ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מקסימום לחץ

נתניהו מפרסם הקלטה של חבר הכנסת כהנא

בימין לא מתכוונים לוותר ללא קרב ובשעות האחרונות הם מגבירים מאוד את הלחץ כלפי אנשי ימינה על הליכתם עם השמאל. הלחץ כעת מתרכז בח"כ מתן כהנא וראש הממשלה מפרסם הקלטה בה נשמע כהנא שולל מכל וכל ממשלה בשיתוף מרצ | האזינו

נתניהו מפרסם הקלטה של חבר הכנסת כהנא
מתן כהנא צילום: Yossi Zeliger

רגע לפני הצהרתו של נפתלי בנט על חבירתו ללפיד לטובת ממשלת שינוי עם השמאל בתמיכת הערבים, בימין עושים מאמצים כדי לסכל את המהלך.

כעת מתרכזים בסביבת ראש הממשלה בח"כ מתן כהנא, טייס חיל האוויר בעברו. לפני מספר שעות פורסם תיעוד בו נראה אחיו של עמנואל מורנו ז"ל, איש סיירת מטכ"ל וחברו של ח"כ כהנא מתקופת מלחמת לבנון השנייה, האח תועד פרץ לחדר סיעת ימינה ותקף את כהנא על הליכתו לממשלת שמאל.

כעת מצטרף ללחץ על כהנא ראש הממשלה נתניהו שמפרסם הקלטה מראיון של ח"כ מתן כהנא לאריה גולן בכאן רשת ב', שם הוא מצהיר כי חבירה לממשלה עם מרצ היא בלתי נתפסת בגלל שיתוף הפעולה שלהם עם ארגון זכויות האדם 'בצלם' שמבקשים להעמיד לדין חיילי צה"ל.

"מרצ יכולה להיות בפנים יחד עם כל הגוש?" שואל גולן. כהנא משיב לו: "תשמע, זה פשוט לא יאמן, תחשוב שיש מפלגה שקוראת להעמיד אותי, טייס קרב בחיל האוויר ואת חברים שלי הלוחמים בצה"ל, להעמיד אותנו לדין".

"איזה אנטי ציונות זאת לקחת חיילי צה"ל שלוחמים על הגנת המדינה ולהעמיד אותנו לחקירות בבית הדים הבין-לאומי בהאג", אומר ח"כ כהנא לאריה גולן.

"הם יישרו קו עם שוברים שתיקה, עם הארגונים הכי אנטישמיים בעולם", הוא מוסיף. ראש הממשלה כאמור מפרסם את ההקלטה הזו תוך תהיה, "מה קורה מתן כהנא"?

מתן כהנא בנימין נתניהו ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד