הידבקותו של בילי גילמור הסקוטי, השחקן הראשון והיחיד במהלך היורו שנמצא חיובי עד כה, מדאיגה את שחקני נבחרת קרואטיה שיפגשו הערב את סקוטלנד (22:00) במחזור השלישי בבית 4.
יורו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' הודה ששחקניו הביעו בפניו דאגה וחוששים מהידבקות בעקבות המפגש עם שחקני סקוטלנד, שכמובן חלקם באו במגע עם גילמור.
2 צפייה בגלריה
איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ'
חוששים. שחקני קרואטיה
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
בילי גילמור מול ראחים סטרלינג
בילי גילמור מול ראחים סטרלינג
בילי גילמור מול ראחים סטרלינג
(צילום: AFP)
"זה מלחיץ את כולנו. השחקנים פוחדים ואני יכול להבין אותם", אמר דאליץ'. "אנחנו עושים בדיקות כל שלושה ימים, והמציאות הזו מוסיפה לא מעט לחץ פסיכולוגי. יש חוסר ודאות, כי אם אחד מאיתנו יימצא חיובי ייתכן שכולנו נצטרך להיכנס לבידוד. אני מקווה מאוד שזה לא יקרה, ושלא תהיה הידבקות נוספת. מקווה מאוד שזה מקרה בודד, אבל אי אפשר לדעת".
אתמול סקוטלנד הודיעה שגילמור נדבק, מה שאומר שהוא סיים את דרכו בטורניר. מייסון מאונט ובן צ'ילוול האנגלים, שהיו במגע עם גילמור במשחק מול סקוטלנד ביום שישי, נדרשו להיכנס מיידית לבידוד ויסיימו אותו רק ביום שני. אם אנגליה תסיים בראש הבית אז משחק שמינית הגמר שלה יתקיים ביום שלישי ושחקני צ'לסי כבר יעמדו לרשות גארת' סאות'גייט. במידה ואנגליה תסיים כסגנית היא תשחק ביום שני, שעדיין נכלל בתקופת הבידוד ולכן השניים לא יהיו בסגל. מקום שלישי יטיס אותם לבודפשט למפגש מול הולנד כבר ביום ראשון.