שתף קטע נבחר

צילום: gettyimages imagebank

אנגליה: בנט נפצע, צ'אנס אחרון לבארי

החלוץ שכבש 25 שערים במדי סנדרלנד בעונה החולפת, יחמיץ את משחק הידידות מול מכסיקו, הערב ב-22:00. קשר אסטון וילה, הסובל מפציעה בקרסול, יפגש עם רופא מומחה

למאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו, נותרו עוד 9 ימים עד לפרסום הסגל הסופי של 'שלושת האריות' למונדיאל בדרום אפריקה. נכון לעכשיו, מסתמן כי דארן בנט וגארת' בארי יהיו בין השבעה שינופו מהרשימה של המנג'ר האיטלקי לטורניר הגדול.

 

 

חלוץ סנדרלנד, שכבש 25 שערים בעונה החולפת בפרמייר-ליג, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ויחמיץ את משחק הידידות מול מכסיקו שייערך בוומבלי, הערב ב-22:00. ע"פ הדיווחים השונים בתקשורת האנגלית, המפגש מול יפן, שייערך ביום ראשון בגארץ, אוסטריה, נקבע כדד-ליין להחלמתו של בנט.


דארן בנט. מקומו בסגל הסופי למונדיאל גם ככה לא היה מובטח (גטי אימג'ס)

 

יש לציין כי חרף הקמפיין המצוין של בנט בליגה,

הוא סומן מלכתחילה כעדיפות אחרונה ברוטציית החלוצים של קאפלו, כשקודמים לו וויין רוני, ג'רמיין דפו, פיטר קראוץ' ואמיל האסקי, כך שלא מן הנמנע שהיה מתבשר בכל מקרה על ניפויו מהסגל.

 

בארי, שנעדר מהמגרשים זו תקופה ארוכה בגלל פציעה ברצועות הקרסול, קיבל ארכה של 24 שעות כדי להוכיח כי יוכל להחלים בזמן עד למשחק הפתיחה של אנגליה, מול ארצות הברית ב-12 ביוני.

 

קשרה של מנצ'סטר סיטי, שפתח בהרכב ב-19 מ-22 משחקים תחת קאפלו, יפגש מחר עם רופא מומחה שיעריך מהו הצפי להחלמתו. אם בארי לא יוכל להצטרף לנבחרת במסע לדרום אפריקה, יהיה זה אחד מהשניים שיתפוס את מקומו - מייקל קאריק ממנצ'סטר יונייטד או ג'יימס מילנר מאסטון וילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גארת' בארי
צילום: Getty images Image bank
מומלצים