יום רביעי, 29.05.2024 שעה 05:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

תסכול בב"ש, ברקת עדיין לא פנתה לאנורתוזיס

בקבוצה לא מרוצים מה-2:2: "אם לא מנצחים - לא מגיע לנו להיות באירופה". טרם נעשתה פנייה לקבוצתו של דור מיכה, שלא יגיע אם לא יושג המקום הרביעי

|
יחזקאל ובריירו מאוכזבים (עמרי שטיין)
יחזקאל ובריירו מאוכזבים (עמרי שטיין)

בצל עשרת הימים הלא פשוטים בעקבות מבצע 'שומר החומות', הפועל באר שבע ניסתה לתת לאוהדיה קצת נחת אבל סיימה עוד משחק ללא ניצחון. החבורה של רוני לוי שוב סיימה בתיקו, הפעם 2:2 בחוץ נגד מ.ס. אשדוד והיא מתרחקת מאוד מהמקום הרביעי בו נמצאת מכבי פתח תקווה. ביום ראשון הקרוב באר שבע תפגוש את קריית שמונה החמישית וכל תוצאה פרט לניצחון תסיים את העונה לאדומים.

"אנחנו לא מסוגלים לנצח, היינו חייבים לקחת את המשחק הזה", אמרו במועדון, "מצב פשוט מתסכל. למרות הימים הלא פשוטים שעוברים עלינו בגלל המצב הביטחוני הצלחנו להמשיך את היכולת משני המשחקים הקודמים, אבל לא היינו מספיק מרוכזים ליד השער וזה מאפיין אותנו בכל העונה. אין טענות לשחקנים, הם נתנו את הכול, אבל בוא נהיה אמתיים, אם אנחנו לא מנצחים כל הפלייאוף לא מגיע לנו להיות באירופה".

רוני לוי ומיגל ויטור בסיום לאחר אשדוד

האכזבה הגדולה בבירת הנגב הורגשה גם בחדרי ההלבשה, כאשר  היה אפשר לראות תסכול גדול של השחקנים ושל הצוות המקצועי. אין ספק שמבחינת המאמן המטרה הייתה להגיע לאירופה, אבל נכון לעכשיו זה נראה רחוק. לפי שעה ברקת רוצה לראות האם הקבוצה תשיג את המקום הרביעי שצפוי להביא יחד איתו את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, שבה באר שבע מדורגת לאור ההישגים שלה בשנים האחרונות.

לוי בעצמו תלוי מאוד בהשגת המקום הרביעי, שכן זה יגרור השקעה גדולה יותר בקיץ הקרוב. מצד אחד, ברקת יודעת שעם ובלי אירופה הקבוצה חייב רענון מסיבי אם היא רוצה להביא את הקבוצה בחזרה לקדמת הבמה. מצד שני, סיכוי גדול מאוד שאי הגעה למוקדמות הקונפרנס ליג ימתן את הבעלים להשקעה נמוכה יותר ממה שתכננה בזמן שהודיע על החזרה לניהול השוטף של המועדון כשהקבוצה הייתה במקום השלישי.

רוני לוי (רדאד ג'בארה)רוני לוי (רדאד ג'בארה)

למשל דור מיכה שברקת מוכנה לדרישותיו, עשוי שלא להגיע בסופו של דבר אם הקבוצה לא תסיים במקום הרביעי. לוי לוחץ לצרף את מיכה, אבל בבאר שבע עדיין לא פנו בכלל לאנורתוזיס שבה יש לו חוזה לעונה הבאה אך עם סעיף יציאה לישראל. אגב, לוי מעוניין מאוד גם בחלוץ מכבי תל אביב איתי שכטר, אולם הגעתו תלויה במיקום של באר שבע בסוף העונה. גם לגבי מאוויס צ'יבוטה שהוזכר כמועמד בכיר להצטרף אין התקדמות, אחרי שבבאר שבע גיששו ונרתעו מהסכום אותו דורשים הבולגרים המוערך בכלמעלה ממיליון אירו.

מבחינת היכולת על כר הדשא, בבאר שבע התאכזבו מאוד מחוליית ההגנה אחרי שחוסר ריכוז ושאננות הובילו לשערים של אשדוד. דווקא אחרי המהומה שפרצה אחרי שער של רועי גורדנה נפסל, אוהד לויטה נתפס לא עירני וספג שער עם הירידה למחצית מרגליו של רמזי ספורי ואילו איתן רצון שטעה בכיסוי על מוואסי והוחלף כמה דקות לאחר מכן. "במשחק כזה קריטי היינו חייבים להיות עירניים יותר", אמרו בקבוצה.

שחקני אשדוד ובאר שבע (עמרי שטיין)שחקני אשדוד ובאר שבע (עמרי שטיין)

מי שסחט את רוב המחמאות היה הקשר סינטיהו סלליך שהצטיין עם שער ובישול. למרות היכולת של סלליך, הוא הוחלף יחד עם שגיב יחזקאל, כאשר בבאר שבע טענו שמדובר בעייפות. למרות תחושה שנצברת בסביבתו של השחקן כי לא רוצים אותו לעונה הבאה, במועדון טוענים שבקרוב יעבירו לנציגיו הצעה משודרגת לעומת ההצעה האחרונה שלא הייתה מספיק גבוהה.

בקבוצה היו מרוצים מהברזילאי פארליי רוסה שקיבל את הצ'אנס מרוני לוי, כבש שער בכורה והתרגש מאוד לאחר מכן. "השער הזה מגיע לו, כמו כל זר שמגיע למדינה שהוא לא מכיר בטח אחרי ימי הלחימה. רוסה לא פתח ברגל ימין ונפצע ממש על ההתחלה, הוא התרגש בטירוף אחרי הגול", אמר אחד השחקנים. בבאר שבע החמיאו גם לשגיב יחזקאל ולקשר הפורטוגלי ז'וסוואה שניסה וניסה להפעיל את חבריו, שלא היו מדויקים מספיק.

פארליי רוסה מתרגש אחרי שער היתרון (עמרי שטיין)פארליי רוסה מתרגש אחרי שער היתרון (עמרי שטיין)

אחרי שמנהלת הליגות בכדורגל החליטה להעתיק את המשחק הקרוב נגד קריית שמונה לטדי, בבאר שבע מקווים שלאור הפסקת האש שאמורה לצאת לפועל ביממה הקרובה המשחק יוחזר לאצטדיון טרנר.

עוד סאגה לא פשוטה שיש על שולחנה של אלונה ברקת, היא מציאת המחליף למנכ"ל המועדון אסי רחמים שמסיים את תפקידו ביום שלישי הבא. מבחינת ברקת אבי כליף ירד מהפרק ויש מגעים מתקדמים מול איש ניהול מאזור המרכז, אבל ככל הנראה זה שייכנס לתפקיד בסופו של דבר לא יזכה לחפיפה מרחמים. ההערכה היא שרחמים יעזוב במועד הנקבע לפי ההסכם שלו מול ברקת בשלישי הבא ולא יאריך את עזיבתו כדי לחפוף את מי שיכנס לנעליו הגדולות.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */