י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"ענבל אור של הפוליטיקה"

הדובר לשעבר של בנט: "הוא אפס גדול" • צפו

לאחר שיו"ר 'ימינה' הכריז כי הוא ומפלגתו בדרך לממשלת השינוי, איתמר פליישמן, שהיה דוברו של בנט, תקף את האחרון: "זה בן אדם שאני לא מכיר" | עוד אמר: "הוא היה בספר המבוקשים של השמאל הישראלי בתור פאשיסט ונאצי" | צפו

הדובר לשעבר של בנט: "הוא אפס גדול" • צפו
נפתלי בנט במליאת הכנסת כשר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לצד שאר המאוכזבים מהליכתו של בנט לממשלת השינוי, אתמול (שני) איתמר פליישמן, דוברו לשעבר של בנט, תקף אותו בצורה חריפה.

"הבן האדם הזה שעמד שם על הפודיום, זה בן אדם שאני לא מכיר", אמר פליישמן בציניות ל'ערוץ 20', "לא נתקלתי בו בחיים שלי, לא יצא לי לנהל איתו שיחה, לא יצא לי לעבוד בשבילו ולא יצא לי להתכתב איתו".

"הבן האדם הזה מעל הכול מכר את כל מה שהוא עצמו האמין בו, מאמין בו ויאמין בו מחר. מדובר פה בענבל אור של הפוליטיקה הישראלית, שלקח נכס, עבד על המצביעים והקונים שלו והעיף אותו לכל הרוח. האיש הזה, באמת, אין גבול שהוא לא יעבור", טען.

הנה מה שאומר איתמר פליישמן, שפעם היה הדובר של בנט על הבוס שלו לשעבר: 

. pic.twitter.com/kC0c9TFyqL

— Gadi Taub (@GadiTaub1) May 31, 2021

הוא המשיך: "עם כל היתר אני יכול איכשהו לחיות, אבל האימוץ של הטרמינולוגיה של השמאל, בכל הנאום שלו הוא דיבר על הסתה, השיסוי, הקיטוב והפילוג - הבן אדם הזה שעד אתמול היה הנאשם מספר 1 בספר המבוקשים של השמאל הישראלי".

"הוא היה בספר המבוקשים של השמאל הישראלי בתור פאשיסט, נאצי ואדם של שיסוי. אנשים שהולכים לשבת איתו בממשלה, דיברו על בן אדם ששוטף את המוח של ילדי ישראל כדי להמיר את דתם. חבורה של אפסים הם, ואפס גדול הוא!", סיכם.

נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד