רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מה באמת קרה מאחורי הקלעים במתקפה של גפני, דרעי וליצמן על בנט; העיתונאי שעבר טסט, העדות של יוסי אליטוב, היועץ השטייגעניסט, המאסטרו שניגן לרבי מגור, הזמר עם ה'טסלה' ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

רבים וטובים עסקו השבוע במתקפה החריפה של משה גפני, אריה דרעי ויעקב ליצמן נגד נפתלי בנט, אבל 'זופניק' כאן בשביל הסיפורים האמיתיים מאחורי הקלעים כי הרי אי אפשר אחדות בלי קצת מחלוקת.

נתחיל בזה שמי שהיה אחראי על סדר הישיבה באירוע היה לא אחר מח"כ יצחק פינדרוס, כאשר התעוררה מחלוקת היכן ישבו הח"כים האשכנזים והיכן ישבו אחיהם הספרדים, כאשר גולת הכותרת היתה – היכן ישב כבוד השר אריה דרעי, האם לצד ח"כי ש"ס או שמא לצד גפני וליצמן, עד שהוכרע שישב לצידם, למרות שמאחוריו לא היה שלט ענק של ש"ס, ופינדרוס הזיז את ליצמן מקום אחד.

'זופניק' נזכר שבפעם הקודמת שהשלושה נתנו שואו תקשורתי יחדיו, אריה דרעי התייצב ראשון והמתין דקות ארוכות למשה גפני – השבוע, הגלגל הסתובב, וגפני וליצמן המתינו ממושכות לבואו של דרעי.

ואם הזכרנו את השלט, אז גם על השלטים התעוררה מיני מהומה לאחר שהשלט של ש"ס בלט יותר מהשלט של יהדות התורה אך היה מאוחר מדי מכדי לתקן את המעוות.

באותה ישיבה 'זופניק' לכד את פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, בשיחה עם ח"כ ומנכ"ל ש"ס חיים ביטון, שככל הנראה הכין אותו לקראת המתקפה על העיתונאים החרדים שלא חשפו את ההסכמים הקואליציוניים לאחר שרק ראשי הסיעות נחשפו אליהם.

למחרת, כבר נערכה ישיבה של השלישייה, רשמית עם "המו"לים והעורכים של התקשורת החרדית", בפועל, רק חלקם הגיעו והיתר היו כתבים פוליטיים. רגע לפני הפגישה 'זופניק' שמע את אחד מראשי המפלגות מבקש לוודא כי הוא יושב במקום מכובד ומתכבד לדבר ראשון, כיאה למעמדו. אם תהיתם, בקשתו מולאה.

אם תהיתם איך נשמע הטיזר של "כוכב המאג'יק קאס" - ביידיש. ככה נשמע שלומי ורצברגר - זמר הבית של 'כיכר השבת'.

הראשון לציון רבי יצחק יוסף השתתף היום במסיבת חומש של נכדו, בן לחתנו הרב ברוך דרעי. אל המעמד הגיע הראשל"צ כשהוא מלווה בסגן רה"ע ירושלים אברהם בצלאל.

את הדיין הספרדי, הגאון רבי ציון בוארון, ראינו השבוע בבית כנסת בעיר פתח תקווה כשהוא עושה עצרת תיקון מיוחדת עם שופרות וספרי תורה לביטול הגזרות הקשות על עם ישראל עם הקמת ממשלת השינוי.

רבנים, אישי ציבור ואנשי תקשורת רבים עלו השבוע לנחם את עורך החדשות ב'יתד נאמן', אריה זיסמן, באבלו על פטירת אביו. את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז ראינו מנחם לצדו של משה שיפמן, גזבר 'דגל התורה'.

בשבע ברכות יוקרתי שנערך לבתו של שלמה רוטשילד, מנכ"ל בית החולין 'מעייני הישועה' ביקב 'מוני', השתתפו עסקנים ואישי ציבור, בהם: הרב מאיר פדידה משגיח ישיבת 'היכל צבי', ח"כ יעקב אשר, דוד שפירא, יהודה וצלר, יהודה דייטש מביתר עילית והעסקן הרפואי ראובן שראבני. על החלק המוזיקלי הופקד הזמר ארי היל ומקהלת נשמה.

(צילום: נתי אזרזר)

אחדות מקיר לקיר: באירוע משפחתי של חבר מועצת העיר ירושלים יוסי חבליו ראינו את חברי המועצה אלחנן גרוסבוים (דגל התורה) יוחנן ויצמן (אגודת ישראל), לורה ורטון (מר"צ), פלר חסן נחום המשנה לראש העיר, יהודה בן יוסף (ירושלים תצליח) ורמ"ט ראש העיר משה מרגליות.

'זופניק' דמע השבוע כשנחשף לתמונה של הפוליטי של 'כיכר', רפאל כהן, עם הפוליטי של 'בחדרי', ארי קלמן. "אם בנט יודע לשבת עם עבאס, גם אנחנו יכולים", צייץ רפאל כהן ושבר את הרשת.

בחוץ, נצפו רפאל כהן וארי קלמן בשיחה קולחת עם האיש והזירה הפוליטית, יוסל'ה ברגמן האגדי.

(צילום: אריה לייב אברמס)

‏בהמשך השבוע נצפו אנשי התקשורת החרדים רפאל כהן, ארי קלמן, ישכר זלמנוביץ, אהרון נוראני ומוישי ריינר במפגש מרתק בירושלים.

ואם ברפאל כהן עסקינן, 'זופניק' נרגש ולברכו על שעבר טסט וקיבל רישיון לנהוג ברכב, בהתחשב בכך שהגה ויזם את הפרויקט של 'גלי צה"ל' - 'יותר ממלחמות' על הרוגי תאונות הדרכים.

את יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני שטס בשבוע שעבר לאילת להשתתף בכנס לשכת עורכי הדין תפסנו בשיחה לבבית עם שופט העליון לשעבר, חנן מלצר, והבן יקיר אליהו גפני.

במטוס, נצפה גפני בשיחה פתוחה עם אנשי תקשורת בהם ברוך קרא ואביעד גליקמן מ'חדשות 13'.

בחתונה בתו של איש העסקים יוסי עמוס, ראינו את הראשון לציון הרב יצחק יוסף, מחתים את העד, עורך 'משפחה' יוסי אליטוב. מאחור נראה מחוייך: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

(צילום: שניאור שיף)

מי שהתכבד בקריאת הכתובה היה שר הדתות יעקב אביטן. דרעי שנהנה מהסלסולים ואמר: "משבוע הבא השר חוזר למשמרתו כרב פופולארי בחופות ישראל". ומי שזכה להחזיק את הטלית הוא לא אחר מדוד עמר, המנהל החדש במחלקת גיוס משאבי אנוש בהסתדרות.

(צילום: שניאור שיף)

הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 13', צבי יחזקאלי, מגיש פינת 'ממזרח ומערב' ב'כיכר השבת' - נצפה כאחד האדם בתפילה בקבר יוסף הצדיק שבשכם.

(צילום: בני רוזנטל)

כשכל החשובים מתקבצים בחתונה אחת: מנכ"ל 'החינוך העצמאי' הרב אליעזר סורוצקין, חבר עיריית ירושלים ישראל קלרמן, ואנשי הצללים: אליהו ארנד, שמשון פרג, חיים אסחייק ומאיר אסחייק נצפו רוקדים בחתונת מאיר מילר נאמן ביתו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

ישראל מאיר מאיר, יועצו של ח"כ אליהו ברוכי נצפה השבוע בשטייגען אש, בשעת חצות לילה, באחד מבתי המדרשות במרכז פתח-תקווה.

במזנון הכנסת תפסנו השבוע את עוזרי הח"כים, יצחק פלדמן וחיים פרידלנדר, מתרגלים אופוזיציה, בזמן ישיבת הסיעה המשותפת, אליה ח"כ ישראל אייכלר הגיע באיחור.

מחוץ לישיבה ראינו את יעקב איזק מלשכת ליצמן ויעקב מורגנבסר מלשכת גפני, מנסחים עוד הודעה משותפת.

לקראת כניסתם לאופוזיציה נפגשו זקני היועצים בש"ס - נתי מור יוסף, משה כהן ויוסי שבתאי, לתיאום עמדות. השלושה הבטיחו להיכנס בראש מורם לאופוזיציה.

בתו של שדרן רדיו חרדי מפורסם עשתה השבוע תאונה עם רכבה בעיר במרכז הארץ. 'זופניק' מבקש לעדכן שאמנם הרכב התרסק אבל היא ניצלה בנס.

מנהל התכניות והחדשות ומגיש מהדורת הבוקר ברדיו 'קול חי' בצלאל קאהן התראיין לעומר ירדני בערוץ 13 לאחר הודעת התחנה כי לא ישדרו ביום ראשון את השבעת הממשלה בשידור חי - אלא יעשו יום תפילה וזעקה.

ומה קורה כשח"כ ניר אורבך מנפק את התירוץ הכי אווילי כדי לתמוך בממשלת שמאל? לפחות הוא זוכה שהזמר הישראלי אביב גפן משתף את הכותרת עליו מ'כיכר השבת'.

דו קיום בין אנשי התקשורת חרדים וערבים: אפרת פינקל (ערוץ 20), משה ריינר (ערוץ הכנסת) וסולימאן מסוודה (כאן חדשות) התיישבו לקפה במשכן הכנסת.

בהתוועדות ג' תמוז לאנשי תקשורת חרדים, סביב שולחנות ערוכים, שערך איש התקשורת מנחם כהן עורך שבועון 'כפר חב"ד', ראינו אותו בסוד שיח עם איש התקשורת ידידיה מאיר, שהופקד על ההנחיה.

מחוץ לאולם הכינוסים באלעד ראינו את אנשי התקשורת צבי טסלר (קול חי) ושניאור ובר (מרכז העניינים) ראינו מתעדכנים ומעדכנים בחדשות.

בשולי הכינוס, ראינו את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה מראה לראש עיריית אלעד ישראל פרוש - תיעוד שאביו סגן שר החינוך מעביר את לשכתו לקראת חילופי התפקידים בממשלה בעקבות הקמת 'ממשלת השינוי'.

(צילום: אהרון נוראני)

אותו איציק אוחנה שלנו זכה גם לקבל השבוע את ברכתו של מרן רבי חיים קנייבסקי. ישועות בקרוב ובשפע.

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן בתפילת מעריב במהלך שמחה משפחתית באולמי 'סיטי טאואר'.

(צילום: איתמר קירשבוים)

איש התקשורת דוד חכם נצפה במאמץ יתר בחדר הכושר.

ואילו את משה שטיינמץ, כתב המשטרה של 'כאן 11', ראינו סועד במסעדת ציפורה בירושלים.

(צילום: א.ד)

הפרלמנטרי של כאן 11, זאב קם, נצפה כשהוא ישוב על הריצפה וכיפה לראשו במהלך דיווח פוליטי ב'כאן רשת ב'.

ברחובות ירושלים ראינו מפגש בין גדולי המוזיקה היהודית, ישי ריבו ונתן גושן יחד עם גד אלבז - שרק נחת בישראל ומנהלו שלומי כהן.

והנה הזמרים ישי ריבו, פיני איינהורן ואהרון רזאל יחד עם הקלידן שמחה אברמצי'ק מקפיצים ומקפצים בשבע ברכות במסעדת 'סקייליין' לבנו של הרב אליהו אילני יו"ר ארגון 'נפש יהודי'.

ואילו את המעבד והמנצח יואלי דיקמן ראינו מנגן בחתונת בתו של יעקב דוד רוזנבוים, גבאי האדמו"ר מגור, כשהוא עם מגבעת לראשו. בתיעוד שהגיע ל'זופניק' נראה האדמו"ר מגור מאזין לניגון גור בצליליו של דיקמן.

מאחורי הקלעים ראינו השבוע את המאסטרו יואלי דיקמן במהלך הקלטות פסנתר להפקה מרשימה. יודעי דבר מעדכנים על תגלית חדשה משיקגו שעוד ידובר בה רבות. שמו של התגלית: David, ותזכרו איפה שמעתם על זה לראשונה.

את רפאל אוזן, זוכה תכנית 'הקול הבא' תועד בהקלטות לשיר חדש עם המעבד בני לאופר.

נסיעה טובה: הזמר אבי מילר התחדש ברכב טסלה שמשגע בימים אלו את הישראלים.

הזמר שמחה פרידמן שביקר השבוע באולפני 'כיכר השבת' כדי להשיק את אלבום הבכורה שלו בתכניתו של 'המבקר', נתנאל לייפר, פגש להפתעתו את הזמר החסידי, שלמה ורצברגר, העובד אף הוא במשרדי 'כיכר השבת' והשניים ביצעו טעימה לייב מהביצוע החדש והמוצלח של ורצברגר ויענקי דסקל "והיה השם למלך". 'המבקר' היה שם כרגיל עם היוקלילי החדש והיוקרתי שלו.

הזמר חיים ישראל והמוזיקאי ישראל סוסנה טסו השבוע להופיע בצרפת.

השניים נצפו כשהם לא מוותרים על 'הדף היומי', בדיוק כמו בעת שהותם בארץ.

(צילום: מרדכי לובצקי)

רגע לפני המופע בחתונה היוקרתית בפריז: הזמר חיים ישראל עלה לרכיבה על אופניים בדשא, ואיך הגיב הזמר אברהם פריד? • צפו

מזל טוב לזמר אבי מן לרגל חתונתו עם דבי קישון בשעה טובה באולמי 'בלו קאסל' באשדוד. 'זופניק' שם את ידו על הביצוע של אבי מן מתחת לחופה...

(צילום: נתי אזרזר)

איך יודעים שעונת החתונות כאן במלוא עוצמתה? הזמר קובי ברומר התחדש בחליפה חדשה בחנות 'ליבוביץ בגיר' של מעצב האופנה בנצי בקשי.

מטורף! הזמר אייל טויטו ואחיו נסחפו לעומק שישה קילומטרים מהחוף אל הספינות של חיל הים וניצלו בנס.

ומה קורה כשח"כ איתמר בן גביר משתתף בחתונה בה הזמר אלי הרצליך מופקד על החלק המוזיקלי? ריקוד משותף לצלילי "ישראל ישראל ישראל בטח בהשם".

הזמר והפייטן ארז יחיאל חגג השבוע את שמחת החתונה לבתו הבכורה באולמי 'ארמונות פרידמן'. על החלק המוזיקלי הופקד הזמר אייל טויטו.

הזמר עופר לוי ורב הסלבס מרדכי חסידים נצפו מפזזים ומרקדים בבר מצווה לבנו של איש העסקים אלון מקסיקו.

הזמר החסידי פיני איינהורן תרם סכום כסף מכובד של 1,800 ש"ח בקמפיין ה'צ'ארדי' שנפתח למען אשתו וילדיו של חסיד חב"ד, ר' דקל לוי ז"ל, שנפטר מהקורונה.

ואילו הזמר החב"די מנדי ג'רופי אף פתח קבוצה בקמפיין, עם יעד של 25,000 ש"ח.

כזה עוד לא קרה: באמצע צילומים לתוכנית 'קבלת שבת' ב'ערוץ 20' בהגשת מנחם טוקר החשמל קרס, חושך ירד על האזור והצילומים עם משה פלד הופסקו.

(צילום: נתי בדש)

ידיד המערכת הצלם אריה לייב אברמס קיבלת תעודת עיתונאי לאחר לא מעט מאמצים. ברכות מ'זופניק'.

לקראת עליית העונה השנייה: הצטלמו כוכבי הסדרה 'שבאבניקים' של 'HOT': דניאל גד, ישראל אטיאס, אורי לייזרוביץ, עומר פרלמן ומאיה ורטהיימר ברחבי תל אביב כשהם מדביקים מודעות בלוח מודעות בלבוש חרדי.

(צילום: יח"צ)

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי והיזם איתן פרדו רוקואס ערכו בחיפה שיעור תורה וסעודת ראש חודש תמוז, לעורכי דין, אנשי עסקים וידוענים. בתפקיד הרב: הרב חיים דוד קובלסקי.

שגריר מרוקו המיועד בישראל עבד אל-רחים ביוד ביקר השבוע בעיר בית שמש יחד עם חבר הכנסת משה אבוטבול והמשנה לראש העיר יצחק אלמליח שעשו 'מי שברך' למלך מרוקו בבית כנסת 'עטרת שלום'

(צילום: ש. שושן)

סגירת מעגל: המיליונר נאום כהן מדובאי הגיע לברכה והתייעצות אצל הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן שאצלו למד לפני שנים רבות כשהיה בחור צעיר.

(צילום: ניר פריבש)

בלב בני ברק: השחקנים גיא לואל ומאור שוויצר מתארגנים במשרדי רייסדור ליום השלמות צילומים לקראת סיום עריכת הסרט 'בחורים טובים' שיראה אור בקרוב.

כולם שמעו על הקליפ החדש של מקהלת הילדים "קולות המלאכים" עם ילדי מגדל אור, לידי 'זופניק' הגיעה תמונתם של ילדי המקהלה עם צוות הצילום של הקליפ.

אושיית הרשת סמיון גרפמן התארח בתכנית של יקי רייסנר ויעל צין ב'ערוץ 20' וחשף: "אני שוקל לחזור בתשובה, הצבעתי לש"ס באחת ממערכות הבחירות האחרונות".

עורך הדין והמגשר שמעון שלי מבית שמש העתיק השבוע את משרדו לבית החולים אסף הרופא לרגל הולדת בתו בשעה טובה.

ברכת מזל טוב חמה לשחקן המוכשר אפי סקקובסקי לרגל הולדת בנו בשעה טובה.

ברכת מזל טוב לאיש המדיה שמואל קורייב, אחראי הרשתות החברתיות של מזכה הרבים הרב יגאל כהן, לרגל אירוסיו עם רבקה דיין.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר