ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
למרות התנגדותו העזה

דואג לעתידו: הח"כ המורד יגבה את הקואליציה

בצל התנגדותו העזה לממשלה של ראש מפלגתו, עמיחי שיקלי מעוניין להשתלב בעבודת וועדות הכנסת, כמו כן שיקלי מעוניין להימנע מההכרזה עליו כ'פורש'. בתמורה לכך הוא יעניק לקואליציה רשת ביטחון ויצביע יחד איתה

דואג לעתידו: הח"כ המורד יגבה את הקואליציה
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90

למרות התנגדותו העזה לממשלת השינוי שהקים יו"ר המפלגה שלו נפתלי בנט, ואי ההצבעה בעד הקואליציה, דיווח הבוקר (שלישי) זאב קם ב'כאן 11' כי עמיחי שיקלי מעניק גיבוי מפתיע לקואליציה שהוא כה סולד ממנה.

על פי הדיווח שיקלי יתמוך בקואליציה ויצביע כחלק אינטגרלי מהקואליציה, וייערך תיאום בהצבעות שיהיו מנוגדות לדעותיו. כך בחוק האזרחות לדוגמא הוא יצביע עם הקואליציה.

התמורה שמקבל שיקלי היא שיבוץ בוועדות שונות בכנסת כחלק ממכסת חברי הכנסת של מפלגתו, 'ימינה'. בנוסף יזכה לחסינות מול ההכרזה כ'פורש', הכרזה שתסבך אותו פוליטית בעתיד.

כזכור, לפני הקמת הממשלה פנה שיקלי בחשבון הטוויטר שלו לשותפיו בסיעת ימינה איילת שקד, ניר אורבך ועידית סילמן, "איילת, עידית וניר, חבריי לדרך, בשבועות האחרונים נוכחנו שוב כי במזרח התיכון אי אפשר לחמוק מסוגיות לאומיות וביטחוניות גם לא לרגע".

‏לדבריו, "קיבלנו השבוע עדות נוספת לחתירה המתמשכת של בג"ץ תחת סמכויות נבחרי העם. אני מפציר בכם, עמדו בהבטחות שלנו לציבור בוחרינו, אל תתנו את ידכם להקמת ממשלת שמאל". וכאמור, הוא אכן לא הצביע בעד הממשלה.

עמיחי שיקלי קואליציה מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד