יום שישי, 07.06.2024 שעה 23:09
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

אזלו 12 אלף הכרטיסים של מכבי חיפה לחצי גמר

הקהל הירוק התנפל על הכרטיסים אחרי ה-2:2 מול מכבי ת"א, מעל 20,000 כרטיסים נמכרו לאשדוד. עוואד נסער, הירוקים על הרחקת האוהד: "ראויה ומתבקשת"

|
אוהדי מכבי חיפה (רדאד ג'בארה)
אוהדי מכבי חיפה (רדאד ג'בארה)

במכבי חיפה החלה הספירה לאחור לקראת השגת תואר האליפות. ה-2:2 אתמול (ראשון) מול מכבי ת"א התקבל בסיפוק בקבוצה בעיקר בגלל שמעבר לכך שהירוקים חזרו מפיגור של שני שערים, הסטטוס קוו בצמרת של 4 נקודות פער מהצהובים נשמר, כל זאת כאשר נותרו 9 נקודות בלבד בקופה. לקראת המשחק הבא מול אשדוד, יש טירוף אצל האוהדים ומעל 20,000 כרטיסים כבר נמכרו, בעוד שלמשחק חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב ביום רביעי, כבר אזלו כל 12 אלף הכרטיסים שהוקצו לירוקים. 

למרות שבקבוצה מנסים לשמור עדיין על פרופיל נמוך ולא לצאת בהצהרות של אליפות, כל בר דעת בחיפה מבין היטב שהקבוצה נמצאת במרחק נגיעה מהתואר וכי צריך לקרות משהו חריג ביותר כדי שהאליפות לא תחזור לכרמל אחרי עשור: "לקחנו נקודה אדירה מול מכבי ת"א אבל אין לנו מה למהר ולחגוג, בעיקר בגלל שנכווינו בעבר כאשר חגגנו מוקדם מדי. עד שזה לא גמור זה לא גמור. יש לנו עכשיו גביע וצריך לאושש את השחקנים", אמרו בקבוצה.

בכר: הראינו אופי, מרוצה

מי שזכה אתמול בבית המלון ועוד קודם לכם לחיזוק ועידוד הוא הבלם בוגדן פלאניץ', שהיה חלש אתמול ולא הסתדר עם חלוץ מכבי ת"א אלכסנדר פשיץ': "יכול לקרות ששחקן תופס יום פחות טוב ופלאניץ' היה באמת חלש, אבל גבר אמיתי והוא יודע שלא היה טוב ואינו בורח מאחריות. השער הראשון שספגנו הכניס אותנו לשוק. למרות שני השערים שספגנו גילינו אופי וידענו להגיב בשני שערים מהירים. המחצית הראשונה הייתה צריכה להיגמר ב-2:4 לנו", הוסיפו בקבוצה.

מי שזכו למחמאות היו מוחמד אבו פאני ושוב ג'וש כהן שבמצב של שוויון כאשר המומנטום עבר לצהובים, הציל שער בטוח מרגלי פשיץ'. גם ניקיטה רוקאביצה שנכנס כמחליף כמו גם רמי גרשון זכו ליותר ממילה טובה על האנרגיות הטובות שהכניסו למגרש. רוקאביצה סידר מצב מצוין לסאן מנחם שיכול היה להכריע את המפגש, וגרשון שבכל פעם שנכנס כבלם שלישי מאזן את המשחק ומביא לחיזוק ההגנה.

שחקני מכבי חיפה (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה (שחר גרוס)

במכבי חיפה טוענים שההחלטה של בכר לעבור למערך של שלושה בלמים הייתה הכרחית כדי לעצור את השליטה שיצרה ת"א במחצית השנייה. לקראת משחק הגביע מול מכבי ת"א בעוד יומיים באותו מגרש, בכר מתכנן רוטציה. מי שנמצאים בתמונת ההרכב הם חוסה רודריגס שחוזר מצהובים וניקיטה רוקאביצה.

עומר אצילי שסבל מהתכווצות אמור להיות כשיר ולא מהנמנע שיפתח שוב מול האקסית. מכבי חיפה קיימה אימון שחרור בחוף הים, כאשר הקשר וגם דוניו השתתפו והם צפויים להיות כשירים לגביע. אצילי ידע אתמול להבליג על השריקות נגדו והיה המצטיין במכבי חיפה אחרי שהיה מעורב בשני שערי הקבוצה. במועדון החמיאו לשופט איתן שמואלביץ' ששפט היטב.

איתן שמואלביץ' (רדאד ג'בארה)איתן שמואלביץ' (רדאד ג'בארה)

בתוך כך, במכבי חיפה קראו למכבי ת"א לטפל בחומרה באותו אוהד של הצהובים שקרא במהלך הפסקת המשחק לעבר מוחמד עוואד "ערבי מסריח". כזכור, רק בהתערבות שחקנים שהיו במקום עוואד הורחק מהמקום על מנת שלא להתעמת עם אותו אוהד שזכה לביקורות מצד חבריו האוהדים ביציע מכבי ת"א. הירוקים אמרו: “יש לגנות את אותו אוהד ולהרחיקו מהמגרשים”. בהמשך, מכבי ת”א אכן הרחיקה את האוהד לכל החיים. הירוקים אמרו על כך: “החלטה ראויה ומתבקשת, המאבק באלימות ובגזענות משותף לכולנו”.

במכבי חיפה רואים בחומרה את האירוע. עוואד היה נסער מאד אבל האירוע לא נרשם בדו"ח השופט מכיוון שהשופטים לא שמעו. עוואד טען בפני העוזר שופט שזרקו עליו מצית אבל לא טען בפני צוות השיפוט שהיו קריאות גזעניות. אגב, בדו”ח השופט איתן שמואלביץ' נרשמו מספר אירועים, ביניהם רימוני עשן שהיו ביציע מכבי חיפה וביציעי מכבי ת"א, כמו גם שנזרקו חפצים לעבר דולב חזיזה כאשר הגיע להגביה קרן.

עוואד (שחר גרוס)עוואד (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */