מצעד הדגלים

כוכבי: נערכים לאפשרות של חידוש הלחימה

הרמטכ"ל אביב כוכבי אומר הערב (שני) כי "המצב נפיץ". זאת בהתייחס למצעד הדגלים שצפוי להתקיים מחר. על מבצע שומר החומות אמר - "מה שהיה הוא לא מה שיהיה" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרמטכ"ל כוכבי (צילום: פלאש 90)

לאחר שחמאס שיגר הערב איומים לישראל שלא יקיימו את מצעד הדגלים מחר, הרמטכ"ל אביב כוכבי התייחס למצב הביטחוני.

רא"ל כוכבי אמר כי "המצב בזירה הפלשתינית נפיץ ואנחנו נערכים לאפשרות של חידוש הלחימה" אמר. "מבצע 'שומר החומות' הסתיים ומפגש הלמידה הוא הזדמנות טובה למנות את ההישגים מחדש, אך לצד זאת להיות ביקורתיים ומפוכחים באשר לחלקים שעשינו פחות טוב".

"ככל שזה נוגע לצה״ל - מה שהיה הוא לא מה שיהיה. במהלך היום ראיתם את עיקרי התחקירים המטכ״ליים שייערכו בתקופה הקרובה ויש לנו כוונה לתחקר באופן כן ונוקב ולקיים תהליך למידה ושיפור על מנת להיות מוכנים טוב יותר" אזהיר הרמטכ"ל.

כזכור, מחר צפויה להתקיים צעדת הדגלים, זאת לאחר שנדחתה מיום ירושלים בשל פרוץ מבצע 'שומר החומות'.

מוקדם יותר היום (שני) השר לביטחון הפנים הנכנס עמר בר לב אמר כי ככל הנראה צעדת הדגלים תתקיים מחר כרגיל. "מצעד הדגלים יתקיים. ירושלים היא בירתנו הנצחית!".

בתגובה אמר ארגון הטרור חמאס כי "לא נאמר דבר, מלבד שעליכם לקחת בחשבון את הלקח של הסבב האחרון. זה יהיה כמו נפץ, למערכה חדשה להגנה על אל-קודס ואל-אקצא".

יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר אמר כי "הגיע הזמן שישראל תאיים על חמאס ולא שחמאס יאיים על ישראל" עוד אמר ח"כ בן גביר כי "אני מצפה מראש הממשלה הנבחר נפתלי בנט, שלא אחת השתתף בריקודי הדגלים, לעמוד איתן חרף העובדה שהתקפל מכל האידיאולוגיה שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר