יום רביעי, 29.05.2024 שעה 04:08

"על בכר מחויבות ענקית - להביא את האליפות"

במכבי חיפה נערכים לקרב הכי חשוב שלהם בעשור האחרון מול ב"ש ב-20:30: "יש אוהדים שזה משחק של חייהם". רוקאביצה יפתח, אבו פאני במקומו של לביא

|
ברק בכר (עמרי שטיין)
ברק בכר (עמרי שטיין)

זהו זה. אחרי עונה גדושה באירועים ופגרות מאולצות בגלל הקורונה וסבב הלחימה, רגע האמת של מכבי חיפה יגיע הערב (ראשון, 20:30) כאשר הקבוצה תארח את הפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר. מדובר במשחק העשור של הירוקים שכל תוצאה פרט להפסד תכתיר את הקבוצה כאלופת המדינה.

30 אלף אוהדים בתוך המגרש ועשרות אלפים שיצפו דרך המסכים ונמצאים במתח שיא, מייחלים לשריקת הסיום של השופט אוראל גרינפלד שתביא עמה בשורה של אליפות. לשם כך שחקני מכבי חיפה הגיעו בשעות הצהריים לבית המלון ויצטרכו להגיע למשחק ברמת המוכנות הגבוהה ביותר הן מבחינה מנטלית והן מבחינה מקצועית.

ברק בכר לפני המשחק מול ב"ש

במהלך האימונים האחרונים של לפני המשחק, הצוות המקצועי של ברק בכר קיים שיחות אישיות עם מספר שחקנים מובילים שאמורים לסחוף אחריהם את שאר השחקנים לתצוגה כזו שלא תישכח. את מירב תשומת הלב מן הסתם ימשוך המאמן  שהגיע על מנת לשבור את תקרת הזכוכית ולהביא לחיפה אליפות אחרי עשור: “על כתפיו של בכר יש מחויבות ענקית – להביא אליפות. זה הרבה מעבר לאליפות. יש אוהדים שהמשחק הערב זה משחק של החיים שלהם. ברק היה כבר בסיטואציה דומה באליפות הראשונה בב"ש והוא היה במעמדים כאלה. מלבד ברק יש כאן מחויבות של כל שחקן ושחקן לטרוף את המגרש מהרגע הראשון ולהוכיח מי בעל הבית”, אמרו בקבוצה.

במישור המקצועי, בכר לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב לעומת זה שפתח בק"ש למעט חזרתו של מוחמד אבו פאני על חשבונו של נטע לביא המוצהב. ארנסט מבוקה יפתח כמגן ימני, בעוד בחלק הקדמי נראה שניקיטה רוקאביצה יזכה לקרדיט נוסף ב-11. לאורך כל האימונים ההתלבטות הייתה בין רוקאביצה לגודסוויי דוניו כאשר השיקול לתת לאוסטרלי את הקרדיט נובע בעיקר מכך שדוניו בכל פעם שעלה מהספסל נראה טוב ותרם למשחק.

ניקיטה רוקאביצה חוגג (עמרי שטיין)ניקיטה רוקאביצה חוגג (עמרי שטיין)

בחיפה מודעים לכך שמולם תתייצב קבוצה עם שאיפות משלה לנסות ולהשיג לפחות נקודה על מנת להשיג את הכרטיס לאירופה. שחקנים דוגמת צ’ירון שרי, דולב חזיזה ובעיקר עומר אצילי שכבר היה במעמדים כאלה יצטרכו להיות האנשים המרכזיים יחד עם חוסה רודריגס בקישור שיניעו וידחפו את הקבוצה בדרך לניצחון.

בעניין אחר, מאמן קבוצת הנוער בני לם הוחתם לעונה נוספת. במקביל וכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הסכם שיתוף הפעולה בין המועדון להפועל עפולה שתהפוך למתכונת של קבוצת בת אמור להיחתם במהלך השבוע.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מבוקה, עופרי ארד, רמי גרשון, סאן מנחם, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ’ירון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי וניקיטה רוקאביצה.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */