פרוש, בכינוס פנימי:

"הממשלה שתקום רוצה לראות אותנו קטנים, רעבים וזרוקים"

סגן שר החינוך מאיר פרוש תקף, בכינוס פנימי, את ממשלת בנט-לפיד שתושבע ביום ראשון הקרוב, והבטיח: "החיים הפוליטיים של חברי הממשלה הרעה הזאת ייהפכו לגיהנום". צפו (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילומים: אלי סגל)

סגן שר החינוך היוצא, מאיר פרוש (אגודת ישראל), מבטיח למרר את חייהם של חברי ממשלת בנט-לפיד, שהשבעתה מתוכננת ליום ראשון הקרוב, ופירט את חולייה וכוונתה להתנכל לבני הציבור החרדי.

בכינוס שנערך הערב (חמישי) לחברי סיעתו 'שלומי אמונים', ושנועד להוקיר את הנציגים הנכנסים והיוצאים בזירה המוניציפאלית במסגרת הרוטציות השונות, השתתפו מאות נציגי קהילות חסידיות, בכירים ברשויות המקומיות, רבנים ואישי ציבור.

בשיאו של הכינוס, שהתקיים במלון 'ציפורי בכפר' שבקיבוץ חפץ חיים, תקף יו"ר הסיעה, סגן השר מאיר פרוש, בחריפות יוצאת דופן, את כוונתם של חברי הממשלה העתידית כלפי החרדים: "הם רוצים לראות אותנו קטנים, רעבים, זרוקים וחסרי אונים".

פרוש פירט את שמות שמונת המפלגות השותפות למהלך הקמת "ממשלת השינוי" ואמר: "איך כתוב בפסוק? כל כלי יוצר עלייך לא יצלח... הם לא יוכלו לנו. וזו משימת החיים שלנו - אם חפצי חיים אנו, ניאבק בהן, נוקיע אותן ברבים ולא ניתן להן דריסת רגל".

"החיים הפוליטיים של חברי הממשלה הזו ייהפכו לגיהנום", הבטיח מאיר פרוש, "לא נכופף בפניהם את הראש ולא ניכנע להם לעולם. אנחנו ננצח את הציר הרע והאכזרי הזה, והם ייעלמו מהמפה הפוליטית כאן בישראל".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר