גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #700111 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 700111        
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2665 הודעות, 21 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    19:57   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

‏גנץ בראיון: ''שמתי איקס על נתניהו. הוא רימה אותי. לא תהיה איתו ממשלה. או ממשלת שינוי או בחירות.''  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.05.21 בשעה 20:11 בברכה, יוםיום
 
שר הביטחון מסכם בריאיון מיוחד את 11 ימי הלחימה הקשים מול עזה, וטוען להצלחה מוחלטת: "סימנו וי על כל היעדים". הוא משגר מסר מאיים לראשי החמאס ("דמם בראשם גם אחרי הפסקת האש"), מתנה את שיקום עזה בהחזרת השבויים והנעדרים - ומזהיר מפספוס הזדמנות מדינית: "להפסיק להיגרר על ידי קיצונים, להקים ברית של מתונים"

שר הביטחון בני גנץ מתנה את שיקומה של רצועת עזה בפתרון סוגיית השבויים והנעדרים, טוען שישראל סימנה "וי" על כל יעדי מבצע "שומר החומות", קורא להפסיק להגיב לקיצוניים ולהקים "ברית של מתונים" – ומשגר איום מפורש לראשי החמאס: גם אחרי הפסקת האש דמכם בראשכם

בראיון מיוחד שהעניק גנץ ל-ynet שעות אחרי כניסתה לתוקף של הפסקת האש בין ישראל לחמאס, בתום 11 ימי הלחימה הקשים ביותר מאז מבצע צוק איתן ב-2014, מודה גנץ כי הפסקת האש לא הותנתה בהחזרת גופותיהם של אורון שאול והדר גלדין ושל השבויים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד, אולם הודיע – לפחות מבחינתו – שהסדרה ארוכת טווח ושיקום ההרס הרב שנגרם לתשתיות ברצועה במהלך המבצע מותנים בפתרון סוגיית השבויים והנעדרים.

"אנחנו לא יכולים להתפתח בהסכמים לשיקום רצועת עזה או כל מיני דברים מהסוג הזה ללא שסוגיית השבויים והנעדרים נפתרת", אמר שר הביטחון. הוא נשאל אם משמעות הדבר היא שמדובר בתנאי לשיקום, והשיב: "וודאי".

גנץ הוסיף, בהמשך לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהבטיח "משוואה חדשה" שבמסגרתה ישראל לא תקבל עוד "טפטוף רקטות", כי צה"ל לא יבליג בעתיד על תוקפנות כלשהי כלפי תושבי עוטף עזה, וכמובן גם כלפי יישובים מרוחקים יותר.


-מחר בבוקר יתחיל עוד פעם ירי, מה תעשה אז?
"אני רוצה לראות את זה קורה. מה שנקרא 'מייק מיי דיי', אנחנו לא ניתן לתושבי העוטף ולא מעבר לעוטף לחזור למציאות שהייתה קודם".

בנוגע ליעדי המבצע, טען גנץ כי הללו הושגו כולם, וכי זו הסיבה שהוחלט לסיים אותו כעת. "כל היעדים שאנחנו כממשלה מתוקנת במשטר דמוקרטי שמגדיר לדרג הצבאי 'תעשו א-ב-ג', 'תפגעו קשה בחמאס', 'תחזקו את ההרתעה', 'תפעלו נגד מפקדיו', 'נגד התשתיות שלו' וכו' – הכול עם צ'קליסטים, וי על הכול. הצבא הביא את כל ההישגים. וברגע שאתה ממצה את כל ההישגים אתה מבין שנכון לחתוך אותו, ולכן חתנו את המבצע".


במהלך 11 ימי הלחימה נורו לעבר ישראל יותר מ-4,300 רקטות ופצצות מרגמה – שיא של כל הזמנים עבור תקופה כה קצרה, וגנץ הודה בריאיון כי איתור היכולות הרקטיות של חמאס היה מבחינה מבצעית ומודיעינית אתגר לא פשוט.

עם זאת, הוא הוסיף: "גם בתקיפה תשתיתית, גם בתקיפות של פעילים וחוליות שפועלות גם בזה ששללנו את תת-הקרקע, לדעתי זה בסוף משפיע על היכולת שלהם להפעיל בצורה יותר גמישה את האש. כשמישהו בונה תשתית לאורך שנים וגם פעולת הבנייה עצמה נמצאת בשיטה של הסתרה מתמשכת זה בהחלט מאתגר, אבל אני נותן ציון מאוד גבוה למודיעין שלנו. לצידו אני נותן ציון מאוד גבוה גם למערכות ההגנה שלנו, שבסופו של דבר יירטו למעלה מ-90% מהדברים האלה, ונותן גם ציון מאוד גבוה לפיקוד העורף ולמדיניות ההתגוננות שלנו. אני נותן ציון מאוד גבוה לאזרחים שלנו שנשמעים לזה".


-הבטחת שזה יהיה שונה כשאתה תהיה שר הביטחון או רה"מ. אמרת "זה ייגמר אחרת לגמרי". וזה שוב נגמר בלי הסכם, בלי התחייבות שלהם לא לפתוח מחדש באש. מה השתנה?
"לא נכון, אנחנו קודם כל הפגנו עוצמה צבאית ביטחונית גבוהה מאוד במהלך השנה האחרונה, הפגנו עוצמה צבאית ואסטרטגית מאוד גבוהה במהלך המבצע האחרון".

גנץ טען בנוסף כי ישראל ניסתה "ככל האפשר" לצנן את המתיחות שקדמה להסלמה הביטחונית ולמטח הרקטות שירה חמאס ביום ירושלים לעבר הבירה - המטח שהביא לתחילת המבצע. לדברי גנץ, חמאס עשה טעות קשה כעשה זאת: "הוא נדחק עשרות שנים לאחור ואנחנו נמשיך את העניין הזה".

הוא הוסיף: "הם ירו ראשונים והם אשמים במערכה הזאת ואני חושב שיחיא סינוואר (מנהיג חמאס בעזה) מתחרט חרטה גדולה. אנחנו נשמע ממנו עכשיו כנהוג את נאומי הניצחון שלו ואת נאומי העמידה שלו, אבל כשהוא מסתובב ברצועת עזה רואה מה קרה שם ולאן היא הגיעה מהגאונות האסטרטגית שלו. הוא מכיר את המציאות ואני משוכנע שבשיח הפנימי שלהם תהיה מוזיקה אחרת".

גנץ שיגר בדבריו מסר מאיים לסינוואר ולשאר ראשי החמאס, בצל הניסיונות הכושלים של צה"ל לחסלם במערכה: "בשום נקודת זמן, תוך כדי המערכה, לא הפסקנו לרדוף אחריהם, ובשום נקודת זמן לא נפסיק לרדוף אחריהם. אני אומר לראשי החמאס שפועלים כנגד מדינת ישראל ומפעילים את הדברים האלה – דמם בראשם".

-גם אחרי הפסקת האש?
"גם אחרי הפסקת האש, דמם בראשם. אני לא מוכן שמה שהיה פה בשבועות שקדמו למערכה הזאת וכמובן מה שקרה בערב פתיחתה של המערכה, עם הירי לירושלים ולעומקה של מדינת ישראל, לא אתן לדבר הזה לחזור. הפגיעה בהם הייתה מאוד קשה. הם יוצאים עכשיו מהמנהרות, הם יוצאים עכשיו מהבונקרים שלהם, מדירות המסתור שלהם, והם התחילו להסתובב בעזה בצורה כזאת או אחרת, ואגב לא כל כך בטוחה, אבל הם יימצאו את הדרך להסתובב".

-יכול להיות שתהיה כוונת על ראשם למרות הפסקת האש?
"אני לא נותן תעודת חסינות לאף אחד מאויבנו בשום מקום".

גנץ חזר בריאיון על דבריו מההצרה הביטחונית בקריה בצהריים לצד נתניהו, אז קרא שלא להחמיץ לאחר הפסקת האש הזדמנות מדינית: "אנחנו מגיבים לצערנו לצעדיהם של קיצונים. הנה, בא סינוואר, גורם קיצוני, יורה לכיוון ירושלים, אנחנו מגיבים, עשינו את מערכת 'שומר החומות' בצורה טובה. הגיע הזמן שנסתכל טיפה יותר רחב וננסה לייצר ברית של מתונים. באזור, במדינת ישראל, עם הרשות הפלסטינית, וננסה לעשות מעשה מדיני אחר, שיאפשר, אני מקווה בכפוף להסדרת השבויים והנעדרים, גם לשקם את רצועת עזה ולייצר מציאות של שכנות".

לדברי גנץ, שבהצהרה שלו בצהריים טען כי שוחח עם גורמים במדינות ערביות שלא מקיימות קשרים עם ישראל, באותה "ברית מתונים" נכללות מדינות כמו איחוד האמירויות, מצרים, ירדן וגם הרשות הפלסטינית. "את המאמץ הזה צריך לעשות אחרת, אנחנו שבויים של הקיצונים כל הזמן".

-אז אתה אומר שללא סיומת מדיני זה פספוס?
"ללא סיומת מדינית, ברור שנגיע למערכה נוספת ברצועת עזה – שגם אותה ננצח".

-אלא דברי ביקורת על רה"מ.
"אלה לא דיברי ביקורת".

-אתה מוציא את קטאר מהמשוואה אגב?
"אני לא מוציא את אף אחד מהמשוואה, אני מוציא את השיטה. אני לא מוכן לעבוד אצל הקיצוניים, אני רוצה לעבוד עם המתונים".

-מה קורה עם מזוודות הדולרים? ייכנסו מחר בבוקר או לא ייכנסו?
"אנחנו נצטרך להסתכל איך אנחנו מעבירים את המשאבים שנדרשים לרצועת עזה. אבל אני חוזר ומדגיש, תבדיל בין טיל הומניטרי של צרכים בסיסיים ביותר כמו תרופות – בואו לא נשכח שחיים שם שני מיליון אנשים – לבין כל דבר שהוא מעבר לעניין הזה. אני חוזר לסוגיית השבויים והנעדרים. את העניין ההומניטרי הבסיסי אנחנו נקיים כי אנחנו בני אדם. זה מה שאנחנו נעשה ונמצא את השיטות".

-אתה תומך לפחות בימים הקרובים לתת קצת גזרים אחרי המקלות שנחתו על הרצועה, אולי פועלים, אולי צעד כזה או אחר, כדי להראות להם מחירי הפסד?
"תשמע, אנחנו הרבה יותר רחבים מזה. אנחנו מוכנים עם בניית פארק תעשייה באזור ארז, אנחנו מוכנים עם בניית פארק תעשייה באזור קרני, אנחנו מוכנים לבצע פעולות ייצוא וייבוא, אנחנו מוכנים להרבה מאוד דברים – כל זה לא יקרה אם לא תיפתר בעיית השבויים והנעדרים ברצועת עזה".

גנץ הודה בריאיון כי ייתכן שישראל תצטרך לשוב ולהילחם בסבבים עתידיים מול ארגוני הטרור ברצועת עזה. "אנחנו צריכים להקפיד על שלושה דברים: מדיניות ביטחונית מאוד נוקשה כלפי רצועת עזה, מדיניות אזרחית מאוד מרחיבה ותשתיתית וכלכלית כלפי יישובי העוטף, ומאמץ מדיני ככל האפשר בשביל לשנות את הצורך להילחם מעת לעת. אם יהיה צורך להילחם מעת לעת, וזה דבר שיכול לקרות לנו, אנחנו נהיה שמה, חזקים ונחושים כבעבר".

-כלומר ממשיכים את הסבבים?
"זה יכול לקרות, ככל שאפשר רחוק בין סבב לסבב".

גנץ התחייס בריאיון גם לשאלות הפוליטיות שמתעוררות כעת מחדש עם סיום הלחימה, וכשימים מעטים בלבד נותרו למנדט שהוטל על יאיר לפיד להרכיב ממשלה. הוא הכחיש פעם נוספת את הדיווחים שקיים לאחרונה מגעים כלשהם לממשלה עם נתניהו, דיווחים שגברו לאור העבודה הצמודה של גנץ ונתניהו במהלך המבצע הצבאי. גנץ הדגיש כי במהלך המבצע לא עסק כלל בסוגיות פוליטיות, ולדבריו גם לא קיבל הצעות מראש הממשלה.

-אנחנו נכנסים למשחק פוליטי חדש עכשיו. נגמרה המלחמה, צריך להקים ממשלה, האם אתה פרטנר לממשלה כזאת? אומר לך נתניהו "בוא בני אני זז", השנתיים הראשונות שלך. תהיה רה"מ במיידי.
"אטילה, הוא כבר אמר את זה, נכון?"

-לא יודע.
"אני יודע. הוא כבר אמר את זה".

-לך הוא נתן הצעה כזאת שהוא יזוז לשנתיים?
"כן, הייתה הצעה לפני הדבר הזה שאני אהיה הראשון ברוטציה ונעשה ממשלה איתו ולא הלכתי על העניין הזה. מדינת ישראל".

-ואתה לא הולך לעניין הזה?
"אני לא הולך לעניין הזה כי מדינת ישראל צריכה דרך חדשה".

-ואתה אומר את זה גם עכשיו?
"או שישראל תגיע לשם דרך ממשלת שינוי, או שהיא תגיע לשם דרך בחירות. אני לא עושה שיתוף פעולה עם נתניהו. הוא הוליך אותי שולל במגרש הפוליטי ואני אינני מתכוון לחדש אותו".

-כלומר יש איקס על העניין הזה.
"נכון".

https://www.ynet.co.il/news/article/H1FEGDSFu



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בנט צריך להתעשת ולהפרד משקד אם צריך לטובת המדינה. יוםיום 21.05.21 19:58 1
     ואז עם מי ממשלה? משותפת? micmic 21.05.21 20:00 5
         זה רק בראשם של התועמלנים שממומנים מבלפור. יוםיום 21.05.21 20:02 8
             אז עם מי? איתך? micmic 21.05.21 20:02 10
                 איך אמר בנט: עם כל מי שביבי היה מקים בשמחה. (והבוטים היו מגנים על החלטתו בחירוף נפש) יוםיום 21.05.21 20:04 14
                     חח איזה בדיחה הרלב arbitori 21.05.21 21:01 40
                     +1 yudval 22.05.21 07:54 72
                         😂😂😂 Isilidur1 22.05.21 08:37 81
                         חיחי, זה תומכי נתניהו מול תומכי המדינה, כי אין יצור כזה שהוא גם וגם Djin 22.05.21 14:02 83
                             תומך בנתניהו, תומך במימון החמאס , איבוד הריבונות על הנגב yudval 22.05.21 14:05 85
                                 ה''מורשת נתניהו'' שלך מאוד מצומצמת וחד צדדית Djin 22.05.21 18:08 93
                                     מבחינתי מצביעי נתניהו משתינים עלי ועל המשפחה שלי. yudval 22.05.21 18:11 95
                                         רצחנו גם את רבין, אל תשכח Djin 22.05.21 18:18 96
                                             זה בכלל משנה מה חטפת או מה ראית? yudval 22.05.21 18:21 97
                                                 בסדר, זה משנה מה אתה חטפת אבל לא מה אני Djin 22.05.21 19:08 98
                                                     לחלוטין. אני עם קולי לא תמכתי בהעברת שקל אחד לטרור. yudval 22.05.21 19:11 99
                         זה לא אותו דבר ירון מהשרון 22.05.21 21:17 100
                             ממשלת ימין שמסייעת לאירגון טרור היא לא ממשלת ימין אלא אחיזת עיניים yudval 22.05.21 21:19 101
                     כשיהיה לו 30 מנדטים שידבר eliya 22.05.21 21:30 102
             תועמלנים יש קודם כל באולפני 12/13, כל פעם שמטיחים מציאות טריוויאלית תצעק תועמלנים בבלפור? party pooper 21.05.21 20:09 20
         עם הליכוד. אבל רק אחרי שהליכוד יחלים מהחברות בכת ויעיף את משפחת נוכליהו. גבולן 22.05.21 07:51 69
             הנוכלים הם רק חברי כת הרל״ב . כת של מופרעים אכולי שינאה שלא נותנים לאמת לבלבל אותם FBD 22.05.21 08:14 78
                 כל חבר כת, מאמין שמי שלא בכת הוא מה שציינת... מאחל לך שתפקח עיניים ותגלה שאתה תומך ב... גבולן 22.05.21 08:21 79
                     מאיפה אתם מביאים את השטויות האלה? Djin 22.05.21 14:04 84
     או להתעשת ולהיפרד מבנט Baznoded 21.05.21 20:53 37
  לא מבין למה מדברים ככה על נתניהו Casa 21.05.21 19:59 2
     קשקוש. זה רק נגד הנוכל. מצביעי הליכוד ראויים וטובים. אם נעים לך להתקרבן בהצלחה. יוםיום 21.05.21 19:59 4
         אבל מי שמצביע לליכוד Casa 21.05.21 20:04 16
             די להתפלסף פוסלים את הנוכל ולא מיליון יהודים אזרחי ישראל. רוצה להתקרבן בהצלחה. יוםיום 21.05.21 20:06 17
                 פוסלים גם מיליון איש ו*אין* דרך לחמוק מזה. party pooper 21.05.21 20:10 21
                     אתה פוסל ממשלה בראשות לפיד? אם כן למה אתה פוסל מעל חצי מיליון אזרחים? Njuf 21.05.21 20:43 32
                         הם נגד החרמות the_coon 21.05.21 22:42 59
                             נתת רשימה של מחרימי נתניהו, והפכת אותם למוחרמים Djin 22.05.21 14:06 86
                                 ספר לי בבקשה האם אתה רוצה את אלו בממשלה the_coon 22.05.21 14:12 90
                                     מה יש לי לספר לך? אתה גם ככה מגיב בלי קשר למה שאני כותב. Djin 22.05.21 18:10 94
                     הליכוד זה רק ביבי כל השאר זה פחים נאקימה 21.05.21 22:56 62
                         קשה לכם עם זה שכל המתמודדים שלכם משיגים בקלפי תוצאה פח אז משמיצים. תמשיכו לחפש בפח לא יעזור לכם.. פלומה 22.05.21 02:01 63
                             מחנה לא מלוכד אם היה ביבי היסטוריה נאקימה 22.05.21 05:56 67
                                 בינתיים מה שאתם מאחלים לליכוד, קרה במציאות לעבודה Djin 22.05.21 14:07 87
                 הפוסלים הם הנוכלים הכי גדולים בתולדות המדינה . FBD 21.05.21 20:48 36
                 אל תחליט בשבילי את מי אני רוצה - מעדיף את ביבי (לא סובל אותו אישית) על כל אפשרות מהשמאל Baznoded 21.05.21 20:56 38
             ורובם יצביעו ליכוד, גם אם לא יעמדו בראשו הנוכל ומשפחתו הגועלית. גבולן 22.05.21 07:52 71
         בול. הליכודניק המצוי זקוק לתחושת קיפוח כמו אוויר לנשימה Prodigy 21.05.21 20:17 24
     שקר ביביסטי. אם ביבי הולך הביתה, תהיה ממשלה עם כל מי שהצביע לליכוד Prodigy 21.05.21 20:17 25
         אבל שוב Casa 21.05.21 20:21 27
             לא מסוגלים להבין דברים בסיסיים. party pooper 21.05.21 20:22 28
             אתה לא פוסל ממשלה בראשות 17 מנדטים שהצביעו ללפיד? Njuf 21.05.21 20:43 33
                 לא מתעניין 21.05.21 21:07 43
             אבל שוב Prodigy 21.05.21 21:57 50
             שקר שחוזרים עליו, הוא רק שקר שחוזרים עליו. הם יצביעו ליכוד גם בלי שנוכל יעמוד בראש במפלגה. גבולן 22.05.21 07:54 73
                 שקר שחוזרים עליו, הוא רק שקר שחוזרים עליו. *מוסיף שקר שחוזרים עליו* Djin 22.05.21 14:11 89
         בראשות מי, אם יורשה לי לשאול? זבוב על הקיר 21.05.21 22:29 54
             לא יודע וגם לא מבין כיצד זה רלוונטי Prodigy 21.05.21 22:43 60
             סליחה, אבל אתה רומז שבוחרי הליכוד הם חבורת מפגרים שרק ביבי יכול לנהל אותם? אולי תיתן להם... גבולן 22.05.21 08:24 80
                 כתבת בציניות? אתה מזלזל בבוחרי הליכוד כל תגובה שניה בערך.. Djin 22.05.21 14:12 91
     אל תיתן לקליק בייט להטעות אותך, מדובר בכותרת מסולפת ישראלי 21.05.21 20:19 26
     נתניהו קרא לנו חמוצים,לא יהודים,אנרכיסטים ומפיצי מחלות,לנו המצביעים Njuf 21.05.21 20:42 30
         מה לא נכון במה שאמר לא הבנתי מתעניין 21.05.21 21:08 44
     הוא לא אמר את זה. זו המצאה ושקר של פותח האשכול שירי 21.05.21 22:38 58
     מזכיר לי את אמירתו של ברקו (מאופירה וברקו) למיקי זוהר שסביבת ראש הממשלה והוא עצמו מתנהלים כארגון פשע לכל דבר הסטוריון חובב 22.05.21 02:47 66
         אגב, גם הנוכל דרעי אבו בצל השתמש בשיטה הזו, כשלפיד אמר לו ''אני אשקם אותך'' ואבו בצל... גבולן 22.05.21 07:57 75
     לא. זה מה שהתעמולה רוצה. שביקורת על נתניהו yudval 22.05.21 07:56 74
  גנץ, חברי מפלגתך עשו תרגיל נוכלות לנתניהו ולא הפוך. המושתלים של לפיד ושות'. Isrtv 21.05.21 19:59 3
  כל הכבוד! Androidog 21.05.21 20:00 6
  התרגיל היחיד היה שאתה והמפלגה שלך נכנסתם לחבל בממשלה מדמחיסט 21.05.21 20:01 7
     ברורר בגלל גנץ לא היה תקציב/מפכל שנתיים. תרבות השקר והסיאוב של הליכוד. יוםיום 21.05.21 20:03 11
         בגלל גנץ הממשלה הפריטטית התנהלה כמו אופוזיציה וקואליציה בתוך הממשלה מדמחיסט 21.05.21 20:04 13
             לא שזו בעיה גדולה מבחינת חדל הימין חדל השגריר במשרה מלאהנתניהו rocsteady 21.05.21 20:08 18
             וזה בגלל שביבי לא העביר תקציב, לא אישר את תקנון הממשלה ולא כינס ישיבות ממשלה Njuf 21.05.21 20:45 34
                 תנסה שוב, זה התחיל לפני מדמחיסט 21.05.21 20:45 35
             מישהו באמת מאמין לזה שגנץ אשם באי תפקוד הממשלה ולא yudval 22.05.21 08:01 76
  ככה גם ליברמן סער לפיד בוגי ואחרים רומו ושמו X. סביר שגם לבנט יש גבול ליכולת הספיגה אקטואלי 21.05.21 20:02 9
     זה לא בנט זה איילת שמנוהלת לכאורה על ידי אפי נווה יוםיום 21.05.21 20:03 12
     בנתיים בנט גורם למדענים של פמפרס להחוויר עם יכולת הספיגה הבלתי נגמרת שלו yudval 22.05.21 08:04 77
  אוהבים אותך גנץ!! ZioNLight 21.05.21 20:04 15
  שמח על ההצהרה הברורה הזו, צריך להביא בהקדם למפלתו של השקרן והמניפולטור Sarek 21.05.21 20:08 19
     התכוונת לגנץ? הבסבורג 21.05.21 21:41 47
  :) ההפסד כולו שלו Braveheart 21.05.21 20:16 22
     למה לו להצמד לנתניהו? Isilidur1 22.05.21 08:44 82
  איפה הנעדרים?!!! אחד האדם 21.05.21 20:16 23
  עכשיו באמת כל מה שנותר זה להעיף את נתניהו מהזירה הפוליטית ובא לציון גואל חדה 21.05.21 20:39 29
  בוקר טוב אליהו, להעיף את הנאשם מבלפור! גם בנט יתעורר השבוע. שולץ 21.05.21 20:43 31
     בנט ער. שקד עדיין לא. איל השרון 21.05.21 20:58 39
  גנץ (השמאלני עפ''י ביבי) קנה את עולמו במבצע בעזה. תיפקד טוב מאוד בכול המובנים. איל השרון 21.05.21 21:02 41
  ברית עם מתונים..? TomerikO 21.05.21 21:03 42
  יח''צ לגנץ. אבל ויינט כהרגלה. בלי מילה על פעולה בכותרת. חזרו ל''רקלאביבי'' Spike 21.05.21 21:12 45
  לא מפתיע שהכותרת שונה במציאות micmic 21.05.21 21:35 46
  ציטוט שיקרי ומטעה! - מנהלים? מישהו? הרואה_משם 21.05.21 21:45 48
  גם אתה וגם מנהיג כת שלושת הכפים צריכים לעוף. סר הביטחון. Prodigy 21.05.21 21:55 49
  ביבי לברוח מהמשפט יהיה מוכן לשבת עם נסראלה יוחאי שכן טוב 21.05.21 22:02 51
  מדהים, תחפשו את הכותרת בתוכן הכתבה Djin 21.05.21 22:18 52
  “כלומר יש איקס על העניין הזה. ''נכון''.” Isaac 21.05.21 22:25 53
  אולי בכל זאת ימות המשיח בפתח White angel 21.05.21 22:34 55
  ביבי צריך לסגור עם בנט ושקד כדי להבטיח את עצמו דוד 21.05.21 22:36 56
     שרה כבר מרשה עם שקד? שפונפוניקה 22.05.21 15:28 92
  שימו לב חברים, כך נראית הנדסת תודעה! שירי 21.05.21 22:37 57
  איך מכך מה שהוא אמר זאת הכותרת? shlominator 21.05.21 22:50 61
  גם הציבור ישים עליך איקס בקלפי ובעזרת השם אחרי הבחירות ביבי יקבל 40 מנדטים פלומה 22.05.21 02:05 64
  שינו את הכותרת בליינט או שמפרסם האשכול בחר לקחת קצת חופש יצירתי? Djin 22.05.21 02:24 65
  גנץ התגלה במבצע כמנהיג עם פוטנציאל גדול - אומנם פוליטיקאי שלומיאל - אבל יודע לעבוד naradin 22.05.21 07:40 68
  אכן סמך על שקרן פתולוגי protos 22.05.21 07:52 70
  חוץ מזה שהכותרת שונה לחלוטין מהכותרת במקור, אף משפט שמופיע בין מרכאות לא כתוב בכתבה winter1 22.05.21 14:07 88
  המילה ״איקס״ לא נאמרה על ידי גנץ אלא רק על ידי אטילה ההוני. גנץ אמר וי ועוד כל מיני מילים, אלמר 22.05.21 23:06 103
  נחיה ונראה גל שמואלי 27.05.21 11:19 104

   
   
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2665 הודעות, 21 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    19:58   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. בנט צריך להתעשת ולהפרד משקד אם צריך לטובת המדינה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
76614 הודעות, 249 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:00   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. ואז עם מי ממשלה? משותפת?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2665 הודעות, 21 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:02   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. זה רק בראשם של התועמלנים שממומנים מבלפור.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
76614 הודעות, 249 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:02   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אז עם מי? איתך?  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2665 הודעות, 21 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:04   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. איך אמר בנט: עם כל מי שביבי היה מקים בשמחה. (והבוטים היו מגנים על החלטתו בחירוף נפש)  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
arbitori לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
1191 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:01   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. חח איזה בדיחה הרלב  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
כל רגע מסתכלים לראות מה ביבי היה עושה ועושים גרוע יותר, וטופחים לעצמם על השכם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    07:54   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. +1  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
תומכי נתניהו: בנט ילך עם השמאל !
תומכי המדינה: אבל נתניהו ישב ועדיין יושב עם מפלגות שמאל 🤨
תומכי נתניהו: נו מה לעשות שלא היו לו 61 ... מה אתה חושב שזה מה שהוא רצה? לא היתה ברירה..
🤦🏻‍♂️🤷🏻‍♂️



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1
חבר מתאריך 28.8.20
552 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    08:37   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. 😂😂😂  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:02   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. חיחי, זה תומכי נתניהו מול תומכי המדינה, כי אין יצור כזה שהוא גם וגם  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
צחוקים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:05   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. תומך בנתניהו, תומך במימון החמאס , איבוד הריבונות על הנגב  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
שחיקת ההרתעה מול הגיס החמישי שבתוכנו, מינוי מפכ"ל אצבע בעין , אין תקציב, אירן בדרך לפצצה...
כל מי שבוחר להצביע לו אחרי כל אלו. בוחר בסופרסטאר אסתטי על פני טובת המדינה כן.
המשפחה שלי טווחה והאיזור שגדלתי בו נשרף חדשות לבקרים, משאיות סחורה לאויב מסכנות את התושבים שלנו בכביש.
כן. אני יודע על בשרי מהי מורשת נתניהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    18:08   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. ה''מורשת נתניהו'' שלך מאוד מצומצמת וחד צדדית  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  
תודה על ההסבר, לפחות סגרנו את הפינה שמבחינתכם נתניהו = המצביעים שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    18:11   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. מבחינתי מצביעי נתניהו משתינים עלי ועל המשפחה שלי.  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  
אתם ידעתם בזמן אמת על התמיכה של נתניהו באירגון הטרור חמאס. אבל פשוט לא עניין אתכם.
ראיתם אותנו מטווחים, צעקתם מלך!
ראיתם את שדותינו עולים בלהבות, צעקתם גאון!
ידעתם שהנגב עובר בעלות... אמרתם שהשמאל אשם (🤨)
נתניהו ילך בסוף. אני אזכור את "אחיי" מהימין שהפנו למשפחתי עורף .
אתם מי שנתן לו את הלגיטימציה לחצות קווים אדומים.
בשתיקתכם הכשרתם תמיכה באירגון טרור כדבר לגיטימי ועם כזה דבר מגיעה חרפה שלא ניתן להוריד במקלחת עם קצת סבון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    18:18   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. רצחנו גם את רבין, אל תשכח  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  
אני מצביע נתניהו, מה אתה רוצה ממני? מאיפה אתה יודע מה עשיתי ואיפה אני חיי, כמה טילים חטפתי וכמה פיגועים ראיתי?
ההכללות שלך לא מעניינות, ואתה מתבלבל וחושב שזה טענות.
מבחינתי אתם משתינים על מצביעי נתניהו, אז אין לי מה להתרגש מסיסמאות ופאתוס בערימות מסחריות, זה אחד המצרכים הכי נפוצים בארץ..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    18:21   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. זה בכלל משנה מה חטפת או מה ראית?  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  
בכל פתק של מחל יש אות קין של מימון אירגון טרור בזמן מלחמה.
אגב... כל חיי הצבעתי ימין . ובכל הזדמנות שהיתה לי הצבעתי לבנט - עד היום שכף ידו חתמה כשר ביטחון על כספי מימון הטרור הקטאריים של נתניהו .
נאה דורש נאה מקיים.
אדם לא יכול להגדיר את עצמו ימני וחושב רק בטובת המדינה כשמימון טרור הוא צ׳יפס בשבילו.
יש קוים שלא חוצים.
יאיר גולן אמר איקס, נתניהו העביר כספי טרור לחמאס.
התקשורת מוטה, אבל נתניהו הוא זה שהעביר כספי טרור לחמאס.
אל מול כל אצבע שתפנו יש מעשה מתועב ומתמשך שאין עליו שום מחילה. !!!סיוע לאירגון טרור בזמן מלחמה!!!
זה ודאגה לטובת המדינה לעולם לא יוכלו להתקיים באותה המשבצת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    19:08   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. בסדר, זה משנה מה אתה חטפת אבל לא מה אני  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  
אתה לא אובייקטיבי ולא פתוח לדיון.
חבל על הזמן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    19:11   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. לחלוטין. אני עם קולי לא תמכתי בהעברת שקל אחד לטרור.  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  
עם קולי לא פגעתי בביטחון בני משפחתך
מי שהצביע מחל עשה זאת והביא את החרפה על כולנו.
זה בדיוק ההבדל.
גם אם תברח מהדיון האמת לא תימחק.
וזו האמת

אגב. נתניהו הימני (ההוא מהעבר) הסכים איתי ב100 אחוז
https://youtu.be/gPyttTw578U



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון
חבר מתאריך 6.4.21
434 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    21:17   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. זה לא אותו דבר  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
יש הבדל בין ממשלת ימין שיש בה מיעוט של שמאל לבין ממשלת שמאל שיש בה מיעוט ימני. מה מסובך?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    21:19   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. ממשלת ימין שמסייעת לאירגון טרור היא לא ממשלת ימין אלא אחיזת עיניים  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
מה לא ברור?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eliya לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    21:30   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. כשיהיה לו 30 מנדטים שידבר  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
טיפש מי שלא רואה הבדל בין קואליציה ימנית בתמיכת השמאל לבין קואליציה שמאלנית עם תמיכה מהימין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
party pooper לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.19
2928 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:09   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. תועמלנים יש קודם כל באולפני 12/13, כל פעם שמטיחים מציאות טריוויאלית תצעק תועמלנים בבלפור?  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
2982 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    07:51   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. עם הליכוד. אבל רק אחרי שהליכוד יחלים מהחברות בכת ויעיף את משפחת נוכליהו.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
16089 הודעות, 148 מדרגים, 276 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    08:14   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. הנוכלים הם רק חברי כת הרל״ב . כת של מופרעים אכולי שינאה שלא נותנים לאמת לבלבל אותם  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
2982 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    08:21   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. כל חבר כת, מאמין שמי שלא בכת הוא מה שציינת... מאחל לך שתפקח עיניים ותגלה שאתה תומך ב...  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
משפחה דוחה, שהתעשרה בעשרות מיליונים באופן לא מוסבר, שעוסקת בפילוג עדתי, שמאפשרת לאחד מבניה, להשתלח בראשי מדינות ובפוליטיקאים ולהפיץ פייק ניוז מתוך מחשב שיושב בבית ראש הממשלה ולטייל בבתי זונות ברכב ממשלתי תוך חילול שבת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:04   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. מאיפה אתם מביאים את השטויות האלה?  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
יש מחסן סיסמאות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Baznoded לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18760 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:53   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. או להתעשת ולהיפרד מבנט  
בתגובה להודעה מספר 1
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casa לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.16
736 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    19:59   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. לא מבין למה מדברים ככה על נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אל תגיד שמתי איקס על נתניהו, תגיד שמתי איקס על כל מי שהצביעו לו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2665 הודעות, 21 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    19:59   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. קשקוש. זה רק נגד הנוכל. מצביעי הליכוד ראויים וטובים. אם נעים לך להתקרבן בהצלחה.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casa לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.16
736 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:04   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אבל מי שמצביע לליכוד  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
יודע בדיוק מי עומד בראשה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2665 הודעות, 21 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:06   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. די להתפלסף פוסלים את הנוכל ולא מיליון יהודים אזרחי ישראל. רוצה להתקרבן בהצלחה.  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
party pooper לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.19
2928 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:10   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. פוסלים גם מיליון איש ו*אין* דרך לחמוק מזה.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
11335 הודעות, 61 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:43   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אתה פוסל ממשלה בראשות לפיד? אם כן למה אתה פוסל מעל חצי מיליון אזרחים?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon
חבר מתאריך 9.2.21
1289 הודעות
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:42   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. הם נגד החרמות  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
חוץ מהחרמות על לפיד, ליברמן, העבודה, מרצ, כחול לבן ותקוה חדשה. זה לא נחשב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:06   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. נתת רשימה של מחרימי נתניהו, והפכת אותם למוחרמים  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
עיוות אלגנטי, לא בטוח שכולם ישימו לב..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon
חבר מתאריך 9.2.21
1289 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:12   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. ספר לי בבקשה האם אתה רוצה את אלו בממשלה  
בתגובה להודעה מספר 86
 
  
ולמה אם אתה לא רוצה את מרצ(לצורך העניין) זאתי דעה פוליטית שונה ואם אני לא רוצה את ביבי אתה רץ להתקרבן..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    18:10   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. מה יש לי לספר לך? אתה גם ככה מגיב בלי קשר למה שאני כותב.  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
להסביר לך מה רע במרצ?
זה לא התפקיד שלי, אם לא גילית לבד בעיה שלך..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נאקימה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.13
9028 הודעות, 22 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:56   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. הליכוד זה רק ביבי כל השאר זה פחים  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.05.21 בשעה 23:04 בברכה, נאקימה
 
כמה אתה חושב שהליכוד היה מקבל בלי ביבי ? אפס ?

לידיעה ממשלת שמיר האחרונה הליכוד היה 35 מנדטים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
64019 הודעות, 183 מדרגים, 345 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    02:01   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. קשה לכם עם זה שכל המתמודדים שלכם משיגים בקלפי תוצאה פח אז משמיצים. תמשיכו לחפש בפח לא יעזור לכם..  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נאקימה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.13
9028 הודעות, 22 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    05:56   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. מחנה לא מלוכד אם היה ביבי היסטוריה  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:07   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. בינתיים מה שאתם מאחלים לליכוד, קרה במציאות לעבודה  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  
חשבון נפש מישהו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
16089 הודעות, 148 מדרגים, 276 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:48   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. הפוסלים הם הנוכלים הכי גדולים בתולדות המדינה .  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Baznoded לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18760 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:56   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אל תחליט בשבילי את מי אני רוצה - מעדיף את ביבי (לא סובל אותו אישית) על כל אפשרות מהשמאל  
בתגובה להודעה מספר 17
 

ברוך ה' מעלום לא הצבעתי ולעולם לא אצביע למישהו מהשמאל-עצם האידאולוגיה של השמאל זה שחיתות מבחינתי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
2982 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    07:52   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. ורובם יצביעו ליכוד, גם אם לא יעמדו בראשו הנוכל ומשפחתו הגועלית.  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
44460 הודעות, 193 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:17   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. בול. הליכודניק המצוי זקוק לתחושת קיפוח כמו אוויר לנשימה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


מלחמה היא שלום. עבדות היא חירות. בערות היא כוח. הליכוד לא ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע״מ.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
44460 הודעות, 193 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:17   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. שקר ביביסטי. אם ביבי הולך הביתה, תהיה ממשלה עם כל מי שהצביע לליכוד  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


מלחמה היא שלום. עבדות היא חירות. בערות היא כוח. הליכוד לא ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע״מ.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casa לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.16
736 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:21   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אבל שוב  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
30 מנדטים הצביעו ליכוד. 30 מנדטים הצביעו ביבי. 30 מנדטים פסולים. מאוד פשוט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
party pooper לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.19
2928 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:22   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. לא מסוגלים להבין דברים בסיסיים.  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
11335 הודעות, 61 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:43   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. אתה לא פוסל ממשלה בראשות 17 מנדטים שהצביעו ללפיד?  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
אתה לא פסלת ממשלה בראשות גנץ כשהיה לו 33 ולביבי 32?
מספיק עם המוסר הכפול



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתעניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.18
34542 הודעות, 125 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:07   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. לא  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
לפיד תמיד מוזמן לבוא לממשלת הליכוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
44460 הודעות, 193 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:57   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. אבל שוב  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
30 מנדטים הצביעו ליכוד. אם מנהיג כת שלושת הכפים הולך הביתה, אין לאף אחד בעיה לשבת איתם.

יותר מכך, אם ביבי לא ירוץ (בע"ה) בבחירות הבאות, אז אותם אנשים שהצביעו לביבי ויצביעו שוב לליכוד לא יוחרמו.


מלחמה היא שלום. עבדות היא חירות. בערות היא כוח. הליכוד לא ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע״מ.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
2982 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    07:54   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. שקר שחוזרים עליו, הוא רק שקר שחוזרים עליו. הם יצביעו ליכוד גם בלי שנוכל יעמוד בראש במפלגה.  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:11   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. שקר שחוזרים עליו, הוא רק שקר שחוזרים עליו. *מוסיף שקר שחוזרים עליו*  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
מה פתאום מבטלים 30 מנדטים ומזלזלים בציבור שלם?
במחנה הריפוי וחדי הקרן?
לא יכול להיות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב על הקיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
6249 הודעות, 47 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:29   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. בראשות מי, אם יורשה לי לשאול?  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
מישהו אחר מהמפלגה עם ה30 מנדטים, או סער?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
44460 הודעות, 193 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:43   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. לא יודע וגם לא מבין כיצד זה רלוונטי  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  


מלחמה היא שלום. עבדות היא חירות. בערות היא כוח. הליכוד לא ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע״מ.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
2982 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    08:24   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. סליחה, אבל אתה רומז שבוחרי הליכוד הם חבורת מפגרים שרק ביבי יכול לנהל אותם? אולי תיתן להם...  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
את הקרדיט לבחור בבוא היום מועמד אחר, ללא הזילזול שאתה מביע בהם?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:12   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. כתבת בציניות? אתה מזלזל בבוחרי הליכוד כל תגובה שניה בערך..  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
23593 הודעות, 96 מדרגים, 153 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:19   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אל תיתן לקליק בייט להטעות אותך, מדובר בכותרת מסולפת  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
-ואתה אומר את זה גם עכשיו?
"או שישראל תגיע לשם דרך ממשלת שינוי, או שהיא תגיע לשם דרך בחירות. אני לא עושה שיתוף פעולה עם נתניהו. הוא הוליך אותי שולל במגרש הפוליטי ואני אינני מתכוון לחדש אותו".

-כלומר יש איקס על העניין הזה.
"נכון".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
11335 הודעות, 61 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:42   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. נתניהו קרא לנו חמוצים,לא יהודים,אנרכיסטים ומפיצי מחלות,לנו המצביעים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אז מספיק עם ההתמסכנות שהוא שם איקס על בן אדם שחתם איתו הסכם ומהרגע הראשון עשה הכל כדי לא לקיים אותו.
אתה הצבעת לנוכל פוליטי ואתה ידעת את זה ולכן הצבעת לו. אז לפחות לא להיתמם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתעניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.18
34542 הודעות, 125 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:08   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. מה לא נכון במה שאמר לא הבנתי  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
למרות שהוצאת הכל מהקשרו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שירי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.14
10765 הודעות, 153 מדרגים, 227 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:38   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. הוא לא אמר את זה. זו המצאה ושקר של פותח האשכול  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
שידורג בהתאם כמובן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
6390 הודעות, 34 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    02:47   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. מזכיר לי את אמירתו של ברקו (מאופירה וברקו) למיקי זוהר שסביבת ראש הממשלה והוא עצמו מתנהלים כארגון פשע לכל דבר  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ואז מיקי זוהר, מירי רגב, אמסלם, אוסנת מארק ודומיהם "שכללו" מאד את דברי ברקו והפכו אותם לאמירה שכל הליכוד ומצביעי הליכוד פועלים כארגון פשע


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
2982 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    07:57   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. אגב, גם הנוכל דרעי אבו בצל השתמש בשיטה הזו, כשלפיד אמר לו ''אני אשקם אותך'' ואבו בצל...  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
יצא עם שילוט חוצות "אתה תשקם אותנו?" (כדי שהבוחרים יחשבו שלפיד מתנשא עליהם וכביכול אמר זאת על כלל מצביעי ש"ס ולא כפי שהיה במציאות כשהוא אמר זאת אך ורק על הנוכל דרעי אבו בצל)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    07:56   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. לא. זה מה שהתעמולה רוצה. שביקורת על נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
תתפרש כזלזול במצביעים שלו.
אבל ביקורת על נתניהו היא ביקורת על נתניהו והדרך העקומה שלה שעד לאחרונה התלוותה בשאגות "גאון!!!"
רק שהיום מבינים שבתוך חדר סגור אם כבר רימית חצי מהנוכחים אתה דביל ובבעיה קשה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isrtv לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
14873 הודעות, 62 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    19:59   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. גנץ, חברי מפלגתך עשו תרגיל נוכלות לנתניהו ולא הפוך. המושתלים של לפיד ושות'.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא נכנסו באמת לקואליציה ולו לשניה, והפרו את ההסכם מהרגע הראשון.
בראשם מר ניסנקורן.
מספיק לשמוע את הציטוט של אשכנזי לגביו כשמנע הקמת ועדה למינוי בכירים, ביוני(!!) שעבר (אשכנזי -"אבל התחייבנו לזה בהסכם הקואליציוני", ניסנקורן - "לא מעניין אותי מה התחייבנו. לא יקרה במשמרת שלי").
.
אתה נשמע כמו איש עסקים שרכש רכב ושילם בצ'ק.
הצ'ק חזר.
למרות זאת אתה דורש את הרכב בטענה שיש הסכם רכישה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Androidog לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.19
9535 הודעות, 42 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:00   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. כל הכבוד!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
6893 הודעות, 34 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:01   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. התרגיל היחיד היה שאתה והמפלגה שלך נכנסתם לחבל בממשלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולא להיות חלק מהממשלה.

גולם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2665 הודעות, 21 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:03   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. ברורר בגלל גנץ לא היה תקציב/מפכל שנתיים. תרבות השקר והסיאוב של הליכוד.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
6893 הודעות, 34 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:04   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. בגלל גנץ הממשלה הפריטטית התנהלה כמו אופוזיציה וקואליציה בתוך הממשלה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
חד משמעית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.18
12100 הודעות, 57 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:08   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. לא שזו בעיה גדולה מבחינת חדל הימין חדל השגריר במשרה מלאהנתניהו  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
11335 הודעות, 61 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:45   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. וזה בגלל שביבי לא העביר תקציב, לא אישר את תקנון הממשלה ולא כינס ישיבות ממשלה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
אתם בדיוק כמו אלה שמדברים כנגד ישראל בניגוד לכל העובדות. ישראל אשמה למרות שחמאס התחיל וכל הכוונות שלו היו רעות וישראל היא הכי מוסרית וטובה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
6893 הודעות, 34 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:45   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. תנסה שוב, זה התחיל לפני  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    08:01   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. מישהו באמת מאמין לזה שגנץ אשם באי תפקוד הממשלה ולא  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
מי שהקים אותה כדי לרמות את הצד השני בהסכם ?
תגיד שאתה מבסוט מתרגיל הנוכלות של נתניהו ... תגיד שאתה חושב שהוא פעל בשכל כשהקים ממשלה רק כדי להינות מהחלק שלו ואז לזרוק.

אבל להכחיש שזה המצב ולספר סיפור כאילו רימו את נתניהו ...
כמה אתם חושבים שכולם מטומטמים סביבכם?
יש גבול לתרבות השקר או שכל שבוע נפרוץ פסגה חדשה ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
57374 הודעות
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:02   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ככה גם ליברמן סער לפיד בוגי ואחרים רומו ושמו X. סביר שגם לבנט יש גבול ליכולת הספיגה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


#אם לבוס הייתה בעיה אישית עם הביטוח הלאומי-השופרים היו כל היום מספרים על עוולות הביטוח הלאומי


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2665 הודעות, 21 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:03   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. זה לא בנט זה איילת שמנוהלת לכאורה על ידי אפי נווה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yudval לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
3441 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    08:04   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. בנתיים בנט גורם למדענים של פמפרס להחוויר עם יכולת הספיגה הבלתי נגמרת שלו  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
אני מתחיל לחשוד בעניין פסיכולוגי אצל בנט.
אולי משהו שקשור בההערצתו מילדות לגיבור ישראל יוני נתניהו או תסמונת כלשהי שגורמת לו תמיד לבקש עוד מדבר הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
54148 הודעות, 390 מדרגים, 413 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:04   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אוהבים אותך גנץ!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 21.05.21 בשעה 20:15 בברכה, ZioNLight
 



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sarek לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9772 הודעות, 147 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:08   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. שמח על ההצהרה הברורה הזו, צריך להביא בהקדם למפלתו של השקרן והמניפולטור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבסבורג
חבר מתאריך 28.11.20
340 הודעות
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:41   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. התכוונת לגנץ?  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
25699 הודעות, 174 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:16   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. :) ההפסד כולו שלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יכל להיצמד לנתניהו וללמוד כ"כ הרבה .
השת"פ ביניהם היה טוב במבצע .
גנץ לא מתאים לראשות ממשלה אלא בתפקיד בכיר בלבד . איש של אחרי הקלעים מאשר בקדמת הבמה . הוא עוד יבין זאת מתישהו.


- עצם העלאת שמו של נפתלי בנט כמועמד לראשות ממשלה מטעם מר"צ מלמדת על ערכו בעיני השמאל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1
חבר מתאריך 28.8.20
552 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    08:44   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. למה לו להצמד לנתניהו?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
הרי נתניהו יכול רק לקלקל אותו.
תראה מה קרה עם כל השאר, סתם שונאים אותו?
פסיכופט עם משפחה פסיכוטית שהשתלט על המדינה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
36604 הודעות, 60 מדרגים, 97 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:16   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. איפה הנעדרים?!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה
חבר מתאריך 9.7.17
946 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 7 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:39   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. עכשיו באמת כל מה שנותר זה להעיף את נתניהו מהזירה הפוליטית ובא לציון גואל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שולץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.7.14
26942 הודעות, 79 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:43   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. בוקר טוב אליהו, להעיף את הנאשם מבלפור! גם בנט יתעורר השבוע.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
3838 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    20:58   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. בנט ער. שקד עדיין לא.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
3838 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:02   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. גנץ (השמאלני עפ''י ביבי) קנה את עולמו במבצע בעזה. תיפקד טוב מאוד בכול המובנים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עבד נהדר מול כוכבי, ביבי, ראש השב"כ וכו'.
נמנע מפוליטיקה והפסיק את המו"מ הקואליציוני.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TomerikO
חבר מתאריך 20.3.18
415 הודעות
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:03   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. ברית עם מתונים..?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רע"מ? המשותפת? מרץ?
אההה.. נתונים..
הנתונים אומרים שעם כל המתונים לא מגיעים ל- 40 מנדטים..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spike לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.14
18363 הודעות, 41 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:12   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. יח''צ לגנץ. אבל ויינט כהרגלה. בלי מילה על פעולה בכותרת. חזרו ל''רקלאביבי''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בושה.
כל הכבוד לגנץ וכל הכבוד לביבי.
תפסיקו עם שטויות ותרכיבו ממשלה יחד.
לגנץ עכשיו יש כל מה הוא ירצה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
76614 הודעות, 249 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:35   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. לא מפתיע שהכותרת שונה במציאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרואה_משם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.7.16
1277 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:45   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. ציטוט שיקרי ומטעה! - מנהלים? מישהו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גנץ לא הוציא את המילים האלו מהפה שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
44460 הודעות, 193 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    21:55   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. גם אתה וגם מנהיג כת שלושת הכפים צריכים לעוף. סר הביטחון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מלחמה היא שלום. עבדות היא חירות. בערות היא כוח. הליכוד לא ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע״מ.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוחאי שכן טוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.19
1196 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:02   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. ביבי לברוח מהמשפט יהיה מוכן לשבת עם נסראלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:18   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. מדהים, תחפשו את הכותרת בתוכן הכתבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במילון תחת המושג "לדחוף מילים לפה" יש את הכתבה הזאת.
תקראו מה התוכן ומה בכותרת.
פשוט מדהים איזה תשקורת פח זבל יש לנו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isaac לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.12
9039 הודעות, 55 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:25   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. “כלומר יש איקס על העניין הזה. ''נכון''.”  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איך זה הופך לשמתי איקס על נתניהו…. הכתב העלה שאלה בהקשר לרוטאציה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
White angel
חבר מתאריך 8.12.19
84 הודעות
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:34   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. אולי בכל זאת ימות המשיח בפתח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוד
חבר מתאריך 4.4.02
10768 הודעות
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:36   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. ביבי צריך לסגור עם בנט ושקד כדי להבטיח את עצמו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שפונפוניקה
חבר מתאריך 18.11.20
446 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    15:28   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. שרה כבר מרשה עם שקד?  
בתגובה להודעה מספר 56
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שירי
חבר מתאריך 2.7.14
10765 הודעות
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:37   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. שימו לב חברים, כך נראית הנדסת תודעה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עוד כותרת שלא הייתה והומצאה כולה ע״י פותח האשכול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shlominator לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.5.13
1355 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    22:50   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. איך מכך מה שהוא אמר זאת הכותרת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בושה וחרפה של עיתונות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
64019 הודעות, 183 מדרגים, 345 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    02:05   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. גם הציבור ישים עליך איקס בקלפי ובעזרת השם אחרי הבחירות ביבי יקבל 40 מנדטים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וכל האופורטוניסטים שרק הכיסא מעניין אותם יעופו מהפוליטיקה.. שניתן יהיה לנהל את המדינה בלי לייצני החונטה.


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
6121 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    02:24   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. שינו את הכותרת בליינט או שמפרסם האשכול בחר לקחת קצת חופש יצירתי?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.05.21 בשעה 03:20 בברכה, Djin
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
naradin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.10.07
6002 הודעות, 46 מדרגים, 63 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    07:40   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. גנץ התגלה במבצע כמנהיג עם פוטנציאל גדול - אומנם פוליטיקאי שלומיאל - אבל יודע לעבוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
3962 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    07:52   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. אכן סמך על שקרן פתולוגי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
40565 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    14:07   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. חוץ מזה שהכותרת שונה לחלוטין מהכותרת במקור, אף משפט שמופיע בין מרכאות לא כתוב בכתבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למה להציג משפטים בין מרכאות אם לא מדובר בציטוט מדויק?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.16
7611 הודעות, 111 מדרגים, 222 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    23:06   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. המילה ״איקס״ לא נאמרה על ידי גנץ אלא רק על ידי אטילה ההוני. גנץ אמר וי ועוד כל מיני מילים,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אך לא ״איקס״.
להפוך את זה לכותרת הראיון, זה סילוף.
תשמרו את האיקסים לאויבים שלנו.
מאז שהתחלנו לשים איקסים או ״צלב על״ זה על זה, התחילו כל הצרות שלנו.
התקשורת העויינת בוחרת בדרך החרם והנידוי, מנפחת כל משפט של מישהו שאמר משהו נגד נתניהו או נגד אדם אחר, ואף כשאותו מישהו נזהר מלומר משפט כזה במפורש - גם אז היא שמה את זה בפיו. ועוד הופכת את זה לכותרת, כאשר כאמור הוא בכלל לא אמר את זה.
זמן לאחדות ולא לחרמות.
ובמיוחד כשלראשונה מזה עשרות שנים, התיקו בין ימין לשמאל נשבר ויש בכנסת רוב ענק בעד אחת הדרכים, אז להמנע ממנה רק בגלל איבות אישיות ובגלל שמישהו לא קיבל שר או בגלל שחבר שלו מונה ל״שר המים״, זה חוסר אחריות והתעלמות הפגנתית ממצב החירום שמחייב את כולנו להתגייס לטובת המדינה ולגשר על שנאות וחרמות.
הבה נתאחד כולנו, נוקיע את התקשורת העויינת, ונבנה גשר של אהבה ואחדות מעל המים הזידונים של מפיצי השנאה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גל שמואלי
חבר מתאריך 11.4.21
53 הודעות
יום חמישי ט''ז בסיון תשפ''א    11:19   27.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. נחיה ונראה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות