יום רביעי, 29.05.2024 שעה 10:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

צפו בראיון המיוחד: יעקב שחר מסכם עונת אליפות

בעלי מכבי חיפה דיבר בפתח טקס נבחרי העונה של ONE בשיתוף ארגון השחקנים על חגיגות האליפות, המאמן, וגם עתיד רוקאביצה: "יש מגבלות תקציביות" ולביא

|
יעקב שחר (חגי מיכאלי)
יעקב שחר (חגי מיכאלי)

פחות מ-24 שעות עברו מהרגע לו חיכו במכבי חיפה עשור שלם – זכייה באליפות ראשונה מאז עונת 2010/11. בטקס נבחרי העונה של ONE בשיתוף ארגון השחקנים, בעלי מכבי חיפה יענקל’ה שחר שוחח עם פאנל של ONE והעניק ראיון מיוחד שאסור לאוהדים הירוקים להחמיץ.

על ההבדל שהיה העונה מעונות קודמות: “זה התחיל בשנה שעברה, עשינו צעד אחד קדימה והשנה הבאנו מאמן (ברק בכר) בידיעה שהמטרה ברורה – אליפות. הוא הביא איתו צוות מאוד מנוסה שכבר זכה בתארים, הוא עשה את העבודה כמו שצריך, אנחנו עזרנו והשתדלנו לא לקלקל, שמח שזה עבד טוב מאוד”. 

מה מיוחד באליפות הזאת: “זו האליפות הראשונה שלנו בסמי עופר וזה היה בפני הרבה יותר קהל מקריית אליעזר. גם הרגשת את הרעב אצל כל האוהדים בגלל הקורונה, הייתה התפרצות ספונטנית והיה ממש מפגן כוח של האוהדים שלנו. פה ושם היו שירים לא כ”כ תרבותיים בלשון המעטה, אבל היה פה מפגן עצמה של האוהדים שלנו וזה מה שהיה חסר מאוד בתקופת הקורונה כששיחקנו מול יציעים ריקים, זה פוגע בקבוצות שיש להן הרבה קהל”.

יעקב שחר מדבר אחרי הזכיה באליפות

ההחלטה להחתים את אצילי: “זו הייתה החלטה שהרבה ראו בה שנויה במחלוקת, אבל לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה, מה עוד שלא פסלו אותו בשום אישום פלילי, אני מכיר את המשפחה, הוא ילד טוב ומגיע לו צ’אנס שני. בראייה לרחוק, כי שיחקנו טוב מאוד גם לפניו, הוא כוח מאוד משמעותי”.

העונה הבאה: “אני עוד לא עיכלתי את העונה הזאת. מה שנכון זה שאין הרבה זמן, בסופו של דבר זה הולך להיות יותר ויותר קשה להשתלב באירופה, נעשה את המקסימום, גם אין מספיק זמן להתכונן, אבל נעשה את המקסימום כדי להתכונן בכבוד ולגנוב ניצחונות”.

שחקני מכבי חיפה עם הקהל (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה עם הקהל (עמרי שטיין)

ההחתמה של ברק בכר: “זה ברור שאנחנו רוצים שאנחנו רוצים שהוא ימשיך, גם הוא רוצה, עוד לא סיכמנו את התנאים לעונה הבאה, אבל נסכם אותם. אני מאמין שהוא יישאר, כולנו רוצים וגם הוא רוצה”.

עתידו של ניקיטה רוקאביצה שללא חוזה לעונה הבאה: “הוא הצטרף לנבחרת אוסטרליה, מן הסתם אני לא אדבר איתך לפני שאני אדבר איתו. כשהוא יחזור נדבר, אנחנו רוצים שהוא ימשיך, אבל אל תשכחו שיש לנו מגבלות תקציביות, כל הנושא של רשת הביטחון. רשת הביטחון הייתה לעונה אחת, אבל התחייבנו בקיצוצים לשתי עונות”.

ההישארות של נטע לביא למרות ההצעה מצסק”א בינואר: “אני חושב שהוא בסך הכל שמח בתום העונה שהוא נשאר והוביל את הקבוצה כקפטן לזכות באליפות אחרי כ”כ הרבה שנים, הוא שחקן מאוד משמעותי. אם הוא יעמוד בהצעות שאי אפשר לעמוד בדרכן אז נצטרך למצוא פתרונות. אנחנו מאוד רוצים שהוא יישאר”.

ברק בכר והצוות עם הצלחת (עמרי שטיין)ברק בכר והצוות עם הצלחת (עמרי שטיין)

עופרי ארד ואביו שחולה בסרטן: “אני מכיר את האבא, אני רואה אותו באימונים, כל פעם שאני בא הוא היה יושב ביציע ומלווה את האימון בדבקות. לצערינו הרב המחלה גדולה עליו. אילולא היה כזה חזק, היה לו קשה להתמודד עם זה. היה מאוד מרגש לראות אותו במגרש וראית את השמחה שהייתה לו ולעופרי ולכל בני המשפחה, זה היה מאוד מרגש”.

“הייתה עונה לא פשוטה עם הקורונה, חלק מהשחקנים חלו במחלה, זה מאוד לא שיגרתי, לא רק בכדורגל אלא בכלל בכל חיינו. זו הייתה עונה מאוד קשה מבחינה תקציבית, הלוואי ונשכח אותה מהר”

היריבות עם מכבי ת”א: “בתחילת העונה אמרתי למדריכת הפילאטיס של אשתי שהיא אוהדת מכבי ת”א שהיא הקבוצה היחידה שתרוץ איתנו לאליפות, כנראה שצדקתי. טוב שכך, כי משום שמתי שמכבי ת”א לקחה אליפות עם 20-30 פור זה לא היה מעניין. אם מכבי חיפה תמשיך לשלוט? זה תלוי בהרבה דברים, קודם כל בתקציבים שיאפשרו לנו להביא שחקנים טובים. לנו קשה להכליל בהרכב שחקנים צעירים מכיוון שיש לחץ גדול מאוד על השחקנים במגרש, אבל נתמודד עם זה”.

יעקב שחר וג'ובאני רוסו (רדאד ג'בארה)יעקב שחר וג'ובאני רוסו (רדאד ג'בארה)

ההסכם עם קבוצת הבת החדשה, הפועל עפולה: “היו לנו יחסים טובים עם נוף הגליל אבל הם עלו ליגה, עכשיו נשמח לשתף פעולה עם עפולה, אני מקווה שזה יעזור לנו לשפשף את השחקנים הצעירים שגם הם עשו עונה גדולה בנוער. יש שחקנים מוכשרים בנוער והתוצאות הן בהתאם, אנחנו מאוד גאים”.

הרגע שייקח איתו מהעונה: “בוא נאמר שהעונה הזאת לא הייתה כ”כ יציבה. העובדה ששיחקנו את הכדורגל הכי יפה, וכששיחקנו טוב אף אחד לא הגיע לרמת כדורגל כמו שאנחנו הצגנו. לפעמים נפלנו, אבל בסך הכל זה הדבר שאהבתי כי אני אוהב לראות כדורגל חיובי ומהנה. אני לא אוהב לראות שחקן שמרוויח המון ועושה טעויות של טירון, זה מרגיז אותי. אוהבים לצלם אותי מתרגז, אבל אני לא עושה את זה לעתים קרובות. אני לא מגיע רק אחרי ימים רעים, אלא גם אחרי ימים טובים כשנעים לראות אותם שמחים”.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */