תאונת האימונים בחדר הכושר בגבעתיים: חדר הכושר גלגל את האחריות לפציעה שאירעה אתמול על המתאמן שנפצע אנוש, כך עולה משיחה שקיימו הבוקר (שני) עובדים במקום עם N12. הדוברים עימם שוחחנו טענו כי המתאמן השתמש במכשיר בצורה לא נכונה ועל כן קרתה התאונה. בני משפחתו של הפצוע מחו בשיחה ל-N12: "כל בר מוח יחשוב שהייתה פה רשלנות שהובילה לתאונה". עוד נודע ל-N12 כי מנהלת המקום נחקרה בחשד לרשלנות וכי המשטרה שוקלת לזמן לחקירה גם את המדריכה ששהתה במקום בעת האירוע.

מחוץ למחלקת הטיפול הנמרץ בבית החולים שיבא נמצאים בני משפחתו של בן ה-45 שנפצע אתמול באורח אנוש במהלך אימון בחדר כושר בגבעתיים. "אחי הוא אדם שאוהב לעשות ספורט, כזה שהחיים חשובים לו, ששומר על עצמו", אמר אחיו של הפצוע ל-N12. "אני לא יודע איך לא בדקו את המכונה הזאת. אנחנו יודעים איך זה עובד בישראל - איפה שיש כסף, עורכי דין וביטוחים - דברים זזים מהר. לאחי היה מנוי בחדר הכושר - הוא כל החיים שלו מתאמן, הוא אדם ספורטיבי".

"הבנו שהמשקל שנפל עליו שקל כ-200 קילוגרם, כנראה שהמוט הכבד נפל לו על הצוואר. האם קוראים לזה משקולת?", תמה האח. עם זאת, האח ציין כי אחת מעובדות חדר הכושר שסייעה להציל את אחיו ועשתה לו עיסוי אחרי האירוע הגיעה לבית החולים לתמוך במשפחה. "היא ניסתה לעזור והתפללה שאחי יצא מזה", שיתף.

חדר כושר, אתנה, חיים אבגי (צילום: ריקי בקסיס, עיצוב: חיים איבגי)
חדר כושר, אילוסטרציה | צילום: ריקי בקסיס, עיצוב: חיים איבגי

על העובדה שחדר הכושר נפתח הבוקר, פחות מיממה לאחר התאונה, אמר אחד ממקורביו של המתעמל שנפגע: "כרגע הדבר היחיד שמעניין אותנו זה שאחי יצא מזה, אנחנו רוצים את אחי חזרה. טבעי שכל בר מוח יחשוב שהייתה פה רשלנות שהובילה לתאונה".

המתעמל שנפגע מטפל באביו חולה הסרטן ויש לו שני אחים נוספים. "אנחנו גרים ביחד, האח השלישי בין עבודות בגלל הקורונה, והשקיע רבות בטיפול באבא. אמא נפטרה לפי כמה חודשים", סיפר האח.

אמש נפצע גבר באורח אנוש בזמן אימון בחדר הכושר "הולמס פלייס" בקניון עזריאלי גבעתיים. הגבר נפגע ממוט של משקולת שנפל על צווארו תוך כדי שביצע תרגיל של דחיקת חזה. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים שיבא תל השומר.

מהולמס פלייס נמסר בתגובה: "איננו יכולים להגיב לגוף העניין בעת שמתנהלת חקירה. אנו כן יכולים לומר שלפי המידע שברשותנו אין מדובר ברשלנות של הולמס פלייס או מי מעובדיה".