"ננהיג את המדינה"

היורש של נתניהו? אלפים במפגן כוח של ניר ברקת

כארבעת אלפים חברי ליכוד גדשו הערב את האולם בגני התערוכה, בכינוס מרשים שערך ניר ברקת, בנוכחות מספר ח"כים ממפלגתו, כששאיפתו ברורה: לרשת את נתניהו • צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ברקת, הערב (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי. תמונות: Avshalom Sassoni/Flash90)

ח"כ ניר ברקת השיק הערב (חמישי) את המרוץ שלו לראשות הליכוד, כאשר על פי ההערכות, בכוונתו להתמודד מול השר ישראל כץ, וגם מול בנימין נתניהו, על הנהגת התנועה ומועמדה לראשות הממשלה.

כ-4,000 איש השתתפו באירוע המרשים, בגני התערוכה בתל אביב, אירוע שהופק כ"הצגת חזון למדינת ישראל חזקה ומתקדמת", ונכחו בו גם יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ, יו"ר הסיעה מיקי זוהר והח"כים אבי דיכטר, קטי שטרית, גדי יברקן, קרן ברק, אתי עטייה ופטין מולא, וכן ראשי רשויות ופעילים מרכזיים במפלגה.

האלפים בכנס (צילום: דוברות)

בנאום שנשא במקום אמר ברקת, בין היתר, כי "רק ליכוד גדול ומאוחד יכול להוביל את המחנה הלאומי ולהביא הישגים משמעותיים", ותקף את ממשלת בנט-לפיד שתושבע ביום ראשון הקרוב: "זו ממשלה שקמה בחטא, ומונעת משנאה ולא מאהבת הארץ והמדינה. אין לה חזון ואין לה דרך".

"הממשלה הזו לא תוכל לקדם את הערכים של המחנה הלאומי, זאת למרות הרוב הגדול בעם והרוב הגדול בכנסת של המחנה הלאומי. את ממשלת השיתוק חייבים להחליף, ומהר", הוסיף כוכב הערב.

ברקת סיים באומרו: "הליכוד היא התנועה המשמעותית, השורשית והחזקה מכל התנועות. באחדות, ביוזמה, בחדשנות ובאומץ לב - נחזור וננהיג את המדינה, לביטחון, להישגים ולעוצמה".

(צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

יצוין, כי מקורבי ברקת אומרים הערב, כי להצלחת הכינוס משמעות מיוחדת, על רקע הטענה כי יריבו הפנימי, שר האוצר ישראל כץ, ניסה להניא רבים מלהשתתף באירוע, וכשל.

ב'כאן חדשות' דיווח הכתב מיכאל שמש, כי עלותו הכספית של הערב המרשים, הגיע ל-700,000 שקל, שיצאו מחשבונו הפרטי של ברקת.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר