עשרות ילדים וחבורת אופנוענים: המסיבה המרגשת של הילד המוחרם

כבר תקופה שנהוראי חווה חרם ומעביר את הימים בבדידות. חברי הפייסבוק של "ים של חברים", יחד עם האופנוענים "מלאכים למען ילדים", הגשימו לו חלום - ובאו לשמח רק אותו. "חולם שיהיו לי חברים"

זמן צפייה: 07:56

כשנהוראי בלומנפלד היה בן 4 הוא אובחן על הרצף האוטיסטי. מאז ועד היום אין לו הרבה חברים והוא נאלץ להעביר את הימים לבדו. "אני עצוב", תיאר נהוראי את מצבו. יוזמה מבורכת שהתארגנה בפייסבוק, זיכתה אותו בחגיגת יום הולדת 8 שהוא לא יישכח בחיים.

בקבוצת הפייסבוק "ים של חברים" הפועלת למען ילדים מוחרמים, פנו לחבורת האופנוענים "מלאכים למען ילדים" - ארגון המבקש להעצים ילדים שחווים התעללות ובריונות, ויחד עם כמה מחברי הקבוצה ארגנו לנהוראי חוויה מרגשת במיוחד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חמאס רוצה "עסקת שליט 2" – אבל ישראל שינתה מדיניות • פרשנות

בנט לנתניהו: "תרפה – מותר להצביע לממשלה שאתה לא בראשה"

עוזרו של ליצמן ושלושה בכירים נוספים נעצרו בחשד לעבירות שוחד

נהוראי בלומנפלד
נהוראי בלומנפלד | צילום: נהוראי בלומנפלד

את היום הגדול החל בן ה-8 כשהוא רכוב על אחד האופנועים של מתנדב הארגון, ואחריו שיירת רוכבים שמריעים רק לו. משם נסעו כולם למסיבת יום הולדת בפארק הלאומי ברמת גן אליה הגיעו עשרות ילדים מ"ים של חברים", שחלקם מכירים את הקושי שבבדידות וחוו חרם בעצמם.

"כשאני רואה אותו, הוא מזכיר לי אותי כשהייתי בגיל שלו", תיאר אחד האופנוענים. "כשהרכבתי אותו, הוא אמר לי, 'תודה רבה שהגשמת לי חלום'". ומה המשאלה שביקש נהוראי לשנה הבאה? "שיהיו לי המון חברים ושאימא תקום מכיסא הגלגלים ותוכל ללכת".