י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הלחץ גובר

עימות בין בנט לליכוד: "אם יצטרף יש ממשלת ימין"

לאחר שבנט הבהיר לחברי סיעתו ברעננה כי פניו לממשלת שינוי תוך שהוא דוחה את השמועות על עריקים אפשריים שיאפשרו ממשלת ימין, בליכוד תוקפים ולא מוותרים: "בנט יודע היטב שבכל עת אם יצטרף לימין - תוקם ממשלת ימין"

 עימות בין בנט לליכוד: "אם יצטרף יש ממשלת ימין"
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות פומבי בין יושב ראש ימינה נפתלי בנט לליכוד סביב האפשרות של הקמת ממשלת ימין. בעוד בנט טען בפני חברי סיעתו כי נסתם הגולל סופית על ממשלת ימין, בליכוד טוענים כי אם בנט יבוא תהיה כזאת.

במהלך ישיבת הסיעה הקצרה אמר נפתלי בנט לחברי סיעתו כי אין סיכוי להקים ממשלת ימין ולכן הסכים למהלך של הקמת ממשלת שינוי. בנט דחה פרסומים על עריקים: ״תוך כדי המו"מ עם ממשלת השינוי ביבי הבטיח עריקים, ואז באנו - ופתאום יום אחד הם חולים, יום אחד לא זמינים, יום אחד לא עונים. האמת היא - שפשוט אין אף אחד", אמר לסיעתו.

בנט הוסיף: "לי היה יותר נוח פי אלף ללכת לאזור המוכר והידוע, אבל זה פשוט לחטוא למדינה. זה אומר בחירות חמישיות ושישיות. זו כבר מערכת בחירות רביעית שביבי לא מצליח להקים ממשלת ימין", בדבריו ציין, "כמה פעמים צריך לחבוט במדינה כדי להבין שאין ממשלת ימין. אין לו ממשלה. זו העובדה".

תגובת הליכוד לא איחרה לבוא, שם טוענים כי עדיין לא כשלו הסיכויים להקמת ממשלת ימין: "בנט יודע היטב שבכל עת אם יצטרף לימין - תוקם ממשלת ימין", נמסר מהליכוד, שתקפו, "הדבר העקבי היחיד אצל בנט הוא הונאת בוחריו ושאר מצביעי הימין, והשלכת ״העקרונות״ שדיבר עליהם לפח, הכול כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר".

עוד תקפו בליכוד את ימינה והעומד בראשה נפתלי בנט, "בזמן הלחימה בעזה בנט הצהיר שממשלת השמאל ירדה מהפרק. היום, רק שבוע לאחר מכן, למרות ששום דבר לא השתנה, בנט דוהר לממשלת שמאל בתירוץ של מניעת בחירות. אבל כשבנט פסל את ממשלת השמאל בזמן הלחימה, אלטרנטיבת הבחירות הייתה רלוונטית באותה מידה כמו היום. עכשיו התברר שהתירוץ הזה היה רק אמצעי להסחת הדעת של הימין".

נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד