כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הרבי ליקק ארטיק ושימח את החתן

צפו: אלפים נהרו לחתונת גר הצדק בויליאמסבורג

חתונת גר צדק אמש בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין, משכה אחריה המונים שבאו לשמח את החתן והכלה שכל קרוביהם הם גויים. הרב'ה מלאשנאץ שימח את החתן בכל כוחו והגויים התרגשו מקידוש השם | 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים והתיעודים מהחתונה שהרקידה את ויליאמסבורג החסידית  

צפו: אלפים נהרו לחתונת גר הצדק בויליאמסבורג
הרב'ה מלאשנאץ אמש בחתונה צילום: צילומסך

שמחה גדולה אתמול (ראשון) באולמי 'כתר צבי' בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין, החתן יחזקאל דוב בנדר, גר צדק נישא בשעה טובה ומוצלחת וכל השכונה נהרו לחתונה. 

מודעות פורסמו בכל בתי הכנסת על שמחת נישואיו של הגר, ועל כך שבשל מצוות "ואהבתם את הגר" זו שמחה של כלל ישראל ולכן כולם מוזמנים לבוא להשתתף בשמחה בבגדי שבת. 

מי שסידר קידושין בשמחה היה האדמו"ר מהרי"י מסאטמר, שהחתן מקושר אליו. גם ראש הישיבה של חסידות סאטמר בקווינס אמר לכל הבחורים לצאת לחתונה להשתתף ולשמח חתן וכלה. 

אחד הנוכחים בחתונה סיפר ל'בחדרי חרדים': "חסידי סאטמר לצד חסידי חב"ד, כולם כולם הגיעו לחתונה, למרות שאף אחד לא הכיר אחד את השני כולם הגיעו בספונטניות כולם פינו את הלו"ז שלהם ובאו לשמח ולשמוח עם החתן גר הצדק שהתחתן אתמול ולקיים את המצווה ואהבתם את הגר זה היהדות שלנו וזה מה שמשמח, גם קרובים של החתן שהם גויים גמורים שמו כיפות והתפעלו מהקידוש השם שהיה". 

אחד המשמחים המרכזיים בחתונה היה האדמו"ר מלאשנאץ שבית מדרשו בשכונת ויליאמסבורג, הרבי הידוע כמשמח לבבות שימח את החתן בצורה יוצאת דופן, בתיעודים שפורסמו ברשתות, נראה הרבי מלקק ארטיק לפני כולם בכדי לשמח את החתן והכלה. תיעודים שהפכו לויראלים ברשת. 

גר צדק ויליאמסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד