י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תגובות משעשעות

ההצעה הלא שגרתית של הח"כית הערביה לח"כית הדתיה

בצל הדיווח כי חברת הכנסת עידית סילמן ממפלגת ימינה הקליטה לחבריה בווטסאפ וטענה כי עוקבים אחריה, צייצה הבוקר חברת הכנסת אבתיסאם מראענה ממפלגת העבודה, כי היא מזמינה את סילמן אליה הביתה ליפו, והתגובות היו משעשעות

ההצעה הלא שגרתית של הח"כית הערביה לח"כית הדתיה
מחאת הימין כנגד ימינה-ארכיון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הבוקר דווח כי חברת הכנסת עידית סילמן ממפלגת ימינה, אמרה כי היא חוששת וביקשה אבטחה מקצין הכנסת, על פי ההקלטה שהתפרסמה ב'כאן חדשות', סילמן הקליטה לחבריה מ'ימינה' בווצאפ, וטענה כי עוקבים אחריה: "אני מרגישה לא כל כך טוב, יש מכונית שרודפת אחריי פה בכביש", אמרה סילמן לחבריה.

"הייתי רוצה לדעת מה נראה לכם אני יכולה לעשות", שאלה חברת הכנסת, עליה מופעל לחץ כבד בימים האחרונים. "הם יצאו מאחורי הבית שלי וממש עוקבים אחריי לדעתי לכל מקום שאלך".

בתגובה לדיווח, צייצה חברת הכנסת אבתיסאם מראענה ממפלגת העבודה המתגוררת ביפו - תל אביב, "שולחת חיבוק גדול לחברתי עידית סילמן, אמרתי לה שהבית שלנו ביפו פתוח בפניה ובפני משפחתה. ביחד ניצור עולם מקביל של שפיות ואנושיות". והתגובות לא אמרו לבוא.

ח"כ בצלאל סמוטריץ מהציונות הדתית הגיב "‏אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה". רוב התגובות היו לעג להצעה, הגולשים תהו מאיפה הגיעה ההצעה הנדיבה. לצד הלעג היו גם תגובות תמיכה רבות.

אחד הגולשים כתב "‏נו, אני רואה הזדמנות לגרעין תורני חדש ביפו". אחד אחר כתב, ‏"קבלו מי מחבק את ח"כ ‎עידית סילמן, אישה שביזתה את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, השותפה החדש של בנט".

תגובה נוספת היתה, "‏‎‎יפו סכנת נפשות. שתוריד את כיסוי הראש שלא בטעות ישייכו אותה לגרעין התורני שם. והכי מומלץ לה, לא להיות עם סממן יהודי כלל". ‏תגובה משעשעת נוספת שפורסמה, "‏‎‎תאכלס רעיון, שב"כ יחסכו 50% בעלויות אבטחה".

אחד הגולשים כתב כי עידית צריכה להיזהר מ"כיפה אדומה", גולש נוסף ציין, "‏‎‎חיבוק לעידית תומא סלימאן".

איש התקשורת ינון מגל כתב, "‏איזה יופי מרגש סחתיין עידית סילמן על החברה החדשה שיהיה לך בהצלחה".

הבוקר כתבה חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ, "‏מחזקת את חברתי עדית סילמן מול המתקפה הלא הגיונית שהיא עוברת וקוראת לסמוטריץ׳, לרבנים ולנתניהו להפסיק לגלגל עיניים לשמיים. אם עדית שחייה הציבוריים מוקדשים לרדיפת הטוב המשותף, נרדפת ע״י מכוניות ברחוב וילדיה יושבים בבית, יש פה נסיון אלים וחתרני למנוע חילופי שלטון לגיטימיים בדמוקרטיה".

ח"כ עידן רול מיש עתיד הגיב, "‏מחזק את חברתי עידית סילמן שהיא ומשפחתה נתונים כבר שבועות לאיומים, הסתה ולחצים. שכל אחד יקח אחריות על הסביבה שלו והארגונים בהם הוא פעיל וידאג להרגעת השטח. מחלוקות פוליטיות - כן, הסתה ואיומים - בשום פנים ואופן לא. לא צריך אזהרה של השב"כ כדי להבין שאנחנו על פי תהום".

אבתיסאם מראענה סילמן יפו איומים על חיי ח''כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד