האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
שיקראו לזה עסקאות נשק, זה מה שהן באמת |
תשבץ |
06.06.21 00:37 |
1 |
בכל הסכם שלום ובכל הסכם נורמליזציה יש אינטרסים כלכליים, ביטחוניים ומדיניים. מדינות הן לא מלכות יופי, הן לא |
winter1 |
06.06.21 00:40 |
3 |
בטח שהן כן |
Street |
06.06.21 00:43 |
4 |
תלוי בסיטואציה, גם מלחמות יכולות לשרת אינטרסים כלכליים (כיתתיים ולאומיים). אבל לא הבנתי על מה כתבת |
winter1 |
06.06.21 00:45 |
6 |
טראמפ רצה למכור את החמקנים שלו כמו שהוא מוכר נשק לישראל |
תשבץ |
06.06.21 00:46 |
10 |
אני חושב שלגמד את המהלך זו טעות, מיוחד בהתחשב בעובדה שארה''ב תמיד מכרה להם נשק מתקדם |
winter1 |
06.06.21 00:54 |
24 |
אני מניח שאם הייתי שמאלני זה לא היה אכפת לי. אבל המחיר של הויתור על הסיפוח גורם לי לא לאהוד את ההסכמים |
תשבץ |
06.06.21 00:57 |
27 |
לא היה אמור להיות סיפוח, ביבי שיקר. ואם משום מה אתה מאמין שיום אחד תהיה ממשלה שתספח אז הכל טוב |
winter1 |
06.06.21 01:08 |
28 |
תשאל את עצמך הפוך, מה הסיכוי שיהיה ראש ממשלה בעתיד שיסכים לסכן או לבטל את ההסכמים תמורת סיפוח |
תשבץ |
06.06.21 01:24 |
31 |
למה דיכוטומיה? תשאל האם יש סיכוי שבעוד 10 שנים תוכל לספח ושאיחוד האמירויות תברך על כך, או שלכל היותר |
winter1 |
06.06.21 01:29 |
32 |
דיון מעניין, כיף לקרוא |
Duxur |
06.06.21 01:46 |
35 |
הסכם שלום זה כשהמדינות מכניסות שגרירויות לעיר הבירה ומכירות אחת בשניה |
-עד מתי- |
06.06.21 01:45 |
34 |
+ |
News_Max |
06.06.21 08:57 |
48 |
הסכמי אברהם הם ברית נגד אירן וטורקיה. |
משה בן אברהם |
06.06.21 00:43 |
5 |
לפחות על פי מה שנראה לי, בפעם הראשונה, זה שלום אמיתי עם הציבור. |
Ein |
06.06.21 00:45 |
7 |
מבחינה עממית אין ספק, בשני הצדדים יש רצון עממי לשיתוף פעולה. |
winter1 |
06.06.21 00:47 |
11 |
נכון, ואיזה כיף שלא שילמנו מחיר על כך! רק ויתור על הסיפוח, על 70% מיו''ש, אבל בקטנה העיקר חופשה בדובאי! |
תשבץ |
06.06.21 00:51 |
22 |
מצחיקים השמאלנים שטוענים שביבי לא ימני מספיק |
רץ_במבוך |
06.06.21 00:56 |
26 |
פעם רוטר היה אתר ימין. להבדיל מכמעט כל האתרים האחרים |
ראשוני |
06.06.21 01:12 |
30 |
כמו השלום עם מצריים וירדן (עם הראשונה בכלל הצבא המצרי התקדם מהיסוד). |
party pooper |
06.06.21 01:52 |
36 |
עם מצרים אין לך שלום עם העם, רק עם הההנהגה הפוליטית |
תשבץ |
06.06.21 01:56 |
38 |
פה אני מסכים איתך לחלוטין (לגבי המצרים). |
party pooper |
06.06.21 02:00 |
39 |
נו ולא הבנת שגם ה''שלום'' הזה עם מדינות שאף פעם לא היתה לך מלחמה איתן עלה לך בריבונות על יו''ש? |
תשבץ |
06.06.21 02:14 |
40 |
נשמע יותר כמו ניסיון לנתק את העיסוק בנושא ממורשת טראמפ, ולא חלק משינוי מדיניות. |
winter1 |
06.06.21 00:39 |
2 |
לא חושבת. נראה לי שלגמד את הישגיו של טראפ |
מירי |
06.06.21 00:45 |
8 |
אז מה העניין? |
הכוזרי |
06.06.21 00:47 |
12 |
זו דעתי |
מירי |
06.06.21 00:49 |
16 |
אז מה את חושבת למה שינו את השם? |
הכוזרי |
06.06.21 00:49 |
20 |
כי ביידן הוא אפיקורס שר״י, והתנ״ך כ״כ צורם לו |
אבי_85 |
06.06.21 05:03 |
42 |
האמת היא שלא קראתי את גוף הידיעה כשהגבתי. אני שמח לראות שהמדווח חושב בדיוק כמוני :) |
winter1 |
06.06.21 00:48 |
15 |
שמחה בשמחתך😄 |
מירי |
06.06.21 00:49 |
17 |
הוא חושב שאם הוא ישנה את השם, אז הקרדיט לא יהיה של טראמפ... איזה לוזר. |
GaggeR |
06.06.21 00:46 |
9 |
במינוח ''הסכמי אברהם'' יש דבר בעייתי ביותר |
פנצ'ר_מאכער |
06.06.21 00:47 |
13 |
לא הבנתי |
הכוזרי |
06.06.21 00:48 |
14 |
כל אחד יכול לתת את הפרשנות שלך לשם. ברור לך שאפשר לכתוב פה עוד 10 פרשנויות והן יהיו נכונות באותה מידה... |
winter1 |
06.06.21 00:49 |
18 |
״אברהם״ זה מהתנ״ך, זה אמוני, זה לא מתאים לנראטיב הנאור. |
Law |
06.06.21 00:49 |
19 |
#פומפאו אמר את זה במפורש בטוויטר. כל הפייק רואים ומצנזרים |
אקטואלי |
06.06.21 00:50 |
21 |
צודק פומפיאו, 2 הסעיפים נכונים |
אבי_85 |
06.06.21 05:04 |
43 |
גם בממשלת החלילן והחלול יפעלו לעמעום אחד ההישגים האסטרטגיים הגדולים של מדינת ישראל מאז הקמ |
Mifune |
06.06.21 00:53 |
23 |
לי נראה שכל הצעדים שטראמפ וישראל ביצעו במזרח התיכון היו חלק מתוכנית |
Ein |
06.06.21 00:55 |
25 |
איראן עומדת מאחרי גניבת הבחירות של ביידן שר״י וכניסתו לבית הלבן |
kidi |
06.06.21 05:07 |
45 |
טוב שלא הסכמי אבראהים |
SomeonElse |
06.06.21 01:11 |
29 |
השמאל האמריקקי הפטתי בפעולה |
KobyBD |
06.06.21 01:37 |
33 |
ביידן שותף מלא לממשלת הפינוי |
dave333 |
06.06.21 01:53 |
37 |
השמאל (חוץ-פנים) לא באמת בעד השלום. עובדה! |
היטש |
06.06.21 02:32 |
41 |
מבחינתי אפשר לשנות את השם של ארה״ב לאיראן. |
kidi |
06.06.21 05:05 |
44 |
קידי. התגובות שלך באמת כמו של ילדון |
דודלי |
06.06.21 09:50 |
49 |
אתה מגיב לגופו של גולש או שסתם נדמה לי? |
kidi |
06.06.21 14:40 |
51 |
ריח אנטישמיות יש בממשל החדש דבר המדגיש את טראמפ כטוב מאוד לישראל |
אריה33 |
06.06.21 08:39 |
46 |
הנדסת תודעה |
jumbo777 |
06.06.21 08:41 |
47 |
אתם קולטים? |
עובדיה ישי |
06.06.21 12:22 |
50 |
במה הם מתעסקים? |
יותם הלוי |
09.06.21 12:03 |
52 |
חבר מתאריך 12.10.04
74261 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
חותמות על הסכמים כדי להביא לשלום עולמי ואחווה אנושית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
16764 הודעות, 62 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
שלום מביא איתו שגשוג.
מלחמות פחות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
בטח שהן כן, על המדינות? לא, הן לא מלכות יופי, אין שום אחווה - יש אינטרסים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
74261 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
קשרים כלכליים ומדיניים כבר היו עם ישראל מאז הסכמי אוסלו, פשוט לא באופן מוצהר
האם זה ישמש גם כגשר נגד הציר האיראני? אולי ואולי לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
ותמיד היא עשתה את זה למרות התנגדות ישראל...כולל נשק שנחשב באותה תקופה לשובר שוויון. אגב, היא עשתה את זה בעיקר עם סעודיה, שבעבר יכלה להציב איום על ישראל מסיבות גאוגרפיות...
אבל גם הטענות לא מדוייקות
-קשרים מדיניים מתחת לפני השטח הם חשובים, אבל אי אפשר להשוות ליחסים שמעל לפני השטח. אפשר לקדם הרבה יותר דברים
-קשרים כלכליים מתחת לפני השטח הם עלובים ביחס לאלה שמתקיימים כעת. לדעתי רק השנה ישראל סחרה עם איחוד האמירויות בהיקף גדול יותר מבעשור שקדם לה
-הציר האיראני זה הדבר שהכי פחות מעניין אותי אישית בהקשר הזה. את הנושא הביטחוני אפשר לקדם גם בלי נורמליזציה. עושים נורמליזציה כדי לעשות מעבר לביטחון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
74261 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מה גם שביבי הביע תמיכה בתכנית טראמפ בבית הלבן שפירושה ויתור על 70% מיו"ש וחלקים מהנגב
זה שוב שלום תמורת שטחים, פשוט יותר מתוחכם
ומעבר לזה הנשק הזה כמו הצוללות במצרים יכולים להתהפך עלינו אם יעלה שם משטר קיצוני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
עוד 4 שנים כבר אפשר לספח. אבל לא הייתי שם את הכסף שלי על האפשרות שזה יקרה.
לדעתי היתרון המרכזי של התהליך הוא שישראל הופכת לחלק אינטגרלי מהמזה"ת, תמיד ראו בנו נטע זר ולמען האמת ישראל הפנימה את זה שהיא נטע זר. עכשיו אנחנו שחקן לגיטמי במזרח התיכון, ולא רק בזירה הצבאית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
74261 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
תביע "דאגה". היו אנשים שחשבו שההסכם לא יחזיק הפצצות בעזה, וגילינו שאף מדינה ערבית לא דיברה על הנושא...כולל כאלה שלא ביחסים רשמיים איתנו.
אבל אם אתה שואל אותי אני חושב שהסיפוח אוברייטד...סיפוח כמו שכולם קיוו לו יש גם בתוכנית טראמפ, כלומר ישראל יכולה לספח ועדיין ליישם את התוכנית הזאת או תוכנית דומה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
3399 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
1193 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אף אחת מהמדינות שעשינו איתם ״הסכם שלום״ לא מכירות בירושלים כבירתנו וחלקם לא מכירים בזכות שלנו בכלל על הארץ הזאת.
ולכן זה הסכמי נורמליזציה.. מדינות ערביות מתונות מבינות שאנחנו כאן כדי להישאר ושוברות את החרם עלינו כי הם צריכים את ההגנה שלנו מפני אירן ואת תמיכת ארהב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
13544 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.15
14844 הודעות, 59 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הערבים מאד חלשים וחייבים את ישראל בשביל להתמודד עם אירן וטורקיה.
עיסקאות נשק זה סעיפון קטן.
כך אזדרע שמא גליפא מפורש בארבעין ותרין אתוון דעובדא דבראשית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
46 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אזרחי המדינות הללו לומדים עברית ונראים מאד נרגשים מהמצב החדש. זה בניגוד לאזרחי מצריים שנראה שהם מנסים לפצות את עצמם על הסכמי השלום ע״י שנאה בוטה.
מה שרואים משם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
74261 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.8.20
293 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.10.08
6156 הודעות, 35 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
גם לכאן נכנס השמאל והרס את האתר. חא מעניין לשמוע תגובה כזאת. בכל אתר אחר תגובות כאלה מופיעות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
3083 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 06.06.21 בשעה 01:57 בברכה, party pooper
אבל אז זה בסדר, כי מסרו שטחים כמיטב האג'נדה. מבין שלל ההסכמים עם מדינות ערב - זה עם האמירויות הכי קרוב ומכבד את המילה "שלום".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
74261 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
אני אישית לא מתלהב מההסכם הזה, הרי הסכם אי לוחמה היה גם עם סוריה בלי שמסרנו את רמת הגולן. ואם כבר מסרת את סיני לפחות תדרוש שסאדאת יקח את עזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
3083 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
74261 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
או שזה הסכם עם נדיבות לב של ערבים לשם שינוי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ההסכמים הם הסכמי נורמליזציה, כמו שההסכמים עם ירדן הם הסכמי נורמליזציה. העיסוק בשאלה אם מדובר בשלום או נורמליזציה קשור לפוליטי המקומית (ר"ב מול רל"ב). אבל אם בוחנים נושא מיקרו, למשל היחס העממי להסכם - אז זה עם איחוד האמירויות הוא בהחלט הסכם שלום (אך מבחינה מקצועית בהחלט צריך להגדיר אותו כהסכם נורמליזציה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
5903 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
היא פרשנות של הכתב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
1926 הודעות, 28 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
5903 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
1926 הודעות, 28 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
47649 הודעות, 150 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
5903 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
48381 הודעות, 329 מדרגים, 638 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.21
66 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הסכמי אברהם, זה שם שבעצם אומר:
העם היהודי עושה עסקים של בני דודים עם העם הערבי .
זה שם שמנתק את השלום מהקידמה העולמית ומכל מה שטוב ויפה ונאור.
איך אמרה שלי יחימוביץ בתקופת המו"מ בין ביבי לעבאס "לא לדו קיום הזה התפללנו"...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
1926 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
41461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
8327 הודעות, 68 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"Good man must not obey the laws too well"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
58796 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
#היכונו לספינים הגדולים של הבוס והפיון שלו סגל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
47649 הודעות, 150 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.02
19226 הודעות, 133 מדרגים, 247 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
|| לקצץ את תקציב הבטחון || למינים ולמלשינים אל תהי תקווה ||
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
46 הודעות, 33 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מרחיקת לכת לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים, שהיתה קשורה בקונפדרציה בין ירדן ושטחי הרשות, דרך אילוץ המלך או הרחקתו מירדן. יש בירדן ומחוצה לה אופוזיציה פלסטינית ליברלית פרו ישראלית שמתנגדת לבית במלוכה ושתומכת בפיתרון כזה. הצעדים שנלקחו היו הפסקת המימון לרשות, הפסקת ההסכם עם איראן והחלת האימברגו מחדש, המשך מימון החמאס כדי להשקיט אותם, הסכמי השלום עם מדינות מפרץ. לדעתי החלפת השלטון בארה״ב עצרה את התוכנית. מה שלא ברור לי זה מה האסטרטגיה של המפלגה הדמוקרטית ברצון לחזק את איראן? מאד מוזר לי...
מה שרואים משם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
12630 הודעות, 86 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
כך גם בעקיפין מאחרי לפיד בנט וסער!
וכן אתה צודק לגבי המהלכים שלמעשה היו לטווח ארוך מעשים שהממשל האמריקאי האנטישמי לא מסוגל לעכל ולרוורס!
ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
6384 הודעות, 37 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
4579 הודעות, 28 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
50256 הודעות, 336 מדרגים, 627 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.16
14814 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
12630 הודעות, 86 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין הבדל
ממשל שונא ישראל!!
ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.21
33 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
12630 הודעות
בתגובה להודעה מספר 49
ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
2232 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
5465 הודעות, 77 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אמרנו כבר?
יש לנו אמונה והיא תנצח!!! עם ישראל חי!!! טראמפ המלך!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.5.21
158 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
טראמפ 2024
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.21
67 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד