ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
עסוק בלצייץ

בליכוד תוקפים את בנט: "ממשיך לפזול שמאלה"

בליכוד מגיבים לדבריו של בנט שטעם היום כי באמתחתו מספר אופציות להקמת ממשלה. "ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל. בעוד הם מפרסמים פוסטים ומאמרים לכאורה 'ימניים' והפוכים מהמציאות, הם ממשיכים לפזול שמאלה"

בליכוד תוקפים את בנט: "ממשיך לפזול שמאלה"
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/דוד כהן, פלאש 90

חוזרים לפוליטיקה: בליכוד תוקפים את יושב ראש 'ימינה' נפתלי בנט וקוראים לו שוב להודיע כי יצטרף רק לממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו, ברקע דבריו של בנט הבוקר (ראשון) כי ישנן מספר אופציות להקמת ממשלה, והוא לכאורה לא פסל שוב ישיבה לצד לפיד ומחנה השינוי.

"הממשלה הבאה תידרש להתמודד עם אתגרים אדירים מבית ומחוץ - חמאס, איראן, לחצים בינלאומיים לעקירת יישובים, הגנה על חיילינו ומפקדינו מפני בית הדין הבינלאומי בהאג ועצירת ההתפרעויות בתוך גבולות הארץ", נמסר מהליכוד.

עוד נמסר כי "רק ממשלת ימין בראשות ראש הממשלה נתניהו תוכל להתמודד בהצלחה עם מכלול האתגרים הללו — ולא ממשלת שמאל שתלויה ברשימה המשותפת ושבקבינט הביטחוני שלה יושבים ניצן הורוביץ, תמר זנדברג ומרב מיכאלי".

בהודעה תקפו את מנהיג ימינה בנט: "ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל. בעוד הם מפרסמים פוסטים ומאמרים לכאורה 'ימניים' והפוכים מהמציאות, הם ממשיכים לפזול שמאלה. גם אחרי ההתקפות הרצחניות של החמאס, ההתפרעויות האלימות בתוך ישראל, וחידוש הדיבורים על מדינה פלסטינית שתהיה חמאסטן ענקית, הם ממשיכים לפעול להקמת ממשלה שתהיה תלויה במשותפת ובמפלגות השמאל של לפיד, מרצ והעבודה".

בליכוד דרשו מבנט להבהיר כי ישב רק בממשלה תחת בנימין נתניהו: "הגיע הזמן שהם יודיעו בבירור שהם לא יצטרפו לממשלה כזאת, ושהם יצטרפו לממשלת ימין בראשות נתניהו", הם ציינו כי "זהו כל ההבדל בין מנהיגות שפועלת בנחישות, באחריות ובהצלחה ברמה הלאומית והבינלאומית לבין פוליטיקאים שעסוקים בלצייץ ולכתוב מאמרים".

הליכוד נפתלי בנט חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד