גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #700058 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 700058        
רוטרית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
16954 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    12:41   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

כאן שוב אתכם- פינת ספר לשבת  

 

עכשיו שיש לנו שקט לקרוא ספר, על מה אתם ממליצים?


והיום ההמלצה שלנו: סוכני בורות (באדיבות הוצאת סלע מאיר)

למה חמאס תמיד מקבל סיקור אוהד?

לצד המאבק בחמאס, המאמצים להחזיר את השגרה לתושבי הדרום והמלחמה בטרור, חזית אחרת נפתחה נגד מדינת ישראל. דעת הקהל העולמית הולכת ונעשית מוטה מיום ליום כנגד פעילות צה"ל בעזה וזו הזדמנות מצוינת לצלול אל רב המכר של ה'ניו יורק טיימס' – 'סוכני בורות' (באדיבות ספריית שיבולת).

מארק לוין מתאר ברב המכר סוכני בורות כיצד התקשורת האמריקנית הידרדרה - לא בעקבות התערבות ממשלתית, אלא בשל הדיכוי שהעיתונות הפעילה על עצמה בעקבות אימוץ עיוור של תפישת העולם הפרוגרסיבית.

בראשית ימיה, מראה לוין, קידשה העיתונות האמריקנית את חופש המחשבה, הדעה והביטוי, ולצד זאת הציג כל עיתון בשקיפות את עמדתו. בראשית המאה ה-20 התמונה השתנתה. גופי התקשורת הגדולים החלו להסתיר מידע לא נוח, החרימו עיתונאים שחשבו אחרת, ובשמה של נאורות מדומה והתגנדרות שווא ב"אובייקטיביות" החריבו את חופש העיתונות.


הקטע הבא הוא מתוך הפרק "חדשות, תעמולה ואירועי דמה":

מאז שהישראלים ניצחו במלחמת ששת הימים ב-1967, והראו שהם מסוגלים להילחם בהצלחה למען הישרדותם ושהם אף יעשו זאת, ישראל הפכה ליעד המתקפה הקבוע של התקשורת.
למשל, ב-1 ביוני 2006 ראש העיר ניו יורק לשעבר, אד קוֹץ', כתב לטיימס מאמר דעה שכותרתו "ההטיה האנטי-ישראלית של הניו יורק טיימס", וטען ש"תאגיד השידור הבריטי (BBC) והניו יורק טיימס מפרסמים באופן עקבי כתבות ומאמרי מערכת המוטים נגד ישראל ואוהדים את הרשות הפלסטינית ואת חמאס". קוץ' תקף את הטיימס: "איזו טיפשות מצד הטיימס. בוודאי, יש להעניש את העם הפלסטיני על החלטותיהם בבחירות . אותה השקפה – שלא לבקר או לפעול – הייתה באופנה גם ב-1932 ואחרי כן, בעקבות ניצחונו הדמוקרטי של היטלר בגרמניה, כאשר הוא מונה כחוק לקנצלר ממשלת גרמניה והחל במלחמתו נגד היהודים ולאחר מכן נגד אומות אירופה. אם היו מותחים ביקורת על האומה הגרמנית ומענישים אותה על בחירתה בהיטלר ב-1932, אולי היה נחסך מן העולם הטבח ההמוני של 50 מיליון בני אדם, ובהם 6 מיליון יהודים, בידי הנאצים. הטיימס התעלם מן הרקע ההיסטורי כפי שהתעלם ממנו מגיש החדשות של ה-BBC בפרשנותו כאשר ציין בפשטות, 'ישראל לא הכירה בממשלת חמאס החדשה וחמאס אינו מכיר בקיומה של ישראל'". קוץ' סיים את מאמרו במילים האלה: "בשנות השלושים והארבעים של המאה ה-20 הכישלון המכריע של הטיימס, שהעיתון דיווח עליו והכיר בו אחרי מלחמת העולם השנייה, היה השמטת הדיווח הראוי על המלחמה הרצחנית נגד היהודים שניהלו היטלר והממשלה הנאצית שלו". "לדעתי, מערכת הטיימס חזרה לעמדתה בשנות השלושים והארבעים – לא אכפת לה ממטרתו המוצהרת של חמאס, להשמיד את האומה היהודית".
מתי פְרִידְמָן, כתב האסושייטד פרס (AP) לשעבר שסיקר את ישראל זמן מה, הסביר את שיטת הפעולה של רוב עמיתיו לשעבר העיתונאים כאשר הם מדווחים על ישראל. ב-30 בנובמבר 2014 הוא כתב באטלנטיק מאמר שכותרתו "מה התקשורת לא מבינה על ישראל – החדשות מספרות לנו על ישראל פחות משהן מספרות על האנשים שכותבים את החדשות, אומר כתב לשעבר של AP". פרידמן כתב: "את ההחלטות העיתונאיות מקבלים אנשים החיים בחוג חברתי מסוים, שכמו רוב הקבוצות החברתיות יש בו מידת מה של אחידות בחשיבה, בהתנהגות ואפילו בלבוש (האופנה בימינו, אם אתם מעוניינים, היא פחות וסט עם כיסים בלתי נחוצים ויותר חולצות עם כפתורים בלתי נחוצים). האנשים האלה מכירים זה את זה, נפגשים דרך קבע, מחליפים מידע ועוקבים זה אחר עבודתו של זה. לכן קורא שבוחן כתבות שכתבו חצי תריסר ערוצי החדשות הגדולים ביותר באזור ביום מסוים ימצא שאומנם הכתבות נכתבו ונערכו בידי אנשים וארגונים שונים לחלוטין, אך יש להן נטייה לספר את אותו הסיפור".
נשמע מוכר? כך גם הדברים הללו: "בחוגים האלה, על פי ניסיוני", כותב פרידמן, "סלידה מישראל הפכה לעמדה שהיא בין דעה קדומה נפוצה ובין דרישת קבלה. אני לא מתכוון לגישה ביקורתית כלפי מדיניות ישראל או כלפי הממשלה הקשוחה השולטת כרגע במדינה, אלא לאמונה שבמידת מה היהודים בישראל הם סמל לתחלואי העולם, ובמיוחד אלה הקשורים בלאומיות, צבאיות, קולוניאליות וגזענות – רעיון שהופך במהרה לאחד הרכיבים העיקריים ברוח הזמן ה'פרוגרסיבית' במערב, המתפשטת מהשמאל האירופי לקריות האקדמיה באמריקה ולהוגי הדעות האמריקנים, כולל עיתונאים. בחוג החברתי הזה, התחושה הזאת מתבטאת בהחלטות עריכה של כתבים ועורכים המסקרים את ישראל, וכל זה, בתורו, מעמיד לרשות החשיבה הזאת את האמצעים לשכפול עצמי המוני".
האם תהיתם אי פעם כיצד ארגון הטרור חמאס מקבל סיקור תקשורתי אוהד כל כך בעיתונות האמריקנית והבינלאומית? פרידמן מסביר: "רוב הצרכנים של הסיפור הישראלי אינם מבינים כיצד הסיפור מיוצר. אבל חמאס מבין. מאז שעלתה לשלטון בעזה ב-2007, תנועת ההתנגדות האסלאמית הבינה שכתבים רבים מחויבים לנרטיב הקובע שהישראלים הם המדכאים והפלסטינים הם קורבנות סבילים עם מטרות סבירות, ושהכתבים אינם מעוניינים במידע שסותר זאת. לכן דוברי חמאס מסוימים עשו לעצמם מנהג למסור לעיתונאי המערב, ובהם כאלה שאני מכיר אישית, שהקבוצה היא בעצם ארגון מעשי בחשאי אך בעל רטוריקה לוחמנית, והעיתונאים – מתוך רצון עז להאמין בווידוי הזה, ולעיתים באי רצון להכיר ביכולתם השכלית של המקומיים לרמות אותם – ראו בכך חדשה מרעישה במקום ספין".
שוב התקשורת מסייעת בהעלמת חדשות ומקדמת תעמולה, כפי שהתלונן קוץ'. " בעזה נע בין קוריוז בפסיכולוגיה של העיתונות ובין כשל עצום", כותב פרידמן. "האסטרטגיה של חמאס היא להתגרות בישראל באמצעות תקיפת ישראל מקרב האוכלוסייה הפלסטינית האזרחית עד שישראל תגיב במתקפות שיהרגו את האזרחים הללו, ואז לאפשר לאחד מגופי התקשורת הגדולים בעולם לצלם את המתים, בהבנה שהזעם שיתפרץ כתוצאה מכך מעבר לים ירכך את תגובת ישראל. זו אסטרטגיה אכזרית אך יעילה. היא מבוססת על שיתוף הפעולה של העיתונאים. אחת הסיבות לכך שהאסטרטגיה הזו עובדת היא התגובה המותנית שהזכרתי. אם תדווחו שלחמאס יש אסטרטגיה שמבוססת על ניצול התקשורת, יתעוררו שאלות קשות, כמו מהי בדיוק מערכת היחסים בין התקשורת לחמאס? והאם היא השחיתה את התקשורת?"
אפילו במאי 2018 דיווחי התקשורת על מתקפות חמאס נגד ישראל היו מעוותים עד כדי כך ששגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, הרגיש שהוא מחויב לפרסם בפומבי מאמר דעה המגנה את העיתונות. הוא כתב, בין השאר, ש"זה שבועות, חמאס מעורב במבצע ישיר וחד-משמעי נגד ישראל: בימי שישי, אחרי שלהוב הרגשות בתפילה השבועית, הוא מסית את תושבי עזה להסתער באלימות, בגלים, אל גבול ישראל, בתקווה לפרוץ אותו, להרוג אזרחים ישראלים ולחטוף חיילים ישראלים. נוסף לכך, בהתחשב בסבירות שמאמצי הזדון האלה ייכשלו, חמאס ייצר גם 'עפיפוני נפץ' מקושטים בצלבי קרס ושיגר אותם לעבר ישראל בהתאם לכיוון הרוח. כשישים מתושבי עזה, שעל רובם המכריע ידוע שהם טרוריסטים אנשי חמאס, קיפחו את חייהם משום שחמאס הפך אותם למחבלים מתאבדים קבוצתיים. הם לא היו הגיבורים וגם לא המוחים השלווים שנטען שהם. לפחות לא לפני שהתקשורת הליברלית נכנסה לזירה".
השגריר פרידמן חש סלידה עמוקה כלפי בוגדנותן של מערכות החדשות ותחבולותיהן, והחליט לגלות את האמת לגביהן. "נואשים לנרטיב שיאפשר להם לשלול את הלגיטימיות של החלטת הנשיא להעביר את שגרירותנו לירושלים, העיתונאים משדרים את טקס הפתיחה על מסך חצוי במקביל למהומות בעזה, ומגנים את חוסר הרגישות של משתתפי הטקס לטבח שנראה בטלוויזיה כאילו התרחש בסמוך, אבל בעצם התרחש במרחק 100 ק"מ משם! למחרת התקשורת הליברלית השמיצה כל מי שהיה קשור להעברת השגרירות והיללה את הטרוריסטים המסכנים של חמאס. דיפלומטים כושלים שמעולם לא הביאו שלום או יציבות לאזור נשלפו מהנפטלין כדי לדקלם את חשיבתם המאובנת. המטורפים שבהם אף האשימו את הממשל בכך שיש לו דם על הידיים. כמובן, אף לא פרשן אחד הציע חלופה קטלנית פחות להגנת ישראל מפני הסתערות של רוצחים או להגנת חייליה מפני אקדחים, מטענים מאולתרים ובקבוקי תבערה".




"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל

              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  קראתי. ספר מאוד עצוב מטפיסי 21.05.21 12:45 1
  אני ממליץ על זה: עתיד מתוק 21.05.21 12:58 2
  חייב לציין שהימין השמרני הפך להיות רובוט. נדלניס'ט 21.05.21 13:24 3
     מדברים פה על הסברה. איך היית מסביר אחרת לעולם את קיומה של ישראל ולחימתה? עתיד מתוק 21.05.21 13:41 4
         ''צורך בטחוני'' או איום בטחוני אינו מהווה הצדקה לכיבוש. זה קו הסברה מוטעה(לצערי נפוץ בשמאל) קוקי 22.05.21 18:15 11
     1. פשוט לא נכון. 2. אם כבר מה שאמרת תקף לשמאל (רק שאצלם זה בד''כ סיסמאות PC ללא בסיסי עיוני) אצה_92 21.05.21 15:16 7
     יש בזה משהו הרב 21.05.21 16:05 9
  מעניין, תודה פויקה 21.05.21 13:59 5
  בריונים/ בן שפירו . uz7 21.05.21 14:29 6
  ממליץ בחום הרב 21.05.21 16:04 8
  ''בצל הנשר השחור'' אוטומט 22.05.21 09:54 10
  +1 זבנג וגמרנו 22.05.21 20:23 12
  מיכאל ספרד, החומה והשער: ישראל, פלסטין והמאבק המשפטי לזכויות אדם ZioNLight 22.05.21 20:31 13
     עדיף כבר לקרוא את המיין קאמפף קוקי 22.05.21 20:37 15
  אני ממליץ על ספר עתיק מאוד. Spike 22.05.21 20:34 14

   
   
מטפיסי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3055 הודעות, 56 מדרגים, 96 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    12:45   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. קראתי. ספר מאוד עצוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עתיד מתוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
9317 הודעות, 138 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    12:58   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אני ממליץ על זה:  
בתגובה להודעה מספר 0
 

https://en.wikipedia.org/wiki/Active_measures

https://www.intelligence.senate.gov/sites/default/files/documents/os-kalexander-033017.pdf

https://www.penguin.co.uk/books/25373/the-mitrokhin-archive/9780141989488.html

וסילי מיטרוחין:
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%99_%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%97%D7%99%D7%9F


זה יסביר למה התקשורת במערב נראית כמו שהיא.


** חומר למחשבה: כמעט כל המרגלים בישראל היו מהשמאל! (תבדקו בעצמכם אם לא מאמינים) **


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נדלניס'ט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.11.17
3462 הודעות, 53 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    13:24   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. חייב לציין שהימין השמרני הפך להיות רובוט.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קוראים אותו הדבר, ( בדרכ שיבולת/ סלע מאיר/ קרן תקווה..)
חושבים אותו דבר על כל סוגיה, די צפויים..
משעמם בקיצור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עתיד מתוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
9317 הודעות, 138 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    13:41   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מדברים פה על הסברה. איך היית מסביר אחרת לעולם את קיומה של ישראל ולחימתה?  
בתגובה להודעה מספר 3
 

כמו שהשמאל מסביר? "אתם צודקים, אנחנו קולוניאליסטים וזה אבל אההה. אאההה יש צורך בטחוני, אם לא נשדוד את הערבים, אז אההה אההה היהודים יהיו בסכנה, כי אההה אהאא אין לנו מולדת אההה אהההה."


** חומר למחשבה: כמעט כל המרגלים בישראל היו מהשמאל! (תבדקו בעצמכם אם לא מאמינים) **


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
8250 הודעות, 55 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    18:15   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. ''צורך בטחוני'' או איום בטחוני אינו מהווה הצדקה לכיבוש. זה קו הסברה מוטעה(לצערי נפוץ בשמאל)  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
אנחנו כאן כי זאת הארץ שלנו ולא בגלל ש'נשקפת לנו סכנה'



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אצה_92 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.19
3063 הודעות, 49 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    15:16   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. 1. פשוט לא נכון. 2. אם כבר מה שאמרת תקף לשמאל (רק שאצלם זה בד''כ סיסמאות PC ללא בסיסי עיוני)  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
3. מהפכת שיבולת היא אדירה.
לדעתי יש מגמות דומות בארה"ב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
10566 הודעות, 71 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    16:05   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. יש בזה משהו  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
צריך לקחת בחשבון שמדובר בתנועה בהתגוננות, לכן ההתכנסות פנימה טבעית לחלוטין.

כשהשמרנים יצברו כוח תראה גם פריצות ספרותיות מעניינות יותר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה
חבר מתאריך 1.12.20
533 הודעות
יום ששי י' בסיון תשפ''א    13:59   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מעניין, תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


ספר טוב לימי הקורונה: על העיוורון של ז'וזה סאראמאגו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
65903 הודעות, 217 מדרגים, 425 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    14:29   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. בריונים/ בן שפירו .  
בתגובה להודעה מספר 0
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
10566 הודעות, 71 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' בסיון תשפ''א    16:04   21.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. ממליץ בחום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
על כל ספרי שיבולת וסלע מאיר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוטומט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.7.14
11554 הודעות, 59 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    09:54   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ''בצל הנשר השחור''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
דווקא בימים כאלה שבהם חשוב לזכור מה עבר העם היהודי בעברו כדי להגיע לארץ ולנחלה.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
55689 הודעות
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    20:23   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. +1  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
54067 הודעות, 388 מדרגים, 413 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    20:31   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מיכאל ספרד, החומה והשער: ישראל, פלסטין והמאבק המשפטי לזכויות אדם  
בתגובה להודעה מספר 0
 

תקציר:

במשך יותר מ–50 שנים שולטת ישראל על העם הפלסטיני במשטר צבאי. הכיבוש של אוכלוסייה עצומה ושטחים נרחבים הוליד מראשיתו הפרות של החוק וזכויות האדם. נגד מעשים אלו ניצבו עורכות דין ועורכי דין שנאבקו ואתגרו את צה"ל, את ממשלות ישראל ואת שופטי בית המשפט הגבוה לצדק. הם הגישו עתירות נגד מעשי העוול שנעשו ונעשים ללקוחותיהם.

בהחומה והשער, ספר ראשון מסוגו, מגולל עורך הדין מיכאל ספרד את סיפורם של אותם מאבקים.

ספרד מביא את סיפורה של המערכה המשפטית כמשתתף מלב ההתרחשות וממקור ראשון: כאחד מבכירי עורכי הדין לזכויות אדם בישראל ניצב ספרד כבר שנים בחזית המאבק המשפטי נגד עוולות הכיבוש.

הוא ייצג את לקוחותיו במקרים שבהם נגזלו מהם אדמותיהם, כאשר המדינה הפקיעה את שדותיהם להקמת התנחלויות, כלאה אותם מאחורי גדרות וחומות, חיסלה חשודים בטרור ללא משפט, הענישה אותם קולקטיבית בניגוד למשפט הבינלאומי ומנעה מהם זכויות אנוש. החומה והשער הוא ספר חובה לכל מי שהסכסוך הישראלי–פלסטיני מעניין אותם וחשוב להם.

הוא פורש סיפור מרתק, שטרם סופר, על מקומו ותפקידו של בית המשפט העליון במנגנון הכיבוש. הוא מספר על החומה הבצורה שלפניה ניצבים הפלסטינים ופרקליטיהם, אך מתאר גם את הצוהר הקטן – השער שנפתח לפעמים לפני מי שנלחמים כאן למען צדק, חירות, זכויות אדם וחברה טובה יותר.



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
8250 הודעות, 55 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    20:37   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. עדיף כבר לקרוא את המיין קאמפף  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spike לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.14
18314 הודעות, 41 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''א בסיון תשפ''א    20:34   22.05.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אני ממליץ על ספר עתיק מאוד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אמנות המלחמה של סון טסו.

עם כל התגובות של לתקוף, להשמיד, למותת את החמאס.

ממליץ בחום לקרוא את הספר.

תגלו המון חדש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות