י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"סופה של היהדות"

שוב: המגיש עזב את האולפן בשידור חי; צפו

לאחר שאתמול חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' כינתה בשמות גנאי את ראשי גוש השינוי, איש התקשורת בן כספית טען שהאשמה להידרדרות בשיח מוטלת בעיקר על תומכי נתניהו: "מכינים אותנו לקראת סופה של היהדות" | מגל תקף: "זה אתם הנאורים" -וכספית עזב את השידור · צפו

שוב: המגיש עזב את האולפן בשידור חי; צפו
בן כספית וינון מגל צילום: רדיו 103FM

בעוד ממשלת השינוי תושבע בתחילת שבוע הבא, הבוקר (רביעי) התרחש עימות נוסף בין אנשי התקשורת בן כספית, המזוהה כמתנגד לנתניהו, לבין ינון מגל, המזוהה כתומך נתניהו.

הוויכוח החל לאחר שחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' גינתה את ראשי גוש השינוי בקריאות גנאי, והשנים התווכחו על איזה גוש מוטלת יותר האשמה על הידרדרות השיח.

"אורלי לב, רמי בן יהודה, איציק זרקא הם כולם שליחים של בלפור", אמר בן כספית והמשיך, "הם שליחים של השלטון, אתה יודע שלא לפיד ולא בנט שולחים אנשים כאלה לטנף על אף אחד".

"אם אתה מסתכל על השיח הציבורי ומאזין לדודי אמסלם, גלית דיסטל אטבריאן ושלמה קרעי, הם מכינים אותנו לקראת סופה של היהדות", הוסיף ב'103fm'.

מגל, המזוהה כאמור כאיש תקשורת שתומך בנתניהו, תקף בחזרה, וטען: "אתה כל היום מסית נגדם, קוראים להם בבונים. זה אתם הנאורים. אתה האחרון שיש לך זכות דיבור".

"התחתיות האלה לא כל כך לרוחי. אתה שוב הופך אותי לסיפור של העניין אז תמשיך לבד. תודה רבה לך ולהתראות", אמר כספית ונטש את השידור.

מגל תקף וסיכם: "יש לך מיקרופון פעמיים ביום ואתה מנבל את הפה במשך שנים, אתה מקלל, אתה מזלזל, אתה האחרון שיש לו זכות דיבור לדבר על שיח נקי".

ינון מגל בן כספית ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד