... (צילום: חדשות 2)
איב לוגסי. מבקשת את עזרתכם | צילום: חדשות 2

איב לוגסי בת ה-11 מתמודדת עם לקות ראייה קשה מאז שנולדה. למרות גילה הצעיר היא עברה כבר שבעה ניתוחים, אבל זו לא הבעיה שמטרידה אותה ואת משפחתה. מחלה נדירה שתקפה אותה לפני כשנה מאיימת על חייה של איב הקטנה.

"אני מאד רוצה לחיות חיים רגילים", היא אומרת בפשטות."ללמוד, לנגן, לשיר, לקרוא ולהמשיך לחייך". אבל המחלה הנדירה בשם נוירופיברומטוזיס NF2 עלולה להפוך את הפעולות הפשוטות האלו לבלתי אפשריות. "כרגע אני סובלת מסחרחורות, חוסר יציבות, ומחולשה לאורך כל היום - מה שמקשה עלי להגיע באופן סדיר לבית הספר, להפגש עם חברים ולעשות דברים שאני אוהבת", היא מסבירה.

"הגידול יושב אצלי על עצב השמיעה וגדל במהירות שלא צפו, מה שלא מותיר בידי זמן רב", היא מסבירה. "אם לא אגיע בדחיפות לניתוח מורכב בארצות הברית, אאבד את יכולת השמיעה, את יכולת התפקוד של מחצית פניי ומצבי הרפואי יתדרדר מאד".

כבת לאם חד הורית שמגדלת גם את אחיה של איב בן ה-7, אמה לא יכולה לעמוד בהוצאות הגדולות שכרוכות בנסיעה לחו"ל. למזלם, חברים קרובים ארגנו עבורה מופע ההתרמה, שבו יופיע יובל המבולבל בהתנדבות ביום חמישי בחיפה. בעזרת אנשים שיבחרו לעזור לאיב, הם מקווים לגייס את מיליון השקלים הדרושים לטיפול.

תרומות של 10 שקלים ניתן לשלוח באמצעות SMS למספר 9600, או באמצעות העברה בנקאית לחשבון נאמנות: 487435 בסניף 532 בנק הפועלים להעברה בנקאית, על שם עמותת קו לחיים המסייעת לאיב, לנאמנות איב לוגסי. ניתן גם לתרום באמצעות מספר: 03-9250505 ולציין "תרומה עבור איב". איב הקימה גם אתר: http://www.4eve.co.il/