האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
אלק ימני.... |
חובש |
09.06.21 13:26 |
1 |
איפה הליכוד היה 12 שנה? |
תודה רבה |
09.06.21 14:55 |
70 |
ראה תגובה 5 |
חובש |
09.06.21 14:56 |
73 |
הגבתי עליה גם |
תודה רבה |
09.06.21 15:03 |
89 |
+++ |
ביריון |
09.06.21 14:59 |
80 |
פחלון והאחים העבריינים שלו הודה במו פיו |
עוף החול |
09.06.21 15:20 |
101 |
כזכור, כחלון כן תמך בפסקת התגברות בעניין המסתננים. |
cesium |
09.06.21 15:24 |
104 |
פלסתר על גידול סרטני |
עוף החול |
09.06.21 15:31 |
109 |
נו, גם הרכב הממשלה של בנט לא מאפשר לו... |
תודה רבה |
09.06.21 15:25 |
107 |
לא ניכנס עכשיו לכל המצב הקואליציוני בעשור האחרון |
עוף החול |
09.06.21 15:35 |
111 |
בנט שם עצמו כדיקטטור לכל דבר ועניין |
עזיזה |
09.06.21 15:11 |
97 |
הטינופת יודע שהוא גנב שלטון בעזרת קולות ימנים שהונה |
עוף החול |
09.06.21 15:25 |
106 |
חח לא לדאוג יש לנפתול וטו... |
News_Max |
09.06.21 15:12 |
98 |
לא עומד להם |
פהצלםגר |
09.06.21 15:34 |
110 |
ימין פלסטיני חזק! |
BlackHawkIL |
09.06.21 13:26 |
2 |
++ |
Django |
09.06.21 14:40 |
58 |
בוא אני אתן לך סקופ: בנט וסער יצביעו גם נגד החלת ריבונות |
גופו של גולש |
09.06.21 15:24 |
105 |
איפה היו הליכוד 12 שנה? |
בנג'ו |
09.06.21 13:27 |
3 |
+1 |
מדע האמת |
09.06.21 13:29 |
4 |
תשמע . זה התירוץ שהכי מעצבן אותי. |
חובש |
09.06.21 13:29 |
5 |
אני אגלה לך סוד |
חובש |
09.06.21 13:32 |
10 |
מצטרף |
נבל עשור |
09.06.21 13:41 |
22 |
גמני |
קדמי |
09.06.21 15:03 |
90 |
בדיוק.כל מילה בסלע.מצטרף |
mabar |
09.06.21 13:57 |
40 |
תעקוב אחרי ההיסטוריה, הימין של הציונות הדתית תמיד היה זה שהצליך בסוף ממשלות שמאל. |
GaggeR |
09.06.21 14:14 |
48 |
לא נכון היסטורית, מאז מהפך 77 ועד בנט, לא היה מצב בו ניתן היה להקים ממשלת ימין והציונות |
עבד לעם קדוש |
09.06.21 14:43 |
59 |
אז לא הסברתי את עצמי נכון. |
GaggeR |
09.06.21 14:44 |
61 |
באמת? ספר לי איך אפשר להקים עכשיו ממשלת ימין |
Yonatin |
09.06.21 14:48 |
63 |
סיפרו לך מיליון פעם, אבל אספר בפעם המיליון ואחת: העם בחר ברוב גדול ממשלת ימין, אם בנט היה |
עבד לעם קדוש |
09.06.21 14:55 |
69 |
קשקוש |
Yonatin |
09.06.21 15:01 |
86 |
סער הבטיח לא ללכת עם נתניהו וגם לא ללכת עם הערבים, בנט הבטיח לא ללכת עם הערבים, לא לתת |
עבד לעם קדוש |
09.06.21 15:07 |
94 |
בנט טינף? שלח לי קישור לדוגמה.. |
Yonatin |
09.06.21 15:15 |
100 |
תעשה גוגל ''נחש בתחפושת של צדיק'', ''שקד: סמוטריץ סיקריק שורף אסמים'' ועוד. כל אדם אוביקטיבי |
עבד לעם קדוש |
09.06.21 15:21 |
102 |
סער לא במשוואה |
Yonatin |
09.06.21 15:29 |
108 |
רק ''ימינה'' יכולה לוותר על כל המהות שלה- ''ימינה''?? סער היה צריך להבין לבד שאחרי שרץ לראשות |
עבד לעם קדוש |
09.06.21 15:44 |
116 |
בדיוק הפוך. מה שסער כעת עשה, זה לוותר על המהות של המפלגה שלו כפי שהיא הוצגהה לציבור - לטובת הבטחה |
berale |
09.06.21 16:22 |
137 |
סער, מלבד זה שבמהלך הקמפיין נתן לציבור להבין שהוא אפילו לא מעלה בדעתו לשבת בממשלה תחת לפיד- |
berale |
09.06.21 15:42 |
115 |
הנה למשל קישור לדיווח , שם מופיע גם סירטון מהקמפיין של ''תקוה חדשה'' שממנו משתמע שסער פוסל את המשותפת |
berale |
09.06.21 15:47 |
122 |
כסת״ח |
tzionist |
09.06.21 15:45 |
119 |
''גורמים בסביבתו של יו''ר תקווה חדשה גדעון סער אומרים כי הוא יצטרף לממשלה עם לפיד רק בתנאי שיכנס איתו אליה |
berale |
09.06.21 15:50 |
124 |
אוקיי, ומה אתה מנסה להסיק מכאן לגבי בנט? |
Yonatin |
09.06.21 15:51 |
125 |
כאמור: בנט למעשה סימן למפלגת סער מההתחלה שאם יתמידו לשבת על עגלת החרמות, אז אין לו שום בעיה |
berale |
09.06.21 15:58 |
129 |
תראו בעיצומה של איזו היתפרקות -ואיבוד דרך- נמצאת המערכת הפוליטית, ותראו איך שיח האולפנים מעודד את זה |
berale |
09.06.21 16:00 |
130 |
. ואילו פוליטיקאי אחר - בנט - שממש הופך את עורו, מנתר מהקצה של הימין, מדלג על כל המחנה הפוליטי שלו, |
berale |
09.06.21 16:00 |
131 |
סער הציג עצמו כמועמד לראשות ממשלה, עם פוטנציאל ל20 ויותר מנדטים , ופוטנציאל להוות ליכוד ב'' - והדעת נותנת |
berale |
09.06.21 16:16 |
136 |
אז אם קוראים לשרים רגב אמסלם וביטן והם יורים ססמאות יממן ומיישממם מדיניות שמאל אז זה בסדר |
מציאותי |
09.06.21 14:47 |
62 |
כל חבורת הליצים שהולכים להיקרא ממשלה |
מכורה לרוטר |
09.06.21 14:31 |
56 |
לא כולם. יצביעו ובצדק רב לעבודה ומרץ וגם לפיד. אבל לצבועים המתחזים לימין? סער ונפלתי בטנ? |
אלף כרמל |
09.06.21 14:55 |
71 |
אתה כותב מדויק, תכתוב יותר |
עבד לעם קדוש |
09.06.21 14:43 |
60 |
תודה |
חובש |
09.06.21 14:51 |
66 |
הוצאת לי את המילים מהפה. |
EL CONDOR |
09.06.21 14:50 |
64 |
מצטרף |
coyote |
09.06.21 15:12 |
99 |
בלי ביבי זו יכולה להיות ממשלת ביבי הכי טובה לימין |
אחד האדם |
09.06.21 16:48 |
138 |
לא.. זאת לא ההחלפה שלו שרצינו |
עורב אפור |
09.06.21 13:33 |
12 |
ממש לא |
חובש |
09.06.21 13:35 |
16 |
לא מסכים איתך.. העם ימני |
עורב אפור |
09.06.21 13:40 |
19 |
בדיוק. לא שררה ולא מריחה יושרה |
הדרומי |
09.06.21 13:44 |
24 |
אבל מעתה לשמאל יש 10 מנדטים של הערבים (לפחות) כמקדמה. |
בשוליים |
09.06.21 13:52 |
34 |
גם אם אתה מוסיף את הערבים עדיין למחנה הימין יש רוב... |
יהודי |
09.06.21 16:04 |
133 |
ימיני אמיתי יעדיף לעולם ממשלה עם מרץ מיכאלי ועבאס על פני כל ראש ממשלה שהוא פחות ימני או מוצלח מפלאש גורדון . |
berale |
09.06.21 14:11 |
46 |
השמאלנים מנגד, הם פחו מתוחכמים , והם פשוט בוחרים את האפשרות הטובה להם יותר מבין אלו שיש, ולא מתעקשים על |
berale |
09.06.21 14:25 |
55 |
הנזק שגרם והפגיעה בדמוקרטיה וחוסר האמון במפלגות אווירה שנים יקח לתקן את הנזק.. |
פלומה |
09.06.21 14:00 |
44 |
+1 |
חובש |
09.06.21 14:58 |
76 |
+++ |
berale |
09.06.21 15:22 |
103 |
בכנות מי שהכשיר את הערבים הוא מנהיגנו הנערץ ''ביבי'' |
יוחאי שכן טוב |
09.06.21 14:56 |
72 |
ראה תגובות 5 ו 10 |
חובש |
09.06.21 14:57 |
75 |
ביבי שהכשיר את הערבים נותן להם תאבון.. |
יוחאי שכן טוב |
09.06.21 14:58 |
77 |
ביבי ניסה להכשיר |
חובש |
09.06.21 15:00 |
84 |
בלי ביבי הימין לוקח בענק. חכה ותראה |
אחד האדם |
09.06.21 16:49 |
139 |
חח... בבנט? |
שלהבת |
09.06.21 13:49 |
31 |
לא יהיה ימין מלא? למה לא לא יהיה ימין בכלל?הרי בנט כבול בתוך ממשלת שמאל.ואת זה אומרים ההסכמים שנחשפנו אליהם. |
mabar |
09.06.21 14:02 |
45 |
הפכת את ישראל לחיית מעבדה המנוהלת ע״י חוקרים לא מנוסים בעליל |
אלף כרמל |
09.06.21 15:00 |
83 |
לא תחדל מלשמוע אותו כל עוד ממשלת השינוי-ריפוי-שיקוי תעמוד על כנה |
פילאלטס |
09.06.21 13:34 |
15 |
אני הצבעתי לליכוד מאז שהייתה לי זכות בחירה כולל ב 2006 שנתניהו קיבל 12 מנדטים בלבד |
בנג'ו |
09.06.21 13:37 |
17 |
עדיף לי ה״שב ואל תעשה״ של נתניהו ממחול הטירוף נגד היהדות, אם תקום ממשלת שיסוי |
אלף כרמל |
09.06.21 15:02 |
88 |
כי אין להם איך להודות באמת |
עוף החול |
09.06.21 13:48 |
30 |
זה לא תירוץ, זה פשוט תשובה לצביעות של זעקות ''הוא לא ימין'' ממי שטוען שנתניהו ימין, בעוד |
תודה רבה |
09.06.21 14:59 |
82 |
בנט טען שהוא ימין |
חובש |
09.06.21 15:04 |
92 |
יכול להיות, ועדיין הליכוד צבוע ועל זה התגובות של איפה הם היו |
תודה רבה |
09.06.21 15:05 |
93 |
אבל אמרו שהממשלה החדשה |
Casa |
09.06.21 13:30 |
6 |
אז הולכים להביא תאום ביבי? |
זופ-ניק |
09.06.21 13:31 |
8 |
בשלב הראשון |
עורב אפור |
09.06.21 13:34 |
14 |
אני מבין שהשלב השני אמור להתחיל בעוד כמה? 8? 12? 20 שנה? |
גיבלי |
09.06.21 13:41 |
23 |
מה זה משנה איפה די תשתחררו מרק לא ביבי וגם ביבי מה המדיניות שלכם ? |
מזל דלי |
09.06.21 13:40 |
20 |
אני אף פעם לא הייתי רק ביבי |
בנג'ו |
09.06.21 13:45 |
26 |
איפה היתה שרת המשפטים? איפה היה האח בנט?.. |
פלומה |
09.06.21 13:46 |
27 |
המתינו לממשלת השינוי |
972 |
09.06.21 13:55 |
36 |
+1 |
Mr W |
09.06.21 14:53 |
68 |
לדעתי כל הסיפור הוא לא ''רק לא ביבי'' |
ירון מהשרון |
09.06.21 13:31 |
7 |
ברור שזה לא קשור לנתניהו וקל להוכיח |
ברבור שחור |
09.06.21 13:40 |
21 |
לא הגיוני בעיניך שאף גורם במערכת הפוליטית לא מאמין למפר הסכמים ושקרן סידרתי, ולערב מטעמו -אבי הבצל ? |
פרופסור סנייפ |
09.06.21 13:45 |
25 |
אכן כן, לא הגיוני |
ירון מהשרון |
09.06.21 13:52 |
33 |
same same |
972 |
09.06.21 13:55 |
37 |
לא נכון. נתניהו למשל, נלחם בעבר בבנט בגלל עניין אישי, ונגד האינטרס *של עצמו* |
תודה רבה |
09.06.21 15:08 |
95 |
טוב מאוד |
ZioNLight |
09.06.21 13:32 |
9 |
סגל, הטריקים שקופים, מתי הבוס שלך יגיש הצעת חוק לסיפוח כל יו''ש, כדי להביך את בנט? |
אקטואלי |
09.06.21 13:32 |
11 |
איילת שקד נגד?! |
פרה אדומה |
09.06.21 13:33 |
13 |
ימין פלסטיני |
micmic |
09.06.21 13:39 |
18 |
מי שלא מקדם שינוי בבית המשפט הוא ימין פלשתיני? נתניהו למשל?... |
תודה רבה |
09.06.21 15:00 |
85 |
ימין חמאסניקי אם כבר. לא חשבתי על הגדרה כזו לביבי. כל הכבוד |
אחד האדם |
09.06.21 16:54 |
140 |
ימין מימין לנתניהו |
עוף החול |
09.06.21 13:47 |
28 |
וכולם מסובכים עם תיקים משפטיים שהחונטה אוחזת מעל ראשיהם: |
שלהבת |
09.06.21 13:57 |
39 |
סך הכל הצעה שנועדה להביך את ימינה ותקווה חדשה, זה הכל. |
Flyby |
09.06.21 13:48 |
29 |
רגע, הליכוד בעד זה עכשיו? |
צללפון |
09.06.21 13:51 |
32 |
חחחח |
הבוטח אליך |
09.06.21 13:54 |
35 |
מה ימני בשני הליצנים האלה? |
barry white |
09.06.21 13:56 |
38 |
ימין פלסטיני |
prouvaire |
09.06.21 14:13 |
47 |
קירקס של הליכוד אם הם היו רציניים יכלו להעביר את זה במהלך 12 שנים שהם היו בשילטון |
שלום בעד שלום |
09.06.21 13:57 |
41 |
אז בואו לא נעביר מדיניות ימין לעולם כי ''נתניהו לא העביר'' |
עוף החול |
09.06.21 14:18 |
53 |
לא מעבירים כי הרכב הממשלה לא מאפשר. אבל טענות תומכי הליכוד - צבועות, כי הליכוד בעצמו לא העביר |
תודה רבה |
09.06.21 15:01 |
87 |
למה לא מאפשר? חשבתי שהממשלה 10 מעלות ימנית יותר. |
פרשןדתא |
09.06.21 15:36 |
112 |
מה לא מאפשר? |
עוף החול |
09.06.21 15:45 |
118 |
כל הרפש שמכונה במדינת ישראל שמאל, ימין או ״שינוי״ שבוי וכנוע למהפכה החוקתית |
Law |
09.06.21 13:58 |
42 |
זכות העמידה הזו היא מה שהרחיק מאיתנו את בית הדין הבינלאומי בהאג עד עכשיו (תרגיל גאוני של ברק) |
pix |
09.06.21 14:00 |
43 |
שקר וכזב של שמאלני שקרן או ימני תמים שעבדו עליו |
עוף החול |
09.06.21 14:15 |
49 |
אהרון ברק וכל המעשים שלו לא מצילים אף אחד מכלום. רק מחסלים את המדינה היהודית. הוא והקרן להשמדה |
ליה |
09.06.21 14:17 |
51 |
הליכוד נזכרו להעביר את החוק אחרי 12 שנה שהם בשילטון, 5 ימים לפני שהם חוזרים לאופוזיציה. |
עדי |
09.06.21 14:15 |
50 |
אבל חברי הכת שלהם אוכלים את זה נהדר |
החתול הסמוראי |
09.06.21 14:31 |
57 |
סבבה, זה טריקים והם נזכרו להיות ימניים, הגיע הזמן שהם יעשו את זה גם אם הם לא בממשלה |
Saifan |
09.06.21 14:57 |
74 |
כי יש הסכמים קואליציונים שצריך לכבד. |
החתול הסמוראי |
09.06.21 14:59 |
79 |
פתאום יודעים לתרץ |
micmic |
09.06.21 16:01 |
132 |
אבל זה נכון |
בנג'ו |
09.06.21 16:05 |
134 |
מצויין לא לשתף פעולה עם ממשלת השמאל הקיצוני חרדי של ביבי, שיינמקו להם באופוזיציה. |
שולץ |
09.06.21 14:58 |
78 |
אמן ואמן |
החתול הסמוראי |
09.06.21 14:59 |
81 |
איזה ריפוי נושב ממך. אחח |
פרשןדתא |
09.06.21 15:37 |
113 |
זה חלק מתהליך הריפוי והאיחוי, נרפא אותם אחד אחד למען עם ישראל. |
שולץ |
09.06.21 15:46 |
120 |
מדהים איך ממשלת רל''ב הפכה לר''ב |
גימטר |
09.06.21 15:04 |
91 |
זה לא הסיבה שלהם. זה חשיפת הצביעות הליכודית |
תודה רבה |
09.06.21 15:11 |
96 |
לא, זו חשיפת עצמם שהם פרוצות שנקנו לתקוע סכין בגב הרוב פה |
עוף החול |
09.06.21 15:48 |
123 |
אפשר תקציר של החוק הזה? מה הוא אומר בעצם? |
טלקו |
09.06.21 15:42 |
114 |
כפי שהמצב היום ומזה שנים, החונטה יצרה מצב שכל זב חוטם |
עוף החול |
09.06.21 15:53 |
126 |
תודה |
טלקו |
09.06.21 15:55 |
128 |
איך אפשר להצביע נגד דבר כזה |
דוד |
09.06.21 16:06 |
135 |
ביביסטים ישנתם 12 שנה בזמן שהקינג שלכם לא ספר אותכם |
שף1 |
09.06.21 15:44 |
117 |
טוב עשו. אין צורך להתייחס להטרלות של ראש ממשלה שאין שום קשר בינו לימין כבר 12 שנה |
תשבץ |
09.06.21 15:47 |
121 |
היד המכוונת |
popay |
09.06.21 15:55 |
127 |
אחרי זה בנט כבר לא יוכל לומר ידי לא שפכו את הדם הזה. זה הפוך ממה שהמדינה צריכה. בדיוק הנקודה שהיה צריך לעמוד |
Zair |
09.06.21 20:06 |
141 |
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מנע בגופו דברים כאלו...
ולהגיד "זה היה כחלון" (מה שלא נכון), זה כמו שבנט יגיד "זה בגלל מיכאלי".
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
77313 הודעות, 333 מדרגים, 558 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
און רקורד שהוא מצטער שהתאבד בשביל בגץ בשנים שהיה בקואליציה. הוא אמר את זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.7.17
5026 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
ביבי דחף למשהו שידע שלא יעבור במקום להעביר משהו צר ולהרחיב אח"כ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
שום פסקת התגברות לא תעזור כי עצם המהות של דבר כזה הוא הכרה בזכות ארגון הטרור המשפחי להתערב בכלל. הם הופכים דה פאקקטו (טעות מכוונת) לשליט העליון שהרשות המחוקקת והמבצעת צריכים "להתגבר" עליו ולמעשה מכירים ב"עליונותו" כמוחוקק על, מבצע על ושופט על.
מי שלא מבין עדיין שכנופיית הטרור הבולשביקית הזו השתלטה על המדינה ומוחקת את שתי הראשויות האחרות שהן השליט הריבון הוא העם, שהכריזה למעשה מלחמת שמד על המדינה היהודית והעם היהודי בארצו, מאפשר לחורבן לבוא. יש המון דברים שצריך לעשות כדי להחזיר את הפושעים האלה לגודלם ומקומם הטיבעי ואת זה רק ממשלת ימין תוכל לעשות אבל זו עכשיו נמנעת ע"י בוגדים מימין שמכרו אותנו.
שום פסקת התגברות לא יכולה לעזור במצב שהגענו אליו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
רק שהליכוד גם בעצמו העדיף למנוע שינויים והיה גאה בזה.
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
שלדעתי לא באמת איפשר פעולה אמיתית. אתה יכול להניח שנתניהו פחד כי ידע מה הם מסוגלים לעשות (שזה בדיוק מה שעשו בסופו של דבר) או שלא רצה לצאת למלחמה שהציבור אפילו לא מבין שיש אוייב שצריך להילחם בו ואז הוא יפסיד. מה שלא יהיה, התירוץ של "נתניהו לא עשה" מאיזו סיבה שלא תהיה זו אמירה של בואו נניף דגל לבן, ניתן לכנופיית הפשע, לכל האוייבים מבפנים, להשמיד אותנו כי זה עדיין לא נעשה ממילא או ביבי לא עשה.
זו השלמה עם החורבן. ללכת כצאן לטבח תרתי משמע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.16
2813 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אין אידאולוגיה, אין ערכים, אין התייחסות לבוחר או בכלל למצע כלשהו ואין קשר למשמעות הבחירות במדינה דמוקרטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
הוא יודע שיש לו ביום טוב שני מנדטים מאחוריו ולשמאל דיקטטורה בולשביקית תמיד התאימה.
אם עם ישראל או לפחות הימין שהוא רוב מוחלט פה לא מתחיל לצאת בהמוניו לרחובות יום יום, תוך כלום זמן המדינה הזו מושמדת מבפנים ע"י כל הסוסים הטרוייאנים כאן. זה לא פאתוס. זו לא הגזמה. הכל לנגד עינינו. מה שיקרה כבר יהיה בלתי הפיך.
וכמו שאמרתי בשרשור אחר, כל זה קורה בזמן שהאנטישמיות מרקיעה שחקים בכל המערב ומיליוני יהודים יצטרכו בקרוב לברוח ואין להם באמת לאן לברוח חוץ מלכאן, למפלט שהוקם בדיוק למטרה הזו.
אנחנו רגע לפני חורבן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
13554 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.19
375 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
31559 הודעות, 127 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.13
2696 הודעות, 29 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
383 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
נגד הקמת בית משפט לחוקה ונגד עונש מוות לשופטי עליון.
למה? כי יש הסכמים קואליציוניים. והממשלה הזאת היא ממשלה של פשרה שבעיקר באה לשמור על הקיים אחרי שנתיים של כאוס.
אז הטרלה יפה של מיקי זוהר, אבל חסרת משמעות. היה עדיף שהיה שומר את ההצעה הזו בקנה לאיזה רגע שמרצ יפרו משהו בהסכם, ויאפשרו לימינה ותקווה חדשה "לנקום" במרצ באמצעות תמיכה בחוק הזה (בדיוק כמו שעבר בקריאה ראשונה חוק ההמרה בממשלה הקודמת).
אבל מיקי זוהר לא באמת מעוניין בחוק להגבלת זכות עמידה. אחרת הוא היה מגיש אותו בתקופה של ביבי. הוא מעוניין רק להטריל. עכשיו, להטריל זה בסדר וזה כלי לגיטימי של אופוזיציה. אבל אחרי כל הרעש והצלצולים זה לא משאיר שום דבר.
מנגד מי שבוודאות היה יכול להעביר חוץ כזה זה סמוטריץ. אם סמוטריץ לא היה פוסל את רע"ם, היה אפשר להעביר את החוק של מיקי זוהר בקלות ב-3 קריאות ב-3 דקות. אבל העיקר שידיו של סמוטריץ נקיות מלהתקרב ד' אמות לרע"ם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
32266 הודעות, 150 מדרגים, 289 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
679 הודעות, 3 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
למה כל הזמן אתם עונים "אבל ביבי עשה...."
הרי בדיוק אותו אתם רוצים להחליף לא ???
אז למה כל מה שהוא עשה זה דבר קדוש ???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
אני חושב שביבי צריך ללכת מזמן ...
חוסר משילות בנגב , חוסר הכרעה מול חמאס ועוד הרבה הרבה סיבות .
והאמת גם חשבתי שיום יבוא ובנט יהיה ראוי להחליף אותו .
אבל לא חלמתי שבנט יגנוב את שלטון הימין וימילך את השמאל .
הבעיה שלי זה שזה ממשלת שמאל .
אז בין ממשלת ביבי שלא עושה לממשלת שמאל של בנט .
אני מעדיף ממשלת ביבי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
8442 הודעות, 40 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.09
4230 הודעות, 48 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
הוֹלֵ֣ךְ אֶת־חֲכָמִ֣ים וחכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
9286 הודעות, 47 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
48391 הודעות, 329 מדרגים, 638 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
הימין שיתף אותם והשתמש בהם,
הציונות הדתית פשוט המליכה אותם וגרמה לנזקים.
הם לא לומדים. כל פעם מחדש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
30258 הודעות, 140 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
הדתית הלכה להקים ממשלת שמאל. בנט הראשון שעושה זאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
48391 הודעות, 329 מדרגים, 638 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
הכוונה היא שתמיד בגלל פרצופים של הציונות הדתית הוקמה ממשלת שמאל.
בנו הוא באמת הראשון שעושה את זה אקטיבית.
כל פעם זה הגיע בגלל חוסר רצון של הציונות הדתית להצטרף בגלל אידאולוגיה צרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.6.20
65 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
30258 הודעות
בתגובה להודעה מספר 63
מודיע מיד אחרי הבחירות שהוא הולך להצטרף רק לממשלת ימין, כפי שהבטיח וכפי שהעם רוצה ושהוא לא יקח חלק בשום ממשלת שמאל והיה קורא לסער להצטרף, מכבש הלחצים היה מופעל לכיוון סער והחכים שלו.
סער בנט וביבי היו צריכים שלושתם!!! לרדת כל אחד, קצת מהעץ והיה ניתן להגיע להבנות שיובילו להקמת ממשלת ימין.
בסופו של דבר היתה מוקמת ממשלת ימין של 61 או של 65 מנדטים, אחרי שאולי חלק מהצדדים נאלצו להתפשר קמעה.
אבל בנט, לא רק שלא עשה זאת, אלא עשה להיפך, עסק מהיום הראשון בבניית ממשלת שמאל, האשים את סמוטריץ' במקום להאשים את סער בטרפוד ממשלת ימין.
אז מה הסיכוי שכשלשון המאזנים עושה הכל שלא תקום ממשלת ימין, שאכן תקום כזו ממשלה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.6.20
65 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
נחמד שאתה בוחר להאשים את בנט, אבל על סמך מה אתה קובע שהוא זה שטירפד ממשלת ימין?
הרי סער כל הזמן הצהיר שהוא בא להעיף את נתניהו, גם לפני הבחירות וגם לאחריהן, תפסיקו עם ה"לרדת מהעץ"...
אם בנט היה רוצה ממשלת שמאל הוא היה אומר את זה מיד ולא מחכה לסוף המנדט של נתניהו, מה שמלמד שבנט ושקד ניסו ובדקו כל אפשרות להקים ממשלת ימין וזה לא הלך. 4 סבבי בחירות זה לא הולך!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
30258 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
ללפיד את רשות הממשלה ועוד הבטחות, סמוטריץ הבטיח לא ללכת עם הערבים.
בנט הפר את כמעט כל ההבטחות שלו, טינף על סמוטריץ' בגלל שהוא עמד בהבטחתו, אך לא אמר מילה לעבר סער, למה? כי סער הבטיח? למה ההבטחה של סער יותר קדושה מכל ההבטחות של בנט וסמוטריץ????
מי שמסתכל מהצד יגיע למסקנה כי דווקא ההפרה של סער היא זו שהכי פחות מעוותת את רצון הבוחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.6.20
65 הודעות
בתגובה להודעה מספר 94
בנט יוצא הכי ממלכתי ומנומס בכל הטינופת הפוליטית. דווקא עליו מטנפים בלי סוף (ראה ערך המפלגות החרדיות).
צר לי אך לא הבנתי את כל חישובי ההבטחות וההפרות שעשית. פוליטיקאי שמבטיח בבחירות משהו אחד ועושה אח"כ משהו אחר זה אכן דבר שלילי. יחד עם זאת, פוליטיקאי שמתבצר בעמדותיו ולא פועל לפי טובת המציאות הנוכחית, גם לא מועיל הרבה לפלונטר הפוליטי.
אני סבור שההפרות של בנט פחות גרועות ממדינה תקועה בבוץ שעומדת במקום כבר שנתיים...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
30258 הודעות
בתגובה להודעה מספר 100
יודה שסדרת ההפרות של בנט חמורות בהרבה מהפרת הבטחה אחת של סער...
אבל נגיד לא, נגיד לצורך הענין שהם זהות ועל מנת להציל את המדינה נאלצים להפר הבטחות - אז הרבה יותר מתבקש שסער ה"ימני" יפר את ההבטחה שלו ויצטרף לממשלת ימין, של 65 יציבה. מאשר שבנט+סער יפרו את ההבטחות שלהם ויקימו ממשלת שמאל, לא יציבה הבנויה טלאי על גבי טלאי, כולל שינוי חוקי יסוד בצורה פרסונלית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.6.20
65 הודעות
בתגובה להודעה מספר 102
אני מתייחס אך ורק להחלטה של בנט בהתאם למציאות שנכפתה.
סער יכל לוותר על כל מהות המפלגה שלו וללכת עם ביבי? זה לא הגיוני, כי אז למה מלכתחילה הוא פרש מהליכוד?!
סער לא יושב עם ביבי - זה נתון.
בנט ניסה לשבת עם ביבי גם הפעם כמו בכל הסבבים האחרונים. בלית ברירה, משזה לא התאפשר, הוא פנה ללפיד.
אפשר לא להסכים וגם לכעוס על המהלך של בנט, אבל הקטסטרופה והאסון שעושים מזה מוגזם מאוד בעיניי. אנשים תירגעו, תנו למדינה להתנהל. אם הממשלה לא תתפקד טוב, היא תתפזר ונחזור לבחירות. הכל בסדר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
30258 הודעות
בתגובה להודעה מספר 108
הממשלה וקיבל 6 מנדטים, אז את האשליות שמכר לבוחריו יש לגנוז, אם לבד הוא לא מבין זאת אז בנט היה צריך להסיר לו, אבל בנט עשה הפוך, במקום לסייע להקמת ממשלת ימין הוא סייע לסער לספק את תאוות הנקמה שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.21 בשעה 16:30 בברכה, berale
רל"בית מופקרת אחת .
סער כל חייו נחזה להיות איש ימין, וכעת הוא הציג עצמו כמועמד לראשות ממשלה, עם פוטנציאל ל20 ויותר מנדטים , ופוטנציאל להוות ליכוד ב" - והדעת נותנת שלזה מצביעיו הצביעו. הם הצביעו למה שהם ראו כאלטרנטיבה "ליכודית", אלטרנטיבה ימנית לליכוד.
ולא כדי שיקח 5 מנדטים ויעביר אותם צד- לכל מה שיש להניח שליכודניק ממוצע מתעב.
תומכיו עודדו להצביע לסער כי הוא "יותר ימני מביבי", ולא כדי שיטרפד ממשלה לאומית . ויפעל להקים בקולותיהם את הממשלה הקיצונית ביותר שהייתה פה אי פעם , עם השמאל הכי רדיקלי , ועם תומכי טרור ואויב. קו שבר לאומי היסטורי, משהו שלא קרה פה עדיין מעולם קודם לכן . עד שלא באו לנו בנט וסער מהליכוד בערכי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
כמו לשבת תחת פיטר פן פיטר פן קרא לזה.
ומלבד שאמר גם שלא ישב עם מרץ - ראש המפלגה תומך בחקירת ישראל בהאג נימק.
ובכן מלבד זאת, הוא לא בא לבחירות כלוח ריק שעליו חרוטה רק הבטחה מופקרת הרסנית אחת .
הוא בא עם הפרסונה הפוליטית המוכרת שלו, בא עם הקרדיט שלו, על סמך כל העבר הפוליטי שלו, הציג עצמו כמי שמשקף את הליכוד הערכי. -
מכל ההצהרות וההבטחות שסער פיזר במהלך הקמפיין שלו, הנקלה הזה בחר לעמוד בהבטחה הכי חסרת שחר הכי חסרת פשר והכי הרסנית לישראל.
סער משול למישהו שפנה לפשע, ונמצאים לו מליצי יושר מטומטמים שמתארים את זה כצעד ערכי .
"הוא עומד בהבטחה לאשתו שלעולם לא יחסר לה דבר, זו הבטחה הוא חייב".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
את רע"מ ואת בן גביר.
https://www.ice.co.il/social/news/article/812442
אבל סער הוא הליכוד הערכי ממשיכם של בגין וג'בוטינסקי. אז הוא יעדיף להתמיד בהחרמה חסרת הפשר של ביבי דווקא . גם אם זה אומר למכור את המדינה לרע"מ.
אבל רק כי ביבי הוא בגלל משפטו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
10959 הודעות, 55 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.21 בשעה 15:57 בברכה, berale
גם יו"ר ימינה נפתלי בנט, "אחרת זו פשוט ממשלת שמאל". "
https://www.kan.org.il/item/?itemid=102971
בנט למעשה סימן למפלגת סער מההתחלה שאם יתמידו לשבת על עגלת החרמות, אז אין לו שום בעיה תוך חודש להצטרף אליהם בדרך לממשלת שמאל רדיקאלי עם תומכי טרור ואויב.
אם הנוכל הפוליטי הרמאי -בנט- , במקום לנקוט במשחקים שלו . היה במקום זאת פונה אל סער אלקין והנדל ואומר להם : "סער ידידי הצענו את עצמנו לציבור הלאומי כאלטרנטיבה ימנית לליכוד ולביבי. אם מי מאתנו היה זוכה לאמון רחב אז היה בסיס לבקשה הזו שלנו. אבל בנסיבות העניין- נראה שהציבור הלאומי שבשמו התיימרנו לפעול כל השנים מעדיף ברוב גדול את נתניהו.
לכן מוטלת עלינו בנסיבות העניין חובה עליונה לרדת מכל החרמות.
בחירות חמישיות הן לא אופציה. ולהיכנס לממשלת שמאל ועם תומכי הטרור הערבי-עם האויבים של המדינה היהודית -זו בוודאי ובוודאי שלא אופציה-.
ועוד כאשר לפנינו נתיב ברור כל כך , מובן כל כך מאליו לממשלת ימין."
אם הוא היה נוהג כך, על באמת, בלי קריצות. אז הדעת נותנת שכבר הייתה לנו ממשלה לאומית ולא היינו עומדים לפני ממשלת שמאל ותומכי טרור ערבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.6.20
65 הודעות
בתגובה להודעה מספר 124
בלי קשר, שים לב למקור - "גורמים בסביבתו..." לא הצהרה שלו עצמו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
תוך חודש להצטרף אליהם בדרך לממשלת שמאל רדיקאלי עם תומכי טרור ואויב.
אם הנוכל הפוליטי הרמאי -בנט- , במקום לנקוט במשחקים שלו . היה במקום זאת פונה אל סער אלקין והנדל ואומר להם : "סער ידידי הצענו את עצמנו לציבור הלאומי כאלטרנטיבה ימנית לליכוד ולביבי. אם מי מאתנו היה זוכה לאמון רחב אז היה בסיס לבקשה הזו שלנו. אבל בנסיבות העניין- נראה שהציבור הלאומי שבשמו התיימרנו לפעול כל השנים מעדיף ברוב גדול את נתניהו.
לכן מוטלת עלינו בנסיבות העניין חובה עליונה לרדת מכל החרמות.
בחירות חמישיות הן לא אופציה. ולהיכנס לממשלת שמאל ועם תומכי הטרור הערבי-עם האויבים של המדינה היהודית -זו בוודאי ובוודאי שלא אופציה-.
ועוד כאשר לפנינו נתיב ברור כל כך , מובן כל כך מאליו לממשלת ימין."
אם הוא היה נוהג כך, על באמת, בלי קריצות. אז הדעת נותנת שכבר הייתה לנו ממשלה לאומית ולא היינו עומדים לפני ממשלת שמאל ותומכי טרור ערבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.21 בשעה 16:18 בברכה, berale
הם מעודדים את גדעון סער לעמוד מאחורי ההיתחיבות חסרת השחר וחסרת הפשר שלו
בפני אופירה. וברקו. "זו ההבטחה שלו לבוחר".
- (אפילו שבכך הוא מפר כמעט את כל ההבטחות האחרות שלו, ולמעשה מפנה עורף לכל הפרסונה הפוליטית המוכרת שלו, זונח את כל הערכים שבשמם התיימר לפעול כל השנים, כולל במהלך קמפיין הבחירות האחרונות.- מה לליכוד הערכי ולהורביץ למיכאלי לאיבתיסעם ולעבאס ? )
מתארים התנהלות כל כך מופקרת והרסנית , פרסונליזציה וליברמניזציה של הזירה הפוליטית. הפניית עורף לכל הערכים שבשמם התיימר לפעול כל השנים, בשם איזו מלחמת חורמה לא מובנת בליכוד ונתניהו שרק ליפני שנה הוא עצמו -סער- התמודד ברשימתם לכנסת וביקש מהציבור לבחור בעדם.
והם מתארים התנהלות כל כך מופרכת ומופקרת כמשהו ערכי.
הטימטום הגמור והמוחלט הזה הוא בכוונה. זה משרת את השמאל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
הישר עד אל זרועותיהם של מירב מיכאלי ואיבתיסאם. ועבאס.
עושה את זה בניגוד גמור ומוחלט להבטחת בחירות מפורשת שלו, וגם לכל היגיון ערכי.
מבקש להיות ראש ממשלה עם 7 מנדטים , גם זה בניגוד להבטחת בחירות מפורשת וגם בניגוד לכל היגיון דמוקרטי.
והם מתארים את זה כמשהו ראוי . מול הפרת ההבטחות שלו , ומול כל ההפקרות שלו הם מושכים כתף. מחבקים אותה. צוו השעה.
איך זה יתכן ?
כי זה בכוונה. הטירוף הזה הוא בכוונה. כי זה משרת את השמאל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.21 בשעה 16:31 בברכה, berale
שלזה מצביעיו הצביעו.
הם הצביעו למה שהם ראו כאלטרנטיבה "ליכודית", אלטרנטיבה ימנית לליכוד.
ולא כדי שיקח 5 מנדטים ויעביר אותם צד- לכל מה שיש להניח שליכודניק ממוצע מתעב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
8143 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
13063 הודעות, 61 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
יהנו ממנה מעט מאוד.
וכשתיפול הממשלה,וזה יקרה מהר מאוד,הם כולם גמורים פוליטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
7352 הודעות, 31 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
הם גמורים פוליטית כבר מעכשיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
30258 הודעות, 140 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.16
1051 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
6729 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
36888 הודעות, 60 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
כווולם יודעים את זה וזה מה שמכניס את ביבי לפניקה העצומה בה הוא נמצא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
12325 הודעות, 57 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
זאת התשתית שתאפשר החלפה שלו בהמשך במישהו ימני. ברור שממשלה עם מרץ והעבודה לא יהיו ימין מלא. אבל כדי שיהיה ימין מלא היה חייב להחליף את ביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
בנט גרם לשבר גדול .
בבחירות הבאות השמאל יעלה לשלטון בגללו !
הנזק הוא לכמה שנים קדימה .
עכשיו הערבים לגיטימים בגללו ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
12325 הודעות, 57 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
פשוט רוצה ימין ערכי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.17
2655 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.07
10476 הודעות, 46 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
2576 הודעות, 14 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
ואני מתנגד נמרצות לממשלה ההרסנית הזאת!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
האמת שככה גם שמאלני קיצוני. במיוחד אחד שמתחזה לימין כדי לזרות תעמולת דמורליזציה באלקטורט הימני .
אבל העיקר זה לא התוצאה אלא הכוונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
הרעה להם יותר, כל עוד אין בחלופות פלאש גורדון שמאלני. - את ביבי הם מתעבים. זה ברור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
64673 הודעות, 184 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
בבחירות הבאות אחמד שיהיה לשון המאזניים .. כל אחד עם 4 מנדטים יסחוט את ראשות הממשלה.. בושה ונזק בלתי נתפס לדמוקרטיה.
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
7969 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
1221 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
תנסו לענות ענייני .....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
1221 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
בבחירות הבאות הם יגיעו ל18 מנדטים כי הם רואים שיש להם כוח!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
סמוטריץ עצר את הביזיון ובמקום להוריד את זה מסדר היום בנט השקרן נתן להם חותמת סופית !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
36888 הודעות, 60 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.14
18130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
Magna est veritas et praevalebit
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
9286 הודעות, 47 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
לפי ההסכמים שבנט חתום עליהם,אם הממשלה נופלת אז לפיד הופך אוטומטית לראש ממשלה.משמע בנט יהיה גמור פוליטית וכל השיקולים שלו כבר יהיו נגועים בכסא.
בקיצור אכלנו אותה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
7352 הודעות, 31 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
1918 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
כמובן במקביל לכך שזאת ממשלת שינוי שתנהג אחרת לגמרי מממשלות ביבי הקודמות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
32266 הודעות, 150 מדרגים, 289 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
יש לו הרבה יתרונות אבל הוא לא ידע להיות ימני אלא שמר על סטטוס קוו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
7352 הודעות, 31 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
שלא לדבר כל מדיניות חוץ מופקרת שינהלו על חשבוננו. לא, תודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
שמדובר בבוגדים שהושתלו בימין כדי לבגוד ולמכור אותנו ברגע האמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
ששניהם פעלו בנושא זה אותו דבר (עם הבדל אחד: שנתניהו מנע בגופו והתגאה בכך, ואילו לבנט אין ממשלת ימין והוא לא יכול לעשות זאת).
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
433 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
שבנט יהיה מספיק אמיתי (יצא לי מצחיק לבקש משקרן להיות אמיתי ...)
ויגיד אני רוצה להחליף את ביבי ואני שם את ערכי הימין בצד וחובר לשמאל ולערבים כדי להגשים את חלומי האישי .
אבל הוא לא אמר את זה לפני הבחירות וגם עכשיו הוא לא אומר את זה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
והתגובות שאומרות שבנט זה שמאל צבועות כי זה מגיע מתומכי מפלגה שמנעה שינוי במערכת המשפט וקוראת לעצמה ימין.
זה הכל, על זה התגובות שלנו. על הצביעות הזאת.
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.7.16
747 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
היא 10 מעלות ימינה יותר מהממשלה הקיימת. ביבי ימין חלש, בנט מה ? שמאל חזק ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11182 הודעות, 140 מדרגים, 255 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
12325 הודעות, 57 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.6.20
1422 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
27642 הודעות, 109 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הפניה לא אליך אישית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
32266 הודעות, 150 מדרגים, 289 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
צריך לתת גם ביקורת איפה שמגיע
זה לא בושה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
64673 הודעות, 184 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.19
3097 הודעות, 25 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
33398 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
577 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא הגיוני שפוליטיקאים יופעלו בגלל עניינים אישיים, בהגדרה יש להם עור של פיל ומתאימים את עצמם לאינטרסים ללא שיקול אישי.
ולכן אין סיכוי שרק השינאה לנתניהו תגרום להם לוותר על עקרונות ימניים וממשלת ימין, בקלי קלות הם יכלו למחול על כל עניין אישי ולשבת עם נתניהו.
הסיפור האמיתי הרבה יותר גדול, כנראה מוחזקים על ידי דיקטטורה מסתורית כלשהי....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
570 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
נניח שבעוד שנתיים הממשלה של בנט ולפיד מתפרקת יש בחירות ויוצא אותן תוצאות כמו היום רק שבראש הליכוד עומד ניר ברקת. מישהו חושב שבנט יסכים לא להיות ראש ממשלה ולהיכנס לממשלת ימין ? ברור שלא,הוא יכנס שוב לאותו דיל שעשה עם לפיד והשמאל.בנט יכול בהגדרה ללכת רק עם השמאל. ועם סער הספור דומה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
3485 הודעות, 30 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
עדיף להאמין בקונספירציה מטופשת על דיקטטורה עלומה שמושכת בחוטים..
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
577 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
לא עד כדי החלפת צד, בעיטה בבייס שלהם, בגידה בעקרונות שלהם. כל זה לא ייתכן רק בגלל עניינים מול נתניהו, אין מצב.
תחשוב שמרצ תהפוך לימנית יותר מסמוטריץ ותוותר על כל עקרונותיה ובוחריה בגלל סכסוך אישי עם לפיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.19
3097 הודעות, 25 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.16
54499 הודעות, 390 מדרגים, 417 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
58832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הקואליציה תדחה הצעות חוק פרטיות שנועדו בעיקר כדי לסלכסך ולהביך
#היכונו לספינים הגדולים של הבוס והפיון שלו סגל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
47406 הודעות, 326 מדרגים, 643 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש להפעיל מיידית תקנות לשעת חירום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
78500 הודעות, 252 מדרגים, 441 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
36888 הודעות, 60 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עבדי, שליחי ומרגלי ארגון הטרור המשפחי שהתחזו וגנבו את קולות הימין כדי להקים ממשלה לעוכרי ישראל ולהשמיד את המדינה הזו סופית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.14
18130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
גנץ עם המימד החמישי
בנט עם חובות הבית היהודי
סער עם הקטינה בשירותים (לכאורה)
Magna est veritas et praevalebit
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
5874 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מיקי זוהר בקושי התנהל בתור יו"ר הקואוליציה, אז לתת לו לשנות חוקים מורכבים? לא מומלץ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
9525 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
8128 הודעות, 50 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
״ווטו לימין״
לא תאומן העליבות של השקרנים בנט וסער.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.12
20853 הודעות, 178 מדרגים, 339 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חבר שואל
| "הוי ארצי מולדתי, את הולכת פייפן..."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
1032 הודעות, 7 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
she/her
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.11
1112 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יתנו שלום יקבלו שלום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
אתה מבזה את עצמך לגמרי עם תגובות כאלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות, 315 מדרגים, 613 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.12
20458 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
יש 65 מנדטים ימין כרגע שהיו מעבירים בקלות את החוק הזה היום אם "ימניי" הבגידה היו מצביעים בעד כמו שהם תמיד הטיפו. מה הבעיה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
8343 הודעות, 68 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולא באמת משנה איזו דמות או איזו מפלגה ישחקו במשחקי הכיסאות והיוקרה שלהם, חבורת עבדים נרצעים.
אנו צריכים להחליף רעיונות וערכים, לא דמויות.
"Good man must not obey the laws too well"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
642 הודעות, 2 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין שום סיבה שבעולם לבטל אותה ולחשוף את החיילים להעמדה לדין בהאג רק כי למיקי זוהר שעמם היום והוא לא הבין את תכלית החוק.
גם אם בן גביר היה עומד בראש הממשלה החוק הזה היה נופל
don't criticize what you don't understand
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
אתה תבחר.
זכות העמידה כמו שהיא מתרחשת פה היא בדיוק חלק מגניבת השלטון של השמאל דרך בגץ. יצרו שיטה שכל עמותות השטנה האנטישמיות שחותרות תחתינו כאן יכולות לעתור אינסטנט לבגץ וזה תמיד, אבל תמיד נגד היהודים והמדינה. עמותות כאלה הרבה פעמים עותרות כדי לחבל בהתיישבות ומקריצות איזה ערבי שקרן שאין לו שום הוכחות לטענות ולמעשה אפילו אפשר להוכיח ההיפך, הכל כדי לנשל יהודים. זה נוגע ליוש וזה נוגע למעשה לכל דבר כאן. בגץ הזמין את השיטה הזו כדי שיוכלו לפסוק ולקבוע מה קורה כאן.
אין מדינה בעולם שיש בה בית זונות כזה שכל זב חוטם יכול להגיע לבגץ ישירות ובכלום זמן.
את השקרים של האג תמכור במקום אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.10
25965 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
בעד ביטול המדינה היהודית. שודד ים משפטי, נפוליאון, ודיקטטור כהגדרת פרופ' פוזנר.
בעעעעע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
7811 הודעות, 20 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.08
12456 הודעות, 75 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
משעשע לראות את הערסים מהליכוד ש 12 שנה לא עסקו בכלום ושום דבר חוץ מלסדר קצת ג׳ובים, נזכרים להיות ״ימין על מלא״ כדי לשבור את ממשלת הריפוי והשינוי שכל עם ישראל מייחל לה.
למעט כמעט חברי כת, אף אחד לא אוכל את הטריקים העלובים האלו של ביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.18
1173 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
למה מי שמגדיר את עצמו ימין מצביע נגד זה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.08
12456 הודעות, 75 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
אתה לא עד כדי כך תמים, צא מהפוזיציה.
גם הליכוד הצביעו נגד חוקים ימניים שימינה העלו כשהיו באופוזיציה, בצדק. זה המשחק.
שוב - למעט חברי כת הביביזם, אף אחד לא אוכל את זה. שיהיה להם בתאבון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
78500 הודעות, 252 מדרגים, 441 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
כת המאמינים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
32266 הודעות, 150 מדרגים, 289 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
גם הליכוד בקואליציה של 52 ימניים לא העביר הצעות צחוק ימניות בטענה (מוצדקת) של משמעת קואליציונית?
אז מה ההבדל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.14
27394 הודעות, 79 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.08
12456 הודעות, 75 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.12
20458 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.14
27394 הודעות, 79 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.21
313 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כאשר באים לסער ובנט מה הם אומרים ?
אבל ביבי גם עשה כן
בקיצור ממשלת רק לא ביבי הופכת להיות אבל ביבי ובקיצור רק ביבי .
ניחא לפיד , מיכאלי , ומרץ מראש יש להם אג'נדה אחרת הם יכולים להיות רק לא ביבי ....
אבל בנט וסער ? אתם ימניים ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
54744 הודעות
בתגובה להודעה מספר 91
הסיבה היא הרכב הממשלה. אבל כשהטענות באות מהליכוד זו צביעות, זה הכל.
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.18
15953 הודעות, 180 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
10801 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
דרך אחת מעמותות השטנה כאן במימון כל עוכרי ישראל מבחוץ, יכול לעתור נגד מה שבא לו (או אפילו סתם הארגונים האלה לבד) לבגץ בכלום זמן. הם עותרים הרבה נגד מתיישבים, נגד "הדרה", נגד "גזענות" ומה שלא תרצה. זה תמיד דברים שקשורים ליהודים וליהדות, לסטטוס קוו, לרכוש המדינה והיהודים, חוקים שנחקקו, מינויים ועוד. גם מדינות זרות מעורבות בעתירות האלה דרך מימון ועידוד עתירות. בגדץ מנצל תמיד את העתירות כדי להוציא פסיקות שיפגעו ביהודים ובמדינה היהודית - תמיד!
העותרים אפילו לא צריכים להוכיח נזק ישיר אישי שזה אמור להיות הבסיס לעתירה כזו.
את זה רוצים לשנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.18
15953 הודעות, 180 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
10913 הודעות
בתגובה להודעה מספר 126
ולמה מיקי זוהר לא הביא את זה לכנסת לפני שנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.19
24 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
74268 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיתרכז בלמצוא חברת הובלות טובה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
32006 הודעות, 296 מדרגים, 577 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
4624 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולהלחם על זה.
מי שהצביע בנט צריך להבין שההצבעה הזאת היא קריטית להשתוללות של בית המשפט. ובנט ושקד מבינים את המשמעויות והצביו נגד!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד