רכש ראשון למכבי ת"א לקראת עונת 2021/22: עידן נחמיאס, בלמה של עירוני קריית שמונה, חתם בסגנית האלופה ל-4 שנים.
נחמיאס (24), שגדל במחלקת הנוער של עירוני קריית שמונה, שיחק במדי הקבוצה הבוגרת בארבע השנים האחרונות, במהלכן ערך 140 הופעות בכל המסגרות וכבש 6 שערים. נחמיאס ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל נגד סלובקיה באוקטובר אחרון. הוא כבש שער אחד בעשר הופעות בנבחרת הצעירה וערך עוד 16 הופעות בנבחרות הנוער והנערים.
3 צפייה בגלריה
עידן נחמיאס
עידן נחמיאס
מצטרף לצהובים. נחמיאס
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
3 צפייה בגלריה
עידן נחמיאס
עידן נחמיאס
נחמיאס במדי קריית שמונה
(צילום: אפי שריר)
המנכ"לית בפועל, שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי: "אני מברכת על הצטרפותו של עידן למכבי. מחלקת הכדורגל של המועדון עקבה אחרי ההתפתחות של עידן בקריית שמונה בשנים האחרונות ואנו מאמינים ביכולותיו לחזק את הקבוצה לקראת המשימות העומדות בפנינו בעונה הקרובה. אנו מברכים את עידן על הצטרפותו ומאחלים לו בהצלחה".
נחמיאס עצמו אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון גדול ומוביל בכדורגל הישראלי. אני יודע מה הציפיות ממני ואעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה להשיג את כל המטרות העונה בזירה המקומית והאירופית. אני מחכה כבר לפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה ולפתוח באימונים לקראת העונה הבאה. מרגש לא פחות יהיה המפגש עם אוהדי מכבי בבלומפילד".
3 צפייה בגלריה
חלאילה חוגג
חלאילה חוגג
יגיע לקריית שלום. חלאיילה
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שצפוי להצטרף לצהובים בקרוב הוא חלוץ בני סכנין, אוסאמה חלאיילה. האחרון, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, סיכם על חוזה לארבע שנים. אביו של השחקן, שמחזיק ב-30 אחוז מכרטיסו, ויתר עליהם בשביל המעבר. על פי העסקה, לסכנין יישארו 25 אחוז ממכירה עתידית של חלאיילה, כשהמטרה כי שהחלוץ יגיע כבר לאימוני הפתיחה בקריית שלום במהלך השבוע.