האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
עד היום אני לא מבין איך הפילו את האשמה שם על מתכנן שיטת הבניה |
Nimo |
24.05.21 08:41 |
1 |
כי שיטת הבניה של פלקל הייתה רווחת בכל הארץ.. אבל ועדת החקירה הייתה אפקטיבית |
טרמי |
24.05.21 08:43 |
4 |
כן. אבל הבעיה האמיתית שם הייתה שהורידו עמודים. לא הפלקל... אבל למערכות כאלה תמיד טוב שיש ש'ג להפיל עליו את הכל |
מעיד_נאמן |
24.05.21 08:53 |
16 |
גם את הקבלן שלחו לכלא |
Street |
24.05.21 10:47 |
40 |
הבעיה אלו לא הפוליטיקאים, אותם אתה יכול להחליף כל בחירות... |
עוז הגיבור |
24.05.21 09:55 |
38 |
20 שנה עברו |
מואבי |
24.05.21 08:41 |
2 |
כמות האסונות בארץ כל הזמן בירידה |
סטטיסטיקאי |
24.05.21 08:53 |
15 |
חצי אמת גרועה משקר |
אבא_של_עמית |
24.05.21 09:11 |
21 |
תודה על התגובה העניינית והמפורטת |
סטטיסטיקאי |
24.05.21 09:23 |
34 |
הבעיה היא בחוסר השקיפות והתכנון קדימה |
אבא_של_עמית |
24.05.21 12:11 |
51 |
למה ממשיכים להשמיע שירים של שרית חדד? למה? |
בולפסון |
24.05.21 08:43 |
3 |
כי יש לה לב זהב |
WeeeeeD |
24.05.21 08:44 |
6 |
ואיזה לב יש לך? |
בולפסון |
24.05.21 08:48 |
12 |
ירוק |
WeeeeeD |
24.05.21 09:13 |
22 |
לך להיבדק. זה נשמע כמו מקרה מדאיג |
בולפסון |
24.05.21 09:17 |
30 |
מה יש לך נגדה? היא אשמה באסון ורסאי? |
גרפיטי |
24.05.21 09:13 |
24 |
לא יודע. היא או הדיג'יי. לא הכרעתי בעניין |
בולפסון |
24.05.21 09:18 |
31 |
אין לי בעיה שעוד לא הכרעת. |
גרפיטי |
24.05.21 09:20 |
32 |
שם היה חייב להקים ועדת חקירה! |
אורים ותומים |
24.05.21 08:44 |
5 |
אה ובמירון שמתקבצים חצי מיליון איש כל שנה זה לא רוחבי, זה צר? |
red diamond |
24.05.21 08:45 |
7 |
לא מבין את התלונות.. |
Street |
24.05.21 10:50 |
43 |
לא , יש גם מחדל משטרתי בסיפור |
red diamond |
24.05.21 11:05 |
44 |
אם היה כשל נקודתי... והסיבות לתאונה ברורות... |
אורים ותומים |
24.05.21 08:47 |
9 |
נדמה לי שבגשר המכביה לא הייתה ועדה |
דולב |
24.05.21 09:14 |
26 |
להקיא הפוליטיקה החרדית. מפקירים את הדם של הציבור שלהם. |
Obi-Wan |
24.05.21 08:45 |
8 |
אז תפסו חילוני פראייר, כרגיל. |
שולץ |
24.05.21 08:47 |
10 |
כל עוד החוק נותן לחונטה המשפטית לעמוד בראש ועדת חקירה ממלכתית, אסור להקים ועדת כאלה |
זבנג וגמרנו |
24.05.21 08:47 |
11 |
לא תהיה ועדת חקירה כי הנציגים החרדים יודעים שהם יאכלו את הלקרדה |
AbstractClass |
24.05.21 08:49 |
13 |
לדברי הרשויות יש אשמה לפרקליטות ומהקהילה מאשימים את המשטרה כך שהטיוח מובנה |
aba |
24.05.21 10:14 |
39 |
הנציגים החרדים אינם מופקדים על אכיפת התקנות-למיטב ידיעתי... |
אליצור |
24.05.21 12:51 |
53 |
כל כך מצער שגם אסון כבד כמו זה שקרה במירון נבחן בעיניים פוליטיות בלבד ע''י מעאכרים/עסקנים/לוביסטים. |
סתם עוד אחד |
24.05.21 08:51 |
14 |
אחי החרדים, לא סופרים אתכם |
בולגקוב |
24.05.21 08:53 |
17 |
ישנו הבדל גדול בין אסון ורסאי לבין האסון במירון. |
זבוב על הקיר |
24.05.21 08:57 |
18 |
בעייה עקרונית בשיטת בנייה שעלולה לגבות חיי אדם = אירוע המוני של חצי מיליון שמתקיים כל שנה |
red diamond |
24.05.21 09:01 |
19 |
דווקא מפנימים. אולי יש לך תובנה למה דווקא העסקונה החרדית מתנגדת לוועדת חקירה על אסון מרון? |
גרפיטי |
24.05.21 09:16 |
28 |
גפני דורש גם נציגים חרדיים בוועדה שמבינים את הציבור והשקפת עולמו |
red diamond |
24.05.21 09:29 |
35 |
לא הייתי מודעת לכך שזו דרישתו. אבל לפי הבנתי לא הוקמה וועדת חקירה |
גרפיטי |
24.05.21 09:34 |
36 |
רק לפני שבוע ראינו כמה האסון במירון היה ''נקודתי''... |
שולץ |
24.05.21 09:04 |
20 |
הצפצוף על התקנות אינו נקודתי כלל וכלל, אבל לא נדרשת ועדת חקירה כדי לדעת שהיה צפצוף. |
זבוב על הקיר |
24.05.21 09:13 |
23 |
בוודאי שנדרשת וועדת חקירה הכשל ודרכי מניעתו עוברים דרך ''הפוליטיקאים'' ואישי הציבור החרדיים, אבל אם לחרדים זה |
שולץ |
24.05.21 09:16 |
29 |
לא רק צפצוף |
red diamond |
24.05.21 09:21 |
33 |
+ מי האחראי לכשלים המפורטים בתגובה-33,ומי היה אחראי על אכיפת התקנות ולא עשה זאת,אלו שאלות שעל הוועדה לתת תשובה |
אליצור |
24.05.21 11:21 |
46 |
ומה יהיה שנים הבאות במירון? מי יבטיח למאות אלפי איש את הביטחון שמגיע להם? |
אוהבחדשות |
24.05.21 10:48 |
41 |
נתניהו וחבריו לא שלטו אז. |
darwin |
24.05.21 09:13 |
25 |
א. לא היו מעורבים עסקנים |
hershko |
24.05.21 09:15 |
27 |
...להיכנס לכוננות ספיגה(כנראה). |
אליצור |
24.05.21 11:23 |
47 |
כאן לא תיהיה |
vrs |
24.05.21 09:36 |
37 |
ואסון מירון עדיין מחכה..כל יום מקרב אותנו לל''ג בעומר הבא. |
אוהבחדשות |
24.05.21 10:49 |
42 |
אז בגץ לא היה אחראי לבעיה |
בבב |
24.05.21 11:10 |
45 |
אז קמה בזמנו וועדת חקירה ממלכתית, אז. .. (הקרבנות עדיין נופלים בין כסאות והענשים לעג לרש) |
חד כתער |
24.05.21 11:38 |
48 |
עוול מזעזע נעשה כאן למהנדס. בעל האולם הוריד עמודי תמיכה, והפכו את המהנדס לשעיר לעזאזל |
Spook |
24.05.21 11:45 |
49 |
'צריך ועדת חקירה על זה' גם הועדה שתקום על זה תיכנע ללחצים שיופעלו עליה...וועדת חקירה=כסת''ח. |
אליצור |
24.05.21 11:54 |
50 |
כשהאוכלוסייה פחות משכילה- אלו ההשלכות |
TheUglyTruth |
24.05.21 12:41 |
52 |
מאז ''ועדת חקירה'' הפך לשם מכובס ל''סיכול פוליטי ממוקד'' שתוצאותיו ידועות מראש בהתאם לזהות הממנה |
Isrtv |
24.05.21 12:53 |
54 |
אכן. |
אליצור |
24.05.21 13:54 |
55 |
עצוב שעדיין לא קמה ועדת חקירה |
יואל גלוברמן |
06.06.21 15:39 |
56 |
חבר מתאריך 1.6.13
1986 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולא על אף אחד בעירייה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
7029 הודעות, 35 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.05.21 בשעה 08:50 בברכה, טרמי
בניגוד מוחלט לימינו, היום שולטים במדינה פוליטיקאים מושחתים מרוב המגזרים, כאלה שהדבר היחיד שמעניין אותם זה הם עצמם והעם והאזרחים הם רק כלי שרת בידיהם, ואת זה רואים בכל תחום אפשרי.
בושה שיש נציגים בכנסת ברמה כל כך נמוכה ובושה יותר גדולה שהמושחתים הללו נבחרים פעם אחר פעם על ידי אותם מצביעים שמשלמים את המחיר ככלב האוכל את קיאו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18349 הודעות, 191 מדרגים, 364 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הטמטום שמאחורי : בלי הבדלי דת גזע ומין. הוא ההרסני מכולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
16735 הודעות, 62 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.18
6810 הודעות, 179 מדרגים, 350 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
בוא נחשוב רגע, למי יש סמכות ואין אחריות...🤔🤔
מי לא נבחר כשורה, ואף פעם אי אפשר להזיז אותו..??🤔🤔
נכון מאוד.
מערכת המשפט הרקובה שלנו. אנשי הגלימות השחורות המושחתים והצבועים.
שכל פסיקה שלהם גובלת בדגל שחור שמתנוסס מעליה 🏴🏴
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.21
160 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
והאסונות בארץ הפכו לנורמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
41676 הודעות, 229 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
למשל תאונות הדרכים: מקום המדינה עד היום אנחנו עומדים על כ400 הרוגים בשנה, וזאת בזמן שכמות האוכלוסיה הכפילה את עצמה בערך פי 13 (וכמות ה'נסועה' הכפילה את עצמה בערך פי 100)
אותו דבר לגבי תאונות אימונים בצה"ל,
אותו דבר לגבי כמות הפיגועים כנגד אזרחים,
ואני משער שגם לגבי תאונות עבודה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.20
142 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
1. סליחה אם הכותרת נשמעת אישית, היא לא.
2. אין פחות תאונות, יש פחות נפגעים וגם הם קלים בצורה מפתיעה. הירידה בכמות ההרוגים היא פועל יוצא של עבודה מתמידה של איגוד בטיחות הרכב והיצרנים. רוב ההרוגים הם ברכבים "זולים".
3. יש פחות תאונות אימונים כי הצבא מתאמן פחות בכלל ובאש חיה בפרט. על הפרט הזה נשלם מתישהו בעתיד.
4. תאונות בניה? אין שינוי לטובה. האם יש עלייה? הנתונים המעוותים של מנהל הבטיחות גרועים מהמידע לגבי קורונה ברוסיה.
5. הכי חשוב - במקום נתונים אמיתיים ודיון ענייני (כמו בבדיקות הבטיחות לרכב שהובילו למגוון עצום של שיפורים) - יש לנו פוליטיקה וחצאי נתונים. מזכיר את הסצינה בצרנוביל שהוא מסביר שהכי חשוב זה הפאסון של המפלגה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
41676 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
1. זה בסדר.
2. גם המכוניות השתפרו וגם הכבישים (כשהיינו ילדים אפילו מעקה לא תמיד היה בצד הכביש)
3. נכון, יש פחות אימונים בירי חי, אבל גם יותר הקפדה על פריקת נשקים, מרווחי בטיחות, כו'
4. אנחנו מסכימים שפשוט חסרים נתונים לגבי תאונות עבודה.
5. אני יודע שזה לא אופנתי לדבר ככה, אבל חלק מהפוליטיקאים פשוט יודעים לעבוד ועושים את מה שצריך, נכון, לא כולם, אבל בכל זאת חלקם, הרי אנחנו בחרנו אותם!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.20
142 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
חלק מתהליך השיפור חייב להיות תחקור והפקת לקחים.
בעולם שבו ביקורת שלילית היא טאבו, וכל מה שמעניין את המנהלים/חברי כנסת היא הנראות, שיש לנו יותר יועצי תקשורת/תדמית/דוברים וכל אחד מפיל את האחריות על זה שקדם לו אין שום דרך להשתפר.
אין ח"כים שיודעים לעבוד, יש ח"כים שיודעים להפעיל את המערכת והם עושים פחות נזק. אם הח"כים היו רוצים לעשות טוב - הם היו נותנים למשרד מבקר המדינה שיניים.
מספיק לקרוא את פרוטוקול ועדת העבודה בנושא פיגומים כדי להבין איך הכל כאן אינטרסים ואין אחריות לאף אחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
793 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.05.21 בשעה 08:48 בברכה, בולפסון
אסון אחד לא הספיק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.15
5896 הודעות, 81 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
793 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.15
5896 הודעות, 81 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
793 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
15068 הודעות, 171 מדרגים, 333 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
להשכלה כללית:
היא הוציאה הוראה מפורשת לכל תחנות הרדיו לא להשמיע יותר את השיר שהושמע בעת הנפילה. וכולם מכבדים את זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
793 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
15068 הודעות, 171 מדרגים, 333 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
צורמת לי העובדה שמאשימים אותה אפילו אם זה בצחוק ואין לי כל קשר אליה והיא לא ברשימת ההשמעה שלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.18
418 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הבינו שיש פה בעיית רוחב, שעלולה לקרות בעוד הרבה מקומות...
כשיש פוטנציאל לכשל מערכתי, חייב ועדת חקירה להסקת מסקנות מתבקשות! כך גם אחרי מלחמת יום כיפור, רצח רבין ועוד...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
7251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
16735 הודעות, 62 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אתם רוצים אשמים ?
המפלגות והעסקנים החרדיים שדחפו לקיום האירוע ללא הגבלות.
מי שנתן להם והבטיח להם את זה.
ייתכן רבנים שדחפו לזה.
לא תהיה ועדת חקירה, כי המצביעים שלהם לא יענישו אותם בקלפי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
7251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
אנשים צריכים לתת את הדין (תגובה 33 זה קצה הקרחון של מה שהיה שם)
ובלי קשר רוצים להגיע שנה הבאה בבטחה בע"ה
נשמרתם לנפשותיכם וזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.18
418 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מה הטעם לוועדת חקירה? אפשר למנות צוות בודק כדי שיקבע של מי האחריות ומי צריך לתת את הדין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.14
9289 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
826 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.14
27288 הודעות, 79 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
56263 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.20
1307 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וגם כי לציבור החילוני לא כזה אכפת...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
5766 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מה שמעצים את האסון והטרגדיה להנצחת המנגנונים ללא יכולת הפקת לקחים וניעור המערכת מהרגלים, שזה מעגל קסמים של בינוניות.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
35501 הודעות, 101 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מי שהתרשל בתפקידו יאכל קש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
18346 הודעות, 143 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הפסקת אש מול החמאס? "חרפה בחרתם מפחד מלחמה, הרי לכם חרפה ומלחמה גם יחד"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15303 הודעות, 115 מדרגים, 227 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא מנהיגי הציבור המעשיים והרוחניים, לא הפוליטיקאים החילוניים ולא התקשורת שלכם. המדינה היתה אמורה לרעוד מהדרישה לחקירה משמעותית. במקום זה מושכים בכתפיים, אומרים שרבי שמעון לקח אותם ושצריך להתחזק בצניעות ומחכים לאסון הבא. אח"כ מתפלאים שמי שממונה עךל המשטרה אומר שלא היה כשל (ואגב מידיעה גם המשטרה אומרת שהיה כשל בפינוי הפצועים וההרוגים).
כואב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
6292 הודעות, 47 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לאחר אסון ורסאי עלה מהר מאוד החשד שלא מדובר בכשל נקודתי בלבד, אלא שיש בעיה עקרונית בשיטת הבניה בה נבנה אותו אולם ארועים ומבנים רבים נוספים, למרות שהשיטה קיבלה את כל האישורים הנדרשים. במילים אחרות, שם הבעיה לא הסתכמה בקבלן, מהנדס או יזם שצפצפו על התקנות אלא עם התקנות עצמן, שאושרו ע"י המשרד הממשלתי הרלוונטי, ולא באופן פרטני לאותו מבנה אלא לעוד מבנים רבים במדינה.
במקרה מירון, היה ידוע מראש שהמתחם אינו עומד בתקנות, ולכן השאלה היא רק מי צפצף על התקנות ולמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
7251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
ועלול לגבות חיי אדם.
נא להפנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
15068 הודעות, 171 מדרגים, 333 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
7251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
לגיטמי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
15068 הודעות, 171 מדרגים, 333 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
בגלל שכל אחד פוחד על עצמו והנה המסמוס בעיצומו. וכמעט שכחנו מאסון מירון.
אגב אינני רואה סיבה מדוע דרוש נציג חרדי. האם חייהם של חרדים שווים יותר או שווים פחות? או האם נדרשים תנאי בטיחות אחרים לחיי חרדים?
חוקי בטיחות וגהות צריכים להיות אחידים לכל אזרח ואזרח בארץ, ואין סיבה שגם פה יהיו הבדלים לגבי שמירת חיי אדם פה. ערך חיי האדם זהה לכולם.
מה עוד שהוועדה אמורה לבדוק מחדלי העבר. לכשתוקם וועדה שתבחן התנהגות עתידית אולי יהיה צורך בנציג חרדי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.14
27288 הודעות, 79 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
6292 הודעות, 47 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
במקרה הזה הכשל ידוע ואם תקום ועדה זה לא יהיה בשביל לאתר את הכשל או את דרכי מניעתו (שכן אלו ידועים כבר היום) אלא בשביל להצביע על אשמים. מצטער, אבל אין לי עניין מיוחד בועדה שבודאות תעשה אחת מהשתיים - או שתגלגל את האשמה על הש.ג. בשביל להגן על האחראים האמיתיים מטעמים פוליטיים, או שתגלגל האשמה על הפוליטיקאים שאינם חביבים על חבריה גם כן מטעמים פוליטיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.14
27288 הודעות, 79 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
לא בוער אז שלא יעשו כלום, רק שאף אחד מהם לא יבוא בטענות (ובקשות) למדינה אחכ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
7251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.05.21 בשעה 09:48 בברכה, red diamond
- המקום נראה פחות או יותר אותו הדבר 100 שנה
טלאי על טלאי
- מסדרון המוות היה צר מלהכיל את הכמות
- במקום ריבוי הדלקות, איפשרו רק ל2 במקביל דבר שיצר עומס מטורף
- חשד כבד מאוד למחסום משטרתי שהתחיל את המפולת הראשונה והוסר מיד כשהתברר גודל האסון
- המשטרה מנעה מאמבולנסים מעבר בצירי הצלה ושלחה אותם לסיבוב של 40 דקות
ועוד ועוד..
היה כאן מחדל מטורף, שדורש וועדת חקירה בריבוע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
35501 הודעות, 101 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.05.21 בשעה 11:50 בברכה, אליצור
ומי אחראי לכשלים המפורטים בתגובה 33.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
50462 הודעות, 250 מדרגים, 483 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.08
18321 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.18
790 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ב. אני לא מצליח להבין מה זה נותן לי שאני מגיע למרפאה שלי בראשון לציון בשכונת פואבלו וכתוב בשלט קטן "בניין שנבנה בשיטת הפל קל" מה אני אמור לעשות עם המידע הזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
35501 הודעות, 101 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
7608 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש יותר מידי גורמים אינטרסנטים שלא רוצים שחלק מהביצה תצא החוצה.. אז הם יסתירו זאת
אבל מה אכפת להם, הציבור הישראלי שהולך לקלפי ללא רציונל, ובחי שהוא יודע דבר או חצי דבר על פוליטקאי, יצביע להם שוב...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
50462 הודעות, 250 מדרגים, 483 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם עושים את כל המאמצים וממש ממש מתעקשים לשכנע אותנו שהרב כהנא צדק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.12
28513 הודעות, 76 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
10693 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
21180 הודעות, 134 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך ועדת חקירה ממלכתית על זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
35501 הודעות, 101 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.21
285 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לאט לאט נהפוך לעוד מדינה מזרח תיכונית.
נשלטת ע"י מושחתים ודתיים, עם מערכת משפט חלשה ומקורבים לשלטון בתפקידים בכירים.
היידה ביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15092 הודעות, 62 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש עתיד ליברמן ומרצ ממש לא דואגים לחרדים, בואו נגיד את זה בזהירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
35501 הודעות, 101 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.21
67 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד