שתף קטע נבחר

בני טמרה ניסתה 'לקנות' משחק - והורדה ליגה

בית הדין של ההתאחדות אף גזר על הקבוצה הפחתת 2 נקודות ליגה בעונה הבאה, קנס של 10,000 ש"ח בפועל והפסקת פעילות על תנאי

הפועל בני טמרה נענשה היום (ב') על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בהורדת ליגה, הפחתת 2 נקודות ליגה בעונה הבאה וקנס של 10,000 ש"ח בפועל והפסקת פעילות על תנאי. שחקן הקבוצה, נאיף חוסיין, הורחק לשנתיים בפועל ו-5 שנים על תנאי בגין עבירות של מעשה בלתי ספורטיבי.

 

זאת בעקבות נסיון ל'קניית' משחק הליגה מול אסי גלבוע בתאריך ה-9 באפריל 2010. באותו משחק במסגרת ליגה א' צפון א' התמודדה בני טמרה נגד הירידה ולפני המשחק מול גלבוע נעשה נסיון 'לקנות' את המשחק באמצעות השחקן חסין, אשר על פי כתב האישום הציע לשחקן גלבוע - עבדאללה קדח, 'למכור' את המשחק בתמורה לתשלום כספי.

 

בהחלטת בית הדין נכתבה השתלשלות האירועים באופן הבא: "ביום שלפני המשחק הנדון בשעות הבוקר, הבחין שחקן קבוצת אסי גלבוע, עבדאללה קדח, שבטלפון הסלולרי שלו נרשמה שיחקה שלא נענתה מהשעה 1:00 של הלילה הקודם והוא זיהה כי המתקשר היה נעריף חוסיין, שחקן קבוצת בני טמרה, עמו יש לו היכרות קודמת על רקע העובדה שבעונה שעברה שיחקו שניהם בטמרה.

 

"לפיכך, בבוקר החזיק עבדאללה טלפון לנאיף, ובאותה שיחה הציע נאיף לעבדאללה 'למכור' את המשחק שמיועד להתקיים למחרת, בכך שעבדאללה ישחק במשחק בדרך שתביא לנצחונה של טמרה. בתמורה תשלם טמרה לעבדאללה את סכום החוב שהיא חבה לו - כ-23 אלף שקלים. עבדאללה סרב לקבל את ההצעה ובכך הסתיימה השיחה".

 

המשחק עצמו, אגב, התקיים כרגיל ובצורה ספורטיבית כאשר אסי גלבוע ניצחה בתוצאה 0:1.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שטרות כסף, ארכיון
צילום: ג'רמי פלדמן
מומלצים