כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"יש תחושות מעורבות"

גנץ: "הייתי ממצמץ, הייתי היום ראש ממשלה"

הבוקר התאונן גנץ כי הוא השטיח שסידר לבנט ראשות ממשלה, בישיבת הסיעה הוא הבהיר "ברמה האישית יש תחושות מעורבות שאתה יודע שאתה כל כך קרוב, אבל אם למדינת ישראל ייצא טוב מהמלך הזה ונוכל לשקם את הכלכלה יהיה זה שכרי"

גנץ: "הייתי ממצמץ, הייתי היום ראש ממשלה"
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה החלופי, האיש שכמעט ונהיה ראש ממשלה בפועל, יו"ר כחול לבן ושר הביטחון הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ התייחס היום (שני) בישיבת סיעתו לתחושות הקשות עת החלום שלו נגזל והוא הפך להיות "השטיח" עליו פילס בנט את דרכו לראשות הממשלה.

בפתח דבריו הבהיר גנץ: "ממשלת השינוי קום תקום על אפו וחמתו של מי שניסה להונות את אזרחי ישראל. אם נתניהו יחליט לשרוף את המועדון, הוא פוגע במדינה ויפגע במורשת שלו, ובדברים הטובים שעשה עבור אזרחי ישראל".

גנץ הוסיף בדבריו והדגיש את חלקו בשינוי הנרקם: "במהלך השנה האחרונה הייתי זה שספג את האש, שלקח על עצמו את מלאכת הבלימה, מניעת השתלטות על מערכת אכיפת החוק, פיטורים של היועמ״ש והכל למען השינוי והאחדות".

"כשר הביטחון אני קורא לכל פקידי הציבור, לבצע את מלאכתם ללא פחד וללא מורא. אימרו את האמת המקצועית שלכם, שרתו את מי ומה שנשבעתם לשרת. קבלו את ההחלטות הנכונות, גם אם הן קשות. ההחלטה המסתמנת של המשטרה לגבי המועד ותוואי מצעד הדגלים היא כזו", אמר גנץ בהתייחסו לאזהרה החריגה שנשמעה מכיוון ראש השב"כ נדב ארגמן בעקבות העלייה הדרמטית בשיח ההסתה ברשתות.

בסיום דבריו נשאל גנץ על האמירה שפורסמה הבוקר בשמו על ידי טל שלו כתבת 'וואלה', לפיה בשיחות סגורות הוא התאונן כי הוא השטיח שעליו הולך בנט להיות ראש ממשלה: "הוצעו לי הצעות יותר מפעם אחת לעמוד בראשות ממשלה עכשיו ולא לקחתי אותן כדי לאפשר את הקמת ממשלת שינוי".

"ברמה האישית יש תחושות מעורבות שאתה יודע שאתה כל כך קרובה אבל אם למדינת ישראל ייצא טוב מהמלך הזה ונוכל לשקם את הכלכלה יהיה זה שכרי. אני מפרגן לנפתלי בנט", סיכם גנץ.

בני גנץ נפתלי בנט שטיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד