"חברים - השירות האזרחי"

מתנדבי הארגון החלו לפעול בבית החולים וולפסון

לאחר עבודה מאומצת, שיתוף הפעולה הפורה בין בית החולים וולפסון לארגון חברים, המתפעל את השירות הלאומי החרדי - נשא פירות, ומספר מתנדבים מטעם הארגון החלו עבודתם המסורה בבית החולים וולפסון. המתנדבים מאיישים מגוון תפקידים ביניהם: שינוע, סיוע לצוות הרפואי במחלקות, מובילי שירות ועוד (בארץ)

בוולפסון רואים חשיבות מיוחדת בשילוב בני השירות האזרחי החרדי בתפקידים שונים (צילום: דוברות ביה"ח וולפסון)

ארגון חברים מאפשר לבני המגזר החרדי להתנדב בשירות אזרחי במגוון ארגונים בטחונים ומצילי חיים, ביניהם: המשטרה, מד"א, כיבוי אש, שירות בתי הסוהר ובתי חולים.

בוולפסון רואים חשיבות מיוחדת בשילוב בני השירות האזרחי החרדי בתפקידים שונים בתוך בית החולים, כפי שמסביר יניב פוגל, המנהל האדמינסטרטיבי של בית החולים וולפסון: " אנו חשים תחושת שליחות עצומה בשילוב בני המגזר החרדי על ידי הפעלת בני השירות האזרחי במרכז הרפואי וולפסון. התנדבות זו מסייעת לגשר על פערים בעם ישראל, מקדמת את השתלבותם של בני המגזר בחברה הישראלית ומעניקה להם, מעבר למלגת הקיום, גם ניסיון וערך מוסף להמשך חייהם".

אחד המתנדבים הראשונים בבית החולים וולפסון הוא יוסף חכים, בוגר ישיבת פונוביז, המשרת במערך המחשוב ומערכות המידע בבית החולים.

ארגון חברים, והמרכז הרפואי וולפסון שואפים שמתנדבים רבים יגיעו בעקבותיו.
שיתוף הפעולה של בית החולים וולפסון עם ארגון חברים הוא חלק ממערך פעולה נרחב של בית החולים , להנגשת המרכז הרפואי גם לצרכיו הייחודיים של הציבור החרדי, על מנת לאפשר לו התאמה לאורח חייו גם בתקופות אשפוז.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר