נבחרת צרפת סיימה הערב בתיקו 1:1 מאכזב מול הונגריה בבודפשט. התיקו הזה יספיק ככל הנראה לאלופת העולם וסגנית אלופת היורו הקודם כדי להיות בשמינית הגמר, אך כעת בית 6, שמלכתחילה היה הקשה ביותר באליפות, הסתבך עוד יותר.
יורו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
לא משנה מה תהיה התוצאה במשחק בין פורטוגל לגרמניה, אם הצרפתים ירצו לסיים בראש הבית הם יצטרכו ככל הנראה לנצח את הפורטוגלים במחזור הסיום, במשחק שיהווה גם שחזור של הגמר הקודם.
2 צפייה בגלריה
דידייה דשאן מאוכזב
דידייה דשאן מאוכזב
דידייה דשאן מאוכזב
(צילום: AFP)
אנטואן גריזמן כבש את שער השוויון - אחרי היתרון שהעניק אטילה פיולה להונגרים - ועלה בכך למקום השלישי בטבלת הכובשים בתולדות היורו (7 שערים, כמו אלן שירר, ופחות ממישל פלטיני וכריסטיאנו רונאלדו). מי שהיה רחוק מאוד מהיכולת שהביאה לזימונו חזרה לסגל היה קארים בנזמה, שנראה מחוץ לעניינים, הירבה להחמיץ ולאבד כדורים והוחלף על ידי אוליבייה ז'ירו.
כובש שער היתרון ההונגרי פיולה אמר בסיום: "השגנו תוצאה פנטסטית עם משחק קבוצתי אדיר. היינו אמיצים יותר מבחינה התקפית מאשר נגד פורטוגל. אני גאה בנבחרת וגם באוהדים", וסיכם במשפט גרנדיוזי למדי: "זה אחד הימים היפים בחיי". אגב, מי שנבחר לאיש המשחק של אופ"א היה הקשר האחורי לאסלו קליינהייסלר, שנתן פייט הירואי לפול פוגבה, אנגולו קאנטה ואדריאן ראביו במרכז המגרש.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת צרפת מאוכזבים
שחקני נבחרת צרפת מאוכזבים
שחקני נבחרת צרפת בסיום
(צילום: רויטרס)
מאמן צרפת דידייה דשאן התמקד בלהחמיא ליריבה: "ההונגרים סיפקו היום את משחק חייהם, כל הכבוד להם". על התוצאה: "זו נקודה שזכינו בה. ברור שזה לא מה שקיווינו שנשיג במשחק הזה אבל בהתחשב בנסיבות ניקח את זה".
על האופן בו התפתח המשחק אמר המאמן הצרפתי: "היו לנו המון הזדמנויות במחצית הראשונה אבל בגלל חוסר מזל לא הצלחנו למצוא את הרשת. אני חושב שהיו לנו כמה מהלכי כדורגל יפים מאוד".