ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
זה מה שמאחד אותם

ה-BBC: "למתנגדיו של נתניהו אין הרבה מהמשותף"

התקשורת העולמית לא מתעלמת מהדרמה הפוליטית. הסיקור ברשת BBC הבריטית הינו כי זמנו של נתניהו מסתיים, אולם בהסתייגות קלה "עדיין אין להספידו"

ה-BBC: "למתנגדיו של נתניהו אין הרבה מהמשותף"
BBC צילום: Pixabay

תאגיד השידור הבריטי ה-BBC מסקר בכותרת ראשית את הדרמה ההיסטורית במערכת הפוליטית בישראל, תחת הכותרת: "האופוזיציה הישראלית קרובה יותר להדחת נתניהו".

ה-BBC מדווח, כי "דיווחים בתקשורת בישראל מצביעים על כך ששני הצדדים התקרבו להסכם, בנט בן ה-49 ישמש כראש ממשלה במשך שנתיים, ויוחלף על ידי לפיד במחצית השנייה של הקדנציה". עוד דווח לגולשים, כי "בנט אמור למסור היום ראשון בערב הצהרה, בה הוא צפוי להכריז רשמית על תמיכתו בהסכם".

"אבל אף אחד לא צריך להספיד את נתניהו שיצר ההישרדות הפוליטי שלו נשאר", כך אומר אנליסט המזרח התיכון של רשת BBC, סבסטיאן אושר. עוד מציין ה-BBC כי "למתנגדיו של נתניהו, העומד לדין בגין הונאה, אין הרבה מהמשותף הפוליטי, אך הם מאוחדים ברצונם לראות את אחיזתו בשלטון מסתיימת".

היום קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לבנט וסער להגיע לממשלה יחד בראשות סער, נתניהו אמר. "אנחנו נמצאים ברגע גורלי לביטחונה, אופיה ועתידה של מדינת ישראל. ברגע גורלי כזה שמים בצד כל שיקול אישי ונוקטים צעדים מרחיקי לכת, חסרי תקדים אפילו. זה מה שכל ראשי סיעות הימין ואני עשינו עכשיו".

נתניהו המשיך "חתמנו על הצעה מרחיקה לכת לגדעון סער ונפתלי בנט, הצעה שתמנע הקמת ממשלת שמאל מסוכנת ותבטיח הקמה של ממשלת ימין חזקה ויציבה לשנים רבות שתדאג לכל אזרחי ישראל. כל ראשי סיעות הימין ואני מזמינים את גדעון סער ונפתלי בנט - בואו עכשיו, מייד, לפגישה שתאפשר הקמת ממשלת ימין טובה למדינת ישראל".

אך לעת עתה זה נראה שנתניהו מסיים את דרכו הפוליטית לפחות לחודשים הקרובים.

בי בי סי בנימין נתניהו BBC ממשלת בנט לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד