חוזרים לחיים

תוך תשעה ימים: חובת המסכות תוסר כליל

תם עידן קורונה: שר הבריאות אדלשטיין הכריז בטקס ההוקרה למערכת הבריאות: "אם לא תהיה הרעה במדדים - ב-15 ביוני נבטל את חובת עטיית המסכות במקומות סגורים" (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שר הבריאות, יולי אדלשטיין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מגיפת הקורונה מאחורינו: אחרי שנה ושלושה חודשים, עם ארבעה סגרים ומעל ששת אלפים מתים, שר הבריאות יולי אדלשטיין מכריז רשמית, בטקס הוקרה למערכת הבריאות על פעילותה בימי המגיפה: "ניצחנו את הקורונה".

ההגבלה האחרונה שעוד נותרה בישראל, אחרי הסרת כלל המגבלות וביטול הצורך בתו ירוק, הייתה חובת עטיית מסכות בחללים סגורים, וכעת הודיע שר הבריאות כי תוך תשעה ימים תבוטל גם היא: "אחרי דיונים שקיימנו, החלטנו שאם לא תהיה הרעה במדדים - ב-15 ביוני נבטל את חובת עטיית המסכות במקומות סגורים", הכריז אדלשטיין. לפי שעה, בתי הספר יוחרגו מהפטור הגורף, והתלמידים ימשיכו לעטות מסכות.

הרקע להכרזה המשמחת היא תחילת מבצע החיסונים הלאומי גם בקרב ילדים בני 12 עד 15, שהחלה היום. ע"פ החלטת משרד הבריאות, ההורים יוכלו להחליט כאוות נפשם עבור ילדיהם, האם לחסנם או לא.

נכון להיום יש בישראל 37 חולי קורונה בלבד שמצבם מוגדר קשה, 25 מהם מונשמים. עד היום מתו 6,418 במצטבר מפרוץ המגפה. 5,455,759 ישראלים התחסנו מנה ראשונה ו-5,137,367 התחסנו במנה שנייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר