סוגרים שבוע • צפו

ימים אחרונים לממשלת נתניהו-חרדים: החשש - וההשלכות

סגן השר בן צור וח"כ קרעי במתקפה על בנט ו"ממשלת השמאל" • השר גינזבורג וח"כ אלהרר מנסים להרגיע את החרדים • פאנל פרשנים עם מימרן ונחשוני והכתב הפוליטי מיכאל שמש • צפו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

האורחים במשדר

סגן שר הפנים, יואב בן צור (ש"ס), במתקפה חריפה: בנט קיבל רק את התואר ראש הממשלה, אך לא ישלוט; ליברמן יהיה בעל הבית של הממשלה, שתהפוך את ישראל לרפורמית.

שר התקשורת, איתן גינזבורג (כחול לבן), מתייחס לחשש החרדי מהממשלה, טוען כי היא מופרזת ותוקף: הקריאה לבנט להוריד את הכיפה, לא פחות גרועה מהתבטאות ה'מריצות' של איווט ליברמן.

ח"כ קארין אלהרר, השרה המיועדת מ'יש עתיד', מצהירה כי מפלגתה לא תאפשר פגיעה בציבור החרדי, מבינה את המתח במגזר, אך אומרת: יש רצון לברית חדשה.

ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) תוקף: נפתלי בנט שקרן, נוכל וחצי-רפורמי. "זו ממשלה שקמה עם מנדט שנגנב מהעם", כועס חבר הכנסת, שתוהה: מדוע החרדים לא יוצאים להפגין?

פאנל הפרשנים שלנו, עם אבי מימרן ויצחק נחשוני, על החשש מגזירות שיטיל ליברמן, המתקפה החרדית על בנט והדילמה כיצד צריכה לנהוג התקשורת החרדית.

הכתב הפוליטי של 'כאן חדשות', מיכאל שמש, על הממשלה החדשה, השאלה כמה זמן היא תחזיק, והחידה: האם תם עידן בנימין נתניהו?

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת'. מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר