רחוק מידי ושיחק באופן מטונף... |
Sceptical |
23.06.21 13:38 |
46 |
ממלכתי אצלך זה להעביר חוקים נגד ההסכם לתקוע מינויים בניגוד להסכם - אבל עזוב אתה לעצמך אינך מסוגל לענות רוצה |
זופ-ניק |
23.06.21 13:45 |
55 |
ימים יגידו... |
Sceptical |
23.06.21 16:21 |
90 |
גנץ טמבל כמו יעלון |
micmic |
23.06.21 13:16 |
17 |
מניח שזה מה שאיפשר לBB לדרוך עליו ולרמותו בלי לחשוב על ההשלכות ושזה יחזור אליו בבומרנג... אבל זמן הנקם הגיע. |
Sceptical |
23.06.21 13:28 |
34 |
גנץ ביקש להפסיק לפנות אליו במילה המגדרית ''הוא'' אלא להשתמש מעכשיו במילה ''בוגי'' |
פנקס הקטן |
23.06.21 13:16 |
18 |
הניצול הציני והפוליטי ביותר של ביטחון המדינה לטובת אינטרסים צרים של הגולם המגמגם |
פילאלטס |
23.06.21 13:16 |
19 |
מה עם וועדה לחקר אסון נחל צפית? אסון תחת אחריות שר החינוך בנט |
זופ-ניק |
23.06.21 13:17 |
21 |
כל הכבוד ממשלה שבאה לעבוד למען האזרח. |
שולץ |
23.06.21 13:18 |
23 |
ניצול ציני של מערכת הביטחון לשם צורך פוליטי |
micmic |
23.06.21 13:24 |
28 |
מה איכפת לך? שיבדקו. אם הכל נקי זה רק יחזק את נתניהו |
איזי מהחונטה |
23.06.21 13:30 |
38 |
שיעשו וועדת חקירה לכל הרכש הביטחוני |
micmic |
23.06.21 13:30 |
39 |
כל מה שיכול לקדם את שלטון החוק ולמנוע מעבריינים ומקורבים לגנוב, אני בעד |
איזי מהחונטה |
23.06.21 13:36 |
43 |
מעניין למה גנץ לא מאפשר זאת |
micmic |
23.06.21 13:36 |
44 |
אבל זה לא מה שגנץ רוצה אחרת היה מגיש הצעת לוועדת חקירה ממלכתית לממד החמישי שם המבקר קבע שהייתה התנהלות |
זופ-ניק |
23.06.21 13:50 |
59 |
אני לא סניגור של גנץ. הבעתי את דעתי שלי |
איזי מהחונטה |
23.06.21 13:58 |
61 |
זה מצב מסוכן בו פוליטיקאים מנצלים את כוחם כדי לנקום ביריבים פוליטיים דרך מערכת החוק אני מאמין כשתהיה לליכוד |
זופ-ניק |
23.06.21 14:02 |
62 |
אני בטוח שיש הרבה שחיתות סביב הרכשהביטחוני. כמה שיותר פיקוח ובדיקות, יותר טוב |
איזי מהחונטה |
23.06.21 14:04 |
64 |
היועץ המשפטי בדק המשטרה חקרה בוגי בא להעיד צ'יני זוכה ולא מצאו כלום לפתע גנץ לא מאמין למערכת המשפט ולמשטרה |
זופ-ניק |
23.06.21 14:09 |
67 |
אני לא בקיא בפרטי הפרשה הזאת. אבל אני אגיד לך משהו שאני כן בקיא בו |
איזי מהחונטה |
23.06.21 14:15 |
72 |
מסכים איתך לגבי נתניהו הוא יצר לעצמו את האויבים וראוי ולגיטימי שילחמו בו אבל לא דרך מדינת ישראל עזבו את המדינה |
זופ-ניק |
23.06.21 14:27 |
75 |
אני לצערי חושב שכל עוד ביבי יהיה בתוך המערכת הפוליטית, מה שאתה מתאר לא יירגע |
איזי מהחונטה |
23.06.21 14:30 |
76 |
להאשים את ביבי ביריבותו עם כל הנוכלים זה סתם מושפעות מהתקשורת מהפוזיציה ובד''כ גם התנשאות |
eliya |
23.06.21 16:13 |
88 |
פה אין שום עניין בשום פיקוח ובשום בדיקות. זה צייד מכשפות נטו. תקרא את זה - זה מתוך טור של אראל סגל |
berale |
23.06.21 14:12 |
69 |
פוליטיקאים (משמאל ומימין) חייבים לפחד ולדעת שישבים להם על התחת אחרת הם לא יפסיקו לגנוב |
איזי מהחונטה |
23.06.21 14:19 |
74 |
אף אחד לא יושב לגנץ או ללפיד על התחת . אלה סיסמאות יפות לציבור הטיפש. כאשר בפועל פעמים רבות משתמשים |
berale |
23.06.21 14:46 |
81 |
זו אחת הסיבות שהשליט לא רוצה לעזוב את בלפור, כדי שלא תיחשף האמת |
אקטואלי |
23.06.21 13:25 |
30 |
עכשיו שהצוללות כבר כאן ואין סיכוי שהגרמנים יבטלו את העיסקה אני מסכים שיחקרו |
איזי מהחונטה |
23.06.21 13:29 |
35 |
ועדת תפירה |
מייקי |
23.06.21 13:29 |
37 |
מעולה. מושחתיהו ומקורביו בפאניקה |
Yuvals |
23.06.21 13:32 |
40 |
מדוע הביביסטים קופצים? משהו עם כובע, גנב, ראש ובעירה? |
יגאל פת-אל |
23.06.21 13:32 |
41 |
בזבוז כספים לשווא, העמקת הפילוג בעם, וסחרור המדינה. לא חבל? |
The Godfather |
23.06.21 13:34 |
42 |
אותי אישית זה מרגש לראות טוקBBיסטים שפתאום רגישים לקופה הציבורית. |
Sceptical |
23.06.21 13:38 |
48 |
שמח שאני מרגש אותך, חבל שבנסיבות הללו |
The Godfather |
23.06.21 13:39 |
50 |
זאת נקודה מעניינת שאני בעצמי מתלבט לגביה |
איזי מהחונטה |
23.06.21 13:39 |
49 |
יש לנו דוגמא מתיקי האלפים, כמה בזבוז על כלום ושום דבר. רק לא ביבי |
The Godfather |
23.06.21 13:40 |
51 |
דווקא תיקי אלפים לא דוגמה טובה. כי כבר שנים ביבי טוען שהם יתאדו. והם בינתיים לא |
איזי מהחונטה |
23.06.21 13:44 |
53 |
זהו? החלטת שזה כלום ושום דבר? |
קפטן הוק |
23.06.21 13:44 |
54 |
יש כאלה שכבר שנים טוענים שאוטוטו זה מתפוגג |
איזי מהחונטה |
23.06.21 13:45 |
56 |
חצי מהעם מתעב אותו! ? |
LCH |
23.06.21 14:32 |
78 |
הרלבים חושבים שהשמש זורחת להם מהת*ת ואני אומר שיקפצו |
קונדור |
23.06.21 14:04 |
63 |
הסיוט של גנץ, שגנב מליונים ומסרב בחזירות להשיב אותם לעם היהודי, זה שביבי יחזור. וכל אפשרות כולל הזויה, תתאים ל |
קורנס |
23.06.21 13:37 |
45 |
וואו נשמע שאתה חשוף למידע שרובנו לא מכירים, שתף אותנו בבקשה |
קפטן הוק |
23.06.21 13:44 |
52 |
השמאלנים יודעים טוב מאד! אבל משתיקים! 4 מליון שקל בקומבינה מול בקבוקי מחזור של שרה נתניהו. בושה! |
קורנס |
23.06.21 14:39 |
80 |
ואני שואל מתי תוקם ועדת חקירה לפרשה הבטחונית החמורה הידועה כ ''מימד החמישי''? כן,ביטחונית.מי שלא מכיר שיחפש |
Kayser Soze |
23.06.21 13:48 |
57 |
לגנץ עקומת למידה מרשימה. הוא אחראי להחלפת ביבי ולניקוי האורוות הכללי. |
Moshiko |
23.06.21 13:51 |
60 |
בכיף |
מתעניין |
23.06.21 14:09 |
66 |
תותח גנץ. |
mic |
23.06.21 14:11 |
68 |
ועדה כזאת חייבת לבדוק גם את הטענות של אולמרט לגבי אהוד ברק |
ירון מהשרון |
23.06.21 14:14 |
71 |
מתי יחקרו את הממד החמישי למי הועברו חומרים מודיעניים ומה חלקו בביזה? שמתחבא אחרי רדיפות פוליטיות |
פלומה |
23.06.21 14:31 |
77 |
חצוף!אבל זמנו יגיע... |
מכורה לרוטר |
23.06.21 14:47 |
83 |
נראה כאילו לממשלההזאת רק משימה אחת |
מכורה לרוטר |
23.06.21 14:47 |
82 |
מטאטא חדש, מטאטא טוב. ונראה שכאן צריך צבא של מטאטאים אחרי מה שהשרלטן וחבר מרעיו השאירו |
יגאל פת-אל |
23.06.21 14:59 |
87 |
למה צריך ועדת חקירה ממלכתית? |
קסדו |
23.06.21 16:20 |
89 |
הוא רוצה לחפור לעומק. מלא שחיתות שם. לכאורה... |
עמלץ פלד |
23.06.21 16:23 |
92 |
חבל שהוא מתלהב . שיחכה כמה חודשים. עד שיקימו את ועדת מירון. |
עמלץ פלד |
23.06.21 16:23 |
91 |
חבר מתאריך 13.4.18
8687 הודעות, 51 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנט הוא לא ראש ממשלה לגיטימי. אין חובה מוסרית לקיים את החלטות הממשלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6117 הודעות, 45 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
הנה חישוב גס ,אבל לא גס מידי : -
צוללת שוקלת כ 2500 טון. טון פלדה עולה כ אלף או אלפיים דולר.-
כלומר כל הפלדה שבצוללת היא בעלות של עד 5 מיליון דולר.
נטען שהמרכיב של אלקטרודות גרפית - אם יש כזה - ביצור הפלדה הוא כ אחוז אחד מהעלות.-
כלומר לטובת החברה של הבן דוד- המיליארדר - מועברים לכל היותר 50 אלף דולר (סה"כ תשלום - לא רווח). לבן דוד המיליארדר 11 אחוז ממניות החברה - כלומר 5 אלף דולר.
זהו .- 5 אלף דולר, זו כל ההכנסה הפוטנציאלית שמגלמת כל הפלדה שבצוללת - לטובת הבן דוד המיליארדר של נתניהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6117 הודעות, 45 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
https://www.israelhayom.co.il/article/646885
והנה מתוך הראיון :
חסון : "הראיתי מסמכים משנת 2012, שנגעו לצוללות הישנות, כדי להראות שמשרד הביטחון הוא שחקן פעיל ומשמעותי שמעורב כל העת במכירת הצוללות הגרמניות למצרים. אבל, בניגוד לטענות שהועלו, המסמכים שהצגתי מהשנים 2014 ו־2015 נוגעים לעסקת מכירת הצוללות המתקדמות מגרמניה למצרים, צוללות 3 ו־4.
"באחד המסמכים, מחודש מארס 2014, מתועדת ישיבה בלשכת שר הביטחון דאז, בוגי יעלון, שבה אומר יעלון שישראל העבירה בקשה לגרמנים להימנע ממכירת הצוללות למצרים. יעלון גם מתייחס לכך שאם הגרמנים יאשרו לבסוף את עסקת מכירת הצוללות, ישראל צריכה לבקש פיצוי. מכאן, שכבר בשנת 2014 עסקת מכירת הצוללות המתקדמות והפיצוי שישראל תדרוש בגינה נמצאים בגדול על השולחן, בקרב כל הגורמים".
מראיין : כלומר, בניגוד לטענות, יעלון לא מגלה את הדברים בדיעבד ורק במהלך שנת 2015?
חסון : "יש טענה שקרית שבשנת 2014 עסקת הצוללות היתה סגורה, ללא ידיעתו של יעלון. זה כמובן מידע לא נכון. למשל, בנובמבר 2014 שגריר ישראל בגרמניה, יעקב הדס, כותב במברק כי סוגיית הצוללות עלתה בפגישה בין נתניהו לשר החוץ הגרמני, שבה נתניהו התנגד נחרצות לעסקת מכירת הצוללות. לכך מכותבים מנכ"ל משרד הביטחון דן הראל ועמוס גלעד, ראש האגף המדיני־ביטחוני במשרד הביטחון, שעבד תחת השר יעלון. חודשים לאחר מכן, במאי 2015, כותב עמוס גלעד שהוא מציין לטובה לחיוב ובשביעות רצון מפגש עם שרת ההגנה של גרמניה, שעסק במכירת הצוללות המתקדמות ובתהליך הפיצוי לישראל.
מראיין : "אז בואי נסכם מה שיש לנו בינתיים. עמוס גלעד טען לאחרונה שזו עסקה מסוכנת לישראל. אז למה אתה מתייחס בזמן אמת לעסקה בחיוב ובשביעות רצון?
חסון : "יעלון מרמז על בגידה מצידו של ראש הממשלה, אבל הוא שותף לדברים. לא יכול להיות ששר ביטחון יודע בזמן אמת שהעסקה נחתמת ובתמורה ישראל מקבלת פיצוי מגרמניה, והיום הוא קורא לזה כמעט בגידה. למה בזמן אמת לא כינה את הדברים כמעט בגידה? ואם כך חשב, למה לא ביקש, למשל, לכנס את הקבינט המדיני שעוסק בענייני הצטיידות? למה לא מחה על כך בפני הרמטכ"ל והיועץ המשפטי לממשלה? למה רק לאחר שפוטר מתפקידו כשר הביטחון התחיל לספר את הסיפור הזה? ולמה המשטרה והפרקליטות - שבוודאי לא מעוניינות, ובצדק רב, לעשות הנחה כלשהי לנתניהו - מתדרכות שיעלון מפיץ רק רכילויות בסוגיות האלה?
"גם נתניהו ישב באולפן טלוויזיה שבוע קודם לכן והטעה את הציבור. לטענתו, הוא נמנע מלשתף אחרים בפרטי הסוד שכרוך בעסקת המכירה, מסיבות ביטחוניות רגישות. זו אמירה תמוהה, כי הסוד הוא הפיצוי שנתנה גרמניה לישראל. אמרתי את זה גם בשידור. גורמים במערכת הביטחון, ובהם יעלון, גלעד ואחרים, ידעו והיו מעורבים בבקשת הפיצוי של ישראל מגרמניה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ומסבירה גם למה ראתה לנכון למסור פרטים על הצוללות הישנות יותר .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
היו לחצים של ישראל על גרמניה לעצור
הספקת צוללות שכבר סוכם עליהם . - אם נתניהו קיבל שוחד מהבן דוד מילקובסקי ב 2007 - למה הוא פועל לעצור הספקת צוללות למצרים ב 2012 - רק בגלל שהאחים המוסלמים עלו לשלטון ?.
הנה הדיווח :
"ממשלת גרמניה, שצפויה למכור למצרים בהנהגת איש האחים המוסלמים מוחמד מורסי זוג צוללות חדישות, מאסה בלחץ הישראלי לבטל את ההחלטה: שבוע בלבד לאחר ביקורו של שר החוץ של גרמניה בישראל, אמר אתמול (שבת) שר ההגנה של המדינה, תומס דה מיזייר, כי "לאף מדינה בעולם אין זכות להטיל וטו על החלטה של ממשלת גרמניה".
דבריו של השר תומס דה מיזייר בראיון לעיתון "פרנקפורט רונדשאו" הגרמני, נאמרו לאחר שנשאל באופן ספציפי לגבי דיווחים על התנגדותה של ישראל להסכם. עם זאת, ציין השר כי על אף שההחלטה לא מושפעת מלחצים חיצוניים, לדעתו האישית "יציבותה של מצרים אינה מספקת"."
הנה זה מפה - מדיווח בספטמבר 2012 :
https://news.walla.co.il/item/2568315
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
7000 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
גם הטענה שדוד שמרון מעורב, ולא יכול להיות שביבי לא ידע, קרסה. אין נגדו כתב אישום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
סבוך רחב ומסווג, כמו שיקולי ההתאחדות הצבאית בזירה הימית,
עניין שללא ספק יהיו לגביו דעות ולבטים ומחלוקות ומשיכות כפי שיש להניח בנוגע לכל החלטת רכש משמעותית ,
כדי לטמטם את הציבור ברחבי מידע ודיסאינפורמציה, בעזרת תקשורת מניפולטיבית מגוייסת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
עסקאות המניות בין רה"מ למיליקובסקי מעסיקות בשבועות האחרונים את בג"ץ והיועמ"ש. נתונים שעד היום זכו להתייחסות מעטה מצביעים כי בהחלט ייתכן שהמניות נקנו ונמכרו בערכן הריאלי. ..........
.
בינואר 2006 דירקטוריון סידריפט הציע לעובדים נבחרים לרכוש 3,000 מניות במחיר של מאה דולר למניה - מחיר זהה לזה שבו רכשה פלקון את חלקה בשנה שלפני כן. העובדים לא מיהרו לממש את ה"הטבה". אולי חשבו שהמחיר גבוה מדי, ורק 1,392 מניות נרכשו במחיר זה.
שנה לאחר מכן, בינואר 2007, החברה הקצתה 160 מניות לעובדים, שבתמורה חתמו על הסכם אי-התחרות עם החברה. כל יחידה הוערכה ב-1,100 דולר. כלומר, הערכת השווי של החברה זינקה פי עשרה בתוך שנה, ובאותה עת היא כבר הוערכה בכ-110 מיליון דולר. זו הערכה קרובה מאוד למה ששילם נתניהו.
אפשר אולי לטעון שהחברה רצתה להיטיב עם עובדים נבחרים, ומכרה גם להם מניות בהנחה. אלא שהטיעון הזה מאוד לא סביר משתי סיבות: הראשונה היא שהחוק האמריקני לא מאפשר לעשות זאת, ומתייחס בחומרה להטייה כזו של הערכות שווי. הסיבה השנייה היא שבאותם ימים החברה גם רכשה מניות מעובדיה באותו מחיר.
על פי מסמכים שמסר נתניהו למבקר המדינה, ופורסמו על ידי העיתונאי גור מגידו מ-TheMarker, חברת NMSD לקחה ב-2005 הלוואה של 60 מיליון דולר כדי לרכוש את סידריפט. כאשר לוקחים בחשבון את מה שנותר מהחוב כשנתניהו רכש את המניות, ניתן לומר שעסקת נתניהו-מיליקובסקי מגלמת עבור סידריפט שווי מוערך של 107 מיליון דולר. זהו נתון המפתח "
https://news.walla.co.il/item/3420243
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
https://www.israelhayom.co.il/article/650845
הנה מתוך הכתבה :
שאלה : רבים, ובהם שר הביטחון לשעבר משה יעלון שהתראיין כאן לפני חודש, אומרים שנתניהו ואנשיו רצו לרכוש את הצוללות וכלי השיט כדי להעשיר את קופתם האישית, ושהמעשה של נתניהו קרוב לבגידה. מה תגובתך?
תשובה : "לא אתייחס לאמירות של גורמים שאני מכבד מאוד, וחלקם היו מפקדיי ואף העניקו לי את דרגותיי. אני יכול רק להציג את העובדות כפי שהן ידועות לי, וייתכן שאני לא יודע הכל. אני יכול לומר בבירור שבשום שלב לא היתה כוונה שישראל תחזיק תשע צוללות בו בזמן. מעולם זה לא עמד על הפרק, וכל מי שאומר אחרת - מעליל עלילה או לא יודע את העובדות".
שאלה : אז מה היה?
תשובה : "כשמדברים על כלי השיט יש למעשה חמישה סיפורים שונים, שחלקם לא קשורים זה לזה. הסיפור הראשון הוא הצוללת השישית. יש ויכוח ארוך שנים בשאלה אם ישראל צריכה חמש או שש צוללות. מערכת הביטחון אמרה שמספיקות חמש; הדרג המדיני, כולל אגב שר הביטחון ברק, החליט עוד ב־2010 שיש צורך בשש. לדרג המדיני יש מלוא הסמכות לכפות את דעתו בנושא הזה, כפי שכפה הרבה מערכות נשק אחרות דוגמת כיפת ברזל, פיתוח לוויינים ועוד.
לכל צוללת יש תאריך תפוגה, שנקבע ביום השקתה ושאחריו אי אפשר להשתמש בה יותר. שנית, מרגע חתימת חוזה לרכש צוללת ועד שהיא מגיעה לארץ, חולפות 12-10 שנים. כלומר, תיאורטית, צוללת שיוצאת משירות בשנת 2027 היה צריך להזמין בשנת 2015, ככה שאנחנו באיחור לגבי חלק מהצוללות. כשמדברים על צוללות, מעשית אין כנראה מדינה אחרת לרכוש אותן ממנה למעט גרמניה, ובגרמניה - רוכשים מחברת טיסנקרופ".
שאלה : ומה הסיפור השני?
תשובה : "הסיפור השני, שאותו אני מכיר ממסמכי המל"ל, הוא ספינות הסיור להגנה על אסדות הגז. אין ולא היתה מחלוקת על כך שצריך את הספינות האלה. עלתה השאלה ממי לרכוש אותן, כי בניגוד לנושא הצוללות, כאן יש אלטרנטיבות".
שאלה : יעלון טוען שרה"מ עצר מכרז בינלאומי שהוציא משרד הביטחון לרכש הספינות האלה. בעיניו, זו הוכחה נוספת לקנוניה המושחתת.
תשובה : "אני לא מתייחס למה שאמר פלוני או אלמוני. מדובר בתהליך ארוך שנמשך כמה שנים. משרד הביטחון, בשלב מסוים, הוציא מכרז לרכש הספינות ועשה זאת בניגוד להנחיה של ראש המל"ל דאז, יוסי כהן, שרצה למצות את הסיכוי להנחה מהגרמנים ולכן עצר את המכרז".
שאלה : אם יש חלופות לספינות הגרמניות, למה לא לקיים מכרז?
תשובה : "לאורך כל הדרך היו ניסיונות של ישראל לקבל מגרמניה הנחה על הספינות. הגרמנים גררו רגליים, וקישרו בין ההנחה לבין סוגיות אחרות. בשלב מסוים חשבו במשרד הביטחון שאי אפשר יותר לחכות, והחליטו על מכרז בינלאומי. אבל אז התקיימה שיחה טלפונית בין רה"מ לבין מרקל, והוא שכנע אותה לתת את ההנחה. אגב, גם שר האוצר דאז יאיר לפיד ושר החוץ דאז אביגדור ליברמן היו מעורבים במגעים האלה. במשרד הביטחון עדיין דרשו לראות בכתב את הנכונות הגרמנית להעניק את ההנחה, ולכן יצאו למכרז. במל"ל כאמור התנגדו, והמכרז נעצר".
הערת רקע של מראיין : צריך לומר בהקשר זה שבכל הנוגע לספינות הסיור, אין מחלוקת עובדתית בין נגל ליעלון. שניהם מסכימים שהמכרז יצא ואז בוטל, ושלבסוף הגיעה ההנחה מגרמניה. המחלוקת נוגעת לעילת הביטול. נגל מסביר שההנחה מגרמניה וחשיבות שימור הקשר עימה הביאו את נתניהו לעצור את המכרז; יעלון טוען שהרקע הוא מניע כלכלי של חבורת שמרון.
שאלה : אבל מה לגבי הספינות להגנה מפני צוללות? הרי לפי יעלון, איש לא ביקש אותן ולא היה בהן צורך.
תשובה : זה לא מדויק. ספינות הנצ"ל (נגד צוללות; א"כ) קשורות כנראה לפרשה השלישית, שהיא מכירת הצוללות הגרמניות למצרים. בניגוד לאינספור דיווחים ואמירות, הגרמנים לא זקוקים לאישור ישראלי למכור צוללות למצרים. בניגוד לדברים שיוחסו לי, מעולם לא סתרתי את דברי רה"מ בנושא הזה. מה שאמרתי הוא שאני לא מכיר אישור ישראלי למכירת צוללות גרמניות למצרים, כי הגרמנים לא צריכים כזה אישור מאיתנו.
"במשך השנים, כשהגרמנים היו שואלים מה דעתנו על מכירת צוללות למצרים, היינו מביעים התנגדות. הגרמנים, כמדינה ידידותית, מקשיבים לעמדה שלנו, אבל הם לא מחויבים לקבל אותה. למשל, בפגישה שנתניהו קיים עם שר החוץ הגרמני פרנק־ואלטר שטיינמאייר (היום נשיא גרמניה; א"כ) בנובמבר 2014, השיב שישראל מתנגדת למכירת הצוללות למצרים; אבל במארס 2015, כשנשאל על כך שוב, הוא לא הביע התנגדות".
שאלה : מה השתנה?
תשובה : "כנראה קרה משהו שאני מעדיף לא לדבר עליו".
שאלה : אתה מתכוון למה שנתניהו כינה "הסוד". אתה יודע מהו?
תשובה : "כיום אני יודע. בזמן אמת לא ידעתי, כי טרם הייתי בתפקיד. כשנכנסתי לתפקיד ראש המל"ל, לקראת אותה פגישה עם מרקל בפברואר 2016, התוודעתי לנושא הזה".
שאלה : שר הביטחון, הרמטכ"ל ושאר הבכירים ידעו מהו?
תשובה : "בדיעבד מתברר שכולם ידעו. היה תהליך שבו הגרמנים מחליטים למכור צוללות למצרים, ומשרד הביטחון ללא ספק היה מודע לו".
שאלה : אז מדוע רה"מ אמר לחדשות 12 שהם לא ידעו?
תשובה : "זה לא בדיוק מה שהוא אמר. שים לב למילים שלו. הוא אמר, 'לא כל דבר שרה"מ עושה, רמטכ"ל או שר הביטחון צריכים לדעת'. כולם פירשו את המשפט הזה כאילו הוא מידר את שר הביטחון והרמטכ"ל. אבל הוא לא אמר את זה, ויתרה מכך, בראיון שנתן בהמשך הוא אמר שהתברר לו שהם כנראה כן ידעו".
שאלה : ושוב, מה עם הספינות נגד הצוללות, אלו שלדברי יעלון "איש לא ביקש"?
תשובה : "זה הסיפור הרביעי, ופה ייתכן שחלק מהתהליך לא נעשה באופן מסודר. אבל זה כמעט לא קשור לרה"מ. מהרגע שהתברר שהמצרים עומדים לקבל צוללות, חשבו כנראה בחיל הים ו/או במל"ל שזו יכולה להיות הזדמנות לקבל מהגרמנים ספינות נגד צוללות בזול. זו מחשבה הגיונית, אבל כנראה ההצעה לא עלתה בצורה מסודרת ממשרד הביטחון למל"ל. באוקטובר 2015 רה"מ נסע כאמור למרקל, ובמפגש עלתה הבקשה לרכוש שלוש צוללות חדשות במקום הקיימות, וגם שתי ספינות נגד צוללות. הגרמנים, בתגובה, ביקשו שנכין נייר מסודר ונדון בכך במפגש הבא.
"לקראת המפגש הבא עם מרקל בפברואר 2016, ולאחר העברת טיוטת ההסכם עם הגרמנים למשרד הביטחון, עדכנתי את רה"מ שמשרד הביטחון מתנגד לנצ"ל. בתגובה הוא שואל אותי, 'תזכיר לי מה זה נצ"ל?' הסברתי, ואז הוא אמר, 'אם הם לא רוצים, תוציא את זה מהטיוטה'. מכאן אתה למד כמה עניין הספינות נגד צוללות היה שולי. כמו שזה עלה ככה זה ירד, וזהו".
שאלה : ומה הסיפור החמישי?
תשובה : "הסיפור החמישי הוא הצוללות השביעית, השמינית והתשיעית. כמו שאמרתי, בפגישה עם מרקל באוקטובר 2015 סוכם שישראל תכין נייר מסודר, שבו יוצגו הבקשות. במקביל, נבנתה באותו זמן תר"ש גדעון (התוכנית הרב־שנתית של צה"ל; א"כ). במסגרת התוכנית נכתבו הנחיות כלליות של רה"מ, שהועברו מהמל"ל לצה"ל, ושלפיהן יש להיערך לרכש של עוד שלוש צוללות. לכולם ברור שהכוונה היא לצוללות חדשות שיחליפו את הישנות, ולא שנגיע לתשע צוללות.
"יתרה מכך, לקראת הנסיעה למרקל, ראש אגף במשרד הביטחון הכין נייר שמציג את הקצב הנדרש להחלפת הצוללות הישנות בחדשות בשנים 2027-2031 (נגל משחזר לי את הנייר שהכין אותו ראש אגף – א"כ). הסעיף הזה לא מעורר שום תגובות או התנגדויות. כל הדיבור על כך שיהיו לישראל 9 צוללות לא היה ולא נברא".
שאלה : יעלון אומר שהיו צעקות בינו ובין רה"מ, והוא עצר את עסקת הצוללות.
תשובה : "זה נכון שהיו צעקות, אבל שום דבר לא נעצר. נתניהו חשב שאנחנו באיחור, ושצריך להחליט עכשיו על הצוללות החדשות. הקבינט אישר את החתימה על מזכר ההבנות לרכש הצוללות באוקטובר 2016, כאשר כולם היו בעד רכש שלוש צוללות חדשות, כולל איזנקוט, כי ברור שצריך להחליף את הישנות".
שאלה : אם כולם מסכימים שיש צורך בצוללות חדשות, מדוע משרד הביטחון ויעלון התנגדו?
תשובה : "אני חושב, וזו כבר השערה, שהם חששו מפגיעה בתקציבים של תר"ש גדעון, ולכן רצו לדחות את כל העניין בשנה. אבל כולם הסכימו על הצורך. הוויכוח היה על העיתוי ועל הכמות הסופית של הצוללות בעוד יותר מעשור, אם חמש או שש. לכן אני אומר שרכש הצוללות השביעית, השמינית והתשיעית היה הנקי ביותר שנעשה אי פעם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
בראש הרשימה .
לגרפטק אין אף לקוח שאחראי ליותר מ 10% מהמכירות - ובפרט לא טיסנקרופ :.
https://mobile.twitter.com/akibigman/status/1109778213155282944
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
9306 הודעות, 22 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
זה לא קצת חשוד ?
https://www.google.com/amp/s/www.kikar.co.il/amp/325079
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.06.21 בשעה 14:41 בברכה, berale
אם כבר משהו חשוד בעיני אז זה ה 2.3 מיליון דולר שקרן וקסנר העבירה לאהוד ברק.
או זה:
https://www.themarker.com/news/politics/1.7883673
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
9306 הודעות, 22 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
ועד לצוללות ועד לסתם שיח שנאה מטורלל, שיח גרוטסקי שיח דמוניזציה חסר שחר, וימשיכו גם עם חמקנים ומטוסים, ועד בכלל כאמור כל דבר שניתן לעלות על הדעת.
ובכן השתמשו בכל דבר שאפשר לעלות על הדעת כדי לסכל את המנהיג הבולט והמצליח של המחנה הלאומי, זה שנהנה מהאהדה ציבורית גדולה, ומההסכמה הרחבה ביותר בימין לגבי הנהגתו. by far.
כאסטרטגיה של האליטה השמאלנית הפרוגרסיבית הפוסט_לאומית והפוסט_דמוקאטית לשבור את המחנה הלאומי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
9306 הודעות, 22 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
2151 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מאות שורטים מ-433 והפרקליטות בדקו את הפרשייה מכל כיוון אפשרי, ואיש מהם לא סבר שביבי מעורב בעניין. גם גנץ עצמו אמר זאת במפורש.
גם לגבי שני מקורביו - שמרון ומולכו - הוחלט לא להעמידם לדין.
אז מה אתה בדיוק רוצה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
731 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
במימד החמישי נזרק כסף לפח אחרי שגנץ וחבריו הבטיחו מוצר שלא קיים, אין מוצר ואין כסף.
סדר עדיפויות שגויי לדעתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
2151 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
ללא קבלת כל אישור לכך.
המשטרה קברה את זה אצלה כמה חודשים, ואחר כך אמרה שהיא לא יכולה לחקור כי יש בכך ניגוד עניינים, וזה כבר כמעט שנתיים קבור ברשות התחרות.
פשוט שחיתות של עולם שלישי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
688 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אם המשטרה והפרקליטות לא מצאו כלום, הועדה בטח לא תמצא.
בהקשר לאנשים אחרים אולי יש עניין לחקירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
2151 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.06.21 בשעה 13:23 בברכה, פילאלטס
ואולי לצורך כך הוא יתייעץ עם אלשיך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
3564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.08
19280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
שאלה : הבנו ש"המימד החמישי" הוא לא גוף מבוקר אבל כתבתם בדוח שהחברה העבירה למשטרה נתונים כוזבים. ארבע שנות ניסיון במקום שנתיים, חמישה לקוחות בזמן שאין לה אף אחד ומוצר מדף שעוד לא היה לה.
תשובה : "אכן כתוב בדוח שחוות הדעת בקשר לחברה נכתבה על סמך נתונים שהיא מסרה ועליהם הסתמך גוף משטרתי המתאר פגישה עם נציגי החברה.
שאלה : כולל את גנץ?
תשובה : "אני מחויב למה שכתוב בדוח ואכן כתוב שיו"ר החברה היה פעיל בעניין".
הנה זה מפה :
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-691612
בקישור יש גם קטע שמע של הראיון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4991 הודעות, 62 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חשבתי שהוא אמר שלא צריך על הצוללות...
אמת או בנט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.12
15339 הודעות, 90 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
47645 הודעות, 328 מדרגים, 647 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנט גנב לי את הקול. בוז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בסוף הטור הוא מביא דברים שלטענתו בן כספית כתב, סמוך לתהליכים שליוו את רכש הספינות. הנה הדברים הרלוונטיים מתוך הטור :
" כעת נחזור לבן כספית. את הדברים הבאים הוא כותב בטורו ב"מעריב" בזמן אמת: "ביום שישי האחרון, בצהריים, ישבו ב(מסעדת)טורקיז שלושה: חזי בצלאל - איש עסקים וסוחר נשק מקושר ומפולפל, יד ימינו יחיאל חורב - שהיה ראש המלמ"ב המיתולוגי שנות דור, ויוני קורן - שהיה ראש מטה שר הביטחון אהוד ברק. קורן עבד אצל בצלאל לפני שנכנס ללשכת שר הביטחון, ועושה רושם שהם לא רחוקים זה מזה גם אחרי...
"בימים אלה צריך להחליט איפה תקנה ישראל ארבע ספינות קרב משוכללות לצורך חידוש צי הסטי"לים וההגנה על אסדות הגז המתרבות מול חופינו (כן ירבו). נתניהו הבטיח לקנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, שישראל תקנה את הספינות שם. יש לנו אינטרסים אסטרטגיים בגרמניה, שבנתה עבורנו את צי הצוללות החדיש ועניינים רבים נוספים. לפני כמה שבועות שר האוצר לפיד סיכל ברגע האחרון כוונה של משרד הביטחון לפתוח מכרז בעניין הספינות, אף שחיל הים מעדיף במפורש את הספינות הגרמניות. בשביל מה צריך מכרז, שאל לפיד, הרי היום אתה יכול דרך גוגל לדעת בתוך כמה דקות כמה תעלה כל ספינה, איפה ומתי. מי שהתעקש על מכרז, שיאפשר ליצרניות נוספות להתמודד על הספינות הישראליות, הוא מנכ"ל משרד הביטחון היוצא, אודי שני. זה היה הבייבי שלו. הכוונה הזו סוכלה בסופו של דבר, אם כי הקרב עוד פתוח.
## "עכשיו בואו נחזור למשבצת הראשונה: בצלאל מחובר למספנה דרום־קוריאנית גדולה ומריץ אותה כאן מול חיל הים, בתקווה לזכות במכרז. אגב, זה לגיטימי לגמרי. זכותו של בצלאל לסחור בנשק, לייצג מספנות ולרקום עסקאות. השאלה היא מי עוזר לו ומה האינטרסים מאחורי אותם עוזרים. הסיפורים האלה רבים כחול אשר על שפת הים כמעט בכל עסקת נשק גדולה שביצעה ישראל בשנים האחרונות.
תמיד ישנם שם המתווכים, גוזרי הקופונים, אנשי הצללים, שמנצלים קשרים ומניפים מנופים כדי לשמן ולארגן עסקאות של מיליארדים. העמלות, בהתאם. בנושא הזה אין חקירות. זה לא מעניין אף אחד. טוב, זה לא מסכן את הדמוקרטיה. זה לא פוטש, ולא מרד קולונלים". ##
סוף ציטוט.
הטור של כספית ירד משום מה מהרשת. הודעת 404 תקבל את פניכם אם תנסו למצוא אותו. אני מחזיק בצילומי המסך "
https://www.israelhayom.co.il/opinion/862275
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
9647 הודעות, 51 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הגמל לא רואה את הדבשת שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
30379 הודעות, 118 מדרגים, 232 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יקימו את הועדה הזאת עוד הרבה פעמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.05
17398 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אם היה יכול היה מחזיר הגלגל לאחור...
Some Men Just Want To Watch The World Burn
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11678 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.05
17398 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
Some Men Just Want To Watch The World Burn
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11678 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מאחוריו צריך לחשוב פעמים אם הוא רוצה לשחק מלוכלך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.05
17398 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מה יהיה ימים יגידו.
Some Men Just Want To Watch The World Burn
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11678 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
לנקום בנתניהו דרך המערכת של מדינת ישראל ולבזבז כספים ומשאבים למדינת ישראל לצורך נקמה רק כי עכשיו יש לך כח תמתין שזה יהיה הפוך וגנץ יקבל וועדת חקירה לחקר הממד החמישי ואלו חומרים היו על הפלאפון שלו שנפרץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.05
17398 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
Some Men Just Want To Watch The World Burn
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
79418 הודעות, 255 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
כמו הוא יהפוך לבדיחה כמוהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.05
17398 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
Some Men Just Want To Watch The World Burn
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.8.20
7032 הודעות, 107 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
השולט בתקשורת שולט בארץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
2151 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11678 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.14
27941 הודעות, 82 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
79418 הודעות, 255 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
79418 הודעות, 255 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
79418 הודעות, 255 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11678 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
לא תקינה הן בענייני כספים והן בחומר מודיעני שנחשף לעיניים בלתי מורשות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11678 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
אופציה הוא יחזיר לגנץ באותו המטבע ויש הרבה זה מצב מסוכן ולא ראוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11678 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
יש כאן מסע נקמנות על חשבון המדינה גנץ יקבל את אותו הדבר כשהממשלה תתחלף וחוזר חלילה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
ביבי מעולה בליצור אוייבים פוליטים.
כשהוא למעלה הוא פוגע בהם ומשפיל אותם.
אני לא מופתע שכל כך הרבה פוליטיקאים מתעבים אותו ומחפשים אותו.
כמו שאני לא לא מופתע מזה שחצי מדינה מתעבת אותו.
ביבי הלך יותר מידי אחרי הזחיחות שלו.
רק בגלל זה הוא באופוזיציה היום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11678 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
ולא דרכה לנהל מסע נקמות הכדור הוא עגול ומי שיפסיד הם אזרחי מדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.16
2928 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
על רכש ספינות המגן מטיסנקרופ, שהיא אחד הנספחים של סיפורי הצוללות.
מה ***שמעניין במיוחד מגיעה בסוף הטור, של הוא מביא דברים שלטענתו בן **כספית כתב, סמוך לתהליכים שליוו את רכש הספינות. הנה הדברים הרלוונטיים מתוך הטור :
" כעת נחזור לבן כספית. את הדברים הבאים הוא כותב בטורו ב"מעריב" בזמן אמת: "ביום שישי האחרון, בצהריים, ישבו ב(מסעדת)טורקיז שלושה: חזי בצלאל - איש עסקים וסוחר נשק מקושר ומפולפל, יד ימינו יחיאל חורב - שהיה ראש המלמ"ב המיתולוגי שנות דור, ויוני קורן - שהיה ראש מטה שר הביטחון אהוד ברק. קורן עבד אצל בצלאל לפני שנכנס ללשכת שר הביטחון, ועושה רושם שהם לא רחוקים זה מזה גם אחרי...
"בימים אלה צריך להחליט איפה תקנה ישראל ארבע ספינות קרב משוכללות לצורך חידוש צי הסטי"לים וההגנה על אסדות הגז המתרבות מול חופינו (כן ירבו). נתניהו הבטיח לקנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, שישראל תקנה את הספינות שם. יש לנו אינטרסים אסטרטגיים בגרמניה, שבנתה עבורנו את צי הצוללות החדיש ועניינים רבים נוספים. לפני כמה שבועות שר האוצר לפיד סיכל ברגע האחרון כוונה של משרד הביטחון לפתוח מכרז בעניין הספינות, אף שחיל הים מעדיף במפורש את הספינות הגרמניות. בשביל מה צריך מכרז, שאל לפיד, הרי היום אתה יכול דרך גוגל לדעת בתוך כמה דקות כמה תעלה כל ספינה, איפה ומתי. מי שהתעקש על מכרז, שיאפשר ליצרניות נוספות להתמודד על הספינות הישראליות, הוא מנכ"ל משרד הביטחון היוצא, אודי שני. זה היה הבייבי שלו. הכוונה הזו סוכלה בסופו של דבר, אם כי הקרב עוד פתוח.
## "עכשיו בואו נחזור למשבצת הראשונה: בצלאל מחובר למספנה דרום־קוריאנית גדולה ומריץ אותה כאן מול חיל הים, בתקווה לזכות במכרז. אגב, זה לגיטימי לגמרי. זכותו של בצלאל לסחור בנשק, לייצג מספנות ולרקום עסקאות. השאלה היא מי עוזר לו ומה האינטרסים מאחורי אותם עוזרים. הסיפורים האלה רבים כחול אשר על שפת הים כמעט בכל עסקת נשק גדולה שביצעה ישראל בשנים האחרונות.
תמיד ישנם שם המתווכים, גוזרי הקופונים, אנשי הצללים, שמנצלים קשרים ומניפים מנופים כדי לשמן ולארגן עסקאות של מיליארדים. העמלות, בהתאם. בנושא הזה אין חקירות. זה לא מעניין אף אחד. טוב, זה לא מסכן את הדמוקרטיה. זה לא פוטש, ולא מרד קולונלים". ##
סוף ציטוט.
הטור של כספית ירד משום מה מהרשת. הודעת 404 תקבל את פניכם אם תנסו למצוא אותו. אני מחזיק בצילומי המסך "
https://www.israelhayom.co.il/opinion/862275
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
לא רק פוליטיקאים.
גם עובדי מדינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
8275 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
בנימוקים של דאגה לטוהר מידות כביכול , כדי לסכל את האופוזיציה לאגמוניה השמאלנית ולחונטה המשפטית תקשורתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59852 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
#כאשר הבוס מכפיש ומנסה לחסל קריירות-הנפגעים כמובן יעדיפו לעבור לעבוד עם מי שמכבד אותם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.14
8267 הודעות, 51 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.20
2677 הודעות, 28 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
30510 הודעות, 207 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
1065 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.05
17398 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
Some Men Just Want To Watch The World Burn
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
1065 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מצד אחד,
ככל שיבדקו יותר את ביבי, זה רק יגביר את שסע.
כי גם אם ימצאו שהוא סרח, הביביסטים יטענו שהבדיקה מפוברקת.
אולי כדאי להניח לכל ענייני ביבי ולהתחיל לנסות להרגיע את העניינים.
מצד שני..
לא עושה רושם כרגע שביבי בעצמו מתכוון להתפייס עם חצי מדינה שמתעבת אותו.
נראה כרגע שהוא ימשיך להכות על כפתור ההתקרבנות והמסכנות ולקבל הזדהות.
אני בכנות מתלבט לגבי הנקודה שהעלית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
1065 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.11
18559 הודעות, 83 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
26743 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
51 הודעות
בתגובה להודעה מספר 49
ת'אמת איזי זה לא בגלל התקשורת
אבל רק באמת!!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
4357 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
עכשיו אתם למעלה עם ערבים שיושבים לכם על הראש עם חבל קשור לבי**ם ומכווינים אתכם. כמו שמוליכים חמור.
בסוף, תמיד תמיד הצדק מנצח.
לא מצפה שכשהכל יתברר כעורבא פרח יהיה אפילו צליל של סליחה.
קדימה, תנו לערבים להכנס בהמוניהם לישראל, במקום להצביע עם הצעת חוק מסודרת שהאופוזיציה מעלה הקרוב.
תנו להם לשלוט בכם ולגחך כל הדרך לבנק עם כספי שלמונים שהתיקים התפורים כנגד נתניהו, שמתרסקים בבית המשפט, והרווחעם המדומיינים שביבי כאילו הרוויח מהצוללות אינם אפילו פרומיל מהאתנן לעבאס.
אני שמח שכך מתנהלים העניינים. רוב העם היהודי הוא ימין, רק שהיה שאנן בבחירות האחרונות ועכשיו השמאל עם הערבים מזכיר לו למה צריך לצאת להצביע.
בנצלחה רבה עם תקנת הדעה המשודרגת שאתם מתקפלים מול עבאס על ארבע בענין איחוד משפחות. גנבנט וחבורת השודדים שלו נעלמו מההצבעה על אותה הוראת שעה רק לפני כחודש.......
תהנו. החשבון יוגש קר וחריף.
מידה כנגד מידה. הימין יסיר את הכפפות ויחזיר בקלפי ואחר כך בממשלה שיקים מנה אחת אפיים. בהצלחה עם הרס המדינה הזמני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
3564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.11
18559 הודעות, 83 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
3564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18024 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך המימד החמישי, בראשות שר הביטחון דה היום ויושב ראש ועדת חוץ ובטחון, לקחו השקעה ממרגל רוסי בשם וקסלברג ובתמורה סיפקו מס"ד נתונים גולמי של המשטרה. כל זאת ללא אישורים מתאימים.
מתמקדים בשחיתות המשטרה אבל מסתירים את הסיפור הבטחוני.. תכלס הפרשה נקברה עמוק עמוק.
הכל לכאורה כמובן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.08
19280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.18
35331 הודעות, 125 מדרגים, 181 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רק שלא יתפלא שהמעמד החמישי יהיה בוועדה נפרדת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.14
5921 הודעות, 50 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
688 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בהקשר לקבלת עמלות עבור רכש צהלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
65155 הודעות, 184 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
13152 הודעות, 61 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
13152 הודעות, 61 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להכפיש את ביבי!
אין כבר עם מה להתעסק??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
30510 הודעות, 207 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
1981 הודעות, 17 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש פה אולי מעשים פליליים וזה תחום פשוט של המשטרה והפרקליטות. וזה בניגוד למירון ששם יש עסק מאוד מורכב שנמשך דורות רבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
37491 הודעות, 105 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
37491 הודעות, 105 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד